PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
tag
Most éppen C#-pal ügyködöm és így sikerült megoldanom:
for (int m=0; m<=maxmelyseg; m++) {
for (int i=0; i<jatelemlista.Count; i++) {
var je = jatelemlista[i];
if (je.melyseg==m) { //Jöhet a rajzolás.
Úgy tűnik, ez működik. A maxmelyseg változó kezdeti értéke 0, és ha valamely játékelem ettől nagyobb mélységértéket kap, akkor felveszi az éppen legnagyobbat.
Python-t még nem próbáltam és őszintén szólva nem is nagyon érzek késztetést hozzá, viszont Godot-ot én is használok, elég jó, de nem árt, ha az ember tisztában van egy-két általános célú programozási nyelvvel is, nemcsak egy játékkészítő vagy egyéb célprogrammal.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen