Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfurko

    senior tag

    válasz orbano #63 üzenetére

    Remélem irónikusan írtad, amit írtál...
    C#, persze. Komolyabbak C#-ban fejlesztenek... Pffff... :D
    Pláne 3D-s cucc C#-ban :C
    Ez is olyan időtálló lesz, mint a DCOM ''technológia'' :D
    Hogy őszinte legyek, csak azok nem programoznak komoly programokat (ahol nem a körítés viszi a sok munkát) C-ben, akik nem értenek eléggé a C-hez. És itt nem arról van csak szó, hogy mennyire könnyű fejleszteni, hanem hogy mennyire hatékony. Mert egy játéknak hatékonyan kell használnia az erőforrásokat, hogy minél többet tudjon az adott gépen. Ki akarna játszani egy C#-ban írt Quake-kel manapság? Nem hiszem, hogy jelenleg többet ki lehetne hozni egy nem kompilált kódból. Persze soha életemben nem írtam C#-ban (remélem nem is fogok), de a munkahelyemen enyhén hatékonyabb volt ugyanaz a program C-ben. Nem állítom, hogy ne lehetne ugyanakkora renderelő-teljesítményt összehozni C#-ban (hiszen ezt mind a kártya és a driver csinálja), de a fizika meg az AI igencsak megsínylené.
    Megnézném azt a játékfejlesztő céget is, akik C#-ban nyomják :))
    A C++ vs. C vita meg már elég régi, szerintem csak szokás kérdése, az igazi C++-os durvulások szintén nem hatékonyak.
    Ha viccből írtad, akkor jót beszéltem magamban ;)

Új hozzászólás Aktív témák