Új hozzászólás Aktív témák

  • belinho

    senior tag

    Segítség gyerekek!

    Vettünk a T-nél egy zsír új dobozos Iphone 5S készüléket. Öcsém hazavitte feltöltötte, majd nagy örömmel elkezdte volna használni, viszont rossz a telefon, kegyetlenül mozog benne az akkumlátor, kotyog-mozog benne, pár órán belül visszavitte, ahol megnézték, és elismerték, hogy hibás.
    Az eladó viszont azt mondta, hogy nem cserélik ki 72 órás garban, mert az Apple termékekre más garancia vonatkozik, viszont ez sehol nincs leírva, se a szerződésben, se a T oldalán sehol.

    Hívtuk a fogyasztóvédelmet, ott azt mondták, hogy mivel a készülék eleve hibás, vagy 3 napon belül hibásodott meg és mivel van nekik raktáron azonnal cserélniük kell, amit persze nem tettek meg.

    Neten nyomozgatva már azzal rémisztgetnek, hogy a nem kevés pénzért vásárolt zsír új telefon helyett egy refubrished( az visszaküldött, használt, javított készüléket) fogunk kapni cserekészülékként, mert zsír új dobozosat biztosan nem, meg eleve gyanús volt, mert az eladó csak a telefont kérte majd a tartozékokat nem.

    Ez tényleg megtörténhet 2014-ben, hogy egy ilyen dollár milliárdos cég ezt művelje, hogy nem cserélik ki azt a szaros Iphone-t.
    Ha egy ütött kopott régi szar lenne, akkor azt mondom ok, mert adnak helyette egy másikat, de én egy zsír új hibás telefont adok vissza, ehelyett meg kapok egy újként feltüntetett javított- használtat?

Új hozzászólás Aktív témák