-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #136660 üzenetére
Ó még létezik a Tescós bicikliknél a szimpla falu felni is, bár legalább a canti fék kihalt (de a műanyag V-fék, műanyag fékkarral még nem). A teló meg általában OEM Zoom vagy RST. Bár mindkettő márka gyárt jó (jobb) telókat, ezekbe nem ilyenek kerülnek.
SR Suntour már ezekhez képest megváltás, bár sokan írják, hogy az olcsó Suntour szereti köpni a zsírt. Magam részéről nekem egy 70 mm rugóutas, masszív Zoom ZXD 585 van, ami városba több mint jó. Én meg vagyok elégedve vele, szerelők is jó véleménnyel vannak róla).
-
Fall-N
veterán
Az mitől lehet, hogy nyeregcsövet cseréltem és becsúszik, hiába szorítom meg. Eredetileg acél volt a mérete 25,4. A csere alu lett (noname) szintén 25,4-es átmérővel. Nagyobb méret kellett volna vagy csak a cső rossz minősérű?
-
Fall-N
veterán
válasz xy.zsolt #136875 üzenetére
Lehetséges, igaz kár volt venni egy noname vackot. Csak úgy voltam vele, hogy csak egy cső, kár venni drágábbat. Akkor veszek helyette egy Kalint vagy Zoomot.
A baleset miatt meg mielőbbi gyógyulást. Sajnos itt Baján is sokszor van autósok miatt baleset. Sok a türelmetlen, idióta autós. Csak azt nem tartják észben, hogyha kivasal egy biciklist akkor abból halálos baleset is lehet. Főleg városon belül errefelé senkin sem látni sisakot.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz marel09 #137107 üzenetére
Nyugodtan szedd le óvatosan a ragacs meg lejön körömlakk lemosóval.
ZolkoW: valószínűleg abban is aceton van.
Nekem az előző bringámon RemerX City felnin volt jó széles matrica. Rajta hagytam és 4 év alatt sem kopott le/meg. Még a magasnyomású vizet is bírta.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz maximilian4 #137104 üzenetére
280 ezres körül már lehet újan is jókat kapni. Merida, Gepida, CTM és Baddog vonalon is vannak jók átlag felhasználásra (nem durvulni, meg DH). Nézétek meg a BikeMag teszteket a honlapjukon támpontnak. Ott úgyis leírják mik a gyengéi az adott gépeknek.
Ennyi pénzért már jóval kevesebb a kompromisszumos alkatrész. Persze használtan mindig jobban felszerelt gépeket lehet venni, de nem art érteni hozzá, nehogy utána még költeni kelljen rá.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #137196 üzenetére
Jól teszed, ha van rá lehetőséged akkor miért is ne. Meg azért mindig megvan az új bringa varázsa.
-
Fall-N
veterán
Tudnátok segíteni, hol lehet kapni csak kerékpár vázat? Google nem segít. Nem nekem kellene hanem a páromnak.
Jelenleg egy Toldi Cruiser női vázas egysebis bringája van, csak csupa karc a felsőcső. Át lehetne szintereztetni vagy festetni csak macera és olcsóbban sem jönne ki. A többi alkatrész szinte új, így adja magát, hogy át legyen szerelve minden.
Annyi lenne a fontos, hogy elég a mentes 1"-os villanyak fogadás (bár létezik 1 1/8"-os AHead adapter), 26"-os kerék, és acél váz is jó. City (pl. Csepel Budapest vagy női Cruiser) váz lenne a legjobb. Sajnos amit találtam webshopon, az nem szolgál ki, mint magán személyt csak viszonteladót.
Férfi vázat könnyebb találni érdekes módon (pl. Mali vázak). Csepel meg Gepida azt írta a Facebookon, hogy csak a gyártásból kimaradt vázakat értékesíti, nagy ritkán.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz StLui #137369 üzenetére
A régi biciklimet én is átfestettem. Kapott homokfuvatás után egy cink alapot (acél váz volt) + 2 réteg autó festéket (Fiat Punto Sporting narancs).
Természetesen a régi váz nem megy a kukába, eladom majd ismerősnek, aki bicikli szerelő. Majd épít belőle valamit.
Massmurderer: Köszi a linket, ez a Magellan váz jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #137397 üzenetére
Nem tudom, hogyan sikerült így tönkre vágnia, de itt van kép róla. Téli cipővel sikerült neki azt tudom. Először csak a talp gumi csíkot húzott, utána jött később a festés is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz itouchfan #137404 üzenetére
Sajnos van káosz a kerék jelölésben, mert van a francia, régi angolszász és az ERTO jelölés. Bár az utóbbi most a hivatalos, de az átlag embernek van a 26" - 27,5" - (28") meg a 29". De ott a Trekkingnél és az outi kerékpárnál a 700C, montinál a 650B stb. Ráadásnak ott a mm jelölés is, hogy ne legyen egyszerű: 559, 622.
-
Fall-N
veterán
válasz Janaboy #137480 üzenetére
Igen, sok múlik azon hogy mennyire előre hajolva vagy éppen felegyenesedve ülsz a biciklin. Minél sportosabb helyzetben ül az ember annál keskenyebb nyereg a megfelelő (elvileg). De valószínűleg nyereg csere kell neked. Ezt viszont neked kell kitapasztalni, nincs erre egzakt leírás.
Az sem mindegy, hogy milyen a dőlésszöge a nyeregnek. Elvileg vízszintes a legoptimálisabb.
Nekem most ideiglenesen egy Kellys Ebony van a gépen, (ami női nyereg és ezzel vettem a kerót) és kényelmes pedig elég keskeny. A súlyom 110 kg (csak testépítés a fő sportom 20 éve) és 186 cm vagyok. Valamilyen hasonló formájú nyeregre cserélem le a héten (ami férfi és nem női). Ezt a KLS ülést meg megkapja a kollégenőm (így nem a kukába végzi).
-
Fall-N
veterán
válasz // Chaka // #137492 üzenetére
Szerintem nem. Ha szét lenne kopva, akkor fűrészfogra hasonlítanának (kihegyesednek) a fogak. De használat közben is kiderült volna. Viszont arra érdemes figyelni, hogy a lánc és a lánckerék együtt kopik, ezért érdemes együtt cserélni őket.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #137550 üzenetére
Ott a Cro-Mo is. Erős, nem rozsdásodik és olcsóbb a titánnál.
De a jó minőségű acél örök élet, persze a sós téli utakat nem kedveli és persze megfelelő karbatartás is kell neki. A tévhitekkel ellentétben nem nehezebb egy modern acél váz az aluhoz képest. Persze az olcsó, hitvány tanyabikera ebből semmi sem jellemző, cserébe dögnehéz és szar a gyári fényezés. (Lásd divatos Cruiser).
Sajnos az alu váz és a karbon sem örök élet. Az alu a sok feszültséget, ami éri "tárolja" és egy idő után elreped vagy törik. A karbonnál meg a ragasztó anyag öregedik. Persze itt fejlődik a technika és egyre jobbak.
Persze manapság előbb cseréli a gazdája a biciklit, minthogy tönkre menjen. Főleg a nálunk anyagilag jobban álló országokban.
-
Fall-N
veterán
válasz Predator2 #137777 üzenetére
Nem éri meg mert ez már új korábn sem volt elég jó sajnos. Az a baj, hogy elég régi és nem túl minőségi a mostani felszerelsége, műanyag hajtókar, noname hajtómű. Ezek cseréje már zsebbenyúlós újan, mert kellene normális minőségű hajtókar, monoblokk, lánckerekek, racsni meg lánc. Erre jön rá az első- hátsó váltó, váltófül + bowden. Ha meg is veszed ezeket, akkor is ott marad az elevult váz (menetes kormány, 1" fejcső, 22.2-es kormány stb.) és kidobsz egy csomó pénzt.
Jobban jársz ha veszel használtan egy modernebb cuccot. Vagy egy alap Decathlonos gépet éy majd később kicseréled jobbra, ami alsó polcos cucc rajta.
Ha veszel használtat erre figyelj az állapotán kívűl: 1 1/8-as Ahead fejcső, alu váz, legalább 3x8-as váltó, ne legyen alsó kategóriás Shimano Thourney rajta, legalább Acera vagy Altus legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Predator2 #137785 üzenetére
Vehetsz olcsóbbat is. Újan van 60ezer Forintért is a Decathlonban. Mivel keveset használnád, téged kiszolgálna évekig. Vagy akár használtan is lehet kifogni jobb ajánlatokat. Tárcsafékest fölösleges venned, mert csak fölöslegesen drágítja az árat és a bowdenes tárcsa nem jobb annyival, mint egy jó V-fék.
Vehetsz új gumit, CST-t nézzél, azok jók ár/érték arányban.
-
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #137798 üzenetére
CST jó ár/érték arányban, Kenda szar. Pont most raktam fel a CST Salvot a bicilmre. Van benne szúrás és vágás elleni védelem. 47-559 (26" - 1.75") ment a szar Kenda 26" - 2.125 helyére.
Előző biciklimen egy CST Traveller City Classic volt és meg voltam elégedve vele.Volt több Kenda gumim és sok gyárilag selejt volt.
-
Fall-N
veterán
válasz Dilikutya #137817 üzenetére
Ezt olvastam én is az aluról, de igaza volt ivananak, a mostani vázak már húzott csövekből vannak, így elő vannak feszítve és jobban bírják az erőhatásokat.
A felni duplafalú legyen mindenképpen, a szimpla falú gagyi és nagyon hamar lesz benne 8-as. A legolcsóbb duplafalú kerék, amiben alu Assess agy van már kapható 4-5000 Ft-ért.
-
Fall-N
veterán
válasz Massmurderer #137909 üzenetére
Az nekem is mámiám a montin. Úgy tudok rászállni, hogy benyomódik a teló. Ha rajta ülök akkor kényelmes.
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #138052 üzenetére
Ezért szeretem jobban a hatlapfejű csavart az imbusznál. Elég két állítható nagyságú villáskulcs hozzá és biztos nem sérül meg. Mondjuk nekem mindig gyorszáras volt a nyeregcső bilincsen, azzal még ennyi gond sincs.
Massmurderer: Nincs eldeformálódva a tárcsa azaz nincs nyolcas benne?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #138057 üzenetére
Én amúgy sem szeretem az imbusz csavart, hiába most az a népszerű mindenhol (bútoroknál még oké, mert oda nem kell akkora nyomatékkal meghúzni). A nehezen hozzáférhető helyen vagy ahol süllyesztve van a csavar, ott van létjogosultsága (pl. kormányszár állító csavarja vagy a régi vázon középen elhelyezett kitámasztó*) mert más szerszámmal nem is lehet hozzáférni. Ahol könnyedén elfér a villáskulcs oda a hatlapfejű csavar jobb.
Sajnos jártam úgy az előző biciklimnél, hogy a kitámasztót olyan erősen tette fel a szerelő, hogy csak a flex segített. Előbb tört volna el az imbusz, mint a csavar kilazult volna.
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #138087 üzenetére
Ahogy videón láttam az agyakat és a középrészt is géppel hajtják be, így lehet a kónuszos csapágynál könnyen, hogy rosszul van beállítva a nyomaték. Így nem is csodálom, hogy sérül a csésze. A szalagos gyártásánál meg persze hogy a mennyiség a lényeg.
De a gyártás egy dolog. A boltos amikor összeszereli neki kell ezeket kiszűrni és megcsinálni a 0 km-es szervízt, ha igényli a gép. Legalábbis az ismerősöm is így csinálja a boltjában. Egyébként is vásárlás után 1 hónappal ha beállnak a dolgok, akkor állítani kell a gépen, meghúzzák a csavarokat, állítanak a láncon stb. Ezt a boltban is elmondják.
De igazad van ezeket el lehetne kerülni, főleg drágább kategóriában ez elvárás is lenne.
