Új hozzászólás Aktív témák

  • kiszi07

    senior tag

    Üdv, egy elég érdekes story van. Mégpedig: vettem egy használt készüléket aprón egy megbízható sráctól. Minden okés, de most lett kicserélve 03.09-én. (nem talál hálózatot hibával - valóban új készülék volt, mert én vettem le róla a gyári fóliát) Felhívtam két viszonteladót. (iStyle, iCentre) Megkérdeztem tőlük, hogy ilyenkor mi van ?(!) Újraindul esetleg a garancia-jótállás vagy nem ? Ők erre azt mondták, hogy vagy folytatódik vagy 90 napig lesz még érvényes.
    Pontosan milyen jogszabály vonatkozik erre ? Szükség esetén van ügyvédem is, ha ez kellene. Vagy elég lesz a fogyasztóvédelem ?
    Folyt: Ma bementem bementem a telefonnal a T-hez, azt mondták ezzel ők nem tudnak mit kezdeni. Itt a szervízes gyerek azt mondta, hogy ő is úgy tudja, hogy újraindul.. A márka szervízben azt mondták, hogy forduljak magához az apple-hez és üssem a vasat náluk és akkor talán. (2-3 óra szenvedés után)
    ui: megfordultam már minden szakmai topicban, de mindenhol mást írnak.

    [ Szerkesztve ]

    Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace

Új hozzászólás Aktív témák