Új hozzászólás Aktív témák

  • Thewent12

    aktív tag

    Istyle-ban kötöttem BusinessBox biztosítást, így nem hinném, hogy alja lenne. Indokuk szerint be kellett volna jelentenem a keretnek a korábbi sérüléseit. Itt az idézet:

    "készülék keretén pedig számos mély karcolással, amelyek nem a bejelentett esemény, hanem korábbi balesetek és rendszeresen gondatlan használat következményei."

    Ez így elég viccesen hangzik, mivel a szerződésben benne van, hogy esztétikai hibára nem terjed ki a biztosítás. A keret sérülése pedig szerintem ebbe a kategóriába esik. Az ügyintézés módjáról már nem is beszélek. Január végén adtam le a készüléket, ma hívtak. Közben 2x is pár nap türelemmel hitegettek. Az elutasítást a szerződés ezen részével indokolták:

    "A Vásárló köteles saját maga, vagy mások megbízásával gondoskodni arról, hogy a Készülék (i) műszakilag kifogástalan, üzemképes állapotban legyen tartva, (ii) gondos karbantartása és állagmegóvása biztosítva legyen, (iii) tartósan vagy szándékosan a műszakilag megengedhetőmértéken túl ne legyenek terhelve és (iv) az üzemeltetése a gyártó utasításai szerint történjen."

    Most először kötöttem a telefonra biztosítást pont az ilyen esetek miatt, de ilyenre nem igen számítottam. Főleg nem egy olyan szolgáltató által akik az Istyle illetve Icentre-vel is szerződésben állnak.

Új hozzászólás Aktív témák