-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
2018.11 hó végi Telekomnál vásárolt XR-ről van szó.
Fő kártya, fizikai SIM: Telenor
e-SIM, másodlagos kártya: TelekomA hiba először 2019-05-10-én jelentkezett.
Ma jelentkezett egy furcsa dolog: ha hívnak és felveszem, 2-3 mp-ig néma a telefon, nem hallom mit mondanak és ők se engem. (Elsődleges SIM, Telenor)
2019-06-24 körül már kissé súlyosabb lett.
Továbbra is hibajelenség:
- hívásindításnál már kicsengésnél 5-6mp-es szünet, eközben vagy felveszi a másik fél és a néma csendre kinyom, vagy megúszom és még folytatódik a kicsengés, vagy felveszi és még nem unja meg a csendet :)
- hívás közben random idő után 5-6mp némaság, se én se ő nem hall
- (ritkán fordul elő) hívás közben egyszer csak statikus zörej, gépi zaj, nem segít a várakozás, bontani kell a vonalat
- (ritkán fordul elő) hívás befejezésekor (az én oldalamon) 3 mp-ig is eltart mire megszakítja! Megragad a hívás befejező képernyőn, "ahol a gombok elhalványulnak"A hiba azóta is fennáll.
A telefont újonnan vettem, még 1x sem érte ütés, viszont sokat használom hívásra és pont ezért idegesítő. Nagyon.
Minden más tekintetben hibát nem tapasztaltam.Valakinek ötlet?
Lenne esély egy telefon cserére?
Apple care vagy Telekom ahol vettem?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz HarleyCustom #204010 üzenetére
& lugosi
Köszönöm a válaszokat.
Még a neten guglizva sem találok konkrétan ilyen hibaleírásokat, amit találok az jellemzően a hívásnál, mikor a másik fél felveszi, 2-3mp néma csend. ("iphone call delay" hiba)A Telekomnál vajon hogy tudják a hibát beazonosítani? Mert Murphy törvénye alapján ha ott csinálok 1-2 próbahívást fogadjuk az lesz a 10-ből 1 eset amikor nincs ilyen probléma.
Ez az első iphone-om, van valami kiemelt ügyfélkezelés talán? Mert nem a leggagyibb modell és azért egy 300k-s telefon az lássa el a legalapvetőbb funkcióját egy telefonnak: lehessen vele hanghívásokat hiba nélkül fogadni és kezdeményezni.
Az meg, hogy ez egy általános hiba lenne iphonoknál meg még komolyabb androidos készülékeknél... hát szégyen. Te voltál gariztatni emiatt? Vagy cserélték?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz btudos #204051 üzenetére
99%-ban a céges (Telenor, fizikai) SIM-et használom, a marék 1%-ban a sajátomat (Telekom, eSIM).
A Telekomos hívásoknál nem futottam még bele ilyen hibába, de mivel a használati arány is marginális, nem tudom biztosan kijelenteni, hogy ott nem fordul elő.
Hívás kezdeményezésnél és fogadásnál is előfordul a hibajelenség.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #204017 üzenetére
Ma sikerült bejutnom a helyi Telekom üzletbe (tőlük vettem weben a telefont)
Kb. 1,5 óra sorbanállás alatt már meg is győztem magam, hogy ku*ára feleslegesen pazarlom itt az időmet, elhajtanak annyival, hogy ez nem garanciás hiba, meg nem tudjuk bizonyítani, vagy esetleg hagyjam ott, elküldik 3 hétre a szervizbe ahonnan visszajön és marad ugyanolyan. Utóbbi lehetőség kiesett, mert munkához kell a telefon kvázi nélkülözhetetlen.Amikor már külön megköszönte az ügyfeles srác, hogy kitartottam a várakozással, sokat enyhített a hangulatomon (azok az apró dolgok ugye...).
Elmondtam mi a baj és meglepve hallottam, hogy ugyanezzel a problémával már többen jelentkeztek, többségében az X, Xs, Xr tulajok. Az Apple szeptember-októberben fog kiadni erre szoftverfrissítést, mert kiderült hogy náluk van a hiba nem a szolgáltatóknál.
Még az is egyezett a többi userrel, hogy tavasszal kezdődött a roham, nekem is májustól csinálja.
