-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz runner 125 #13144 üzenetére
Hű de lemaradtam mostanában, ahogy nézem már boldog tulaj vagyok sok boldogságot nektek!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
dqdb
nagyúr
válasz runner 125 #13147 üzenetére
Tisztázzuk kicsit a definíciókat. Ez sár. Ez is sár. És ez is. Te ma az erdőben saracskával találkoztál
Nem mintha én nem "felejtettem" volna fenn a bringán az eső miatt hétfő-kedden használt sárvédőket, 5-5 másodperc lekapni, de az őszi-téli időszakra valószínűleg maradnak, a látványuk kevésbé fájó, mint a ruha/táska tisztítása minden tekerés után
Manitou: gonosz
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ithomas
őstag
Sziasztok szép napot.
Lenne egy olyan kérdésem ami amatőr de nem volt még telós bringám.
Adott egy SR Suntour XCM-V3 HLO teló ami nincs egy hetes.
Normális dolog hogy az előfeszítő műanyagot körbe lehet teljesen tekerni?
Kattanik egyet majd lehet tovább tekerni.
Eddig nem használtam az előfeszítőt csak ma gondoltam állítok rajta és megnézem mit változik
De nem merem tekergetni nehogy gond legyen.
Tehát kattanás után bármennyit lehet rajta tekerni majd egy adott pontbab újra kattanás.
Segítségeteket köszönöm.Real eyes realize real lies!
-
runner 125
nagyúr
válasz feka007 #13149 üzenetére
Köszi.
Mindkét fotón látszik, h az első meddig ült be (kis gumigyűrű), az érzésre is jól van belőve, frankón csillapít, abszolút nem ráz a kormány.
A hátsó viszont írtó puha, ahogy Mani is írja.
Nehéz bringásnak számítok, úgyhogy mindenképpen keményítenem kell a hátulján, mivel alap esetben, ha ráülök már vagy 60%-át beüli a teleszkóp. Ennek nem csak a rugózásnál éreztem hátrányát, hanem nem egyszer nem tudtam tekerni az adott csapában, mert leért a pedál.hoffman_
Jaja, szerintem már több, mint 1 hónapja megvan. Köszönöm.
dqdb
A 2. fotó után még volt hátra vagy 15km-ünk, amiből úgy 3-4km nagyon durva volt. Ennél jóval csúnyábban néztünk ki, mire hazaértünk. Sajnálom, h akkor nem lőttem képet, de pl. a hátsógumi is úgy nézett ki, h a villaszárak simították a gumi oldalán lévő sarat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #13154 üzenetére
Sár témakörben nehéz rondábbat linkelni annál a versenynél Xantomas leszakadt váltója bármilyen elrettentő képválogatásban benne lehetne.
runner 125: ja, ha aero felnit gyártottál magadnak, akkor nem szóltam, Mud Jr helyett Mud Sr-ral találkoztál
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz fpeter07 #13156 üzenetére
Mármint egy emelkedő meredekségét, szintjét, nehézségét lepuskázni?
Endomondo is segít, illetve a Garmin Connect-be szoktam ellenőrizni a szintet (nyilván már van róla track). Meg van tapasztalatom, mert tekertem ezeken az emelkedőkön minden oldalról.
Most októberben megvolt a hosszú távolságokkal az alapozás, és jöhetnek a hegyek egy kis izomnövelésre. Persze a közelben 150 méter a legnagyobb szintemelkedés, amit meg tudok mászni. Írottkőig meg nem tekerek el hetente hegyet mászni, mert 110 km csak oda az út[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
Körbenéztem osztrák, szlovén, és horvát közeli hegyeken, és találtam horvátoknál egy 1061 méter magas hegycsúcsot (Ivanscica). 93 km-re van a csúcs, és a hegy lábáig csak 83 km-t kell tekerni sík terepen
A Kékestető nekem 360 km-re van...Rétisün: jövő évi úticélok közé bekerülhet Rédicsig vonatozhatunk, és onnan csak 63 km a hegy lába.
[ Szerkesztve ]
-
fungeld
aktív tag
Jól gondolom, hogy ez a nem tárcsafékes vázat tárcsafékesre ,,alakítja"?
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
Manitou
veterán
válasz fungeld #13166 üzenetére
Az, de felejtős. Az olyan vázakat amiket nem tárcsafékhez terveztek gyáriilag, azokat valószínűleg az utólagos tárcsásítás csavarni fogja. Még egyszer nagyon régen mikor még V fékek sem nagyon voltak, akkor itt nálunk egy emberke csinált házilag ilyen átalakítót a vázához, profin megvolt csinálva / le volt gyártva az alkatrész, szépen össze lett rakva, aztán annyira csavarta a vázat a tárcsafék, hogy le kellett szerelnie és hagyományos féket használnia.
-
szki
őstag
Gerincproblémám volt nekem is évekkel ezelőtt. Nem volt megfelelő a fekhely. Meg sok "terhet" is cipeltem akkoriban a vállamon...
Illetve javasolom a napi 10-15 perc gimnasztikát, tornát, nyújtást, alap jóga gyakorlatokat, melyek a gerincet, és izmait is megmozgatják. Rendesen leizzadok tőle. Futás előtt is így szoktam bemelegíteni
Neten találsz sok javaslatot.[ Szerkesztve ]
-
ithomas
őstag
válasz ithomas #13153 üzenetére
Tudom, hogy primitív a kérdés...de azért tudnátok ebben segíteni ?
Más:
Valamelyikőtök nem tudja véletlenül, hogy mikorra készül el a csepeli gyorsforgalmi mellett épülő kerékpárút?
Mer a jelenlegi rész a duna mellett (a gubacsi hídig) nappal még csak csak használható...de sötétedés után a nulla közvilágítással és nem kicsit szar utakkal már elég necces...Real eyes realize real lies!
-
Manitou
veterán
válasz ithomas #13169 üzenetére
Valószínű kattanás után már semmi nem történik előfeszítésügyileg. A kattanásnál lehet a végállás, csak valamiért tovább tudod tekerni ( hibás konstrukció gondolom) Két végállás közötti tartományon belül tudod csak állítani. De ha kitekered az előfeszítőt, akkor meg lehet nézni mi a gondja. Ez nem egy bonyolult szerkezet, egyszerű, mint a faék. Tekered óramutató járásával megegyezően, akkor belül az töténik, hogy a "dugóból" jön ki mégegy dugó, ami összenyomásra kényszeríti az alatta lévő rugót vagy elasztomert, vagy ezek kombinációját, és ezálltal lesz keményebb a rugózás vagyis előfeszíted.
Mondom ezt úgy hogy nem néztem utána pontosan milyen telóról is van szó De működési elve hasonló mindegyiknek.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz ithomas #13169 üzenetére
Noha nem sikerült tartani a tempót, de lassacskán készen lesz.
Egy rendes lámpa beszerzéséve látnál is ott Szerintem nem olyan gáz azon a szakaszon az aszfalt, ellenben néhány önjelölt balfasz szokott szembeközlekedni, az okozott már meglepetést.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Muton
addikt
Rezidens ismerős mondta, h nem tudnak sok mindent csinálni. Megröntgenezik, ha nincs változás, akkor azt mondják, h pihenj, ne terheld, ha meg sérült a csigolyák közötti porc, akkor meg így jártál. Szóval próbálom nem terhelni. Amúgy alakul a dolog, már napközben nincs is nagy gond (leszámítva, hogy bizonyos mozdulatok nem mennek), csak amikor fel kell kelni reggel. Szóval gyógyulok, csak lassan, nem mai gyerek vagyok már én se
Tüzi: szerencsére az ágyam viszonylag kemény. Kezdetben a gerincemnek a háton fekvés volt jó, persze a szintén megfigyelt medencecsontomnak meg a hason. Mire a medencém helyrejött egy kicsit (tehát tudtam már úgy-ahogy háton feküdni), addigra meg a hason fekvés volt kényelmesebb a hátamnak
most az oldalfekvéssel nyomom, bekaphatja mindkettőmod: rájöttem, h a sok sör segít felépülni
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
ithomas
őstag
válasz amargo #13174 üzenetére
A lámpám az egy Hervises 5 ledes fos, azt aláírom
Mindenesetre mikor koromsötétben mentem vele az említett duna melletti, majd egy kietlen gyártelepen végződő heleyen(innen lehet visszajutni a gyorsforgalmi/soroksári úthoz), ahol éppen kilóméteres körzetben nem volt semmi és senki egy 7 fős agresszív,részeg orditozó társaságon kívül akik egy baromi nagy terepjáróval voltak ott, akkor megfogadtam, hogy azon a részen nem akarok többet sötétben közlekedni...A teleszkópról annyit, hogy az előbbi hozzászólást valójában nem én írtam, csak nekem ugyanez a "problémám" és megtaláltam ezt a kérdést egy másik fórumon, ahol nem válaszolt az illetőnek senki.
Amúgy új vagyok itt, a bringások világába kb 2 hónapja léptem be, több mint 10 év kihagyás után...egy Kellys CoachalÚgyhogy köszönöm a válaszokat, és üdv mindenkinek.
Real eyes realize real lies!
-
superecneB
őstag
Ki milyen sárvédőt használ/ajánlana? (Cube Analog-om van és) szeretném ha kis esőben nem busszal kéne bemennem az egyetemre (tehát városi használatra) a lényeg, hogy a táskám/hátam ne csapja szét és lehetőleg az arcom se legyen mocskos.
Van olyan aki télen is rendszeresen bringázik?
- Milyen öltözék az amiben nem fagy meg, de nem is izzad le?
- Milyen kesztyűt ajánl?A Blackburn Flea II lámpánál van jobb vétel ebben az árkategóriában?
Elöl gyorszáras tárcsafékes kerekem van, télire majd el szeretném rakni a bringát és előtte alaposan letakarítanám, ezért beraknám a kádba hogy a koszos lé ott le tudjon folyni, viszont ha benn van az első kerék nem fér be. Mennyire bonyolult visszarakni? Arra gondolok hogy a tárcsa és a fékpofák között 1-2mm rés lehet vagy még annyi sem és ha szarul rakom be gondolom besúrolna, amit nem szeretnék.
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #13177 üzenetére
Ki milyen sárvédőt használ/ajánlana? (Cube Analog-om van és) szeretném ha kis esőben nem busszal kéne bemennem az egyetemre (tehát városi használatra) a lényeg, hogy a táskám/hátam ne csapja szét és lehetőleg az arcom se legyen mocskos.
Pálcás sárvédőt ajánlanék, de azt 90%, hogy nem tudod rendesen felszerelni a bringádra. Valószínűleg a hagyományos műanyag típusút sem tudod előre felrakni, mert a teleszkóp merevítőhídján nincsen hozzá csavarhely, így marad a villanyakba alulról rögzíthető krosszsárvédő. Védeni véd ez is, ha jól szerelted be, akkor atom stabil még durva terepen is. Előnye, hogy pillanatok alatt fel tudod dobni, hátránya, hogy pillanatok alatt le lehet szedni a lezárt bringáról.Hátulra az optimális megoldás egy láncvillákig-első váltóig érő darab lenne, de nem fog összejönni. Ha a támvillák szöge túl alacsony, akkor hiába van megfelelő lyuk a sárvédőnek, nem tudod a hagyományos műanyagot jól rögzíteni, mert nem követi le a kerék ívét, hátul túlságosan el fog állni. Ide a nyeregcsőre felcsatolható típust ajánlom, abból is az olyat, ami Y alakú, és nemcsak hátrafelé véd, hanem előre is valamennyit. A linkelt darab stabil, bevált, de nem olcsó. A hét eleji esőből hátizsákom alja kapott minimális felfröccsenő vizet. Ezt is könnyű feltenni-leszedni, a hátrányok és előnyök ugyanazok, mint az első keréknél.
A cipődet és nadrágod szárát tudod az alsócsőre szerelhető sárvédővel megvédeni, ide bármilyen olcsóbb darab megteszi.
- Milyen öltözék az amiben nem fagy meg, de nem is izzad le?
Drága Kell szélálló térdmelegítő (6000 forint), kamásli, ha fázik a lábfejed (5000 forinttól), több rétegnyi szellőző ruha, legalulra aláöltözet (7-8000 forinttól), legfelülre valami softshell vagy hasonló kabát (6-7000 forinttól az általános, 15000 forinttól a kimondott bringás darabok), hosszú ujjú mez vagy mezek középre, bringás téli nadrág, folytatás a kesztyűnél.- Milyen kesztyűt ajánl?
10 fok környékére thermokesztyűt, bemész bármelyik sportboltba, és 2-3e forint között árulnak ilyeneket. Annál hidegebb időben kell a téli bringás kesztyű, ezt 8000 forintnál olcsóbban nem úszod meg. Szintén fontos hasonló hőmérséklet mellett a sisak alá való sapka, hogy ne fagyjon szét a fejed, ez 2-3000 forint környéke. Nem árt a szemüveg használata sem, a hóesés nagyon tud fájni. Ja, és természetesen kis méretre összecsomagolható esőruházat, ha elkap az égi áldás.A bringás ruházat a tényleg speciális igényektől eltekintve (kesztyű, sapka) hasonlít az általános téli sportruházatra, így a hegymászó és futóruhák között is nézelődjél, hátha olcsóbban megúszod.
Egész télen jól lehet közlekedni, -10 fokban is simán fel lehet öltözni, de a latyakos napokat érdemes elkerülni, a sós hólé a bringa nagy ellensége, egyetlen nap alatt rozsdás lesz tőle a láncod. A friss, tiszta hó ellenben nagy barát, csúszkálva, élvezkedve tudod tisztára mosni a bringát
A minimális izzadást teljesen nem tudod elkerülni, de megfelelő ruházattal nem fog rólad patakokban folyni a víz. Fontos, hogy a megérkezés helyén át tudjál valamennyire öltözni, meg tudjál szabadulni pár felesleges rétegtől.
A Blackburn Flea II lámpánál van jobb vétel ebben az árkategóriában?
Ha csak látszódni szeretnél, akkor kényelemben és szolgáltatásban verhetetlen. Ha látni is, akkor édeskevés. Hiába közlekedsz városban világítás mellett, ha olyan kisebb utcákban is kell menned, ahol a fák a közvilágítás elé benőttek, akkor ott vakon fogsz botorkálni.Arra gondolok hogy a tárcsa és a fékpofák között 1-2mm rés lehet vagy még annyi sem és ha szarul rakom be gondolom besúrolna, amit nem szeretnék.
Az a lényeg, hogy kivett kerék mellett nehogy behúzd a fékkart, mert az szívás, amúgy nem bonyolult visszarakni. Természetesen elképzelhető, hogy visszarakás után némileg súrlódni fog, de ha nem tettél nyolcast a tárcsába a művelet közben (ebben nekem nagy tehetségem van ), akkor az önbeálló fék megoldja ezt a problémát. Ha esetleg kaptál a bringához kis műanyag lapot a fékpofák kitámasztására, akkor fürdetés közben rakd be.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Itt találtam.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
Az elég gáz. Azért még 2-3 nem orvosi szakvéleményt megkérhetnél (gyógytornász, jógaoktató, stb). Nincs olyan, hogy így jártál, és kész!
"Csak egészség legyen!"
Egyik példaképem a 78 éves nagynéném, aki nyáron szinte naponta elbicajozik a szőlőhegy lábához. Feltolja a 16 kilós bicajt 150 méter szintemelkedésen. Majd elkapálgat fél napokat, és egyéb kemény kertimunkát végez. 4 szőlőhegyre is jár, mert annyi szőlője van. Meg még 3 kukoricás földterülete.#13178) fpeter07: Az első kép jobban tetszik. Tegnap különösen jó idő volt. Mára meg tényleg november lett Falevél gereblyézés a sláger, és lehet lőttek a mai túrának, mert napsütéses fényképet akartam készíteni...
-
superecneB
őstag
Konkrétan a bringám ő lenne. Rá lehet szerelni azt a hátsó sárvédőt amire gondoltál?
A lámpával kapcsolatban:
Ennél olcsóbban is kapni olyan lámpát amivel pusztán csak villogok és engem látnak nem?
Szeretnék egy kicsit látni is vele, nyilván nem esti DH-hoz kellene, esti körülmények között csak és kizárólag városban járok.
1-2 sötét kis utcában szeretnék a kerekem elé látni most csak egy kis gagyi 2 ledes lámpám van - azért vettem hogy a rendőrök ne bszogassanak, viszont hamar rá kellet jöjjek hogy 1-2 kis sötét utcában nem lehet velük gyorsan menni. Kb. az első kerekem elé max 20-30cm-mel látok ami még lassan is kevés, nem 30-40 km/h-val mennék de városban olyan kényelmes 20-25 km/h utazón jó lenne ha viszonylag biztonságosan tudnék közlekedni.Egy újabb kérdés:
Van egy régi Cateye Tomo XC CC-ST200-as sebességmérőm, de már nincs meg a kis küllőre szerelhető érzékelője meg amit a villára erősítenek, sem a kormányra rakható dokkolója. Ez univerzális? Lehet esetleg tudnék valahonnan szerezni hozzá hiányzó alkatrészeket, csak mert az igényeimet tökéletesen kielégítené, és még tökéletesen működik - nem dobnám ki ha nem muszáj?[ Szerkesztve ]
-
TripleB
senior tag
válasz venember83 #13004 üzenetére
Tényleg, baj volt a szövegértéssel...
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
TripleB
senior tag
válasz venember83 #13037 üzenetére
Van a nyitott, és három "keménységű" propedal állítási lehetőség.
Nekem a kettes fokozat vált be az rp23-nál.runner 125, valamilyen szinten mindig is mozogni fog bármelyik propedal fokozatban is a tag.
Egyrészt védi a tagot ez a funkció, másrészt a kisebb mértékű mozgással kompenzálhatja a talaj egyenetlenségét még."Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #13183 üzenetére
Konkrétan a bringám ő lenne. Rá lehet szerelni azt a hátsó sárvédőt amire gondoltál?
Biztosan rá lehet, mert a fotón is éppen kivehető a két támvilla összekötő elemén a lyuk. Igazából az a nagy kérdés, hogy érdemes-e felszerelni. Ha a nyeregvázcső és támvilla egymáshoz képest olyan pozícióban van, hogy nem tudod a sárvédőt úgy rögzíteni, hogy az pontosan és közelről lekövesse a hátsó kerék ívét, akkor pont a képen látható helyzet áll elő. A helyzet rontásához add hozzá a szemre 2.25-ös szélességű Smart Sameket, amelyek szinte szélesebbek mint ezen típusú sárvédők (1.5-1.75-ös kerékszélességre méretezik őket).1-2 sötét kis utcában szeretnék a kerekem elé látni most csak egy kis gagyi 2 ledes lámpám van - azért vettem hogy a rendőrök ne bszogassanak, viszont hamar rá kellet jöjjek hogy 1-2 kis sötét utcában nem lehet velük gyorsan menni. Kb. az első kerekem elé max 20-30cm-mel látok ami még lassan is kevés, nem 30-40 km/h-val mennék de városban olyan kényelmes 20-25 km/h utazón jó lenne ha viszonylag biztonságosan tudnék közlekedni.
Általában az a lámpa, amiben egynél több LED van semmit sem ér A 20-25 km/h azért nem kis igény egy lámpához, az saccperkábé 20-30 méternyi tökéletes és nagyobb szórt fényű látótávolságot jelent. Ha ilyen erősségű lámpát szeretnél, akkor a következőkre kell felkészülnöd:
1. rendszeres töltögetés, mert a nagy fényerő 1-3 W-os PowerLED segítségével érhető csak el, az pedig 1-3 W-ot eszik Ezek a lámpák lítiumion akkuval üzemelnek, vagy 14500-as (AA-s elem + 5 mm) vagy 18650-es (jóval nagyobb) méretben, vagy egyedivel. Általában az első kettő típust használók maximális fényerőn 1, közepesen 2 órát mennek el egy akkuval
2. vagy kínai rendelés, és közepes ár, vagy valami nevesebb márka, és a gatyád is rámegy. A topikban az első megoldást preferáljuk érthető okokból, ezek általában elemlámpák bringás adapterrel
3. a 15 dolláros kategória 200-230 lumenje városba tökéletes fényerőt nyújt, kicsi méret, sokszor a lítiumion mellett AA-s elemmel is elmennek (alacsonyabb fényerő és üzemidő mellett persze), íme egy komplett rendelési csomag, tudom ajánlani
4. a 75 dolláros kategória 900 lumenje klasszikus bringalámpa, óriási akkuval (4 órás üzemidő maximális fokozaton), fejlámpaként is használható, terepes nightride-ra is optimális
5. a kettő között 5-800 lumenes elemlámpák vannak, ezeket teljes menetfelszereléssel együtt 55-60 USD-ből lehet kihozniVan egy régi Cateye Tomo XC CC-ST200-as sebességmérőm, de már nincs meg a kis küllőre szerelhető érzékelője meg amit a villára erősítenek, sem a kormányra rakható dokkolója. Ez univerzális? Lehet esetleg tudnék valahonnan szerezni hozzá hiányzó alkatrészeket, csak mert az igényeimet tökéletesen kielégítené, és még tökéletesen működik - nem dobnám ki ha nem muszáj?
A Mity2 érzékelőjét egy Velo 5 tudja használni, ez az órát pedig elvileg a Mity 2-vel közös érzékelőtípussal gyártották, így esélyes, hogy a Velo 5 tartozéka jó hozzá (persze élőben ki kell próbálni szerencsére népszerű óra, valószínűleg találsz tulajdonost). Felhasználói kézikönyv pontos típuskódokkal, eBay hirdetés, és talán ez jó neked.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
TripleB
senior tag
-
Mewryck
tag
válasz ithomas #13153 üzenetére
hali
tekerd nyugodtan a tekeröt,asszem 12-13at fog kattanni,mire elér egyik végállapotbol a másikba,nincs baja,ez igy müködik
némely verzioknál a kupak közepe átlátszo és van benne egy sárga rud,ami jelzi,mennyire van elöfeszitve a villa-nah egy ilyen kattanás egy egységnyit változtat annak a sárga rudnak a magasságána lok része szintén végállástol végállásig,de azt kb egy fél vagy háromnegyed fordultig tudod tekerni
üdv
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
rétisün
veterán
"A nap - sőt talán az egész játék - hőse minden bizonnyal szki volt. A Zala megyei fiatalember vasárnap Csömödérről kerekezett el a Szent Vidre, négy és fél órát tekert, mire megszerezte a negyedik pecsétet. István játékunk másik három (Somló, Letenye, Kallósd) állomására is biciklivel ment, mint elmondta, a geocaching játékunk során összesen 650 kilométert kerekezett."
link.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
közben megjött a crud sárvédőm, úgyhogy innentől a vizes aszfaltra se foghatom, hogy miért nem bicajozok
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ithomas
őstag
válasz Mewryck #13188 üzenetére
Szuper!
Nagyon szépen köszönöm!
Én meg azt hittem, hogy ennyit tud a villa...soha nem éreztem különbséget hiába tekergettem...(kb 1 kört lehet tekerni, úgy hogy ne kattanjon...)
Na majd kipróbálom akkor, mert jelenleg számomra túl keménynek tűnik a rugózás.Real eyes realize real lies!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #13192 üzenetére
Hali!
Ez csak hátsó? Mennyibe került?(ha publikus) Szimpatikus nekem is...."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #13194 üzenetére
első+hátsó, de elég keskeny, a szűk outi villában is elfér. innen van.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
ithomas
őstag
Sziasztok4
ALDI-ban van mostanában valami értelmes biciklis cucc?
Néztem a honlapjukat, de ott csak sí cuccokat látok 11.03-tól..és nemis olyan túl jó áron...Real eyes realize real lies!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest