Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz .Szaki. #33 üzenetére

    Tarthatják zsákutcának, de én meg tarthatom kamunak ezt.

    Az akkumulátoros elektromos autó az utóbbi 15 évben kvázi a nulla piaci részesedérsől indulva lett életképes és népszerű alternatíva. Ez az ami szerintük zsákutca.

    Ami szerintük nem zsákutca, az
    - a solid state akkumulátor, ami jelenleg nem létezik megvásárolható formában
    - a hidrogén technológia, amivel 10 éve próbálkoznak és semmilyen piaci siker nem fűződik hozzá
    - a hibrid benzines technológia, amit a politikai vezetés az összes nagy piacukon igyekszik beszántani

    Szóval ezért kamu az egész, amit mondanak.
    Ezért kellett közben gyorsba kihozni a BZ4X-et, ami sajnos nem egy jól sikerült termék. A konkurrenciához képest kevesebbet tud, nincs killer fícsöre, cserébe drágább azoknál.

    Elvileg azt ígérték, pár éven belül kijön 10+ elektromos modelljük, azért remélem, azok jobban fognak sikerülni, mert különben a Toyota a mostani autóipari pozícióit nehezen fogja megtartani.

    [ Szerkesztve ]

  • Noukoum

    veterán

    válasz .Szaki. #33 üzenetére

    Lennék én olyan kényszerítésben ahol a piaci folyamatok miatt évekkel előtte be kell tartanom azt a szabályozást. Sehol nem olyan tökös a politikai vezetés hogy szembemenjen vele, mert ott azonnal megbukna.

    A Toyotával is ez a baj, az egyszerű emberek csak a dátumokat nézik, de a valóság az hogy ha lehet kapni Toyota Priust Tesla Model 3/Y árban akkor a kutya sem fogja az előbbit venni. Mint ahogy az iphone mellett sem vette senki a gombos nokiát...

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák