Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi
senior tag
válasz AMD Power #15 üzenetére
Szerintem az a legfontosabb, hogy milyen oktatót kapsz ki, és ebben viszont nem tudunk segíteni. Nekem anno nagyon nagy mázlim volt, mert egy külsőre rendkívül ellenszenves, azonban szakmailag profi emberhez kerültem. Én mindenen elsőre átmentem, és ez nagyrészt az oktatónak volt köszönhető. Bár ezt nem tudom igazolni, de szerintem sokat számít az is a vizsgán, hogy az adott oktató milyen viszonyban van a vizsgabiztossal. Nálam baromi elnéző volt, de ez lehetett amiatt is, hogy én voltam az utolsó aznap.
Szóval az oktatóválasztás elég nagy lutri. A kresz-vizsga meg csak gyakorlás kérdése. Hár rászánod az időt, akkor semmi gond nem lehet.
Lehet, hogy ezért a véleményemért megköveznek majd, de szerintem az a legjobb, ha valaki úgy megy el tanulni, hogy előtte nem vezetett, mert így nem alakulhatnak ki olyan szokások, amelyek ellentétesek az oktató által megkövetelt dolgokkal. Valamit újonnan megtanulni szerintem könnyebb, mint egy meglévő szokást átalakítani.http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
sasa311
veterán
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #113 üzenetére
Nekem 3 hét volt vizsgával de én nem gyorstalpaltam. Heti 2x3 óra volt.
Esmein: Nekem csak fél év volt 2 forgalmi bukóval. Febr. 28-án iratkoztam be és júl. 29-én tettem sikeres forgalmi vizsgát.
Ami meg ezt az ''ideiglenes'' papírt jelenti: Én hallottam ilyenről így nagy örömömben meg is kérdeztem az okmányirodában, amikor mentem a jogsit előkészíteni. A nőci azt mondta, hogy ugyan adhat nekem olyan papírt amivel elvileg igazolni tudom, hogy igen is levizsgáztam, és hogy jogom van vezetni, de azt is hozzá tette, hogy úgy vezessek vele, hogyha rendőr megállít, akkor nyugodtan elköszönhetek a jogsimtól 2 évre.
Szóval inkább várd ki azt a nyamvas 5 munkanapot. Amúgy nekem csak 4 volt! -
jerry311
nagyúr
válasz AMD Power #183 üzenetére
Mint minden más tanintézményben, itt is neked kell megtanulni az anyagot, az oktató azért van, hogy megmondja melyik a helyes értelmezése a tanult szabályoknak. Utóbbi tevékenységre pedig elég 28 óra.
De a vizsgán majd kiderül...
UI: ja, és a sok teszt segít...
[Szerkesztve] -
Rommel6600
őstag
válasz AMD Power #183 üzenetére
sok is.
Ha minden órára rendesen tanultam volna már a negyede is elég lett volna...
Az alap szabályokat elmondják, leiratják veled, elmagyarázzák, utánna végig teszteket töltögettünk ki.
De így utólag azt mondom ha megtanulom az alapokat (első pár előadás anyaga), és megcsinálom a tesztkönyv felét (kb 500 kérdés) az kb annyi mint ahogy összehoztam ezt az egész kreszt 3 hét alatt. De mondjuk volt közbe balcsi, meg haverok stb szóval nem igazán kapott magas prioritást a dolog
szerk: a kersz vizsga programról meg annyit, hogy szvsz tanulni, a teszt könyv jobb, nekem a vizsgaprogi van meg amivel vizsgázni lehet, és csak a végén használtam már, ugymond magam ellenőrzésére. De javaslom te se használd csak a végén amikor már mindent tudsz (vagy tudnod kéne) mert oltári nagy baromságokat szülhetnek ezek a progik. Sokszor azért gondolkotam komolyan néhány könnyű kérdésen mert még az elején mikor megcsináltam pár tesztsort hülyeséget jelöltem és az ragadt meg bennem...
De ettől függetlenül be kellett mennem 2 órára gyakorolni szgépen hogy tudjam kezelni az érintőképernyőt meg szokjam a progit - ez fol a felkiáltás. Hiába ellenkeztem h ezt csinálhatnám otthon is
[Szerkesztve] -
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #192 üzenetére
Az oktató ott lesz melletted, és nem engedi hogy galibát okozzál. A lényeg ne kapkodjál szépen nyugodtan......
