-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szjoci
őstag
válasz Because #14803 üzenetére
Bevallom töredelmesen hogy amikor van egy kis szabadidőm (főleg éjszakás után amikor a lányom oviban, az asszony meg dolgozik) akkor egyből nyeregbe pattanok ha az idő engedi és tekerek akármilyen fáradt is vagyok. Ez lehet hogy nem hobbi hanem már-már függőség: öröm ráülni, na
-
Toomy
senior tag
válasz Because #15479 üzenetére
Bent nyomom esőkabátban
(#15475) Drótszamár - Akkor Te már 3 bringást is kiteszel. Viszont nagyon jó hogy elkezdtél valamit az egészséged érdekében! Ha tudsz változtatni az étrendeden is akkor hip hop menni fognak lefelé a kilogrammok.
Lényeg a rendszeresség. Próbálj minden nap (de heti min. 5nap) 2 órát tekerni. Nem fontos hogy kint legyél benti edzés is bőven megteszi. -
-=RelakS=-
veterán
válasz Because #15485 üzenetére
Nem mondom, hogy az elsőt nem barmoltam össze, de nem tűnik vészesnek. A másodikon nem vettem ilyet észre.
És igen, a legközelebbi mutatványt már én is célszerszámmal tervezem
Amúgy a csavarhúzó vég, és azok a körmös hajtómű csapágy leszedő (?) részek mintha direkt arra lennének, hogy kint tartsam a drótperemet a felnin kívül, és beakasszam egy küllőbe[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #18175 üzenetére
Hát ha már szét van kopva a csapágy akkor valóban ez van, hogy vagy szorul, vagy lötyög, de ha még jó a csapágy, akkor be lehet lőni szépen. Viszont sokan használják úgy a bringát, hogy lötyögnek a csapágyak, egy idő után hiába hozzák be a szervizbe, hogy húzzuk meg a kónuszt, az már vagy szorulni fog vagy túl laza lesz.
-
Zola007
veterán
válasz Because #18175 üzenetére
Valamelyik mtbr.com fórumon folyt erről hosszabb vita, én azóta használom ökölszabálynak mint home user
Azt hozták ki akik régen versenyeznek, hogy egy jó kenésű és jól beállított kereket a helyén, tehát villába rendesen befogatva ha lendületesen megpörgetsz vagy meghajtod a hajtóművel, akkor 50-60 másodpercig illik neki forogni
Verseny outi szettek 100-120 mp-ig is pörögnek egyesek szerint.Persze mindezt úgy, hogy oldalirányú lötyögés ne legyen!
Mivel kitolható a forgásidő úgy is
- ha túl lazára állítod
- kopott a csapágy/kónusz és a hosszú forgáshoz annyira ki kell lazítani, hogy lötyög a kerék felninél megmozgatvaEgyszerűbb menetes aggyal elég ha megfogo a tengelyvéget, érezni a súrlódást, ha túl van húzva
addig lazítsd, amíg meg nem szűnik. Ha addig kell lazítani a sima futáshoz, hogy már kotyog, akkor a kopott dolgokat cserélni kell[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
elfelejtette
veterán
válasz Because #18848 üzenetére
Ha városi használatra kell, és nem kell feltekerni vele a hegyekbe, akkor elsö váltóra + karra szerintem nem lesz szükség. Ezzel a jelenlegi gép súlya is csökken, és a városban egy 38-as fogszámú egy tányéros hajtókar elég.
[ Szerkesztve ]
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
deicide
veterán
válasz Because #18926 üzenetére
Azért ne hasonlítsuk már össze a piroson áthajtást a kerékpárút helyett az út szélén kerékpározással...
Piroson sosem megyek át, sem bringával, sem autóval.ludsimon: ehhez olyan erős lobbi kellene, ami nem hiszem, hogy megvalósulna itthon.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Zola007
veterán
válasz Because #18931 üzenetére
el se kezd, már félúton szidni fogod magad az ötletért.
megfelelő alapozás nélkül ledobja mint ..art rövid időn belül, gyáriakat is lakkréteg védi
ecsettel meg végképpMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Solad
őstag
válasz Because #18931 üzenetére
Valaszolj nekem valamire kerlek! Ulsz az autodban, es olyan utszakaszhoz ersz ahol 20 centi mely katyuk vannak amiket csak ugy tudsz kikerulni ha atleped a zarovonalat. Keresztulhajtasz a katyun veszelyeztetve az autodat?
Meselek egy tortenetet. Ket eve szegeden rendeztuk a gorkori europa-bajnoksagot. Masodik nap a francia csapat, miutan elozo este kitalaltak hogy korival gurulnak el a szallasig ertetlenkedve kerdeztek, hogy mierr dudaltak rajuk az autosok folyamatosan es huztak rajuk a kormanyt... Mas orszagokban nemhogy az uttesten kerekezokkel sincs baja senkinek, hanem meg az annal joval szelesebb nyomvnalat igenylo gorkorisok is gond nelkul mennek a kozutakon, orszagutakon. Az auton is van kormany, ki lehet kerulni, neadj'isten lelassitani es varni ot masodpercet hogy ne kelljen centizni...
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
deicide
veterán
válasz Because #18931 üzenetére
Rosszul vagy nem rosszul, ez van. Ha maszatolni akarnék, nem edzeni, akkor mennék a bringaúton, 38-as átlagot nem lehet bringaúton menni. Tehát vállalom a rizikót, hogy egy elégedetlen autós megpróbál leszorítani, bár ilyenre még nem volt példa. Dudálni szoktak, olyankor intek, hogy bocsi, de a kultúráltabbak, ha látják a mezt, érzékelik a tempót, nyugodtan kikerülnek. Csak az idióta autósoknak nehéz ezt lereagálni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
sssent
senior tag
válasz Because #18931 üzenetére
Gondolom nem ismered a környéket. Ez egy olyan út, ahol kb. az idők kezdetete óta járnak bringások, futók, strandolók (igen, úszógumis gyerekek is) az úttesten, mivel járda nincs, ugyanakkor egy csomó nyaraló csak innen megközelíthető. Az autóforgalom nagyon enyhe (nyaralószezonon kívül kvázi nincs), mert inkább csak célforgalom van, az átmenőforgalom inkább a vasút túloldalán párhuzamosan futó 7-esen zajlik. Namármost emellé az eddig tökéletesen biztonságosan bringázható út mellé tettek egy szép új kerékpárutat, ami helytől függően össze-vissza cikázik az út és a vízpart között, van ahol a strandon keresztül, ilyen kiváló nyomvonalon: [link]. Most mondd azt, hogy ezen biztonságosabb bringázni, mint belehajtani egy pirosba át a zebrán. És ez ugye szabályszerint kötelező.
-
Zola007
veterán
válasz Because #18935 üzenetére
Egyiket se
Amennyi cuccot megvennél hozzá, annyiért maradék autófestékkel és lakkal lefesti neked egy fényező.
Keress meg valami maszekot, hogy ha valamelyik tetsző színben fényez autót a közeljövőben, akkor szóljon és vegyen 1 decivel több festéket hozzá, majd ha végzett az autóval, akkor a végén húzza le a bringát is.
Úgyis ki kellene fújassa a pisztolyt, meg mindig 2 deci ráhagyással számolnak, szerintem pár ezerért megcsinálja minőségbenMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
belaazallat
addikt
válasz Because #19218 üzenetére
Dolgoztam már vele, le kell mosni, majd újra kenni. Ha így sem, akkor csavarhúzóval sértsd meg a festéket és akkor megindul.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
-
DjKoxi
senior tag
válasz Because #19310 üzenetére
Nagyon gyorsan reagálnak a rendelésre, ha nincs valami jelzik. Ha van, akkor rendelés után a második napon dél körül Záhony mellé itt volt a futár a termékkel. A tulaj kerékpáros, és maximálisan segítőkész, még szerelési tanácsokat is adott.
Ezzel a bolttal csomagküldés terén nincs tapasztalatom, ide személyesen szoktam menni, az áraik nagyon jók, és szinte minden van készleten a honlapon található termékekből.
[ Szerkesztve ]
-
-
Krisz79
őstag
válasz Because #19421 üzenetére
Köszönöm a válaszod, szivesen meghalgatnám a véleményed arról a kerékpárról ami Neked a belépő szintként az elvárásod!
