Új hozzászólás Aktív témák

  • ittakary

    nagyúr

    válasz csab2 #149019 üzenetére

    szolgáltatóhoz ne vigye, mert ott a pultban ülő emberek 90%-a alkalmatlan bármiféle segítségnyújtásra, csak a betanított szerződésekhez értenek kb, hogy hol kell nekik aláírniuk, meg kb fel tudják sorolni hogy milyen díjcsomagjaik vannak :) bármi mást kérdezel tőlük, olyan BŐDÜLETES baromságokat tudnak mondani, hogy az ember fogja a fejét. Pl nem olyan régen hallottam, hogy az ügyintéző azt tanácsolta a vadiúj teló vásárlónak, hogy az első töltésnél hagyja a telefont a töltőn éjszakára és utána teljesen le kell meríteni :U:U:U 10-15 évvel ezelőtt talán még igaz is volt ez!!!!

    (#149023) csab2 a hivatalos Apple szervizek (pl iStyle) fogad garanciális ügyintézést postán keresztül is, neked csak fizetned kell a postaköltséget.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák