Új hozzászólás Aktív témák

  • padawan1444

    újonc

    Lehet, hogy ezért akkora tiltást kapok mint a ház, de le kell írnom a véleményemet az Apple "zseniális" garancia kezelési folyamatáról. Telefon kijelzője pixelhiba, beégés jeleit mutatja. Bevittem egy hivatalos szervizbe, ahol az ott dolgozó srác látta a problémát, azt mondta bevizsgálják majd itt jött a fekete leves. Apple bekéri cseh központi szervizbe... Majd visszajön azzal a szöveggel a telefon egy hét után, hogy nem hibás. Egész nap hívogatom a supportot, képet küldök a hibáról, de teljesen hülyére vesznek, szoftveres!!! hibát keresnek egy cseh kolléga mulasztása után. Mikor kérvényezem, hogy itthoni szervizben hadd vizsgáltassam be mert fontos lenne végre egy hét utan használni a céges számomat is: az nem lehet, mert a központi szerviz szava szent és sérthetetlen!!! Úgy is be fogják kérni, kb ez a sablon válasz, meg a hülyének nézés csak azért mert ők nem látták elsőre a hibát. Szóval itt tartok 300k telefon ... 120e samsung telefonom mai napig hibátlan, 300k-nál viszont ha valami hiba van le van sz@rva magasról az ember feje. :W :)) u.i. fél éves telefonról van szó aminél szerintem kicsit sem normális a beégés... Ugyanitt várom azoknak a jelentkezését, akiket szintén lesz*patott eme csodás gyártó...

Új hozzászólás Aktív témák