Az igazi próba tétel úgy is akkor lesz ha már túl vagy a vizsgákon és kézben a jogsi.
Akkor jön majd elő a ''para'' amikor már nem lesz melletted senki.
Én háromszor éreztem gombócot a torkomban vezetés előtt és közben:
1. Amikor megtörtént az első önáló utam.(városi vezetés)
2. Az első hosszútávú út Debrecen - München - Debrecen
3. Amikor a ''0 km-es'' autót hoztam haza a szalomból (vigyáztam rá mint a hímes tojásra) -
dragonfx
veterán
válasz AMD Power #251 üzenetére
na jó azért ne essünk át a ló.....
Nem kell rizsa duma, elképzelem mik lehetnek benne, szólj a fekete üveges mercisnek lééci ne menj 60nal, és indexelj ám amikor kanyarodsz, meg időben fékezz.....és akkor kapsz 2 boxot és mondhatod milyne faxa könyvet is vettem ttyűűűhaaaaaa Magyar embert szabályra meg nem tanítasz semmivel hacsak nem magától maga haszna érdekében nem kénytelen betartani.
Bevallom öszintén nem gegggből de engem se érdekel ha valaki rámszólna az úton, otthagyom mint a xart és kész, ha valaki tötymörög lelkifurdalás nélkül kitaposom akár kilóig ha úgy kivánja a helyzet hogy megelőzzem.
Nem beszélve arról ha egy tapasztalatnal vezető elbizonytalanodását megfejelik azzal hogy legyen nyuszi az úton abból jó nem sül ki az 100%, ugyanis ahogy a túl gyors vezetés ugy az átlagon aluli lassúság is közel ugyanolyna veszélyes, mert a többit csábítja a rosszra
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #257 üzenetére
Minden kezdet nehéz, majd bele jösz.
Nem tudom nektek hogy tanítják, nekünk témakörökre volt felbontva az oktatás.
I. Alapfogalmak
II. Autó műszaki része
III. Vezetés elmélet
IV. KRESZ
V. Tesztek kitöltése (6*45 perc)
Igaz akkor még nem számítógépes volt.
A kresz könyhöz kaptunk teszt könyvet is (1500 kérdés volt benne azthiszem)
Minden témakör után volt házi feladatunk. Az adott témakör tesztkérdéseit kellett megcsinálni,és a következő óra elején leellenőriztük, volt számon kérdés is.
Úgy rémlik mint ha 4-5 hét volt Kressz oktatás (de ebben nem vagyok 100%-an biztos). Heti 3 nap volt 2*45 perces tanítás. -
Calogero
addikt
válasz AMD Power #277 üzenetére
3D-Driving-School / 3D-Fahrschule
A feladat, hogy betartsunk minden szabályt, és átmenjünk az egyre nehezebb viszgákon, különböző forgalmi szituációkban. A kipróbálható verzió 1 kiképző pályát, és 2 forgalmi vizsgát tartalmaz és beállíthatunk pár érdekes dolgot is (hány lóerős legyen a BMW-nk, mennyi legyen a végsebessége, milyen ország szabályai szerint kívánunk vezetni, stb.).
Ugyan úgy mint vizsgán az oktató mondja hogy merre menjél, mi legyen a feladat.
Van szabadvezetés is.
Hivatalos oldal: [link]
[Szerkesztve] -
Kephamos
addikt
válasz AMD Power #282 üzenetére
Nekem a forgalom csak másodjára ment. szerintem a KRESZ kivételével minden vizsgán sok múlik a vizsgabiztosos is. Ha meg akar buktatni akkor valszeg talál majd okot rá. Szerintem meg van szbva, hogy x százalékot meg kell rántani, hisz ez többletbevételhez segíti a szervet. Az más kérdés, hogy ezzel napokat, heteket vehet el az ember életéből, de legalábbis a szbadidejéből 3 órát.
Mod.: Ja, és sok sikert. (Hüje tanulóvezető!k )
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Sipi16
senior tag
válasz AMD Power #316 üzenetére
no para én is úgy mentem el a vizsgára hogy 5tesztből 2őn átmentem... de vizsgán elsőre sikerült..
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Kephamos
addikt
válasz AMD Power #316 üzenetére
Csináld úgy, hogy a teszt megcsinálása után nézd át az egészet, gondold végig a megoldásokt, hogy miért nem jó vagy miért jó. Ha a forgalmi helyzetek nem mennek, akkor kérj meg valakit, hogy segítsen, magyarázzal előről az adott részt. Másik fontos tapasztalatom: Nem szabad kapkodni. Az a 10 másodperc nagyon sok. Annyi idő alatt akár kétszer is van időd végigolvasni a feladatot és gondolkodni.
-
Dictator^
veterán
válasz AMD Power #664 üzenetére
hol hagytad abba? mert elvesztettem a fonalat, azt tudom hogy előbb kezdted meg előbb végeztél a kreszel mint én, aztán irtad hogy nincs kedved vezetni, rutin meglett még?
tildy: mennyi ideje van meg a jogsid amugy?És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #979 üzenetére
Van, de kérdezd meg, vagy nézd meg a szerződésedet, hogy mit írnak róla.
A pároméba volt egy ilyen kikötés.
Ha a tanuló nincs megelégedve az oktatással, úgy joga van azt másik képzőszervnél folytatni. A szerződés felmondása mindkét fél beleegyezésével, az anyagiak rendezése után történhet! ( Tartozások összege + kezelési költség* + a kedvezmények visszafizetése.) Ezután a teljesített oktatásról szóló igazolást az elbocsátás napján a képzőszerv adja ki
* kezelési költség: A képzőszerv a tanfolyam hallgatójától 5000 Ft kezelési költséget levon a tanfolyam abbahagyása, illetve egy másik autósiskolához való áthelyezés intézése esetében!
Lehet hogy az összeg 2003 óta már változott. -
Calogero
addikt
válasz AMD Power #983 üzenetére
Igen normális.
Én is izgultam az első vezetéskor, de ahogy nőttek az órák száma, úgy múlt el ez az érzés.
Igazi parám akkor volt, amikor már kezemben a jogsival az első önálló utamat megtettem. Nem akartam úgy járni mint ahogy párom járt.
Az oktatáson ne igulj az oktató vigyázz rád.
A jogsi megszerzése után oda figyelsz, és tisztába vagy a képességeddel, és nem úgy fogod fel hogy tudsz vezetni (erre majd az élet megtanít) akkor nem lesz gond.
Sok sikert. -
tusi74
őstag
válasz AMD Power #985 üzenetére
A félelem a legrosszabb tanácsadó. Én lassan 1 éve vezetek, ebben az 1 évben rengeteg hülyeség benne van, 1-szer én is törtem, egy picit, tolatásnál. Ilyenkor mindig este elalvás előtt elemzés, hogy mit hibáztam, hogy kellett volna, és másnap be a kocsiba.
És mindennap 0-ról indulok vezetésügyileg. Azaz az előző nap lezárom magamban az aznapi hibákat a levont konzekveciával együtt, és másnap tiszta lappal vezetek, és nem kínzom magam vele tovább.
Neked is azt tanácsolom, vezetni, vezetni, vezetni. -
Calogero
addikt
válasz AMD Power #989 üzenetére
Én is előre paráztam akkor.
''Mi lesz ha valakinek neki megyek, összetöröm a kocsit'' kb ezek jártak a fejembe.
Haver mondta hogy az oktató azért ül melletted, hogy ezek ne történjenek meg. Ha hibázol akkor ő úgy is beletaposs a fékbe. Ha pedig megtörténnek azok nem a te hibáid hanem az oktatóé, ő a felelős mindenért.
Ha valamibe nem vagy biztos, akkor inkább kérdezz.
Feszültség ami benned van el fog múlni mihelyt elindul veled az autó, vezetés közben nem lesz időd izgulni. -
tusi74
őstag
válasz AMD Power #994 üzenetére
Azt elhiszem. Már a második órán a Határ úttól én ''vezettem'' az autót a Hoffher pályáig. Azért tettem idézőjelbe, mert az még csak vezetés imitálás, mert valójában az oktató vezet, Te csak fogod a kormányt.
Na amikor jött velem szemben egy busz, akkor majdnem bebújtam a kormány alá félelmemben.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.