Új hozzászólás Aktív témák
-
szubrutin
aktív tag
válasz guriga1234 #4 üzenetére
Full hybrid, vagy öntöltő hybridnek hívják, a lágy hybrid az kicsit más, az semmire sem jó, pl Suzuki Swiftben van olyan.
Nem mindegy, hogy egy hülye okoskodik, vagy egy okos hülyéskedik :)
-
opr
veterán
válasz guriga1234 #4 üzenetére
A RAV4 full hybrid, nem lagy. Ezt kiveve viszont igen, zsenialis a Toyota hybrid rendszer, csak a hulye ujsagirok szoktak lehuzni, mert nem jo vele szerpentinezni meg nyelgazon veretni. Mert mint tudjuk, egy alacsony fogyasztasra kihegyezett, kenyelmes csaladi autonal ezek a legfontosabb tulajdonsagok (legalabbis a tesztelok szerint).
Nevetsegesnek tartom azt is, hogy a cikk szerint nehez dolga lesz a toyotanak a kovetkezo evtizedben. Mondjuk ugy, hogy remelem, igy fogja gondolni a tozsde is, es felezik az arfolyamot, meg is lenne, mit veszek."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Noukoum
veterán
válasz guriga1234 #43 üzenetére
Ez egy elég jó érv ahhoz hogy megcáfoljuk hogy mindenhol ez fog megtörténni.
Illetve nem fog, hiszen már nyakig benne vagyunk.
De nem baj, majd 2030-ban azon megy a hiszti hogy lehetetlen 2040-re kivezetni az összes belsőégésű autót az utakról. Mindig kell valami na.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
aktív tag
válasz guriga1234 #42 üzenetére
Az e-üzemanyagra gondolsz (vélhetően). [link]
"A terv szerint a kizárólag e-üzemanyaggal működő belső égésű motoros járművekre az Euro 6-os környezetvédelmi szabályrendszeren belül külön kategóriát hoznának létre, és ezt illesztenék bele a kész törvénytervezetbe utólag, hogy magát a törvényt ne kelljen alapjaiban bolygatni."
-
opr
veterán
válasz guriga1234 #43 üzenetére
Amugy mindig ezzel jonnek az elvakult hivek, akikkel nincs ertelme beszelgetni, mert nem kepesek belatni, hogy nem tokeletesek az elektromos autok, nem mindenkinek alternativa a jelenlegi (illetve kozeljovobeni) formajaban, hogy Norvegia igy meg ugy... Jah, csak olyan szinten torzitott allamilag a Norveg piac, hogy gyakorlatilag csak akkor jo otlet nem elektromos autot venni, ha abszolut nem tudsz vele egyutt elni valamiert, es hajlando vagy ezert (hogy nem EV-t vettel) rengeteg penzt kiadni.
Itt a lista, hogy mi az, ami ici picit torzitja a norveg piacot:
The Norwegian EV incentives:
No purchase/import tax on EVs (1990-2022). From 2023 some purchase tax based on the cars’ weight on all new EVs.
Exemption from 25% VAT on purchase (2001-2022). From 2023, Norway will implement a 25 percent VAT on the purchase price from 500 000 Norwegian Kroner and over
No annual road tax (1996-2021). Reduced tax from 2021. Full tax from 2022.
No charges on toll roads (1997- 2017).
No charges on ferries (2009- 2017). Maximum 50% of the total amount on ferry fares for electric vehicles (2018)
Maximum 50% of the total amount on toll roads (2018-2022). From 2023 70%
Free municipal parking (1999- 2017)
Access to bus lanes (2005-). New rules allow local authorities to limit the access to only include EVs that carry one or more passengers (2016-)
25% reduced company car tax (2000-2008). 50 % reduced company car tax (2009-2017). Company car tax reduction reduced to 40% (2018-2021) and 20 percent from 2022.
Exemption from 25% VAT on leasing (2015-)
The Norwegian Parliament decided on a national goal that all new cars sold by 2025 should be zero-emission (electric or hydrogen) (2017).
«Charging right» for people living in apartment buildings was established (2017-)
Public procurement: From 2022 cars needs to be ZEV. From 2025 the same applies to city busesJezus, vajon miert vasarolnak Norvegiaban ennyi elektromos autot? Biztos mert mindenki azt akar, azert! Semmi koze nincs ahhoz, hogy mestersegesen torzitjak a piacot!
Es akkor a legjobb, amikor ebbol levezetik, hogy "hat a norvegok is ilyet vesznek, tehat mindenki mas is ezt fog!" Es ezekkel probalj meg ertelmesen beszelgetni. Sok sikert.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz guriga1234 #4 üzenetére
A Toyota nem lágy hibridezik. És azt jó minőségben csinálja. A lágy hibrid is tud jó lenni, és lesz pár érdekes megoldás a piacon.
#8 szubrutin: De, a lágy hibrid is jó arra, amire ki van találva. Elindulásnál elektromosan mozogni és csak később benzinmotort indítani, így városba, vagy a folyamatos start-stopp során fogyasztást csökkenteni. Cserébe nincs akkora súly pluszban, így ideális tud lenni egyrészt kisautókba, másrészt böhöm utazókba, amelyek majd az autópályán tudnak takarékosan benzinmotorral haladni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Házi hangfal építés
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.