-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeratulX
tag
válasz bunddog #54785 üzenetére
Hát igen, ezzel kezdtem. Szerintem semmi előnye nem származna abból, ha a mostaninak amúgy nincs baja. Az ilyet el kell használni, szét kell taposni, és ha van valami gebasz, akkor lehet foglalkozni a kérdéssel.
Azt el tudnám képzelni, ha valakinek nem lenne elég merev a rendszer és nyaklana egykerekezés, ugrálás közben, vagy valami ilyesmi, de ezt az előzmények alapján róla nem feltételezem.
Ajánlottam viszont a pedálcserét, aminek már lenne értelme... De nem figyel, csak kattog a hajtókarok külsejére (és amiatt venne 10-es rendszert, lol).
[ Szerkesztve ]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz bunddog #54936 üzenetére
Én CST Sensamo Firenze EPS reflex et használok 32 szélesben. Szerintem ez elég jó ár érték arányban.
Egyszer a mintába beleülve tűzőgép kapocstól kaptam defektet.. nem is értettem.. 4000km alatt egyszer.
Kicsit csúszik kanyarban, meg kell neki km rendesen mire elől bekopik, dehát ez nem Schwalbe.. viszont nehezen kopik![ Szerkesztve ]
-
ZeratulX
tag
válasz bunddog #54975 üzenetére
Óvatos zsírozás, jól megtörölve papírral a végén - a bilincs alatt is. Ha még úgy is, akkor kicsit kevesebbet törölj belőle! Illetve érdemes megnézni a nyereg rögzítését is, a síneknek sem árthat egy kenés, ha már be van állva. A bónusz az a bilincs tengelyének, csavarjának kenése.
Rendszeresen jártam úgy, hogy a nyeregcső aljában hagytam egy kis tartalék zsírt, hátha visszatér az effekt - úgy menet közben is meg tudtam kenni. Új, jobban a vázba betolt nyeregcső amúgy nálam megoldotta a dolgot.
[ Szerkesztve ]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
nagyúr
-
nagyúr
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz bunddog #55269 üzenetére
Van olyan teló, amihez adnak ajándékba pumpát. Egyébként ja. De ha azt veszed, ugyan annyit rá kell költened a villára 2 ezer km enként, a szervizre, ha azt akarod hogy jól és sokáig működjön. Teleszkóp az drága mulatság.
(#55280) BMW001
Akkor megtudtad ugyan azt amit én már leírtam itt, az viszont nem tűnt fel hogy már nem lehet kapni azt a láncot, le vagyok maradva.
De elég szomorú hogy már nem lehet kapni, pedig nem rég jött ki a 11 es rendszer... mostanában úgy néz ki, hogy nem hogy egyre újabb és újabb dolgok jönnek ki, de már azonnal nem lehet majd megvenni az egyel előbbihez a jó alkatrészt? Nevetséges.. ez a dobd el vegyél újat kapitalista felfogásnak már az eltúlzott változata.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #55659 üzenetére
Tehát cső,csőbilincs zsírzása,majd megtörlése,meg a nyeregpálcáknál ugyenez megvolt és mégis?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #55662 üzenetére
Akkor csak jól húzd meg a nyerges dolgokat,a csövet meg a bilincset kend meg és töröld le.Én a túlzott zsír rajtahagyását nem javaslom,mert az csak összeszedi a koszt.Biztos a nyereg? Kiállva elhallgat?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz bunddog #56298 üzenetére
Komplett SLX rendszert cserélek XT-re. Bár az 1x11-es rendszert is nyálazom, csak nekem az nagyon új-drága-rövid életű lenne a rendszer. Így még az 1x10 (32T vagy 34T narrow wide - 11-40 vagy 11-42) és számomra oldschool 2x10-es (38/24 - 11-36 vagy 11-40) rendszeren filózom. Mindkettőnek sok előnye van, de pár bosszantó hátrány, itt is, ott is akad. Persze régi motorosok 3x10-el bőven elvannak, és el is lesznek, ők csak röhögnek az eszmefuttatásaimon. Viszont nem szeretem amit többen csinálnak versenyen, hogy középre beteszik a láncot, ott végigszaladnak a soron, a pálya adott szakaszához mérten, és mikor fogy az erő, akkor recsegtetik a hátsóváltót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #56638 üzenetére
Igen,az egy alul árazott Csepel volt.(2001-ben 52e forint a Keravill-ban). A kockám pedig már integrált hajtóműves.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hpsafl
tag
válasz bunddog #57876 üzenetére
Nekem is nyikorog.
Az lehet, hogy a műgyantás betét nem hozott fékerő növekedést a félfémes betéthez képest, sőt a fémes talán még jobban is harapott.
A szóban forgó fék egy Avid Juicy 3 185-ös roundagon tarsával.Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
kacsyx
aktív tag
válasz bunddog #57876 üzenetére
Esőben nyikorog nekem is, műgyantás a fékem. Viszont téli, vagy párás időben nem, vagy csak minimálisat.
A műgyantás tényleg hamar átmelegszik, de elméletileg a puhább anyaga miatt ugye lassabban is eszi meg a féket. Cross trekkingen használom, annyira nem lehet vele úgy sem vadulni erdőben, hogy szükség legyen nagyobb fékerőre. A mecseki utakon pedig még mindenhol megfogott, pedig lehet száguldani lefelé. De egy hosszabb lejtőzés után azért érezhető, hogy kicsit megnyúlik a fékerő. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #58854 üzenetére
http://www.testbike.hu/velemeny/felni/ryde-zac-pro-trekking
Nekem ilyen volt,sapim küllőkkel fűzettem LX agyra.Bár súlyát nem néztem,meg voltam elégedve vele.
6030D...meg is zavarhatták.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ShiTmano
aktív tag
válasz bunddog #58934 üzenetére
Az van a kártyán Maestro paypass. Ez gondolom nem jó.
Úgy néz ki megoldódik a problem. Havernak van Mastercardja. Már csak az a kérdés hogy DHL vagy DPD? Kinek mi vált be?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #59389 üzenetére
Először is hajtást érdemes fejleszteni, ha menetes akkor hátsó agyat, vagy egész kerékszettet utána jöhet a hátsó váltó, de egy ócska vázra ne építs jobb bringát mert a váz a bringa lényege, hiába tuningolod össze-vissza élvezhetetlen vázzal élvezhetetlen bringa lesz.
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #59397 üzenetére
Egy menetes hátsó aggyal és acera váltóval szerelt bringa az nem biztos, hogy az a kategória amire érdemes költeni, sokkal többe jön ki venni bele kereket, új hajtást, váltót stb. mint szerezni egybe egy normálisabb gépet használtan. Rendes montit nagyon keveset gyártottak menetessel... Ha felújítod akkor is olyan vázad lesz aminek a szintjébe belefért az acera, menetes agy.
vatafak: A kisebbet, abba bármikor raksz hosszabb stucnit ha túl rövid, fordítva rontja az irányítást.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #59416 üzenetére
Ja értem az más. Akkor most mi ez monti? Trekking? A shimano váltók gyakorlatilag cserélhetők bárhogyan amúgy a hetes acera simán viszi neked a 8-as sort megfelelő karral. Ha nagyon 8-as váltó kell akkor használtan keres valamit régi 8 sebi deore lx/xt viszonylag olcsón lesz és azok jók.
-
Balákka
tag
válasz bunddog #59783 üzenetére
Sunrace DLM-53 azt hiszem, nekem ilyenem van, SOKKAL jobb mint a shimano Altus/Acera
Ha van alkalmad kipróbálni tedd meg, lehet hogy sokkal jobban bejön ez a Push-Push rendszer mint a Push-Pull, akkor ezek a legjobb alternatívák.
9-esbe is Sunrace-t fogok venni.Tanuló apuka, mérnök, couchgamer, souls fan
-
brownus
veterán
válasz bunddog #59870 üzenetére
náluk is van, a honlapon nincs feltüntetve @fogaskerekpar
csörögj rájuk, náluk is 5k körül van
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bunddog #60090 üzenetére
Rá van írva a belsőre, hogy milyen szelesseg tartomanyban hasznalhato.
A v-fékes történet nekem nem esett le, hogy miert akarod utkozesig behuzni, vagy egyaltalan hh nem tudod ugy beallitani h 1-2-3 mm-re legyen a felnitol a fekpofa? Már régen rossz, ha utkozesig kell huznod a fekkart a fekezeshez.
Everybody lies.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz bunddog #61452 üzenetére
Talán a Dr. Bike-ban. Múltkor szedtem szét egy paragont, egész normálisan össze volt rakva, de attól függetlenül érdemes széthúzni, szivacs gyűrűket normálisan megkenni megfelelő sűrű olajjal, vagy zsír-olaj keverékkel, ellenőrizni nincs-e benne spén maradék, valamint a légkamrát is megkenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-roller topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs