Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyurma_13

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #125723 üzenetére

    És se olyan hibára gondoltam, ami egyértelmű. Hanem olyanra, ami pont akkor nem jelentkezik amikor be viszed a szervizbe, de tudod, hogy valami nem kerek. Pl. változó időszakonként, egy héten mondjuk kétszer, kikapcsol a telefon. A szerviz mindig megállapítja, hogy nem találnak semmi hibát. Egy idő után eleged lesz belőle, hogy töketlenek, és azt mondod, hogy hibás az automata fényérzékelő, de nem ez a hibája, csak azért mondod, hogy végre kapj egy jól működőt. A fényérzékelő miatt átveszi tőled a szerviz (mert ez alapján tudják gariztatni) és visszaküldi az applenek. Te kapsz ilyenkor egy refurbot, mert garanciás volt amit leadtál. A te problémád megoldódott.
    De ott van a leadott készülék, ami a teszten át megy, kap egy új fényérzékelőt, kap egy új akksit, egy új házat, de a rejtélyes hiba ott marad benne. És a következő embernél kezdődik minden előrről...

    Ez a része már az én fejemből pattant ki, nem a support mondta, de nem lehetetlen...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák