Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Wmwinters01 #19472 üzenetére

    Sztem EU-s forrásokra "pályáznak", ezért megy a toldozgatás.

    Ez a sebesség dolog egyébként autója válogatja. Mikor kis benzines autóval mászkáltam, néha azon kaptam magam h csak 110-120szal megyek, annyira soknak érződött a 130 is. (nagy szélzaj, motor 5ezer felett pörög, szél dobálja, stb.)
    Az apai családi egyterűvel a 140-160 a kellemes utazótempó.
    A német sportautómmal mindig 180-220 között közlekedtem, és csak utóbbi években lassítottam vissza 160 környékére (korral jár). Persze ha olyan a forgalom, totyogok én is... (csak én szándékosan mindig kontraciklikusan igyekszem közlekedni)
    Bő 1 hónapja vettünk új (használt) családi autót. Mikor elhoztam a szalonból, a tempomat 180 mellett is majdnem bealudtam, annyira durva a zajszigetelés és nem érezni a sebességet benne.

    M1 Győr felé vezető oldalon Bicske után van a hosszan elnyúló jobbra kanyar ami visz le a völgybe. Egy ehhez nagyon hasonló német autópályaszakaszon a sportkocsimmal 220szal még be mertem venni a kanyart. Az apai családi egyterű már 160nál érzésre fel akart borulni, szóval kb. közel hasonló félelemérzet alakult ki.
    A legnagyobb poén, h évek múlva a sportkocsival már 160nal halálfélelmes volt, később már 140nél is (ki akart törni a hátulja és már elektronika fogta meg), futóművesekhez elvittem, rázópad és társai: minden zöld, minden oké... Jó, azért cseréljük csak ki a lengéscsillapítókat. Kicseréltük, újra simán ment a kanyar 220szal... Nem tudom mennyire extrém rossznak kell lennie ezeknek, hogy futóműveseknél kijöjjön a hiba... Már sokadik autónknál járunk így, h műszerek szerint minden oké, közben mégsem... (persze sebességhatárokat figyelembe véve tényleg nem jön ki semmi).

Új hozzászólás Aktív témák