Kaptam egy kinyomtatott számlát az ügyfelestől és mehetek Bp-re a "fő" iCare vagy mifene pontba. Ezt még egyelőre ki kell keresnem.
Elmondása alapján "ott rá tudnak mérni, hogy minden oké-e a frekvenciákkal", jelentsen ez bármit is, és jellemzően nem javítják, hanem cserélik a készüléket. Addig is az a feladatom, hogy készítsek teljes mentést a telefonról.
Jövő héten remélem eljutok ebbe az iAkármibe...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Budapesten hol van a hivatalos magyarországi Apple szerviz? Egyszerűen nem találok címet.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Köszönöm a segítségeteket!
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #204104 üzenetére
Voltam ma bent a Rákóczi út 70-72 alatti Care Centerben.
Előadtam, hogy milyen hibák hogyan jelentkeztek, meg hogy a munkámhoz kell a telefon, ebből élek, nem tudom otthagyni nekik, de nézzék meg bátran.
Az egy szem kislány aki ott állt a pult mögött kedvesen pislogva a tudomásomra adta, hogy a legközelebbi Apple központ ahol készülékcserét is lehet alkalmazni, az Bécsben van, Apple Store.
Lefuttatott egy diagnosztikát, megnézték a műhelyben a hangszórót és a mikrofont, minden hangsávot átvesz, lejátszik, azoknak nincs baja.
Elmondása szerint ittHUN csak a Telekom az, aki saját készletből cserét adhat.
De legalább elb@sztam egy délelőttömet :/Magyarán megint ott vagyok ahol a part szakad, teszek még egy próbát a helyi Telekomnál.
Ehhez sem fűzök reményt, mert m.o.-n vagyunk és csak addig vagy fontos amíg meg nem veszel valamit, onnantól takarodj. Érdekes, hogy ennek a hozzáállásnak ellentmondó élményeket eddig még csak külföldön szereztem.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Itt azért szúrom be a kérdésemet, hátha hallottatok erről a hibáról, vagy tapasztaltátok.
1,5 év alatt megszoktam az iOS-t és ha lehet nem mennék vissza androidra, ha létezne megoldás erre a problémára:Nagyon lassan, de kezd összeállni a kép a hívásproblémámmal.
Minden X-szériás iphone kontaktomat meginterjúvoltam, meg nagy részükkel beszélek pár naponta. Közülük ketten vanank ugyanabban a helyzetben mint én. Egy sima X-el és egy XS-el. Ez mondjuk jó, mert így kiderült, hogy az X-széria mindegyik tagja érintett.A közös bennünk, hogy mindhárman a Telenornál vagyunk és flottában.
Mindhárom telefon a saját céges flottájában, tehát nem 1 nagy flottáról van szó.Fontos:
- nekem cserélték 2019.10. hóban a telefont a hibajelenség leírása után
- az XS tulaja vásárolt 3 hete egy 11-es szériás iphonet, ugyanaz a probléma tért vissza, ebből gondolom, hogy nem telefonfüggő!Tehát továbbra is:
- már kicsengésnél is szünet a csengések között (ilyenkor ha megszakítom, akkor pár mp-re ott marad a hívásképernyőn, de nem a rendszer fagy le)
- beszélgetés közben elnémul 5-6 mp-re és visszatér (egyik fél se hallja a másikat)
- beszélgetés közben statikus zörej 5-8mp-ig és visszatér (egyik fél se hallja a másikat)Egyébként minden más jó a telefonnal, működik rendesen.
Csak épp telefonálni lenne jó vele, arra vettem főleg...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
-
Cheesy
őstag
Beszéltem a Telenorral.
A hölgy meglepően jól felkészült volt, közel sem én voltam az első. Mindent ismertettem vele, a legutolsó részletig.
Androidos telefonoknál elvileg azért sokkal ritkább a probléma, mert a szolgáltató a telefonok felé küldött hálózati beállításaiban távolról le tudja tiltani a VoLTE funkciót, az iOS-en nem.
Mondjuk ez nem magyarázza azt az egy hónapnyi zavartalan működést, megváltozott tárcsázási hanggal, biztos vagyok benne hogy valami technológiát próbálgattak, mert ők is fejlesztenek.Végül most újra próbálom a javasolt megoldást: VoLTE kikapcs. Állítása szerint folyamatosan fejlesztenek, de arról nem tud mikor lesz iphoneoknak is támogatott a VoLTE ittHUN.
Valamint elkezdem jegyzetelni a problémás be/ki hívásaim időpontját, másik fél számát, földrajzi helyzetemet, mert 3-4 ilyen példával már lehet kezdeményezni egy mélyebb ásatást...NemMo
Ez a lehetőség is felmerült, de ezt kizárta a supportos.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz kchris78 #221374 üzenetére
Isten hozott a klubban.
lugosi
A telefon amikor felépíti a vonalat, akkor a szolgáltató az adatfolyam felépülése elején közli vele, hogy nem támogatott a tech, így visszavált 3G-re, mint ahogy elmondásuk szerint minden hanghívás 3G-n történik.Megjegyzés:
Mióta írtam, hogy megint kikapcsoltam a VoLTE-t, volt kb. 10 hívásom és ugyanolyan szar.
Tehát nem ez a megoldás.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #221375 üzenetére
Sajnos nincs mit tenni, vissza kell váltani fos androidra.
Azt gondolom megtettem mindent, de a Telenor Support csak szétteszi a kezét. Függetlenül attól, hogy a VoLTE ki vagy be van kapcsolva, ugyanolyan szar a vonal. Már írkáltam (Telenor Support tanácsára), hogy mikor, hol, milyen számot hívtam (vagy engem hívtak) ahol volt probléma. De nincs egyértelmű pattern, nem lehet beazonosítani a problémát.
Magyarul Telenoros céges flottában VoLTE képes Iphone használóktól hallom az én panaszaimat vissza, de pl. ugyanabban a flottában lévő androidos telefonokkal nincs probléma. Egészen addig nem lehet megoldani ezt a gondot, amíg a Telenor be nem vezeti rendesen a VoLTE technológiát. És mivel ennél a cégnél tervezek még dolgozni, így választhatok: Iphone és szopás a hanghívás (amiből sok van egy nap), vagy androidra váltás és nincs gond.De eddig még nem volt olyan androidos telefonom, ami ezt a fluid hatást adja és ennyire röccmentes még az adott modell életciklusának 3. évében is.
Nem is tudom mit kéne választanom helyette.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Sungoo #222309 üzenetére
8 éve van ez a céges telenoros telefonszámom, ezelőtt androidos telefonom volt és nem volt gond.
Most volt egy 24 perces "beszélgetésem" a Telenor ügyfélszolgálatával, természetesen nem tudják kapcsolni azt a kolleginát akivel legutóbb beszéltem, aki mondta is hogy név szerint őt kérjem. A felírkált hívásokra se volt kíváncsi. Volt egy 9 perces zenehallgatás, amíg a "hálózatos kollégákkal beszélt" és előállt a megoldással: kapcsoljam ki a VoLTE-t. Ekkor elgurult a gyógyszerem, mert addig erről pofáztam neki, hogy mikor miket meddig próbáltam, dátumra pontosan, a VoLTE meg 06.26. óta ki van kapcsolva, mióta a kolleginájával beszéltem. De csak a szabvány kérdéseket tette fel, meg hogy vigyem vissza a telefont szervizbe.
A 24 perc alatt kb. 8x volt szünet, 2x statikus zörej. A másik oldalon csak annyit hallani, hogy az én oldalam elnémul. Rohadt Telenor.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Használ valaki közületek 13 Pro-t fizikai Yettel SIM-mel és Telekomos e-SIM-mel?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz sethi #264105 üzenetére
Volt 2019-ben egy kálváriám Iphone XR-el (Telenor SIM + Telekom eSIM) és a Telenorral nem lehetett normálisan hívást indítani és fogadni. (Megszakad, sistereg, késik a kapcsolós, hallózás, stb.) Azóta már a szolgáltató ügyfélszolgálata elismerte, hogy másnál is előfordult, állítólag nem volt kiforrott. A nyomorult androidos samsung meg lekezeli.
Egy 13 Pro-t néztem ki, de nem tudom bele merjek-e vágni, nehogy ismét kidobott pénz legyen.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Nem tudom szabad-e itt ilyen kérdést feltenni...
Iphone-t szeretnék vásárolni, de cégre, számlával. Ebben az esetben 1 év gyártói garancia él?
Van esetleg ajánlott shop, ahonnan megbízható forrásból és korrekt áron lehet vásárolni?www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest