Új hozzászólás Aktív témák
-
Grass
aktív tag
Minden óra végén alá kell írni egy ilyen kis könyvet, hogy aznap hány órát vezettél. A könyvre pedig rá is van írva hogy egy tanóra 45 perc (vagy talán 50 már nem emlékszem).
A legjobb, ha az autósiskolánál rákérdeztek, hogy akkor hogy is megy ez. Nem kell hagyni hogy átbasszon a tanár."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Xantomas
őstag
Nekem a rutin általában ~2x 35-40 perc volt. Volt, hogy csak beszélgetés, napi első teendők alapos vizsgálata, elvégzése, biztosok szemétségének kivédése céljából. Emiatt itt hőbörögtem is. Forgalom már kicsit máshogy megy. Ha Olyanja van az oktatómnak, vagy látja rajtam, hogy a pokolba kívánom a dolgot, akkor 1,5, ha beugrunk valahova akkor 2, ha meg utolsó vagyok, vagy nincs követlenül utánnam senki jól megy, figyelek mindenre, akkor volt hogy 3,5 órát vezettem, egyhuzamban, cirka 90Km-t.
Tegnap vezettem két órácskát. Katasztrófa volt. Nem is volt kedvem hozzá, fáradt voltam, fájt a bokám, a bal tenyeremen a bőr a sittől, maltertól és vakolattól be volt repedezve. Rajta egy vödör Atrix. Csúszik, izzad a tenyerem, legalább a kormányvédőn megmarad.
Pályáról ki, alig mentem 300métert a második kereszteződésnél egy kamion index nélkül ~20-szal fordult be jobbról, amíg a STOP táblánál várakoztam. Ha az oktatóm nem reagál, szerintem levitte volna a Yaris elejét.
A stadionoknál, a szőnyeget valahogy sikerült begyűrnöm ''S'' alakban a kuplung pedálra, a fék alá, és a gázra. (le van csavarozva, ezért nagy szó) Félre akartam húzódni, kapkodtam, bepánikoltam, azt se tudtam hol a fejem. Ki is ment a fejemből, hogy ezért van mellettem az oktató, hogy ilyenkor segítsen. Elakadásjelző ki, ő kezeli a pedálokat, én meg húztam vissza a szőnyeget.
Utánna elrontottam egy hátrafele parkolást, elfelejtettem a tükröt lenyomni, és úgy beállni, valamint, későn kezdtem visszafele tekerni a kormányt. Nem figyeltem, hogy bokrok mellé állunk, és nem 30 cm-t kell hagyni a padkától, hanem jóval többet. Drága a fényezés, félig kiáltam kezdtem újra. Utánna meg a tükröt felejtettem el visszaállítani.
Volt két lámpás indulásom is. Egyes 12ig, kettes 38-ig, négyes. Oktatóm csak fogja a fejét, én meg a kormányt. Oktató sohajt. Én is. Másik lámpa, hármasban, motorfékkel gurulok, 36-ról, elöttem sor. Zöld, megindulnak az autók, szépen távolodnak, leváltok kettesbe 29-nél.
Csodálom az oktatóm türelmét, hogy ennyire higgadtan tudja kezelni a hülyeségeim.
Igaz, kapom a leszúrásokat, hogy lasabban váltsak. Pontosabban csak azután nyomjam a gázt, hogy a kuplungot felengedtem. Megfigyeltem, hogy miután teljesen leveszem a lábam a pedálról, egy jó fél centit, még lassan, (kb egy másodperc alatt) feljön magától. A folymatos bokasérüléseimtől, a bal bokám fölfele, egy jó 5°-kal kevesebbet mozog mint a jobb. Lehet, itt jön ki a baj. Ahol kényelmes a lábamnak, ott túl alacsonyan ülök, és nem érzem a kocsi sarkait. Ha csak 3cm-t hátrébb lehetne húzni az ülést...
Csak a 45°-os emelkedőkön való kézifékes, lábfékkel segített elindulás, és a magas padkás parkolások a mumusok. (emelkedőn, pont a bal lábam miatt néha benyomom a féket, ami miatt roszabb esetben lefullad a motor) Na meg egy kicsit a forgalmas, lámpa nélküli kereszteződések, ahol senki nem tartja be az előírásokat. 60 fele kell figyelni, óvni a kocsit, gyalogosokat, és bicikliseket.
Mod:
Grass: 50 van a papírra írva, de iskolai órával számolnak.
[Szerkesztve]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
JoHnni
senior tag
Biztos hibásak az oktatók is, de szvsz nekik nem az a dolguk hogy megtanítsanak vezetni minden körülmény között, hanem az hogy azt a 40perces vizsgát kb hibamentesen autókázd le! Sok sok gyakorlat majd teszi a dolgát és persze ha van segítség az nagyon jó, de pl most télen, leesik a hó, tessék menni csúszkálni, pörögni, állatkodni vmilyen üres parkolóba és csak tanulni tud az ember...
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
-
trassher
addikt
Ha nem hal meg a miniszter fia akkor most ez se lenne terítéken. A 30K km meg röhely. Van aki 5 év alatt nem vezet annyit mégis biztonságosan csinálja. A hülyék ellen nincs ellenszer bármit is csinálnak.
concret_hp: A szakmunkás nem elmegy dolgozni ha elvégezte a sulit?
AMD Power: Na ez az. Aki városban közlekedik az élete végéig nem mehet majd csak egy felnőtt társaságában?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nemma
addikt
-
concret_hp
addikt
hm ha nem párhuzamos parkolás van akkor ugy állok be ahogy nekem tetszik nem ?
még oktató is mondta, hoyg egyébként lehetne tolatva is, de a vizsgabiztos enm modnhatja (elvileg) hogy ugy kell, mert az nincs meghatározva (meg ilyenen nem is kötözködnek felénk)vagy fullba vagy sehogy :D
-
jerry311
nagyúr
válasz lorcsi #10933 üzenetére
Ez egy ketelu dolog, amire altalaban azt szoktak mondani, hogy a Punto hibazik, amikor nem huzodik le.
Ilyenkor jon a keresztkerdes, hogy ha a Puntonak le kell huzodnia, akkor a Skodanak meg be kellene tartania a megengedett sebesseget. Es ez igy megy a vegtelensegig. Volt mar rola szo itt is meg a 'Miert vezet mindenki ugy mint egy allat?' topicban is. Vezetesi stilustol fuggoen valtozik, hogy eppen melyik szabalyt gondoljak erosebbnek es ki a huje a szituacioban.Az en megoldasom, hogy alapvetoen leszarom a megengedett sebesseg felett probalkozokat. Senki kedveert nem ugrok ki a lassu sorba ket masik jarmu koze, de ha elfogyott a lassu sor, akkor ahogy az elo van irva, szepen kimegyek a szelso savba.
Ha netan nekem tamad kedvem szaguldozni, akkor sem tolom le a szabalyosan (pl. 130-cal) kozlekedoket, hiszen alapvetoen en vagyok az, aki szabalytalan sebesseget akar tartani. -
harry
veterán
válasz lorcsi #10933 üzenetére
Ha nincs senki külsőben, akkor ugye illik kimenni, aztán csinál belsőben amit akar... de azért, hogy most valaki szabálytalanul menjen gyorsabban és ehhez neked kelljen ott beügyeskedni magad a lassabbak közé, biztos nem szórakoznék ezzel, majd ha esetleg elfogyott a kocsisor (és nem macerás kimenni), addig meg szenvedjen csak a szabályoz max. sebességgel.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest