Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz Tomi_Sci #45275 üzenetére

    Haverodnak üzemen, hogy állítsa be azt a HS33-mat és utána beszéljen ilyeneket.
    Nekem HS11 van és az általad leírt pontokból egy sem igaz. :U

    igazából nem ér sokkal többet a V-féknél, annyi hogy nem kell akkora erőt kifejteni a pofák mozgatásához

    Igazából csak vagy ötször nagyobb erővel tudod nekinyomni a felninek a fékpofát. Én képes voltam úgy meglassítani 78km/h-ról első fékkel a kerékpárt, hogy a szaros RST 50mm-es telóm ami nem mozog csak 35mm-t max, lekoppant, majdnem átestem a kormányon mikor egy pillanatra besatuzott az első kerék. Ezt csináld meg V fékkel, hajrá.

    Cserébe macerás és költséges a karbantartása, meg nehezebb is

    Egy év alatt most értem el oda, hogy légteleníteni kéne, de lusta voltam és helyette állítottam a fékpofán. 5 perces mutatvány volt. Plusz kétszer megmostam fogkefével a fékpofa alatt a szelep körül a gumigyűrűt. Ennyi volt a karbantartás egy év alatt.

    Ami viszont nagyon durva az a vázra kifejtett erő. Ha satura behúzza, akkor a Cube merevfarújának a támvilláját szétnyomja, mint a gumit. Centiméteres nagyságban lehet mérni a deformáló hatását.

    Bullshit. Egy az, hogy ott a fékmerevítő gyárilag. Kettő az, hogy az autó hidraulikus emelője tudná esetleg így szétnyomni, nem egy 12mm-es szelep. Gyártói adat szerint maximum 10bar-t tud, az 150psi(ha jól számolok).

Aktív témák