-
Fall-N
veterán
válasz Wombath #138299 üzenetére
Én nem szoktam, mert felesleges és tényleg minden poros lesz csak tőle.
Külön mozogni nem fognak tudni (szép ís lenne), mert az előírt nyomásnál a belsőnek rá kell feszítenie erősen a külső peremét a felni peremére. Ha nem így lenne akkor könnyen lefordulna a felniről a külső a belsővel együtt. Elvileg felrakásnál könnyebben rácsúszik felnire a külső pereme ha van hintőpor.
Más szappanos vizet használ. Annak viszont akkor van csak értelme ha valamiért a külső egy részen nem akar nekinyomódni teljesen az abroncs pereméhez.
Nekem felment szárazon a CST Salvo pedig az virsli (1,75") egy alap MTB gumihoz képest (~2,2 - 2,x).
bunddog: Ilyen váz védő gumit fillérekért kapni AliExpressen akár több színben is (fekete, fehér, piros, kék amit láttam). Nekem még nincs, de fogok Aliról rendelni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Zsohi #138388 üzenetére
Ott lehet a nyereg sem volt megfelelő alakú neked. Már jártam így városi bringánál, ment is a kukába a látszólag kényelmes nyereg.
Bár az tény, hogy az outi nem a kényelemről, hanem a teljesítményről/sebességről szól.
Viszont ha már eszembe jutott a nyereg téma, szerencsére sikerült elsőre vennem tökéletesen kényelmes nyereget a biciklimre. Egy DDK T3 Eden.
-
Fall-N
veterán
válasz IMIIKE1998 #139023 üzenetére
Ahogy előttem is leírták egyszerű, mint a faék. Ha bovden nélkül jó a váltó, akkor nyilván a bovden, ami még jobban berozsdásodott. Ki kell cserélni/cseréltetni a bovden házat és a huzalt is jobb minőségű újra.
Csere után úgyis be kell állítani a váltókat, így ha más gond is akad azt orvosolja a szervizes.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Massmurderer #139037 üzenetére
Persze nem drágák ezek a cuccok, azért is írtam, hogy vegyen inkább teflonost. Ha akarja még vehet színes házat is hozzá, ami megy a vázhoz. Bár nekem jó a fekete is. (A másik kedvencem a színes (ócska minőségű Kenda) külső. )
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Massmurderer #139043 üzenetére
Tetszene nekem is ha lenne színes bovden (kék) meg hozzá válogatni eloxált alu kerékagyakat meg monoblokkot, lánctányérokat stb., de felesleges lenne most ezért kidobni pénzt nekem.
Azért is fekete a bovden nekem, mert legalább kevésbé látszik, hamár nem rejtett. Egyébként is a váz alján, meg a felsőcső alsó részén futnak, így annyira nem lenne látványos.
-
Fall-N
veterán
válasz wolfman #139188 üzenetére
Ez szerintem majdnem minden (kisebb) vidéki városban így van. Itt Baján is, amik mennek általában női és férfi Cruiser, Csepel Landrider, Budapest, olcsó CTM, Kelly's alap MTB-k, Gepidák, Kross és kifújt. Meg persze a leharcolt kitudjami bringák. Magyarul kb. a 150 ezer Ft és alatti bringák mennek, így szerencsétlen szervizes nem is nagyon tud tapasztalatot szerezni a drágább alkatrészek szerelésében. A másik része, hogy nem is fog megvenni drága speciális szerszámokat sem, ha nincs mit szerelni vele, mert sosem térül meg az ára.
Persze itt is látni ritkán drágább gépeket, de ritka.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz bringasisti #139398 üzenetére
Jó a WD40, de nem arra aminek sok mindenki hiszi és használja. Itthon a szigszalag és a WD40, ami mindent megold. (Amcsiknak a Duck-tape.) Sajnos a WD40 kenési képessége egy 0. Arra sem alkalmas, hogy az ajtó zsanérját kenje, pedig az egy bicikli terheléséhez képest egy semmi. Egy nap után ugyanúgy nyikorog. Arra elég például, ha szorul valami és kicsit könnyítsen rajta, amíg összerakja az ember. Biciklinél erre is jobb ha (a célnak megfelelő) zsírokat használunk, amúgy sem szárazon rakjuk össze az alkatrészeket.
Lánckenésre meg aztán tényleg semmit sem ér, másnap ugyanúgy száraz lesz a lánc. Annál még a Stihl lánckenő olaja is jobb, de az még túl sűrű.
De a WD40-et az űripar számára találták fel, ott jó hasznát is vették. Persze vannak ahogy írtatok, speciális WD család is, de a bringához kapható dolgok szerintem akkor is jobbak. Vagy ott a műszerolaj.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dilikutya #139403 üzenetére
Jó a Mali.
Az a baj a BTWIN-nel, hogy a Decás szervíz minősége hullámzó. Valahol normális szervizes van, valahol meg csak kókányoló. Sok is emiatt a panasz. Viszont a biciklijeik jók, főleg a vázak jók erős alapnak. Sokat átépítettek már kategóriákkal jobbra. Viszont az pénztemető és lehet érdemesebb drágábban venni más márkából.
Általában a teló és a fék, amit szoktak cserélni jobbra. Ez a Malinál és a BTWIN-nél is ugyanúgy fennáll.
Csepelnél nagy a márka felára. Elég megnézni a "tanyabike" Neo Cruiserjük is milyen vicc áron van. Talán a felét megéri.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Napfénysüti #139468 üzenetére
Üdv a klubban! Nekem a városi bringámon jelenleg egy Shimano SIS 3x6-os rendszer van, Shimano 170-es négyszög tengelyes hajtókarral (FC-TY30). Elől ugyanúgy fokozatmentes váltó van (és sajnos marokváltós RapidShift ). Jelenleg ellátja a dolgát (jó állapotban van), de lesz csere természetesen, előző tulaj rakta rá. Valószínűleg szerzek egy másik donor vázat* és ha jót találok lehet lesz azon használható hajtás is.
*A váz egy noname olasz menetes MTB váz (UNO?), amibe a barbár előző tulaj fordítva (!) rakta bele a hajtás oldali monoblokkot. (Valószínűleg két moblokkból rakta össze, amin bal menet van.) Ez is cserés lesz, ha addig marad a váz.
Egyelőre megteszi a városban, mert szinte ingyen jött a házhoz. Nézek valami alu vázat, lehet valami Malit.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #139406 üzenetére
Csepellel magával nincsen baj, tetszenek nekem, de van egy felára a márkának. A jól felszerelt értelmes gépek, meg náluk sem olcsók, így van másik márka. A Cruisert azért emeltem ki, mert alsó kategóriás ócska alkatrészek vannak rajta, így nem ér 90ezer Forintot. Mondjuk tudom, hogy drága már önmagában is a Shimano Nexus agyváltó a bicikli értékéhez képest.
A fixi cuccaik meg aztán főleg jó drágák, de az most divat, így érthető.
-
Fall-N
veterán
válasz IMIIKE1998 #139555 üzenetére
Pedig kéne. Én 110 kg vagyok és a Zoom telóm nem üt fel. Igaz ezen van előfeszítés (elasztometer). De 60 kilót meg sem kellene "éreznie" a teleszkópnak. Mennyit csúszik be a becsúszószár, amikor ráülsz? Ha nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor cseréltess keményebb rugót.
-
Fall-N
veterán
válasz bringasisti #139564 üzenetére
Az a baj az állíthatós szárral, hogy a rezgés miatt kotyogossá válik. Nekem csak városban volt használva az előző bringám és hamar kotyogni kezdett.
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
Az itteni ajánlás után vettem egy ilyen kormányvég dugót. Meg is jött a héten az Aliról, csak az a baj, hogy a műanyag rész, amiben van az anya, nem fér be a kormány végébe. A kormányszáram ékes (1" menetes a villa) és a kormány 22.2 mm-es külső átmérőjű, nem oversized, így a belső fal vastagsága miatt a lyuk kisebb (kb. 15 mm lehet). Lehet kapni hozzá valami anya félét, ami megszorul a kúpos alu végen, ha meghúzom a csavart, vagy barkácsolni kell? Gondoltam az Ahead kormányhoz való dióra, de az lehet szintén vastagabb, mint ami nekem kéne. Vagy valami szétnyíló műanyag dűbelt (tiplit) nézzek?
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #139859 üzenetére
Ez MTB-hez való, de elvileg mindkettőhöz jó. Nem fér be már a vége sem, épp ez a baj sajnos. Alin is a reviewok között írta más is, hogy ugyanígy járt.
Az is lehet az ok, hogy nem acél kormányom van, hanem egy XLC Comp HB-C09 alu, aminek vastagabb a fala, így jóval szűkebb a lyuk. Még nem mértem meg pontosan (kell vennem egy digitális tolómérőt, sokszor jól jönne), de kb. 2 mm-rel nagyobb, mint kéne. Asszony városi acél kormányába simán belemenne.
-
Fall-N
veterán
Tegnap vettem egy digitális tolómérőt. Így megmértem és a kormány belső átmérője kb. 15,35 mm. Így nem csoda, hogy nem megy bele a 16.8-as dugó. Majd kitálálok valami gumi tömítéses cuccot bele.
A CrossFit meg tényleg egy bohóckodás. Mondom ezt úgy, hogy 14 éves korom óta testépítek és most vagyok 33. A súlyzós alapgyakorlatokon (guggolás, felhúzás, evezés, fekvenyomás) kívül nem nagyon kell más. Ha van tömeg utána lehet "formálni" különböző gyakorlatokkal. Én kicsit eltérő vagyok termetre, 186 cm magas vagyok és 110 kg. Sok felesleg nincs rajtam, de egy kis diéta nekem sem ártana. Nekem ilyen könnyen izmosodó alkatom van, de persze szerek nélkül azért több mint 10 év kellett hozzá, és a súlyok drasztikus emelése fokozatosan. Egyébként ennyi is a titka, mindent bele kell adni és emelni a nagy súlyokat. A CrossFit az tényleg csak arra jó, hogy leamortizálja magát ez ember.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #140354 üzenetére
Nekem is becsúszott a 25,4-es új alu nyeregcső, de kapott olajos sprayt a gyorszár és rá lehetett annyira szorítani, hogy azóta nem mozdul, főleg az én súlyom alatt (110 kg). Ez volt már több, mint egy hónapja, azóta jó.
A középrész az nekem is olaszmenetes (cserélni fogom nemsoká'). De elvileg van még itt vidéken is alkatrész hozzá. Azért annyira nem ritka, mint a régi vintage Peugeot outi francia szabványú monoblokk.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #140488 üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy a magyar szocializálódás szerint, csak az jár biciklivel aki csóró és nincs pénze autóra és/vagy mellette motorra. Ezért is lenézett műfaj a biciklizés. Aki netán sportol vele, nagy távokat megy az meg csodabogár. Ugyanúgy ahogy aki gyúr az már egyből szúrja magát és koxol.
Ha mutatsz egy drága például Enduro biciklit akkor "hülye aki ilyet vesz, mert lehet motort is venni rajta vagy használt (roncs) kocsit". Ehhez jön hozzá a kitartás hiánya a sportoknál és az, hogy hamar feladják. Edzőtermek is tele vannak a strandszezonra, de hamar feladják sokan, mert nem akarnak munkát belefektetni és irreálisan hamar akarnak nagy eredményeket, ami nem evidens, alkat- és genetika függő a dolog amúgy is. Aki már jártasabb az meg "úgyis koxol". Így egy átlag embert rávenni, ha nincs érdeklődése az nehéz lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #140585 üzenetére
Kellene rá az SRAM vezeték nélküli AXS cucca.
Egyébként kissé értetlen, hogy egy ekkora cég, mint a Merida nem gondolt erre a tervezésnél. Ezek apró dolgok lennének, és nem kerülne sokba sem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Egérpad topik
- Politika
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- EA Sports WRC '23
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs