-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
veterán
válasz belaazallat #4600 üzenetére
WD40 nem kenőanyag
Én részemről továbbra is a rohlhoff-ot ajánlom. Annyira nem drága egy kis flakonnal és nagyon sokáig elég.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #4598 üzenetére
Biztos, hogy akarod te azt? Hülyén fog mutatni az Epicen
Mákom volt, mennydörgésben-villámlásban értem át Budára, a HHH egy párafelhőben volt, de időben odaértem. Mire hazaindultam, meg már elállt.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #4600 üzenetére
Egyetlen problémája ezeknek a motoros kenőanyagoknak, hogy ragadósakká válnak és így jelentősen rontják a váltásteljesítményt.
dqdb: Átminősítem városi gépnek. Annak tán beválik pogózva is...
-
raczger
őstag
Nem megy véletlen valaki kocsival szilvásra vasárnap reggeli indulással, ahova lenne még egy embernek (azaz nekem) hely (ha lehet bicóval, de lehet meg tudom oldani hogy szombaton elviszik a bringámat)?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #4603 üzenetére
10km belül a egyenletesen elterül a láncon az anyag utána nincs vele probléma. Nekem gördülékenyebb lett a váltás, és könnyebb lett a hajtás is.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Ariadne
őstag
válasz #56474624 #4608 üzenetére
Ettől még kell, jogszabály által kötelező, de ettől még lehet hülyeség. Egész pontosan van létjogosultsága, de kicsit bizarr több ezer forintra büntetni valakit egy prizma meg csengő hiánya miatt. Oké, féke legyen mindenkinek normális, meg ha sötétben közlekedik legyen nála normális lámpa, de a többi előírást kissé túlzásnak tartom.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #4595 üzenetére
Szerintem ahova a brigéciol és a sebbenzin be tud jutni, oda az olaj is. Szóval ha ki is oldja, utána bejut az olaj újra. De legalább a benzin az nem korrodálja a láncot, mint a víz szvsz.
-
Thulcandra
senior tag
Nem tudom mi van velem de állandó mehetnékem van.
Előző héten szerdán kisebb séta a hegyekben, Kőszeg - Velem környékén, csütörtökön 94 km tekerés, pénteken 40 km, szombat - vasárnap meló, utóbbin hatalmas nagy pörgés, lejártam a lábam, a csuklóm végére már kezdte feladni, majdnem földnek vágtam egy rakat tányért
Ennek ellenére ma 20 km tekerés - ~ 8 km kajakozás - 20 km tekerés... és már azon filózok holnap mi legyen
Szerencsére errefelé jó idő van, csak a szél fújt ma is. Bringán szembeszél mellett 25 km/h , vissza hátszéllel 35 km/hImádom a nyarat!!!
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Zebu
addikt
Sziasztok!
Úgy néz ki sajna nem lesz most pénzem egy új fitnesz/országúti bicióra ezért arra gondoltam, hogy inkább lecserélnék pár alkatrészt raj,a hogy kicsit rugalmasabb legyen a kerékpár.
Belőle indulok ki:[link]
Első körben a hajtóművet szeretném egy nagyobb áttétestre lecserélni.
Shimano FC-M191 van rajta gyárilag. Gondoltam egy Shimano FC-M151 megtenné.
Mit gondoltok? Lehet ezt így?Ezek után gondolom lánccsere lenne a következő lépés.
Tudna valaki pár hasznos tanáccsal szolgálni?
-
rétisün
veterán
arra figyelj, hogy a hajtómű jó legyen a mostani helyett, tehát ha most integrált hajtómű van, akkor az új is integrált legyen. persze lehet modjuk octalinkes hajtóművet integráltra cserélni, de a legegyszerűbb a csere ugyanolyanra.
lánccsere elvileg nem kell.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Thulcandra #4620 üzenetére
igen, így kellene, de ő most csak hajtóművet cserélne. mivel a hajtómű a legkevésbé kényes a hajtás alkatrészei közül, illetve (elvileg) a legkevésbé kopik, nem lehet gond csak ahjtómű cserével.
persze ha már tényleg szanaszét van kopva minden, akkor érdemes láncot,fogaskoszorút is cserélni.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #4598 üzenetére
Egyszerű, rakd fel a pálcákat a váltópapucsokra, a sárvédőt próbáld fel a kerékre olyan magasságban, ami tetszik (jó ötlet lehet rögzíteni ott, ahol nem kell pálca), legyenek rajta a sárvédőn a kis pattintós patent szemek (már ha ilyen van neked is), mérd meg milyen mélyen tudod bedugni azokba a pattintós bizbaszokba a pálcát, majd próbáld össze az egész hóbelebancot (csak mérd a sárvédő mellé a felszerelt pálcát) és jelöld meg a pálcát a bizbasz mellé tartva ott, ahol bedugod a pálcát a bizbaszba. Majd számolj rá annyit, amekkora a bizbasz és voilá, megvan a méreted.
Nyugodtan vághatod egy-két mm-rel rövidebbre is, nem kell tökéletesen passzentosnak lennie.Jah, rázós terepre ne vidd ki, mert mehetsz egy újabb garnitúra bizbaszért a boltba.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
videó estére, kicsit eltévedt a srác és rossz bicajjal ment ki triálozni
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
sanzi89
addikt
Üdv.
Ha csak azzal van gond, hogy elöl kevés a nagytányéron a fog, akkor vehetsz rá csak egy nagy tányért és kész.
u.i.: Ja, hogy az FC-M191-nél nem szétszedhetőek a tányérok. Szerintem ha már új hajtóművet veszel akkor érdemes lenne megfontolni egy olyat, ahol cserélhetőek a tányérok. Olcsóbb egy nagy vagy közepes tányért venni, mint egy komplett hajtóművet. Plusz én is azt tervezem, hogy a 22/32/42-es fogkiosztást megbolondítom egy 36/38-as középső tányérral.
Esetleg alternatíva cserélhető tányérokra FC-M361
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Misály
addikt
Meglettek a nagyobb tarcsak, meg az uj kormany es a pedal is. Joval stabilabb a dolog, vegre nem kell felni, hogy lecsuszik a labam foldet ereskor.
-
Zebu
addikt
Országúti/fitnesz irányba akarok mozdulni csak most nincs lóvém. Volt egy srác aki arról győzködött, ha trekkinget vennék akkor azzal jobban járnék. Viszont ott az áttétek tiszta MTB-k.
Arra gondoltam ha ezt egy kicsit átépíteném, akkor valszleg már nyernék sebességben.
Mivel leginkább bringaúton megyek aszfalton jobb lenne ha a nagy tárcsa 50 közeli lenne.Amúgy valami baj lehet a középtengelyemmel, mindenképp szét kell kapatnom, mert ha nagyobb áttéten tekerek lassan, akkor nyikorgó hang jön belőle. Legalábbis szerintem ott lehet a bibi. Ha meg már le van szedve akkor lehet inkább másikat rakatnék fel.
Vagy nem éri meg?
-
belaazallat
addikt
Hali!
Én egy ilyenre cseréltem a hajtást, érezhető a különbség.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Misály
addikt
válasz venember83 #4633 üzenetére
Hajtani is kell kulonben nincs meg a sebesseg
-
Ariadne
őstag
Grat, még mindig szép ez a bicó. Viszont most szurkolhatsz, hogy ha mégis lecsúszik a lábad a pedálról, akkor ne legyen nagyon feltűnő a minta, amit a sípcsontodba karcol. De hát valami valamiért...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
KaraDani
addikt
Milyen külső gumi van fent? A montis hajtómű nagytányérja is elég síkra bőven (hacsak nem vagy valami Cancellara ), attól gyorsabb nem leszel, maximum lefelelé nem tudsz még akkora tempónál rátekerni. Amivel tempót tudsz nyerni aszfalton, azok vékony slick-semi slick gumik.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Áhh, úgy nem ér. Fél centis szegecsek, uhh, azok már szép maradandó nyomot tudnának hagyni, az biztos (még a kisebbek is, ugye dqdb? ). Szóval akkor nem ez lesz a boltbajárós.
Hmm, lábszárvédő azért jól jönne néha... Pl. amikor a Cuha-patak talán 4. gázlójánál tapasztalatlan gázlózóként úgy gondoltam, hogy nagytányéron lendületből is megy az. Hát nem ment, a patak aljában pedig kellemes éles kövek voltak, lendületből térddel beleérkezni nem volt nagy öröm... Azóta is megvan a nyoma a lábamon, hát ilyen szempontból nem egy nőies sport a montizás.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz KaraDani #4637 üzenetére
Montis hajtó van az én trekkingemen is, olyan 50km/h közelében érzem úgy, hogy na kéne újabb fokozat, de már nincs. És megmondom őszintén, nem is érzem úgy, hogy egy 100-200k-s biciklivel szivesen rohangálnék 60-70-el, nem igazán arra vannak ezek tervezve.
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
-
DemonDani
addikt
-
xmad
őstag
valaki erre?
-
Misály
addikt
válasz sanzi89 #4649 üzenetére
+1500 forint es elhozzak neked vagy ugyis vannak a forumon emberkek akik szoktak rendelni nekem 5 nap alatt elkuldtek, arrol nem is beszelve, hogyha lenne magyar forgalmazo, akkor az eredeti arra ( 39 angol font ) radoban a kis hasznat, es maris 15be jonne ki. Nem kell parazni a crc-tol, megbizhatoak.
ez belefert volna az elozo hszbe is, bocs
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest