Új hozzászólás Aktív témák

  • Aaron14

    őstag

    válasz mukibuci #107027 üzenetére

    Sajnos nem találtam meg, de azt javaslom, hogy írjatok az NFH-nak és biztosan válaszolnak. Nekem minden esetben 2-3 munkanapon belül válaszoltak.

    Elvileg még olyan buktató lehet, hogy a hibának mind a 4 esetben azonosnak kell lennie, de elképzelhetetlennek tartom és szerintem a fogyasztóval szemben szemétség, ha az 5. alkalommal meghibásodott készüléket is javíttatná a kereskedő.

    Bárcsak itthon is olyan lenne az ügyfélkezelés, mint nyugaton vagy a USA-ben. Ott az Apple Store-ban rögtön cserélik a telefont és nem kell heteket várni a "javításra". De mégegyszer mondom, az NFH álláspontja szerint a refurb készülék sem javításnak sem cserének nem értelmezhető, így ez részükről jogszabálysértésnek minősül. Ennek ellenére én örülök, hogy nem szedegetik szét a telefonomat, hanem egy olyan készüléket kapok, ami gyárból jön ki, fóliázva.

    [ Szerkesztve ]

    Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

Új hozzászólás Aktív témák