Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveres FMF minősége más, mint az FSR3-as FMF-é. Itt minden hardver ugyanazt a minőséget hozza majd, viszont ez a minőség nem éri el az FSR3-as FMF alapszintjét sem. Ezért van az, hogy a driver dinamikusan aktiválja az FMF-et, azaz, ha sok a gyors mozgás, akkor inkább letiltja, majd ha ez helyreáll, akkor újra van képgenerálás. Driveresen megoldani ezt nehéz ügy, nem fogja elérni sosem a programban szállított szinteket, legyen az akármennyire alap.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyors mozgásoknál a képgenerálás kikapcsolása fícsőr. Ez így van megtervezve, mert amikor gyors a mozgás, akkor alapvetően arra vágyik a felhasználó, hogy minél hamarabb lásson egy valóban számolt képet az inputról. Mivel a képgenerálás az előző két valós képkockából generál egy harmadik köztest, így a második valós képkocka már kész, vagyis azt szándékosan visszatartja, hogy legyen egy generált köztes képkocka is. Gyors mozgásoknál viszont sokkal többet ér a képkockasebességnél az input lag, egyszerűen hiába a nagy fps, ha sokkal hamarabb látjátok a frissebb képet a monitoron, ha kisebb az fps, ezért az FMF driveresen és az FSR3-nál is úgy működik, hogy képes értelmezni az inputot, és aszerint dönteni arról, hogy a játékos egy generált képkockával jár-e jobban, vagy a már eleve kiszámolt valós megjelenítésével. Ilyen formában a képgenerálás csak akkor aktív, amikor annak kézzel fogható haszna van, és akkor inaktív, amikor inkább hátrányt eredményezne. Ez tervezetten ilyen, hogy mindig a legelőnyösebb működést kapja a user, és ne kelljen rohangálni a menübe manuálisan kikapcsolni, amikor gyors mozgások vannak, majd bekapcsolni, amikor lassul játékmenet. Ezt elintézi a rendszerbe épített automatika, ami felméri, hogy mikor mi a célravezetőbb az eredmény tekintetében.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveresnél biztos nem. A programba implementáltnál a fejlesztők dönthetnek, hogy kérik-e a dinamikus módot vagy sem, de ha igen, akkor is paraméterezhető hogyan. De a driveres az limitált.
Amúgy itt tényleg csak a gyors mozgásokat érzékeli. Egyszerűen azért, mert hamarabb kapsz hasznos képet, mintha generálna és késleltetné a valós adat megjelenését. Az fps csak egy adat, de hiába dupla az fps-ed, ha később kapod meg az inputhoz tartozó képadatot, összességében jobban jársz, ha feleannyi az fps-ed, de hamarabb jutsz hozzá a számodra hasznos adathoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DIGI internet
- További aktív témák...