Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
Jó de gondolom mellette nem jártál suliba + munkahelyre egyaránt.. Nekem votl úgy, hogy reggel irány a suli, 11kor vezetés, 3kor meg meló.... Csak így tudtam összeszervezni, hetente kb 2 órát vezettem...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Dictator^
veterán
eddig mindig ugy csináltam hogy rámentem hogy ''B'' kategória továbbléptettem a többi kérdést és csak a képeseket csináltam de ez igy nem vmi jó megoldás, a sima TESZTkönyv menüben meg mindig kijön az a hibaüzenet hogy ''BLOB has been modified''. (és persze a képes feladatokat nem találtam ott meg!).
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Dictator^
veterán
ha eszedbe jut ne felejts el szólni, és lenne még 1 kérdés, a [link] -on van ilyen flash animációs progi, azt nem lehetne valahogy letölteni mindet? mert ott csak 8 db van ha jól emléxem.
Mod: szituációs gyakorlatok néven van
[Szerkesztve]És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
-
-
I_Am
veterán
válasz deicide #1539 üzenetére
Anno én is több emberrel vizsgáztam egy pályán, meg tanulókkal. De nem volt gond, mert mindenki mást csinált. Láttuk foglalt a tolatóparkoló és megkérdezte, hogy egy Y-hoz nincs-e kedvem. Mondtam miért ne és megcsináltam inkább azt. (azt senki nem merte ) Aztán mikor a szlalomhoz értem, akkor ott pont előttem ment egy másik vizsgázó, mi meg szépen megvártuk amig Ő is megcsinálja aztán mentem én.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Hellas
senior tag
válasz deicide #1711 üzenetére
Talált, süllyedt!
Az első utamon tegnap kifüstölt a magnó....kész voltam...Először vezetek egyedül, erre magnó lekapcsolt, utána jött a füst belőle, aztán a kormányból is...de elég durván....köpni-nyelni nem tudtam.... Kiderült, hogy az egyik vezetéken égett végig a burkolta, kicseréltem és jó minden..de azt az érzést nem kívánom senkinek -
jerry311
nagyúr
válasz deicide #5237 üzenetére
Tavaly ősszel hasonlóan nézett ki a svájci kirándulásunk. Volt hogy 3-4. fokozatban is gyorsult lefelé a 320d. Kicsit ijesztő, hogy arrafelé nem nagyon tábláznak ki sebességkorlátozást a szerpentineken, meg a meredek lejtőket sem jelölik táblával. Valahogy úgy lehetnek vele, hogy a svájciak tudják mi vár rájuk ha autóznak,a külföldiek meg majd rájönnek, hogy nem kell rögtön 80-nal menni, csak mert nincs korlátozó tábla.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz deicide #5239 üzenetére
deicide
Amerikára azt mondják meg kell akadályozni a nép elhülyülését és erre sok módszert kitaláltak. A radikálisabbak azt mondják, csak távolítsuk el a biztonsági figyelmeztetéseket és hagyjuk, hogy a probléma megoldja magát.
Kb. így van ez Svájcban is. Aki nem fogja fel, hogy az Alpokban számítani kell éles kanyarokkal tarkított szerpentinekre van és meredek lejtőkre, emelkedőkre az így járt.hoffman_
A nincs sebességkorlátozás ebben az esetben 80 km/h-t. Ennyi a megengedett legnagyobb sebesség lakott területen kívül. Mondjuk amilyen kanyarok voltak, simán elég ez is a szakadékhoz.
Az már másik történet, hogy vannak ott is Schumacherek. A legdurvább az volt, amikor kamion ott volt a seggünkben vagy 15 km-en át. Tippelem üres volt a raktér, mert kb. ugyanúgy gyorsult emelkedőn, mint a BMW. Nem nagyon akart lemaradni. -
jerry311
nagyúr
válasz deicide #6742 üzenetére
Az lehet, hogy én vagyok. Tele van már a f....m, hogy KRESZnek megfelelő használat esetén borítékolható, hogy valamelyik vadparaszt elkezd dudálni vagy majdnem belém jön). Végigmegyek a külsőben és nincs ilyen balesetveszély. Tudom, hogy nem jó, de még mindig biztonságosabb, mint ha bemennék a belső sávba...
[ Szerkesztve ]
-
At4
tag
válasz deicide #6767 üzenetére
na igen, ez is szép volt, ugye elvileg akkor kell ütközésig tekerni, amikor a karótól ~1méterre vagyok (na ezt em érzem), ez nálam úgy nézett ki hogy eltekertem, csak nem vittem vissza idejében és nekimentem a padkának szegény autótól és oktatómtól is elnézést kértem
van egy olyan érzésem hogy soha nem fogok tudni normálisan tolatni
!!! Logout-os pályafutásomat hNp88 néven folytatom !!!
-
VR6-Fan
veterán
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz deicide #7317 üzenetére
Én is így gyakorlom az előzést, tök igazad van, de nem akartam tanuló emberünket összezavarni. A lényeg,hogy ne foglalkozzon az ilyenekkel.
A követési távolságról annyit, hogy a 2-3 méter nem biztonságos, de ezt te is tudod. Ha melletted vagyok, szerintem nem látod ha villogok. Ha necces a helyzet, amúgy sem könyörgök, hogy engedj be, hanem betolom magam, aztán majd fékezel, ha csupa köcsögségből úgy ráálltál a másikra,hogy egy autó ne férjen be, amihez mondjuk 5-6 méter bőven elég átlagos autónál. Egyébként miért is ne engednél be? Ezt nem is értem? Ha neked kevés a paci vagy ráérsz vagy bármilyen okból nem akarsz előzni, hanem szépen elgurulsz a célodig, az feljogosít,hogy másokat szivass? Akarom mondani, akadályozod a másikat, ráadásul balesetveszélyes szituációban. Mert mondjuk ha normál követési távolságot tartva megelőznek, simán befér a kocsi, még a gázról sem kell a lábad levenned...de ez a normális követési távolság megtartásánál van. Miközben a pár méteres követési távolság tartása ön és közveszélyes?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz deicide #7326 üzenetére
Na, akkor ezt meg is beszéltük.
Egyébként a tanuló vezetőkkel megosztanék egy esetet, amit pl nekem a kutya nem tanított, de BP-en gyakran találkozni a szituációval.
Szóval pár éve történt, Üllői út, 3 sáv. Én a legbelsőben, épp a népligeti felüljáróról lefele jöttem és már ahol ismét három sáv, igyekeztem indexelve a középsőbe menni. Ezzel párhuzamosan, a legkülső sávból egy olasz turistacsapat a ford galaxyjával szintén a középsőbe jönne. Én nem láttam, mert kicsit hátrább voltak az anyosülésnél lévő ablaknál, a kocsi meg dobozos,hátul nincs ablak, a tükörben még nem voltak. Na de mellém értek, félig én is, ők is a sávban, persze nagy a pofám, integettem, mondtam a magamét, ahogy ők is. Aztán engedtem őket, mégiscsak turisták, de fúrta az oldalamat, ezért rögtön aznap utána néztem a dolognak. És igen, nekik volt igazuk, az olaszoknak, én voltam a f.sz, ugyanis ebben az esetben is a jobbkéz szabály érvényesül és mivel jobbról jöttek volna ők a középsőbe, én balról, ezért övék az elsőbbség.Csak okuláskén, nekem sem tanították.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Apollyon
Korrektor
válasz deicide #7449 üzenetére
Egy pár éve még derékig érő hajam volt, csak sok problémám volt vele, és ezért leborotváltam – vagy legyen hosszú, vagy semmilyen. Életem első Immortal koncertjén már kopasz voltam
Amúgy köszi
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
veterán
-
proof88
addikt
válasz deicide #7461 üzenetére
én nem azt mondtam, hogy a kormányt állandóan két kézzel kell fogni, hanem hogy a többféle két kezes fogás közül miért jobb a 9:15-ös mint a 10:10-es. A lényeg szerintem az, hogy ha két kézzel fogjuk a kormányt, ne legyen közel a két kéz egymáshoz. Egy kézzel pedig való igaz sokszor kényelmesebb kormányozni. De nem is mondtam hogy nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...