Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz dabgergo #15624 üzenetére

    Én az alábbiakat tenném:

    Bemennék megint a szervizbe, bejelenteném a problémámat és hogy jótállás keretében történő javítást kérek. Ha azt mondják, hogy nem vállalják, akkor megpróbálnám meggyőzni őket, hogy ezek szerint a Lenovonál már nem számít hibának, hogy a zsanér elgyengült és emiatt holtjátéka van a gépnek, ill. hogy vásárláskor nem volt holtjátéka, használat során alakult ki, ami az alkatrész elhasználódása, elgyengülése okoz. Ez lehet akár anyaghiba is. Mindezek pedig a jótállás körébe tartozó problémák, mivel nem rendellenes használat következtében keletkeztek.

    - Ha továbbra is kötik az ebet a karóhoz, akkor kérnék tőlük egy nyilatkozatot, hogy ők az általam bejelentett hibát nem javítják ki az érvényes jótállás keretében.

    - Ezután elkérném a vásárlók könyvét, és szép komótosan leülnék és leírnám a véleményemet/panaszomat kellően részletesen úgy 4-5 A/4 oldalnyi terjedelemben ott a szervizben, néha hangosan emlegetve, hogy nem biztos, hogy jót fog tenni ez az egész hercehurca az IBM/Lenovo hírnevének.

    - Ezt követően lepecsételtetném a szervízzel, 1 példányt elkérnék és közölném velük, hogy az esettel találkozni fognak a médiában!!!

    - Felkeresném a fogyasztóvédelmet a vásárlók könyvének nálam maradt példányával.

    - A leglátogatottabb netes orgánumoknak és az írott sajtónak is eljuttatnék egy-egy levelet az esettel kapcsolatban

    - Továbbá az egészről tájékoztatnám a központi Lenovo Customer Supportot, leírva csalódottságomat.

    Várnám a reakciókat...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák