Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
16,5 évesnek kell lenned hogy elkezdhesd a B kat. kressz részét, 16,75 évesnek kell lenned hogy ebből kressz vizsgát tegyél és 17 évesnek kell lenned hogy letted az első gyakorlati vizsgád (rutin).
üdv
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
egyszer fizetsz egy
-kressz díjat
-eű díjat
-orvosnál 6k (emlékeim szerint)
- 30 órát (+esetleg a plusz órákat)-kressz vizsga díj
-eű vizsga díj
-rutin vizsga díj
-forgalmi vizsga díjlehetőleg olyan helyet keres ahol nem hála pénzzel mész át mert ott egyszer tuti meg vágnak valamelyik vezetési vizsgán.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
én senkinek nem adtam egy plusz forintot se még egy + köszönömöt se, persze az oktatom más, mert ő régi barátunk.
én a nyári, drágább szezonba kezdtem el, 134k-ra jött ki cserébe nem csináltam semmi mást, csak végig seggeltem a kreszt meg az eű-t amilyen hamar tudtam menni vizsgáztam, nem buktam. (aki ezeken megbukik nagyon buta, vagy nagyon vizsga drukkos szóval itt esélytelen az is hogy zsebezzünk a vizsga biztosoknak, egyszerűen kelöen át kell nézni az anyagot és nem köröm rágva kell menni vizsgázni. a kresszt meg nem azért tanulod hogy át menj hanem azért hogy tudj közlekedni, persze a kressz és a közlekedés két külön világ)
aztán utána jön a lényeg az oktató nekem itt nagy luxusom volt és egyben nagy békióim is, mert volt egy öreg úr akik kb az egész családot oktata így más választásom nem volt (néha nem nagyon jöttünk ki, cserébe nem elmis-másolta nekem a a vizsgát a vizsgabiztos haverokkal hanem 2x belém verte hogy mit miért, persze ő se igazán vezetni tanított meg hanem a vizsgára készített fel így még ha néha kicsit esetlenül is meg lassacskán, de bár hol eltudnék közlekedni.)
szóval a lényeg az oktató választásra figyel az oktatókat informáld le, hogy azok vezetni tanítsanak és ne csak ledarálják az X órát, ha meg megtanulsz annyira vezetni amennyire kell akkor úgy se talál annyi indokot hogy megbuktasson.
u.i.:bocs kicsit zavaros lett meg a helyesírás se az igazi...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
proof88 és concret_hp!
(könnyű és relatív nagy ccm-es benzinest nyugotan elválthatod 2000-2200 közt (jó nyilván nem 12%-os emelkedőn..), felesleges kiforgatni 3000-ig)
(kellő nyomatékú dizelt is nyugotan váltogathatsz 2000-nél)én pl 40-nél szoktam rakni az 5-iet.
de pl egy gyorsításnál tessék 1 vagy 2 vissza váltani mert nem tesz túl jót a fogyasztásnak ha 5.-ben 1200-ről kezdesz el gyorsítani és a mögötted lévőnek is kihullik a haja.
am a váltogatások meg a dinamikus gyorsítások, motorfék használatához javaslok hétvégenként amikor kicsi a forgalom menj vezess egy kanyargós főúton egy picit, ott elég sokat gyakorolhatok, néha talán egy kis előzésre is lehet esély
tanuló autón meg 4es helyet azért sikerült 2es húzni mert mindegyiket össze vissza használjak ez álltal egy nagy holtjátékban kopik ki a váltó kulixa így elég könnyű félre váltani.
nemma:nekem is sikerült igaz direkt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jó nem dombnak fel úgy hogy tol felfele egy BMW-s
86-os gof gétéi 1800-as dupla vezérmű tengelyes (16 szelep), bár ez a motor pont nem arról híres hogy alacsony ford. tartományba dolgozik, arra ideálisabb a 8 szelepes egy vezérmű tengelyes verzió.
nem egy nagy ördöngösség 1T alatti súly, kellő köbbcenti, rövid váltó...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nem, kasztninak mind össze a 20-on sok év alatt egy parkolási balesete volt ergo cseréltem rajta egy hátsó lököst, meg van pár lakk hiba már rajta.
viszont 1000 körül már azért néha bedadog hát igen 4600-nál van a nyomaték csúcsom a lóerő meg 6300-nál, főleg hogy most egy kicsit állítva lett a befecskedezet mennyiség, meg az alapjárati motor is kikéne mosni.
ádyz:de gondolom 5.-ben nem is lesz alkalmas gyorsításra? viszont baromi gazdaságos lesz.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz concret_hp #4659 üzenetére
hát igen neked is szántam
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amit Linkelt Winner azokat szépen nyomtasd ki és ragasztd körbe vele a monitorod és mielőtt ide kérdést tennél fel olvasd át azokat!
18év alatt álltalába minden hivatalos dologhoz kell a gondviselő beleegyezése.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csabee. #5318 üzenetére
jó esetben csak 2 évre el is tiltanak, már ha nem tartozol semmien "csoporthoz"..
mod: jó akkor csak pénz bírság, de azt ha egy jobb érzésű rendőr kap el akkor nem nagyon úszod meg. ill itt megint van egy kibuvod ha kisebbségi vagy, mert akkor azt mondhatod mert hogy azért állított meg a rendőr mert rasszista
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz eastsider #5337 üzenetére
amég nem idegesít fel valami idióta addig teljesen nyugot vagyok, és tiszta nagy papisan vezetek, még 40-nél is 5.-ben, már gondolkodok rajta hogy -100le legyen a kocsiban, mert már azok is sorvadnak el
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
én nem nagyon szoktam felvenni az ilyeneket, komolytalanok. pont ahol lakok 2x2 sáv lámpa 800m, lehet ne neki túrni, de minek? hogy elcsapjak egy gyalogost.. (max a helyi alagútban egy kicsit a hangja miatt )
szintén kb 140le (kicsit talán több)
de 890kg 3,4 CW és golf
meg igazából mire ő a nagy "frutizásban" elindul én szép nyugis 5e körüli váltásokkal mire váltanám a el a 3-ast már bent is vagyok a a 800m végén a körforgoba
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nekem a bátyám az ilyen, igaz hogy ő az 1-es csak megmozdulásra használhatja, gázt nem adhat
szintén golf hasonló súllyal csak 2x annyi pacival meg 2x akkora ccm-el egy nem kicsi turboval...
meg a lefújó szeleppel hogy lehet riogatni az embereket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz GrandeP #5399 üzenetére
a környezetemben senkinek nem kellett, csak forgalmin.
tudom, nem is a "szak" szöveget írtam le...
én azért írtam egybe mert annak minimális információs tartalma volt (és mint látád az se pontos volt)Manitou:nekem ez a téglás (nehezékes) dolog új, a rátolatok és megnézem hogy tükrőződik megoldás mondták nekem anno.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #5408 üzenetére
édes apám toledoján (ha nem gti-t vagy valami sportos G4-et vezetsz) akkor u.a. a fék futómű, szépen adagolható és pici nyomásra is elég keményen fog.
ott szerintem a betétek kopotsága/fékolaj hiány/esetleg a fék erő szabályzok nem megfelelő működése lehet indok.
Winner_hun:G4-nél már minden motorhoz járt a 4 tárcsa (és tippem szerint az ABS is alapfelszereltség volt)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #5413 üzenetére
szvsz megfogod szokni, illetve rá érzel.
am van eg pont ahonnan tényleg eég durván fog, de ahhoz azért elégé taposni kell, de addig teljesen szépen finoman adagolható és normális közlekedéshez nem is kell jobban nyomni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
soha nem lehet tudni hogy nem miattad lesz, még ha nem is szándékos, elég csak rossz időben rossz helyen lenni.
pl kijönnek veled szembe (már elég közel előzni), és lesokkolsz, nem lépsz rá a fékre és telibe ver a szembejövő vagy ráhúzza a mellett lévőre.
(Tegyük fel hogy Te teljesen szabályosan közlekedtél.)
de ha rálépsz a fékre vagy csak elveszed a gázt akkor befért volna.az hogy ki hányadjára ment át nem biztos hogy pontos kép arról mennyire vezet jól (persze álltalába friss jogsisoknál az)
"és a motorban sem bízok meg teljesen"-->ezt nem teljesen értem!?
lehet kanyart 180-al is bevenni , de pár dologtól függ az hogy ki is jössz onnan...
nem rossz ám a jogsi, bár mikor szükséged lehet arra hogy eltudj menni valahova (valakit pl kórházba kell vinni és Te vagy kéznél)
egy dologra érdemes szerintem figyelni hogy a jogsi gyakorlat nélkül csak egy kis kártya, semmit sem ér (szigorúan szerintem!)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nekem 30 óra és kb 100 levezetett km után senki ne mondja hogy tapasztalt.
a környezetemben a nagy öregek nem mondják akik már túl vannak a million hogy tapasztaltak, jöhet bármikor olyan szitu amivel nem tudsz mit csinálni.
leeate:soha nem tudsz felkészülni minden szitura, lásd szombat monacom Hemilton és a kanyar, pedig neki ez a szakmája.
nekem asszem 8 volt (igaz mindenből elsőre meg voltam), és egy pár szitut már túl éltem, kivédtem (na jó nagy részt a saját hülyeségem miatt kerülök bele..), de ki nem merem jelenteni hogy tudok közlekedni.
a lábad sokkal közvetlenebb.
erre szoktam azt mondani hogy gyakorlat kérdése (nyilván édes apádnak az azért van)
és jó műszaki állapot, illetve kellő erőben a kocsiban, ha valamelyik hibádzik, akkor van kézi fék és lehet kézivel indulni.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #5467 üzenetére
én az olajos fagyállós (nem sokkal előttem kicsit bukfencezett valaki és kb 30cm magas lett a kocsija ) úton lavíroztam a két árok közt, keresztbe de megálltam, jah előttem tűzoltók voltak, két kocsival elfoglalva a belső és a kapaszkodó sávot, emelkedő nem nagyon belátható jobbos kanyar
érdekes volt elég csúnyán néztek rám a helyszínelő rendőrök, de örültek hogy nem kellett velem is bajlódniuk
és ebből azt akartam kihozni, ha pl egy "picit" tapasztaltabb vagyok akkor nem állok keresztbe, de ennyi tapasztalattal csak a két árkot sikerült elkerülnöm.
(jah a keresztben állás onnan indul hogy az olajos fagyállós úton fékezésközben hirtelen megindult jobbra a kocsi.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daneeka #5524 üzenetére
pedig jó az ha egy előzősnél nem kell bele taposni a gázba, vagy egy meg állásnál nem kell kinyomni a padló lemezt.
Amúgy ha feszítened kell a vádlid akkor én meg próbálnék változtatni az ülés pozíción.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #5527 üzenetére
benzines is elindul alapon, ha elektromos gázpedálos.
én pl ilyenen tanultam vezetni, ha gáz nélkül akartam elindulni akkor fölemelte az alapjáratot 1000-1200-re.
szvsz egy modern(ebb) benzinestől nem kell tartani.
aztán jött a mechanikus befecskendezés és a 1% elektronika, meg a sok lefulladás kezdetben(de nem is kérdez vissza a gázadásnál hogy biztos hogy ezt akarod )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #5530 üzenetére
ezredforduló tájékán már bőven divatba volt a németeknél, japán gépekkel nem vagyok túlságosan kapcsolatban
Kakumix:gondolom az altea is kis ccm-es kocsi volt azokkal hatványozottan könnyebb lefulladni mint pl egy 2l felettivel.
akinek nem igazán akar sikerülni a mérleg elven nyomni a gázt (vagy hogy az istenbe hívják, anno kresszen motyogtak erről valamit..)
annak azt tudom tanácsolni hogy 1200-1500 körül tartsa meg fixen a fordulatot és arra szép nyugisan engedje rá a kuplungot.
de amúgy ahogy engeded fel a kuplungot úgy nyomd a gázt, ccm-től fűggően több vagy kevesebb gázt neki.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #5543 üzenetére
járni se egyből, egy nap alatt tanul meg az ember
néha ismeretlen, emelkedőn (ismeretlen helyen mindig megilletődők ) én is vagy nagyon nagy gázzal és kis kuplunggal megyek fel először (vagy lefulladok, bár manapság azért már elég ritka...), nem nagyon szeretem használni a kéziféket induláshoz, vizsga óta talán egyszer ha használtam
szóval a lényeg minél kisebb ccm-es kocsin minél többet gyakorolni gyakorolni és gyakorolni!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz proof88 #5559 üzenetére
azért ezt a 40-50-60-nál ezt a vissza gangolunk 3-ba mert jön egy enyhe kanyar, majd vizsga után nyugotan elfelejtheted .
(nyilván amikor derék szögbe fordulsz kirakod üresbe ráfékezel kuplung és rakod 2/3-as és szép lassan engeded rá a kuplungot és kanyarodsz közben)
és azért ez az 50-es tempo nem olyan egetverő hogy komolyan kelljen alkalmazni a motorféket, mert mire mondjuk vissza pakolsz 4-ből 2-be szép fokozatosan már rég telibe verted az előtted lévőt, nagyobb temponál nyilván megéri használni.
normális autó (értsd nem 1200kg-s 1,0l 3 hengeres corsa) másod magaddal is megbirkózik 40-el is 4.-ben.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #5561 üzenetére
20-nál azért vagy benyomom a kuplungot vagy kirakom üresbe
toló üzemi lekapcsolás meg állt. 2000RPM felett szokott lenni, a fék megtakarításban ott a pont.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #5565 üzenetére
no a kanyarodás úgy értem hogy pl főútról fordulak mellék utcába (lényeg hogy 90 fokban)
saját részemről úgy szoktam megközelíteni hogy elveszem a gázt
felmérem az adotszituációt
szép fokozatosan elkezdek fékezni, aztán 20-nál kiveszem az adott sebességi fokozatból és átrakom nagy valószínűségben kettesbe majd mielőtt megkezdem a kanyarodást szép lassan ráengedem a kuplungot, mire kanyarodok meg már nyomom is a gázt hogy minél kevesebb ideig tartsam fel a mögöttem jövőt, már ha van.toló üzemi lekapcsolás az amiről te is beszélsz, mégpedig hogy motor féknél elveszi a befecskendezést (és a gyújtást is némelyik), az ECU.
varga911:olyan kocsinál mi van ahol a váltókulisszát és a váltott bowden köti össze?
1-esbe azért nem nagyon szabad menet közben vissza pakolgatni, mert az egy "húzó" fokozat, ergo olyan rövid mint az isten nyila, a kettes meg jóval hosszabb így a két fokozat (a két fogaskerék) közt baromi nagy a sebesség különbség, ergo az egyes szinkron gyűrűjét baromira terheli a feleslegesen.
amég mozog a kocsi picit is nyugottan elég 2-esbe rakni, gázt adni és nagyon finoman engedni a kuplungot, a rendes autóknak semmi bajuk nem lesz tőle és nem fog az ember lefulladni egy kis gyakorlás után
proof88: 35-50 teszem azt 10sec lenne a kigyorsítás ha vissza váltasz, ha meg 4.-be gyorsítasz akkor 12sec, azért ezt a kis késlekedést nyugis városi közlekedésnél had engedjem már magamnak .
addig nem fogsz lefullasztani egy kocsit sem amég az adott sebességi fokazatban a fordulatot nem akarod alapjárat alá csökkenteni, nos azt meg nem hiszem hogy 30-al menne a gép sárkány 4.-be alapjáraton, szóval ha ezt mondta az oktatod az elég nagy blődség.
viszont amég nem vizsgáztál le addig azt kell csinálni amit az oktató mond.
de mivel ez nálad nem áll fent így kezdhetsz a saját szakálladra kisérletezni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz proof88 #5580 üzenetére
érdekes figura lehetett az oktatod
nos az ok az függ a levegő oxigén koncentráciojától és a páratartalomtól.
mivel egyes motor vezérlők a beszívott levegő mennyiségéhez állítják a befecskendezés még mások a beszívott levegő "tömegéhez".
(jegyzem meg, a befecskendezésbe a digitális befecskendezésű kocsiknál pl jó pár dolog is beleszólhatott, lehet hogy előzőleg rossz arányú heptán-izooktánú benzint tankolt)
aztán vannak az olyanok mint az enyémek (l-jet/k-jet/ke-jet) amik nagy ívban kakasiznak erre, mert szívócső terhelés alapján van kalibrálva a befecskendezés, ergo ha "magas" a pára és oxigén tartalom a levegőben teljesen máshogy viselkedik a kocsi.
aztán vannak a karbicsekes/kugelfischeres/és egyéb más befecskendezési rendszerek, amik semennyire nem tolerálják ha változik az oxigén arány (pl 1000m-t mész feljebb egy karbis kocsival akkor elégé erőtlen lesz)
szóval nyilván reggel oxigén dúsabb hűvősebb volt a levegő és ezért vette jobban a gázt a kocsi.
80-nál azért még bőszen 2.-ba húzzon egy kocsi, vagy legalább 3.-ba.
amúgy h-h nem vezetsz, nincs lehetőség?
ill milyen autón kezdesz majd vezetgetni?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz proof88 #5585 üzenetére
az a micra nem törik rosszul 100-ról ha bele megy egy álló (fékezett) autóba.
milyen motor volt az a cordoba??
én is azon vezetem, 2004 1,6B 75le 2-esben 4700-ig vitte az 50-et simán.
az meg hogy hangos a motor, nem tudom ki hogy van vele én szeretem ha "hangos"
ez meg hogy keveset fogyaszt, nekem ez a hobbim is, szóval ebbe tolom talicska szám a pénzt, feleslegesen.
de azért pl azt tudnám díjazni, ha az oktatok megemlítenék azt föleg a BP-i tanuloknak hogy öcsém lehet hogy kerülsz olyan szituba ahol 20méteren kell majdnem hogy állóról 50-re gyorsulnod.
szóval légy nyugot ami késik nem múlik taposhatod majd 2-esbe 3-asba a gázt főleg kis CCM-es (nem feltöltött) kocsival.
nemma: néha ki kell kormolni, mert ellustul.
szervoson tanultam, első köröm úgy nézet ki a kocsival hogy 15x7col 195/45 gumi, servo ohne
1-2nap után megszokja az ember főleg ha kis kerék nem peres gumi, rutinozni is lehet szervo nélkül, de nem szeretek az igaz.
szóval szerintem túl élhető picit erősődik az ember, de ahol nem széles peres gumi van ott pl észre se vettem hogy nem szervos a gép (suzik, punto..)
benzinesnek nem jó ha kis fordulaton mész akkor is zabál, 2000-3000 körül optimális CCM-től fűggően
az okosok szerint úgy a leggazdaságosabb gyorsítani hogy rövid ideig "nagy" gázzal minden sebességi fokozatot végig pakolni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
rx8-al vittek.
rx7-et meg csak elhaladás közben.
nem tudom nekem az etalon hang a szívó VR6-é, esetleg a turbosé
de ha már pörgös motor akkor szintén VR6, csak kicsit másképpen
Manitou:kompresszor-> G40-1,4 TFS, sajnos csak a VW-től tudok példát
Boxer001:a turbok relatíve fent töltenek., nem lehetsz akkor egy ideges ember ha egy ideig 1,6 szívó dénest hajtottál, annál már csak az 1,5D jobb a maga 48le-jével
ádyz:a panda a g1-hez képest is könnyű szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
V(R)6 10e RPM felett
számomra ez inkább kedvesebb a garázsban állónak is valami ilyesmi a hangja, csak ez olyan 700le körül van.
Boxer001:de azzal a motorral az a kocsi biztonságosabb volt mint az ABS, mert nincs az az isten hogy nem dobtad el kanyarba.és ha kitámasztottad téglával a gáz pedált akkor sem zabált 13-14litereket.
no meg vagy 2 kasztnit eleszik egy olyan motor
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #5609 üzenetére
ezt most nem értem (vagy nem az #5587-esre akartad?)
R15 195/50-en 100 a vége?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #5621 üzenetére
ennek a két VR6-nak tetszik a hangja, főleg a ventoé, de utcán vagy belülről ugyan úgy ezeket se tudnám elviselni, mint a 9999ft-s tuning dobos csodákét.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
30 perc alatt (amég beértem kelenföldre vonattal) átnéztem a 76 tételt és csá, meg bent ültem azon a 3 v 4 alkalmon előadáson.
igazán nem egy nagy was ist das...
ha meg nem voltál előadáson akkor szépen rá kell szánni egy fél napot még átértelmezed a tételek.
a jogsi legkönnyebb része.
mod:van még 1 órát kb az alatt belehet seggelni az egészet.
ahelyett hogy itt izgulsz és koptatod a billentyűket, menj inkább tanulni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nem baj...
a saját stilusodban a saját szavaiddal ad elő a tudás anyagot két dologra ügyelj hogy ne legyen pontatlan és azt a minimális "szakszót" használd.
amúgy meg halál logikus az egész.
pl nyilván azt aki só savat nyelt nem hánytatom meg...
essél már neki azoknak a tételeknek!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amit maximálisan kérhetnek:
-4 fajta kötözés (asszem)
-stabil
-lélegeztetés
-76 tétel az EÜ. könyv alapján.ezeket tud és nem érhet meglepetés.
amit tuti kérnek a 76 tétel, a következő lépcső a stabil, majd utána a lélegeztetés, és legvégső esetben a kötözések.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brian_RL #5831 üzenetére
akkor azért kicsit aggódhatsz
programot nyomkodjad bőszen, szerintem az a legjobb ha gyorsan akarod átnézni és van már egy alaptudásod, vagy ha tényleg teljesen tudod az egészet akkor nincs miért aggódni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.