Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    2018.11 hó végi Telekomnál vásárolt XR-ről van szó.
    Fő kártya, fizikai SIM: Telenor
    e-SIM, másodlagos kártya: Telekom

    A hiba először 2019-05-10-én jelentkezett.
    Ma jelentkezett egy furcsa dolog: ha hívnak és felveszem, 2-3 mp-ig néma a telefon, nem hallom mit mondanak és ők se engem. (Elsődleges SIM, Telenor)

    2019-06-24 körül már kissé súlyosabb lett.
    Továbbra is hibajelenség:
    - hívásindításnál már kicsengésnél 5-6mp-es szünet, eközben vagy felveszi a másik fél és a néma csendre kinyom, vagy megúszom és még folytatódik a kicsengés, vagy felveszi és még nem unja meg a csendet :)
    - hívás közben random idő után 5-6mp némaság, se én se ő nem hall
    - (ritkán fordul elő) hívás közben egyszer csak statikus zörej, gépi zaj, nem segít a várakozás, bontani kell a vonalat
    - (ritkán fordul elő) hívás befejezésekor (az én oldalamon) 3 mp-ig is eltart mire megszakítja! Megragad a hívás befejező képernyőn, "ahol a gombok elhalványulnak"

    A hiba azóta is fennáll.
    A telefont újonnan vettem, még 1x sem érte ütés, viszont sokat használom hívásra és pont ezért idegesítő. Nagyon.
    Minden más tekintetben hibát nem tapasztaltam.

    Valakinek ötlet?
    Lenne esély egy telefon cserére?
    Apple care vagy Telekom ahol vettem?

    www.vakbelmutet.hu

Új hozzászólás Aktív témák