Új hozzászólás Aktív témák

  • default.

    őstag

    Sziasztok!
    Garancia problémával kapcsolatos segítséget kérnék tőletek.
    Röviden a sztori:

    Kb. fél éve vettem egy új, bontatlan, de retail dobozos iPhone5S-t itt a ph-n, Simi87 felhasználótól. Számlát nem adott hozzá, azt mondta, imei alapján világszintű gari van rá.

    Kb. egy hónapja apróbb hibák miatt elvittem az iStyle-hoz, szervizük visszaküldte, hogy nem találtak hibát.

    Használtam tovább a telefont, és kb. egy hete teljesen begajdult: kék háttér - apple logó - üres képernyő váltakozott folyamatosan, körbe-körbe, nem reagált semmire.
    Így ahogy volt bevittem az iCentre-be, elküldék szervizbe, majd tegnap hívtak, hogy a szerviz elutasította a javítás/csere igényt, mivel illetéktelen beavatkozás nyomait találták a készüléken.
    Én soha nem nyitottam ki, nem jailbreakeltem, nem csináltam vele semmit.

    Felhívtam az Apple hivatalos ügyfélszolgálatát, beszéltem egy hölggyel angolul, majd elkezdtünk emailezni, biztosított róla, hogy segít, viszont szüksége lenne a "Proof of Purchase"-re, vagyis a számlára.

    Közben próbálom elérni az említett ph felhasználót, eddig sikertelenül.

    Mit javasoltok, mit tanácsoltok? Mit érdemes még megpróbálni?

    Köszönöm szépen előre is.
    Üdv: def.

Új hozzászólás Aktív témák