Persze csak akkor érdekel ha nem 500e ft a kerékpár ,de villamossal jársz.
Mert akkor nem igazán érdekel.http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Teasüti
nagyúr
válasz Because #19421 üzenetére
Nincsenek elszállva az itteni fórumtagok.
Mindenki tisztában van a dolgok értékével.
A laikusok inkább akik nem értik azt, hogy az olcsó az, ami drága.
Persze ez is relatív, ahogy minden. Olcsón is lehet venni jót. Csak nem boltból, újonnan. Csak azért, mert ez a két fogalom kizárja egymást. Nincs túlmisztifikálva.
Cimbinek is vettünk merev acélvázas montit, 10+ éveset öreg és jó állapotú minőségi alkatrészekkel kemény 22.000 forintért bicikli boltból, ami teljesen megteszi neki megtanulni bringázni, közlekedni, illetve néha feljárni vele Mecsekbe light-os lejtőzésekre. Mert bírja a kiképzést. Miért ne bírná? Ha a 80-as években ilyen montikkal mentek ki napi szinten, meg 80 mm-rel DH-ztak, akkor manapság miért ne bírna egy light-os lejtőzést?
Talán nem viseli el üzemszerűen éveken át azt, amit a mai technika igen, elvégre jómagam is a könnyű XC gépet arra használom, amire mások Endurokat vesznek 120+ rugóúttal. De a fentebb írt elvárásoknak bőven megfelel.
Munkába járni, városba még ideálisabb értéke szerint, ha nem nézzük a komfortját a monti mivolta miatt.
Na most ennél értékesebb bringát nem ildomos őrizetlenül hagyni kikötve a sarkon. Ide már sok is az a 60k-s keretösszeg szvsz. Egyedüli kivétel, ha munkában is mellettem lenne a bringa felügyelet alatt, mert akkor miért is ne.
Más kérdés, hogy city bike-ból, trekking-ből, cross-ból meg eleve magasabban mérik a belépő kategóriát is. Nem tudom egyáltalán kapni-e vmit 60k körül ezekből, amire már rá lehet fogni, h nem nagyáruházi ipari hulladék.
Jól mutatja, hogy még használtan is kétszer annyitól indulnak a trekking-ek, mint a montik.
Persze mondhatjuk azt is, hogy ipari hulladékkal is el lehet járni munkába, mert el lehet. Csak az se nem kényelmes, se nem biztonságos, nincs benne élvezet és csak bosszúságot okoz.
Jómagam egy régi Neuzer Y vázas csodával járok a városban, meg napi szinten munkába.
Jah csak a bicikli értékének már a kétszeresét ráköltöttem, mire megbízható gép lett belőle. Tulajdonképpen a vázon kívül már nem ugyanaz a bringa, szinte minden le lett cserélve jobb alkatrészre, de az összképe még mindig belefér a városi igénytelen kategóriába, ami talán nem vet szemet a fémgyűjtő honfitársunk. Na most aki nem kétszer ül fel egy hónapban a bringára, annak igenis érdeke, hogy ne szart vegyen. Bár felőlem mindenki azt vesz, amit akar.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Because #19444 üzenetére
Nem ezt akartam ezzel mondani. Hanem, hogy a 20-30k-s öreg montik használtan többet tudnak technikailag, mint az új biciklinek látszó tárgyak a budget kategóriában.
Most itt nem a Rockrider-re célzok konkrétan, mert az már szvsz valódi belépőkategória, csak az ára nem biztos, hogy jutányos. Inkább arra irányul a mondandóm, hogy 60k-ért nemigen lesz olyan ajánlat, ami új bolti, meg garis, meg csillogó, de még legyen rajta vmi teló is, ami nem csak papírnehezéknek jó, de még alu vázas is legyen, és a többi...
Ezektől kellene elrugaszkodni, nem attól, hogy egy montit az ember arra használjon, amire való definíció szerint. Egy belépő kategóriás 26"-os teló, ami érdemben csillapít is már vmit és nem csak egy acélrugó elasztomerrel csirkelábakon, az önmagában kiteszi a keretösszeg felét, kétharmadát. És ez csak egyetlen alkatrésze a biciklinek.Persze lehet rá mondani, hogy munkába járni megfelel a legalja telónak látszó tárgy is a maga 2 kg-jával, csak mazochistának kell lenni, hogy az ember ilyennel akarjon járni nap mint nap.
Tudom, mert én az vagyok.
Én hajtom a hintázó Y vázat a 2 kilós papírnehezékkel (ami amúgy kis törődéssel elég gyorsan reagál az úthibákra csillapítás hiányában), jah csak épp a bringa önmagában kitesz 18 kg-ot és akkor még nem számoltam a köcöléket hozzá, láncot, lakatot, stb.
Én minden nap mondhatni DH géphez hasonló tömegű és hajtáshatékonyságú vmit hajtok 25 km-en aszfalton 8-10 óra munka után, éhesen fáradtan egyaránt. Igaz, hogy utána ha átülök az XC-re, akkor ülve felmegyek bárhol és sajnos én vagyok a legkeményebb a bringás köreimben, de a bringa rugózása nyújtotta kényelméért keményen meg kell küzdenem minden egyes nap.
Sokszor filózom rajta, hogy de jó lenne ha lenne egy könnyű outim e helyett, az nem rugózik, de ennyi energiával nem 25 km-t hajtok le vele, hanem kétszer ennyit legalább. Nem lóg a nyelvem hazafelé, stb.
Így sztem elég hitelesen hangzik, ha azt mondom az olcsó villa csak papírnehezéknek jó, én jó szívvel nem ajánlanám senkinek.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
-
Zola007
veterán
válasz Because #19635 üzenetére
átlag erővágó ellen a legtöbb U-lakat elég jól szerepel
Ellenben megköszönném, ha linkelnél egy lakatot, ami belefér a 17.000 ft-os U-lakat árának 1/10-be, tehát mondjuk 2000 ft-ból legyen meg a lánc, szilikoncső és egy olyan lakat, amit nem lehet egy kalapáccsal elintézni?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Because #19641 üzenetére
Én nem azt mondta, hogy mindentől megvéd az U-lakat, te viszont azzal jöttél első körben, hogy tizedannyi pénzből meg van a védelem
Én erre reflektáltam, hogy szerintem nem állja meg a helyét az állításAz hogy a levegőben lóg a lánc, nem véd meg a lopástól.
Kell hozzá egy vascső és egy 40 centis feszítővas, a lakatok nagy része úgy adja meg magát, hogy jó nézni
Kolis voltam anno, 70 főből a szárnyunkon szinte minden héten hagyta el valaki a kulcsát, rendre a mi szobánkból kértek segítséget, így lakateltávolításban lett elég nagy rutinom idővel.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
razzorr
őstag
válasz Because #19646 üzenetére
Tegyük fel, a legtöbbször olyan helyen hagyod a bringát, ahol több bringa is van. Ilyenkor a tolvajok azt viszik el, amelyiken gyenge lakat van vagy egy normál esetleg. De nem állnak le mutatványozni 2 lakatos megoldásokkal. Max ha kihalt területen hagyod és egyedül a keródat.
Itt sajna az az elv, hogy inkább a másét vigyék, mint a tiédet. -
Zola007
veterán
válasz Because #19646 üzenetére
inkább területfüggő, szerencsére Mo-n a nagyvárosok kivételével elég buták a bringatolvajok, sokan csak rövidtávú megélhetésből lopnak és nem képzik magukat
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Teasüti
nagyúr
válasz Because #19635 üzenetére
Erővágó ellen? 14+ mm kengyelvastagság mondjuk már hatásos.
Meg esetleg lapos keresztmetszet kör helyett, hogy az erővágó minél nagyobb felületet fogjon közre.
És akkor itt ki is babráltunk a mechanikus erővágók 99%-val.Jah és ha megfelelően lakatok a polgár, akkor már a Tesco-s U lakat is elegendő - ahogy azt tudhatjuk -, amennyiben nem tudja letámasztani a földre és teljes testsúlyból használni. Nincs az a tolvaj, aki nyers erővel támaszték nélkül elvág egy átlag U lakatot. Esetleg Fekete Laci felvehetné az erőpróbái közé.
