Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Grincs

    veterán

    válasz byronk #213880 üzenetére

    Valami hardveres probléma lesz, az ezer százalék. Önerőből ennyit nem szív le semmi sem. Úgy tudnád kideríteni, hogy a telefonnal van e a baj vagy sem, hogy kéne egy másik XR ellendarabnak tesztre, amire akár visszatöltheted a régi mentésedet, vagy csak simán használod egyszerre a másikkal és dokumentálod a merüléseket egyszerre. Persze ez gondolom lehetetlen küldetés. Vidd vissza, mond meg, hogy nem jó. Maximum képekkel tudod dokumentálni, amit e-mail-ben el is küldhetsz nekik, vagy nyomtasd ki és azzel együtt add le, hogy lássák és legyen valami a a kezedben és amivel tudsz érvelni. Én a helyedben írásban jelezném nekik a hibát, hogy nyoma legyen és jelentkezni fog a support, hogy segítsen az Ügyben.

    Kollégámnak a vadi új XR készülékének az előlapi kamerája 1 hónap után beporosodott, ami nyilván sokmindent megkérdőjelez az emberben, hogy pl.: mennyire vízálló a készülék ha a poros az előlapi kamera. stb...stb... Illetve a kijelző az alsó részeiben barnás színű. Bevitte a Care Centerbe (Budapest, Rákóczi út 70-72, 1074) Szétszedték, kifujták a port és visszaadták, úgy, hogy a munkalapra semmi nem volt felvezetve, holott láthatóan eltűnt a por, viszont a kijelző hiba megmaradt. Visszavitte kiverte a balhét és írt emailt, hogy nincs megelégedve a javítással és az állítólagos javításról kapott dokumentációval és tényleges javítást kér vagy a készülék cseréjét kéri.
    Emailben és telefonon hívta az angol support, hogy megkapták az emailt és sajnálják bla bla bla...de segítenek megoldást találni és minden lépésről tájokztatni fogják. Úgy is lett. Végül ki lett cserélve a telefon egy újra. :K

     /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

Új hozzászólás Aktív témák