-
Fototrend
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zollí
csendes tag
válasz Peter M #28948 üzenetére
sajnos ez magyarország....
kiemelt "lenovo" szervíz név nélkül... céges t61, nem volt háttérvilágítás a kijelzőn, volt rá még 4-5 hónap garancia....
elszállították javításra, majd 4-5 hónap múlva felhívtak, lejárt a gép garanciája, csak fizetősre tudják megjavítani...
persze miután kijelentettük hogy egy fillér sem lesz kifizetve érte és megígértük nekik ha így visszakerül, akkor bele lesz állítva a kollega fejébe aki visszahozza, nagy duzzogva megcsinálták...így vegyél itthon akármit...
[ Szerkesztve ]
-
Gondwana
addikt
válasz *Ropi* #28947 üzenetére
Mivel a gammut jócskán szűkebb az sRGB-től (a W510-nél tágabb, de TN panel, úgyhogy enyhe bólintásra is színeváltozik - vagyis a középtónusok fényereje, ami nekem mégzavaróbb), illetve eleve 6 bites a panel, ezért sávosodás mindenképp lesz még a legjobb ThinkPad kijelzőknél is, én ezért tartom a legkisebb kompromisszumnak ezeknél a kijelzőknél a mindenkori natív WB-re kalibrálást.
Az akkus fényerő-korlátozással kapcsolatban pedig (lehet, hogy még lesz rá szükséged, minden ThinkPad gyári opciója) a megfejtés az, hogy van egy opció a BIOSban, miszerint a display brightness lehet Normal és High, a normal korlátozza az akkus max fényerőt, a high addig engedi, ameddig táprakötve is.... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
lapa
veterán
válasz CharlieDrop #28954 üzenetére
sajnos ez magyarország. egyesek annyira elfoglaltak, hogy heti 4-5 hónapjuk is foglalt.
-
*Ropi*
félisten
válasz Gondwana #28953 üzenetére
Igen, végül az előzetes tapasztalatok fényében kiegyeztünk és natívra kalibráltam neki.
Ezt a BIOS opciót már a első alkalommal megtaláltuk és át is kapcsoltuk HIGH állásba, de konnektor nélkül azzal sem lett nagyobb a fényereje: ez furcsa volt számomra.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
zollí
csendes tag
válasz eszizoli #28957 üzenetére
miután mindez történt kb egy hónap múlva visszakapuk a gépet, törött enterrel...
megkérdeztem ez hogy történhetett, erre a kedves kollega felajánlotta, hogy visszaviszi és megcsinálják, de ez nem garanciás hiba, bizonyítsam be hogy ők törték el....
ha a saját gépemről lett volna szó, biztos más is eltörik mint az enter, de így inkább nem ingereltem tovább magam, mondtam neki hova mehet, de q.... gyorsan....
-
stifi
senior tag
válasz Peter M #28948 üzenetére
Nézd, lassan 4 éve mozgok ebben a közegben, személyesen is ismerem az általad emlegetett embereket, az eljárásokat, a módszereket, az ügyes-bajos titkaikat.
Tisztában vagyok vele, hogy a rendszer nem jó. Együtt tudok élni vele, mert tudom kihez kell fordulni ha probléma van, ennek megfelelően igyekeztem neked is tanáccsal szolgálni.Ha a problémát megoldani akarod, akkor megfogadod a tanácsaimat. Ha puffogni, elégedetlenkedni akarsz és elvárod, hogy ügyfélként kezeljenek, kiszolgáljanak, akkor csak egy dolgot tudok garantálni -> puffogni, elégedetlenkedni fogsz DE a problémád nem oldódik meg. A pár év alatt annyit biztosan megtanultam: nekem nincs energiám, időm és pénzem fennakadni ezeken a dolgokon, nekem megoldás kell a problémáimra nem pedig panaszlevelet akarok írni mert tudom kinek az asztalán köt ki és hogyan fogják kezelni. Sehogy. Viszont egyenes beszéddel, a megfelelő emberrel, céggel együttműködve kis rugalmassággal a vevő és a szerviz részéről közösen minden probléma orvosolható.
Jó ha tudod, a Lenovo Mo. és a Lenovo szervizek (egyenként) külön-külön szervezet, egyiknek sem érdeke a másik támogatása, az égvilágon semmi közük nincs egymáshoz sem jogilag, sem haveri alapon. A szervizeket egy dolog érdekli, hogy az elvégzett munkát kifizesse neki a központ. Ha nem tudják igazolni, hogy garanciális volt a gond, akkor ők állták a költségeket, ezért más 1-1 szerviz hozzáállása. Az egyik le meri jelenteni a zsanércserét, a másik azt mondja nem vállalja be, mert fél hogy neki nem fizetik ki.
Ha panaszod van, akkor a Kínaiaknak kell levelet írnod, vagy a Fogyasztóvédelemnek, a Lenovo Mo. semmit nem fog tenni. Ezért az általad kifogásolt hozzáállás részükről. És ez nem fog megváltozni ahogy a dolgok alakulnak a Lenovonál mostanában..visszakanyarodva a táskára, várom a fejleményeket. a forgatókönyv szerint vagy kivágod a PO/LOT labelt a táskából és elpostázod nekik, mire azonnal küldenek csereterméket fotó nélkül, vagy lefotózod és kapod a cserét, általában ilyenkor is bekérik a labelt de gyorsabban hozzájutsz a cseréhez (na meg fotót is szoktak kérni ha már leveleztek a dologról). egy UK címre postázott levélküldemény lesz az össz költséged ha minden flottul megy, és 10 munkanap amíg a UPS hozza a cserét. a hibás táskát megtarthatod, tű, cérna és tökéletes lesz másodlagosnak
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
lapa
veterán
"A szervizeket egy dolog érdekli, hogy az elvégzett munkát kifizesse neki a központ."
én nem értek a csavarhúzókhoz meg az esd strapok helyes rögzítéséhez, de ha én szervíz lennék engem az is érdekelne, hogy hozzám hozzák a gépet. nem behozott gépeken nem elvégzett javítást nem fizet ki senki. de ez valami hülye kapitalista attitűd nálam, szóra sem érdemes.
szerintem manapság már többszáz emberhez eljut az internet. a nem ügyfélbarát szolgáltatások jövőjéről nem sok jót írnak az álmoskönyvek.
hozzáteszem én még mindig inkább veszek két használtat féláron, mint egy új garisat.
-
stifi
senior tag
a kolléga aki visszavitte volna tehet a legkevésbé a dologról, kár ilyenkor azzal fenyegetőzni hogy az ő arcába lesz beleintegrálva.. úgy általában időpocsékolás szerintem szájkaratézni egymással, nyilván nem volt igazuk hogy "lejáratták" a garanciát, nem is tudom hogy gondolták..
de egymás anyázásától 1 dolog nem oldódik meg, a probléma, de legalább telik az idő és mindenkinek tele lesz a hócipője a másikkal, nem szívesen csinálják, húzzák az időt vagy eltörik az enter "csakazértis"..nem mintha életvezetési tanácsot akarnék osztogatni, de eddig nekem a normális hangnem mindig bejött, így nagyon ritkán kellett a hangomat felemelni vagy a megfelelő embernek levelet írnom.
a legdurvább eset az volt amikor nem akartak egy garanciás terméket garanciában átvenni tőlem, flegma, lekezelő stílusban kaptam azt az indokot, hogy hiába lobogtatom a végfelhasználó számlát, a garancia a gyártástól indul, és az már lejárt.. annyit mondtam, hogy értem amit mond, és nincs igaza, próbáljon valamit intézni mert ha visszamegyek az irodába akkor a szervizvezetőnek fogok panaszkodni, "csináld csak" volt a válasz és a kezembe nyomta a cuccot, hogy "sok sikert"..
megírtam a levelet, fél óra múlva ki volt cserélve a cucc, sűrű elnézést kértek és kérdezték melyik kollégájukkal volt probléma, mert majd jól lebasszák érte, a következőnél pedig kirúgják..
fene a jó szívem, nem mondtam meg ki volt az, mert a probléma megoldódott, a többi pedig nem érdekelbocs a sok offért!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
teljesen jó a hozzáállásod és a meglátásod.
épp ezért nem értem, miért zavar ha ők mégsem így viselkednek? elpártolsz tőlük, mész máshova. szolgáltatást nem azzal minősítünk, hogy elvárunk valamit és panaszt írunk ha nem úgy van. nyugatra tőlünk lehet ez működik, itthon nem. ha megtehetik, hogy taplók, legyenek azok, akkor nem megyünk oda többet. maguknak ássák ezzel a sírt, megváltoztatni ezt nem tudod, de elkerülheted.kivéve mondjuk, ha egy szerviz van (pl acer, asus, msi..).. akkor az egész márkát kell kerülnöd a jövőben, sokan vannak ezzel így
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
audi100td
nagyúr
"elpártolsz tőlük, mész máshova"
Könnyen mondja ezt az akinek van ideje/türelme/energiája szervizről szervizre futkározni illetve közelebbről ismeri a különböző cégeket. Egy átlaguser nem igen tud mit tenni, nincs rálátása ezekre a dolgokra, meg nem mozog olyan körökben, hanem egyszerűen elkönyveli magában, hogy a lenovo-nak szar a szervizháttere és legközelebb mondjuk vesz egy latitude-ot.
lapa: +1
Én is maradok a használtnál, sőt 100k fölött semmit, vicc az egész.
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz audi100td #28964 üzenetére
Akkor már én le se írom, csak egyetértek (aka +1).
Nincs mindenkinek lehetősége 4 éve mozogni ebben a közegben, személyesen is ismerni az általa emlegetett embereket, az eljárásokat, a módszereket, az ügyes-bajos titkaikat.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
kraftxld
nagyúr
Na, megjött a kijelző profi módon becsomagolva dojcslandból, be is raktam, hibátlanul megy. Mintha egy halványit fakóbbak lennének a szinek (ez Samsung panel a korábbi az Philips volt), meg van 3 db kis pötty rajta, de simán kibírható. Ellenben a logó szerint T61p lett a T61-ből
Ha lerendeződik a költözés akkor beújítok egy SSD-re.| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
zollí
csendes tag
igazad van, nem annak a hibálya aki visszahozza a gépet törötten, de a hozzáállása akkor sem tetszett... felnyitom a gép tetejét és kiesik az enter... erre mit lehet mondani?
"biztos így küldük el" pont ezért nem veszek új gépet, mert hiába garanciális, lóf...t sem ér.... a saját céges t61-et még úgy kaptam annó, hogy volt 5-10 centi holtjátéka a kijelzőnek, visszaküldettem, mikor megkaptam, nem volt holtjátéka, de össze vissza karcolták a tetejét és a keret is törött volt... 300e Ft felett volt akkor az ára és többszáz darab lett vásárolva a "kiemelt" lenovo szervíztől.... az a baj hogy a legtöbb helyen ilyen a hozzáállás...ha a sajátom lett volna, még a futárt is kinyúvasztottam volna aki így visszahozta....
-
stifi
senior tag
de könyörgöm, munkalapon vették át amin a látható hibákat, sérüléseket fel kell tüntetni. ha visszakapod és új sérülések vannak rajta ami nincs jegyzőkönyvezve, javítaniuk _kell_.. ha meg nem akkor panaszkönyv, NFH..
viszont ha már az elejétől ment az oda-vissza anyázás, nagyon gyötrelmes ügymenetre lehet számítani, nekik viszont semmibe nem tart akár szívességből billentyűzetet cserélni akárkinek (akinek akarnak)..szóval itt úszik el ez az egész, az akarás kérdésen.. és persze az ilyen esetek a leghangosabbak, pont ezeket kéne kiemelten gyorsan megoldaniuk, és mindenki mehet a dolgára.. de úgy látszik a gyakorlat más..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ro_bert17
őstag
Egyrészt nehéz elképzleni, hogy a TP brandet az aprókban kószáló pár darabos tétel izgat - a cégeknél fellelhető pár százas, ezres kontingensek mellett - a határon áttalicskázott mutyi piacbefolyásoló tényezőként.
Másrészt monnyuk az a renccer, ahol support szempontjából a lúzernek kell után járni, szakérteni, lelkesedni, az a renccer nem kell. -
zonaporkolt
tag
Sziasztok!
T500-asnal a gep minden fícsörje mukodik XP-SP3 eseten? Ha igen, akkor Win7SP1 helyett azt raknam fel a gepre. Azzal tisztaban vagyok, hogy a menet kozbeni atkapcsolas integralt es dedikalt VGA kozott csak Vista-tol el.
Lenovo supportrol nem lehet vmi driverCD-t vadaszni egy bizonyos tipushoz (2056-Y39)? Kenyelmesebb lenne, mint egyesevel osszevadaszni a hozzavalokat.
-
!Overdose!
őstag
válasz zonaporkolt #28977 üzenetére
Nem kell egyesével vadászni. Használd a Lenovo System Update-et.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
kraftxld
nagyúr
válasz zonaporkolt #28977 üzenetére
Minek akarsz XP-re váltani?
Amúgy meg felrakod az alap oprendszert, .net framework-öt, system update-t aztán hajrá| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
sutszi
veterán
Én ebbe a témába nem szeretnék nagyon belemenni DE, az a tapasztalatom általánosságban , hogy Magyarországon a "Örülj hogy kiszolgállak és megengedem, hogy nálam vásárolj nálam" típusú hozzáállás az uralkodó. Sajnos többnyire ezt élem meg. Míg külföldön az "Örülök, hogy nálam vásároltál és érez úgy mintha VIP lennél" az ami működik.
Nyilván kivételes esetek előfordulnak...Az általad korábban említett "elpártolsz tőlük, mész máshova" szellem jegyében én mondjuk egészen külföldig is mehetek és megvehetem ott és annyiért.
Szerintem a uniós meg globalizált világban azért ebbe belekötni, hogy hol veszem meg a terméket talán nem kéne...mert akkor ennyi erővel már abba is lehetne, hogy miért a kínai gazdasághoz járulnak hozzá azzal, hogy ott gyártják az itt forgalmazott terméket...felesleges ezzel foglalkozni.Veszel egy gépet X forintért, ami a gép+szervízszolgáltatás Y évre. Ezért fizetsz. Ha nem hajlandóak veled korrekt módon eljárni akkor az ügyfélkezelésük sz@r és nagyon sarkítva meglopnak mert nem azt adják amiért fizettél...
A labda az szerviz térfelén pattog, mert nem az ügyfél kezdi el hülyeséget azzal, hogy a jogosan neki járó szolgáltatásért befárad, hanem pont a szerviz...aki hülyének néz, terel, és a végén lehülyézi az ügyfelet.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
zollí
csendes tag
mivel céges környezet, nincs munkalap, szerződés van a 2 cég között, aminek a részleteit nem ismerem és nem is érdekel....
hetente jön a kollega és hozza-viszi a hibás és javított cuccokat, nem is vesztünk vele össze és nem szoktunk anyázni, amikor ilyen dologgal találkozunk, kb csak nyomatékosan megköszönjük a precíz és gyors munkájukatcéges környezetben mégjobben előjön ez a "húzzun le még jobban a felhasználót" mentalitás, ami sajnos egyre elterjettebb Magyarországon
-
amargo
addikt
x évvel ezelőtt kellett gariztatnom egy gépet, gyakorlatilag nem is volt problémám vele, de ahogy vissza kaptam a gépet.. a fekete csavarok helyett teli rakták ezüst csavarokkal. Tudom ezen sokan átlendülnek. De bennem nyomot hagyott.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Gondwana
addikt
válasz CharlieDrop #28862 üzenetére
Van egy ilyen szappan a cégben, azzal kalibrálok itt mindent. Tudom, hogy létezik jobb is, de nálunk csak annyi a követelmény, hogy a Fuji Frontier kalibrációmászkálásától kisebb legyen a pontatlansága, amit bőven tud.
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
zonaporkolt
tag
A gepre jelenleg Win7(32bit) van telepitve. A tipusa alapjan WinVista Business 32 "jart hozza". Azonban olvastam, hogy volt free upgrade Win7-re. Az kideritheto valahogy, hogy ez egy oprendszerileg upgradelt masina lenne?
-
stifi
senior tag
válasz zonaporkolt #28987 üzenetére
volt upgrade, de úgy emlékszem ahhoz küldtek upgrades lemezkitet ÉS coa matricát is, amit fel kellett nyalni a gép aljára...
a szerviz serial alapján megmondja, igényeltek-e ehhez a géphez.
ha nem akkor az előző tulaj csak felrakott rá egy aktív W7 imaget, de attól az még nem jogtiszta. kérdés, téged ez érdekel-e..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zonaporkolt #28989 üzenetére
az a baj, ha matricás a történet és nem lett felragasztva, nem fognak újat küldeni, vagy utólag pótolni..
a Neumann János utcai a központi szerviz, de nem tudom vannak-e még egyáltalán...
telefon 382-5885Nincs időm kedvesnek lenni!
-
sz.viktor
csendes tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
A T61-esembe (2008as gyártmány) szeretnék venni RAM-ot. Találtam egy 4GB-os modult, amit megvennék, de nem tudom hogy a gép tudja e majd kezelni. Valaki tud erről valamit, hogy mi az amit bele lehet tenni ebbe? Van e valamilyen limit?Köszönöm
-
-
-
válasz mitulabattyi #28913 üzenetére
Jobban belegondolva szerintem nem olcsó, csak reális az ára. Akku nincs hozzá (az kb. plusz 15K), és a kijelzője is karcos. A nagy kérdés, hogy mennyire.
-
lapa
veterán
válasz audi100td #28996 üzenetére
nekem csak olyankor dob ilyet, ha közben ki-be dugom a tápot (elveszti az átlagot). látom nem aprózod el, debiannal nyomod. rootként:
apt-get install tp-smapi-dkms
modprobe tp-smapi
cat /sys/devices/platform/smapi/BAT0/power_nowez miliwatt lesz.
aztán berakni /etc/modules végébe a tp-smapi -t, hogy bootkor induljon. akár egy mozdulattal: echo "tp-smapi" >> /etc/modules
b terv, hogy már van powertop2, de fordítani kell. nem vészes, ha kell beírom.
mondjuk ott valami elég durván kóstolja a cput (első a listában), esetleg dobhatnál egyet böngésző nélkül (bár nekem most vagy 10 féle dolog van megnyitva, mégsincs seholse ehhez képest. gondolom nem véletlen, hogy a powertopot nézegeted.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 15,6" Full HD Dell Latitude 5580 i5-6300u laptop
- Dynabook Portégé X30L-J / i5-1135G7 / 16GB RAM / 256 GB SSD / Iris Xe / Full HD IPS / EU vill. bill.
- Retro laptop eladó!
- HP ProBook 840 G4 / i5 7200U / 8GB RAM / 256 GB SSD / Full HD / HU vill. bill. / exc. akku
- Acer TravelMate // 4+8Gb RAM // 15,6" Full HD