Új hozzászólás Aktív témák

  • Razzul

    senior tag

    válasz OCTAMD #248557 üzenetére

    Ez az elállási lehetőség a fogyasztó érdekeit nézni és védi, a boltoknak pedig meg kell oldania hogy ez működjön. Természetesen ha mondjuk a telefon vagy laptop időközben megkarcolódik vagy sérül akkor az értékcsökkenést a vásárlónak kell megfizetnie.

    #248560 szabonagyur Újracsomagolt áru vásárlásánál nem fordulhat elő, hogy a vevő a felbontás után szembesül azzal, hogy az eszköz amit vett használt, szépséghibás vagy visszavitt mert a boltnak ezt minden esetben jeleznie kell neki. Ha ilyen előfordul, akkor ott az üzlet mulasztott.

    Egyetértek #248564 Major Lion hozzászólásával. Szerintem sem sokan élnek vissza ezzel a lehetőséggel, emellett egy telefon vagy laptop pár napon belül a legtöbb esetben patika állapotban visszavihető. Ha pedig kifogástalan állapotban kerül vissza a boltba az áru és azt ezután megfelelő jelzéssel újra eladják akkor a bolt vesztesége minimális.

    A hazai piacon (is) hatalmas üzletet bonyolító webshopokat, műszaki boltokat pedig nem fogom megsajnálni a fogyasztóvédelmi intézkedések miatt keletkező hátrányuk miatt. Franciaországban még durvábbak a szabályok, de valahogy a vállalkozások ott is megoldják, hogy profitjuk legyen.

    Stat crux dum volvitur orbis

Új hozzászólás Aktív témák