Innen már csak sarokcsiszoló, vagy hidraulikus erővágó jöhetne szóba (az is csak akkor, ha a kengyel vastagságából adódóan befér a pofák közé).
Esetleg intelligens támadás, de olyanra még nem láttam példát hazánkban.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19873 üzenetére
Attól is függ mennyit mész vele, milyen körülmények között, az állítgatás inkább a gagyi v-fékekre jellemzőbb mint a váltóra. Van aki elvan rugós villa nélkül is, aszfaltra nekem nem kéne plusz nehezéknek egy acél borzalom, amiatt a pár centi csillapítás nélküli rugózásért cserébe. Inkább legyen könnyebb a bicaj.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19876 üzenetére
Nem tudom milyen telód van, de ezek a legalapabb rugós suntour, rst, meg társai, ft-ot nem érő vackok. Dög nehezek, tele műanyag alkatrésszel belül, terepre egyáltalán nem valók, hamar tönkremennek. Csillapítás szinte nincs is bennük, nagyobb sebességnél ugyan úgy pattog a bicaj eleje mint egy merev villával, maximum aszfalton ad egy kis plusz komfortot a merev villához képest. Nekem is volt fitnesz bicajom, semmi bajom nem volt a merev villájával, pedig én világ életemben montiztam és mindig kiváló minőségű teleszkópokat használtam, ennek ellenére aszfalton elvoltam a merev villával is. Amit nem tudtam megszokni az inkább a virsli gumi. Emiatt váltam meg tőle.
Egyébként szerintem a csepel royal váz nem valami nagy cucc, baromi nehéz, gagyi acél váz, akkor már inkább valami retro, de minőségi acél országúti váz alapnak.
Stauffenberg: Ha később fejleszteni akarod, akkor mindenképpen olyat nézz aminek jó váza is van.
Jó cross trekkinget én 120 alatt ritkán láttam és 120-ért is elég alap bringákat árulnak, amin szintén lesz mit fejleszteni, de legalább van egy jó aluváza.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19878 üzenetére
Én nem azt mondom, hogy vegyél helyette 120 ezerért egy levegős villát, hanem, hogy inkább egy merev villa.
Az meg nem drágább.
A kerékpár súlya pedig nem csak akkor számít amikor a válladon cipeled, hanem tekerés közben is, egy könnyebb bringát könnyebb tekerni is.
Ettől függetlenül elismerem, hogy ad némi plusz komfortot az alap rugós villa is, de nekem ez nem ér annyit, hogy egy ilyen plusz nehezéket építsek a bringába. Annyi pluszt nekem nem tud nyújtani, hogy megérje.Stauffenberg: Egy néhány centit rugózó villával, amiben nincs csillapítás, plusz merev vázzal, kb majdnem ugyan úgy kirázza a beled a rossz út mintha merev villával mennél és kirepülhet az u lakat is.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz Because #19996 üzenetére
És akkor a szociális helyzete miatt máris jogosulttá válik forgalmi veszélyt képezni?
Ne menjünk el ebbe az irányba, mert igen erős politizálás lenne belőle, de azt itt nem szabad!Nem, nem voltam még ilyen élethelyzetben. Én kicsit többért csinálom ugyanezt és évek óta van jogsim is.
-
Zola007
veterán
válasz Because #20184 üzenetére
nyugi, a vese az jól védett helyen van a csípő, gerinc ölelte zsíros kötőszövetes tokban, azért épp arra pályázom
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Because #20338 üzenetére
Én M5x15-ös csavarral rögzítettem a sárvédőt, de a hajtóműnél és a féknél oda csak 10 mm hosszú csavar kellett. Viszont én zárt anyát tennék rá, mert kisebb az esélye, hogy a sár rárohad és utána nem tudod leszedni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #20338 üzenetére
Én egyszer próbáltam egy egy 6 fokozatú váltókart 7-es sorral összehozni, úgy, hogy egy fokozat kimarad, nem váltott jól, sehogy sem volt jó, kellett a 7 fokozatú váltókar, ez asszem egy revoshift váltókar volt. Egyéb próbálkozásom nem volt, nem szeretek összetákolni semmit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- MotoGP & WSBK
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS