-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Khelben #223034 üzenetére
Nem tudja. 3,5 évig használtam. A Neo lehet már megkapta a funkciót. A sima 15-tel ha megállsz, simán megy tovább a rögzítés nem áll meg magától. Gondolom nincs benne giroszkóp és nem ismeri fel, hogy egy helyben áll.
Utána olvasok a 15 Neonak, régebben úgy volt, hogy a 320-tól felfelé van auto pause. Lehet akkor még nem jelent meg a 15 Neo. Sajnos tesztet meg összehasonlítást nem találtam róla.
-
Fall-N
veterán
válasz zsola32 #223038 üzenetére
Nekem mind a kettő megvan itthon. A Rider 15-öt hirdetem, de a kutya sem írt még, asszony megkapja valószínűleg. Én meg a 320-ast használom. A sima 15 nem tud auto pauset az biztos. Manuálisan kell megnyomni a gombot. A 320 tudja magától. Ahogy 0 a sebesség megáll. Benne vagyok a Bryton csoportban, már volt a kérdés.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #223067 üzenetére
Nem hiszem, hogy sokan használnak Huaweit. Aki komolyabban biciklizik az úgyis vesz Garmin vagy Bryton vagy akármilyen komputert. Huawei mióta nem kap Google Play liszenszet a kutyának sem kell. Én is eltemettem a márkát. Amúgy én soha nem használtam a márkák saját egészség/fitness alkalmazását. Van Mi Band 6-om, de sosem használtam biciklis útvonal követésére azt sem (de az Amazfit Bipet sem, pedig abban volt GPS).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #223122 üzenetére
Ez teljesen változó. Más terepen, városban, koszban, sárban vagy csak száraz városi körülmények között. Más mindenkinek a taposási ereje. De ez az összes alkatrésszel így van, talán egyedül a külső gumi, ami kábé ugyanúgy bírja.
Asszony városi biciklijében az alap acél neco monoblokk 10 év után is teljesen jó volt, nem kotyogott. Utána eladta, így még gondolom egy ideig az új tulajdonosánál is bírni fogja. Nekem sem sikerült 5-6 év alatt tönkretenni egy monoblokkot sem. Utána én is újat építettem, így még sosem használtam a élettartama végégig egyet sem. De ha tönkre is megy, akkor a cseréjük olcsó. Az alap neco, Sunrace, Spyral 2-3 ezer Ft körül van a Shimano 5-7ezer Ft, úgyhogy nem nagy tétel.
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #223208 üzenetére
Érdekességnek jó, de ezeket a kis méretű bicikliket nagyon hamar kinövik. Én magam részéről alig használtat fogok venni, mert egy kisgyerek még vigyázni sem nagyon tud rá, így leamortizálja a festést stb. Tárcsafék szerintem ha nagyon erősen fog, akkor hátrány, nehogy fejre álljon vele.
Eladni nem tudom el lehet-e jó áron úgy, hogy ne bukjon rajta az ember. Általában mindent minél olcsóbban akarnak megvenni a népek, legalábbis itt vidéken.
Az irány viszont nagyon jó, mert nevetségesen nehezek a kisméretű biciklik.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #223218 üzenetére
Szerintem fölösleges egy ekkora bazi nagy valami a biciklire. Én úgy vagyok vele, hogy fel tudom mérni a gyalogosok mozgásából, hogy mire számitsak. Ha nem nagyon akar elmenni az útból akkor lelassítok, ha van hely akkor kikerülöm. Ha nincs akkor megállok és szóban tessékelem alrébb.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #223254 üzenetére
Fiúk, fiúk, tiszta fétis lett a mai nap! Pár képpel ezelőtt dupla láb (6050D képe), most meg kormányszarv és kitámasztó egy képen! Ez már BikePorn!
Más: Nektek milyen széles kormányotok van? Jelenleg egy XLC HB-C09 van nekem, ami 600mm széles. Keskeny, ezért gondoltam egy 740-780 mm-esre (BikeFun vagy Merida stb.) Előny ha a 31.8-as befogó rész kicsit tovább szélesedik (pl. ez: [link] ), így a Bryton Sport Mount alá nem kéne gumi. Elvileg így is kényelmes, de széles a vállam, így lehet egy 800 mm is jó lenne talán.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #223291 üzenetére
Egyelőre 26"-os XL-es váz, klasszikusabb XC geó. Mivel belefér a 27.5-ös kerék simán, majd lesz upgrade rá, úgyis kell új kerékszett, ha tárcsafékre állok át. Akkor meg már nem érdemes 26-ost venni. Ez a 600 mm széles szerintem kicsit régimódi szélesség, lehet átállok 740-780-ra. Régi vintage bicikliről jött az XLC, de újonnan vettem. Arra még illett a keskeny kormány.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #223321 üzenetére
De van. Legalábbis Brytonnál meg lehet adni a computerben is meg az Active alkalmazásban is. Én is megadtam, amikor hajtást cseréltem. Garminnal nincs tapasztalatom, de úgy rémlik a Giant és az iGPSport is tudja.
Talala: Kopott az a tányér, de lehet cserélni és kiváló indok egy alkura. A Cube nekem is jobban bejön, ismertebb is, kapni akár itthonról is hozzá alkatrészt. Mármint a Cube specifikus dolgokra gondolok. Nyilván Shimano alkatrész szinte bárhol van.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #223337 üzenetére
Szerintem mindig a bicikli súlya a téma de a driver súlya fontosabb. Például én is 100+ kiló vagyok, de nem zsíros (sport), de sosem leszek olyan gyors, mint egy 60-70 kilós ember, főleg a nők könnyebbek. Hiába csökkenteném le a bicikli súlyát, akkor is hátránnyal indulok egy 20-30 kilóval könnyebb emberrel szemben. Annyit lehet segíteni, ami itt is téma szokott lenni, hogy le kell adni a felesleges zsírt. Megfelelő erőnlét mellett hatalmas előny a kisebb súly és a kisebb termet is. Majd minden sportban (kosárlabdán kívül) előny a 170-175 cm magasság. Sok sportoló ilyen apró. Még a testépítők között is (eleve jóval kevesebb izmot kell felpakolni).
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223346 üzenetére
Én fullyból maximum 5-6 éves korig mennék el, mert jóval modernebb azoknak a geometriája. Ez is egy hátsó háromszög + tagos régi fully. Tök más fejcsőszögek vannak már, rengeteget változtak. Inkább a hardtrailt venném azok annyit nem változtak a fullyhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz itouchfan #223353 üzenetére
Attól függ. Sok vázba simán belemegy a 27,5 vagy a 28-as kerék. Enyém is alapból 26-os, de belemegy a 27,5" és a 28"-as kerék is. Majd fejlesztek is ez irányban. Ismerős vett egy Wheeler XC vázat, simán betettük a 28-as kereket.
Átmenetileg nálam is a 26"-os kerék van V-fékkel.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223357 üzenetére
A régi fullyk úgy néztek ki, hogy fogtak egy átlag XC-t és a hátsó háromszöget levágták. Tettek közé rugót vagy tagot és kész. A mostaniak sokkal modernebbek.
Itt egy bemutató a mostani modernebb tipusokról: [link][ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223371 üzenetére
Semmi hátránya nem lesz. A váz erős 7005-ös duplán húzott, hydroforming alu váz. Az a minimális plusz súly (kategórián belül) semmit nem jelent, amúgy is vannak nehezebb meg könnyebb kerékszettek. Egyedül annyi a "hátránya", hogyha nem a hozzá tervezett kereket használod, akkor a V-fék nem használható a távolság miatt. De kit érdekel manapság, ott vannak a tárcsafékek. Olyan a vázam amúgy is, hogy a V-fék tüskéket ki lehet csavarni, ha nem használnám. Arra kell csak figyelni, hogy fizikailag beférjen, meg nem árt egy kis sár férőhely.
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
Azért mert egy régi, elavult egy forgáspontos felfüggesztés inkább ront, mint használ. Például rossz úton fel-le mozog feleslegesen és a hajtási hatékonyságot rontja.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #223434 üzenetére
Én is ezért írtam, hogy frissebb bringát kell venni. Fullynál inkább 5-6 év hardtrailnél sem mennék el 10+ évig. Rengeteget fejlődtek az alkatrészek. Egy 10+ éves XT sehol sincs egy mai Deoréhez képest. Ilyen régi teló meg hajtás cseréje meg drága mulatság. Ha talál az ember még mindig jobb vétel egy pár éves Deore felszereltségű bicikli, mint egy régi XT.
Ott az Avid Juicy is. Drágák hozzá az alkatrészek és nehéz beszerezni. Kellene a fenének.
A karbantartás is kétes a használt cuccoknál. Amelyiken csere nélkül a gyári hajtás van még, annak a tulajdonosa biztos nem sokat törődött vele. Azért 10-20 év alatt minden hajtás szétkopik. Telót sem hiszem, hogy elvitték nagyszervizre.
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #223458 üzenetére
Ez szerintem itthon nem menne. Itt lelépne az előleggel. Bicikliknél is van, hogy ipari hulladékot adnak el, de aki laikus azt simán becsapják. Itt a városban is volt egy legó-mester aki mindenféle bontott szar alkatrészekből épített olcsó hulladékokat és azokat árulta FB-on. Persze ott volt átfestés + Photoshop, így páran bekajálták. Utána meg a szerelő ismerősöm mondta, hogy a vázon kívül minden kuka volt. De soknál a váz sem volt egy nagy szám.
Persze ez egy példa volt, rengeteg oszták és német behozott használt bicikli van fent aprókon jó állapotban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Fall-N
veterán
válasz vtomi2 #223694 üzenetére
Én nem használnám. Ezért sem elterjedt az 50 fogas. A legtöbb váz nem erre van tervezve. A trekking 48 fogas három lánctányérnál az MTB 46. A mostaniak meg általában 2x vagy 1x(11 vagy 12), oda meg nem kell 36-nál nagyobb.
Defekt dologra meg, ha sokáig van a tűző napon, akkor felforrosódik a gumi, megnő a nyomás és szétdurran a belső. Ez főleg akkor ha a nyomás a maximum érték körül van.
Asszony járt így egyszer régen. Elég volt pár perc a 40 fokon és mire kijöttünk a boltból volt durrdefekt. Külső is ment neki a kukába.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Gézengúz #223710 üzenetére
Szerintem ezek az olcsó nem terep gumik, védelem nélkül egy kaptafák. Annyi különbséggel, hogy valamelyik keményebb anyagból van, amik tartósak, de csúszósak a másik féle pedig puhább, könnyen kopnak és ha nem sokat vannak használva akkor nem a kopás miatt megy a kukába hanem a repedezés miatt.
A Kenda K80/K90 meg a leggagyibb fajta gumi, ami létezik, ha már itt szóba került. Rengeteg új korában már szövethibás vagy kitüremkedések vannak rajta így nem egyenes futásúak. Két év alatt meg kireped az oldala. Volt pár régen nekem semmire sem való. Nagyon gagyi olcsó acél vázas városi vackokon és Cruiser csodákra tették régebben. CST City Traveller lett helyette az sokkal jobb. Védelem abban sincs, így olcsó.
A Maxxis biztos jobb minőségű. Eleve a CST is már jobb kategória, a Maxxis nevet meg csak a drágább kategóriás guimijaikra írják csak.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #223801 üzenetére
Első váltót? Minek? Hátsó váltónál érdemes a lánc letörlése előtt átmozgatni és így keni a hátsó váltó fogaskerekeit. Utána persze le lehet törölni a láncot. A bowdeneket összerakáskor kell műszerolajjal kenni, külön nem szükséges ha jó a váltási teljesítmény. Egyébként érdemes teflonos bowdenházat és rozsdamentes bowdenhuzalt használni (ha gyárilag nem azzal lenne szerelve).
V-fékre gondolsz a féknél, ott a féktüskét érdemes zsírozni, de szezonális karbantartás során elég. Mosás után a hajtást érdemes kenni. Elvileg a teleszkópba sem a csapágyakba nem mehet víz, így karbantartás is elég a szezonális szerviz során. Ha felnifék van, akkor érdemes a felnit is áttörölni a fékezési felületnél. Ha koszos a fékbetét akkor azt is letörölni.
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #223804 üzenetére
Első váltót én nem olajoznám, mert a koszt szedné csak össze, így többet ártana. Mosásnál kell úgy eljárni, hogy a koszt mossuk le ne a kenést. Hajtásnál ez nyilván nem megy, meg magát a láncot is érdemes mosni. Tárcsaféknél meg persze érdemes a tárcsát tisztítani (vigyázva a betétre, vagy addig kivenni).
Persze lehet alaposnak lenni, de túlzásnak tartok rögtön egy nagyszervízt a mosás után.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Ma nekem gumiszerelős nap volt. Asszonynak vettem a z Alzáról 1890 Ft/db áron Schwalbe CX Comp K-Guardot. Nagyon jó kis gumi városba, könnyű is (600 g körül). A gyári Ralson Octave gumi ment az enyémre a CST Salvo helyére. Egyrészt baromi nehéz a CST (1 kiló körül lehet), mert meg sem adják a súlyát (le fogom mérni), másrészt szélesebbet akartam. A Ralson 2,1"-os a Salvo 1,75" volt. Másrészt ütött a kerék, ez a gyári gumibélés hibája lehet, mert más is írt róla. Persze a Ralsonban nincs védelem, de legalább könnyű. Ez is 600 g körül van. Valami szmötyi megy a belsőbe. Van itthon egy flakon Slime 250 ml, majd beletöltöm. Kicsit "traktorgumi" a feeling, de nekem bejön. Szerintem nem lesz úgysem olyan tartós ez a Ralson, így ráérek majd később nézni mást.
-
Fall-N
veterán
válasz velizare #223885 üzenetére
Ez a téma már sokszor volt tárgyalva. Tökéletes defekt elleni védelem nincs, de a súly sem mindegy. Defektgátlót érdemes használni, attól függetlenül, hogy tubeless vagy belsős a rendszer. Nagyobb vágás ellen, főleg oldalt meg szinte semmi sem véd. Így ezek után eléggé túlzásnak érzem amit írtál. Nem vaktába vettem meg a külsőt, jókat írtak róla.
-
Fall-N
veterán
Na megmértem a CST Salvót, 950 gramm egy gumi, ahogy sejtettem. Mégha a 140 g Slime bele is megy akkor is -200 g/kerék.
-
Fall-N
veterán
Hasonló van nekem is. R.S.P. Jacky Chain. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Gaben92 #223915 üzenetére
Én meg egyáltalán nem figyeltem tegnap. Sosem érdekelt hol a felirat. Elég volt leszenvedni a CST Salvót. Mondjuk felrakni sokkal nehezebb volt annó. De jó erős az SKS műanyag gumileszedő, többször bevált már. Pedig ebben nincs acélbetét.
Ettől függetlenül értékelem az ilyen apró gesztusokat, hogy valaki figyel ilyenekre.
hcl: Én dobnám a kukába az ékes hajtást. Középrészre csakis monoblokk az ipari csapággyal. Olcsók az alap alkatrészek, én komplett hajtóműt cserélnék. Van régiesebb kinézetű, ezüst színű, polírozott.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ftamas0201 #223958 üzenetére
Jó hogy nincs első váltó, mert:
- megspórolja az ember az első váltó és a több lánckerék súlyát, a bowdeneket, az első váltókart - ez akkor érdekes főleg amikor kell amúgy is a hely manapság a droppernek, a teló lockout remote karjának.
- egy hibaforrással kevesebb
- általában a sok sebességet (főleg a tiltott keresztbe váltás miatt sosincs 18 vagy 27 valódi sebesség) senki sem használja ki a 3 vagy 2 lánctányérral, lefedi a hátsó 10-11-12 sebesség
- nehéz beállítani az első váltót és kevésbé kifinomult, mint a hátsó, főleg a 3 lánctányérnál
- nem kell annyit gondolkodni hogy melyik lánctányérhoz melyik sebességet szabad használni (bár nem olyan bonyolult).Ettől függetlenül én is még 3x7-et használok spórolás miatt, de elég lenne bőven egy 1x7-es is.
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #223972 üzenetére
Így van. Trekkingre valóban kellhet valakinek több lánctányér, de szerintem ha valakinek jó a kondija csak nyűg az első váltó. Eleve akármennyire drága a váltó, sosem lesz olyan kifinomult, mint egy hátsó váltó. Ha megnézzük hátra költöztek a nagy lénckerekek, így nem nagy gond. Persze nincs 28 felesleges sebbesség, amiből persze nem lehet keresztbe váltás miatt amúgy sem mindet használni. De tény, hogy a durvább technikai szakágaknál van valós előnye, mert például DH, Enduro gépre minek ennyi sebesség?
-
Fall-N
veterán
válasz erhas01 #224017 üzenetére
Vagy nem alig használt a gép, csak pofátlan az eladó. FB csoportban képes volt valaki úgy eladni az aluvázas biciklit, hogy mindkét támvilla kettérepedt. Pofátlanul azt állította az eladó, hogy tárolás során sérült. Véletlenül sem azért mert downhill gépnek nézte és eltört alatta.
Mondjuk az is hülye aki ilyen biciklit megvesz. Hiába hegesztenék össze az alumínium vázat hőkezeléssel feszültség mentesíteni kell, mert ugyanúgy szét fog nyílni. Meg meg sem éri foglalkozni vele. Hegesztés+ hőkezelés+ homokfúvás + szinterezés. Tisztára megéri, ja nem...[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #224021 üzenetére
A tengely lehet ferde vagy a felni nem egyenes azaz "nyolcas" van benne. Könnyen ki lehet deríteni. Viszont nem egészséges ha szitál a kerék és a gumi is féloldalasan fog kopni. Másik esély, hogy a gumi hibás és nem egyenletes. Gagyi gumiknál előfordul (pl. Kenda K80). Rosszab esteben a váz van eldeformálódva. Legalább lenne ok váltani.
Keresztbe meg soha ne válts, mert megszokod, amit nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #224023 üzenetére
Elvileg azt írta a vevő. De az acél még talán ki is bírt volna egy ilyen "tárolást".
Gaben92: Ha fully a gép akkor legalább külön van a hátsó háromszög és találni hasonló formájút. Ilyen hardtrail váznál szerintem egyszerűbb kivágni a támvillát és újat hegeszteni. De ahhoz kell rendesen szakértelem, mert általában nem egy azonos falvastagságú cső keresztmetszetű, hanem sokszor hajlított és lapos (pl. S-Bend), meg hydroforming is általában. Ezért kuka inkább a váz.
Szerk.: Egyébként szerelő ismerős vett egy szintén repedt, de "javított" Trek vázat (jófogás). Mondtam is neki, hogy készüljön fel, hogy csak össze lett hegesztve és rá lett taknyolva egy kis fekete festék (a váz polírozott alu, tehát szürke, igazi kókány Bt.). Így ne lepődjön meg ha újra eltörik ugyanott.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Gaben92 #224030 üzenetére
Ha maga a cső van törve akkor nem venném meg, ha csak a hegesztésnél, azt lehet javítani. De az alu és a feszültség szívás sajnos. Vissza kell edzeni hőkezeléssel, amit nem hiszem, hogy itthon bárki meg tudja csinálni megfelelő minőségben (eleve a felszerelés).
Acél vázak is inkább csak a hegesztésnél törtek el, tipikus hely a villanyak alsó része. Nem véletlenül lettek a vastagabb csövek később és az A-Head. Karbonnál meg totálkár, mert azt jelenleg senki sem tudja javítani tudomásom szerint. De acélt könnyű javítani, ahhoz többen értenek.
andrisbandi: Villa papucsot lehet cserélni. Pesten is van pár szakműhely, aki meg tudja csinálni. Alumínium váznál is. Sok átalakítást is csinálnak ,váz megszakítást a szíjhajtáshoz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #224049 üzenetére
Átlag embernek fölösleges az átütős kerék. DH, Enduro meg hasonló extrémebb ágakhoz kell, ahol sok ütés éri a kerekeket. Fölösleges pénzköltés.
Így nem kell benyelni semmit, fölöslegesen drágítaná az árát, amire semmi szüksége sincs a vevőnek. Azért valljuk be, akinek profibb bicikli kell az nem a Decathlonból választ, hanem olyat, ami átütős, boostos stb. Tudni kell ésszerű módon válogatni az alkatrészeket, mert csak fölösleges költés lenne a dologból. Hiába jobb vagy fejlettebb egy alkatrész, ha nem használjuk ki.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #224100 üzenetére
Sok koncepció, ahogy látom inkább a villantásról szól. Főleg az elektromos Cruiser bicikli nagy motoros lámpával.
A szíjhajtás jó lenne terepre csak nem agyváltó kell mellé, hanem a Pinion rendszere kell mellé. Van is teszt a BikeMag.hu-n róla. Az ára a baj, meg hogy a váznak speciális kialakításúnak kell lennie, így mással nem kompatibilis.
Másik amire kíváncsi vagyok, meddig megy az eBike nyomatása. Ugyanis ha 2035-től nem lehet újonnan belsőégésű motorral szerelt autót forgalmazni, akkor hirtelen megugrik az akkumulárotok felé az igény és hiány lesz. Akku nélkül meg nincs elektromos rásegítés. Az elektromos autóknak meg jóval több akkura lesz szükség.
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #224111 üzenetére
Azt mondják az okosok, hogy minél lejjebb van a súlytöbblet, annál kevésbé fontos. Így a Pinion gearbox sem hátrány annyira. Könnyíteni nem hiszem, hogy nagyon lehet rajta, mert az baromi drága lenne.
A Gates szíjhajtással meg elég sok tapasztalat van már, a legtöbb felhasználó dícséri.
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #224118 üzenetére
Szerintem az ABS azért kezd el terjedni, hogy a népszerű eBikeokat a balfasz átlag ember is tudja használni. Szériában már láttam S-eBikeon, ott lehet is értelme. Meg a kerék kipörgése gond lehet egy laikusnak. Amúgy én sem látom sok értelmét. Ez olyan, mint a sportkocsi és a sok elektromos ketyere. Kiöli az élvezeti faktort, mert mindig úgy akarja terelni a kocsit, mintha sínen futna.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Videós, mozgóképes topik
- PlayStation 5
- Kutya topik
- Renault, Dacia topik
- Elfelejtettem a film címét
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest