Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ny.erno #131981 üzenetére

    hozzáállás kérdése, de hivatalosan a te oldaladon a bizonyítási teher, hogy a hiba (oka) a vásárlás pillanatától adott - ezért egyszerűbb, amikor olyan problémáról van szó, amire a gyártó korábban közleményt adott ki, illetve kapcsolódó utasítást a szervizek/üzletek számára, mert akkor nem kell vele görcsölni -, amennyiben ez stimmel, úgy szavatosság keretében javítják díjmentesen, ellenkező esetben közlik, hogy mennyi is lesz/lenne az annyi és dönthetsz a továbbiakról.

    anderledani; tudtommal nincs, inkább csak keveredik a jótállás és a szavatosság, a többit lásd majd alább..

    Tibee86; az elején ők is leírják, hogy a (kötelező) jótállás egy év, a két évnél már garanciális javítást írnak, ami igaz is, de a második év inkább a szavatosság már, az is lehet "garancia" bizonyos értelemben, csak a felhasználó számára kedvezőtlenebb feltételekkel, mint a jótállás.

    r3dsnake; hazai apr illetékes leírta már itt is néhányszor, hogy kell a számla (másolat), anélkül nem megy a szavatossági jog érvényesítése.
    igazolni kell a termék természetes személy számára történt értékesítését is, mert jogi személy (cég...stb.) esetén más a "garancia" szabályozása.

Új hozzászólás Aktív témák