-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #76405 üzenetére
Csináltál 0 km-es szervizt a villán? Vagy ebben az árkategóriában feltöltik már rendesen kenőanyaggal? Haverom most vett egy Rose-t, amiben egy Reba RL van, ott kicsit spóroltak az olajjal, pedig azt hittem, hogy ezen a szinten már normálisan összerakják.
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #76531 üzenetére
Fémes betétet talán meg lehet menteni, ha benzinbe beáztatják, de ha a gyantás betét olajos lett, akkor ott próbálkozni sem érdemes.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #76880 üzenetére
Inkább keményebb a rugójuk, egy nehezebb ember alatt teljesen összeülne akkor (az állítás nem sokat ér). Persze, hogy visszarúg, nincs benne csillapítás. Amúgy nem mondanám, hogy ennyire rossz, ennyi pénzért ezt kapod, ennek is megvan a felhasználási területe, amire jó.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #76896 üzenetére
Mennyit szánsz rá?
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #76908 üzenetére
Ennyiért külföldről kapnál egy Rock Shox 30 Silver TK-t, de azért nem adnék ennyit. Sokkal inkább egy levegős Suntour Raidon.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
Amíg nincs benne a nevében, hogy coil, addig nem rugós, hanem levegős. A súly amúgy el van írva, mert a rugós is 2,2 kg alatt van, egy XCR van 2,5 kg körül.
Amúgy tényleg rugós, mert a Velostarnal már XC-LO-R-COIL néven van fent, de Bikepron rossz a cím, a kép, meg a leírás is.
-
zoli03
őstag
válasz maximilian4 #77097 üzenetére
Miért? Nagyobb a felülete, vagyis jobban tapad, könnyebben átgördül az akadályokon. Ez szerintem két igen nagy előny mászáskor.
-
zoli03
őstag
válasz maximilian4 #77118 üzenetére
Én most olyan emelkedőre gondoltam terepen, ahol éppen fel tudsz menni (lehet elsőre nem sikerül). Ami olyan meredek, hogy arra kell figyelned, hogy ne kaparjon el a hátsó kerék és közben az eleje se emelkedjen ki. Na ott a kigyorsíthatóság nemigazán számít, a rugalmasság se.
"a nagyobb átmérő miatt jóval több utat kell megtennie egy teljes kerékfordulat megtételére"
Ezt nem értem, hogy miért hátrány.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77333 üzenetére
A belső lábhossz nem igazán lényeges a vázméret szempontjából. 170 cm-hez a 19"-os váz igen nagy, hacsak nem torz a tested. Felsőcső hossznál az effektívet méred?
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77389 üzenetére
Most akkor te a cső tényleges hosszát méred, vagy az effektívet? Csőközéptől csőközépig mérsz? Mert nagyon nem mindegy.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77396 üzenetére
Akkor jól méred, a KTM-é nagyjából annyi, mint egy 19"-os vázé szokott lenni. A Genesisről fogalmam sincs, hogy miért ekkora.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77398 üzenetére
Szerintem meg túl nagy.
-
zoli03
őstag
Persze, leírtad, de azóta már előfordult megint egy csomó variáció.
Én inkább RS párti vagyok, főleg, hogy ennek a Manitounak csak 32 mm a becsúszója, ha jól látom. Ekkora rugóúthoz én már minimum 34-est vennék.
Amúgy hogy elbizonytalanítsalak, itt van egy Rose is, ezt még konfigurálni is tudod, +95 EUR bele egy Pike RC (szerintem inkább legyen benne egy jobb teló és fék, mint mondjuk egy jobb hajtómű).
Amúgy a Radonban is Yari van, az is 35-ös már.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77422 üzenetére
A 48-as az 19" nem? Akkor ugyanott lennél vele. Ha neked jó, akkor hagyd az egészet. Majd ha ráülsz egy megfelelő méretű, jól beállított biciklin, amin 100 km után se fog fájni semmid (vagy akár 200) és visszaülsz a mostanira, kíváncsi lennék, hogy akkor is jó lenne-e a nagy váz.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77430 üzenetére
Mérd le magad ezzel, elég jó eredményt ad, aztán megtudod, mekkora felsőcsőhossz kéne neked (nem fejcsőhossz).
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #77459 üzenetére
Magad mérted le? Egyedül szerintem nem egyszerű, pontosan talán lehetetlen is. Én leginkább csak a felsőcsőhossz meghatározására használom, nekem jó értéket adott, több is ismerősömnek is. A többi értéket maximum iránymutatásnak veszem.
-
zoli03
őstag
válasz CaNNa3IS #77699 üzenetére
"A nap felénél visszaültem a saját downhill bringámra és ugyan az elöl-hátul 200 milliméter rugóút sokat segített az igazán durva részeken, de határozottan éreztem, hogy mennyivel nehezebb a sajátom – 13,9 kiló a 17,5 ellen -, emiatt valamivel nehezebben fordítható a szűk kanyarokban."
Egy ilyen mondat után hogy higgyem hitelesnek a cikket? Gyakorlatilag leírja a felszereltséget, azt is sok hibával, alig van gyakorlati tapasztalat, az is nagyon felszínes. Mondjuk írhatott volna a teleszkópról, hogyan mozog, mik az állítási lehetőségek hátul. A váltásteljesítményről, mennyire feszíti a láncot. Mennyire zavaró az egy lánctányér, a nagy ugrások a fokozatok között felfele tekeréskor. Milyenek a fékek hosszú fékezés után. Hogyan fordul, inkább technikásabb kanyarokban jó, vagy stabilabb egyenesben. Ez csak pár gondolat, ami egyből eszembe jutott. Amúgy nem vagyok se újságíró, se biciklitesztelő, úgyhogy ne tőlem kérdezd, mit írjak bele. De egy ilyen cikket én is megírok egy délelőtt alatt, úgy, hogy rá sem ülök a biciklire.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #77712 üzenetére
Ez a kép kb semmit se ér. A városi biciklimen jobban előre dől a hátam. Vigyed ki kültérre valami fal mellé, és az egész bicikli meg az egész tested legyen benne a képben (a fejedet még Paintben is el tudod tüntetni utólag), a hajtókar meg álljon függőlegesen.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #78574 üzenetére
Ha lerakod a lábad a földre, akkor nem úgy fog állni a hátad, mint amikor tekersz. Már leírtuk, hogyan fényképezd le magad.
-
zoli03
őstag
Térdmelegítőből melyik ajánlott? Korábban linkelte valaki ezt, van ennél jobb hasonló áron?
-
zoli03
őstag
válasz inifini #78618 üzenetére
Mi baj lehet vele? Kb minden alkatrész kopó alkatrész, az itthoni tapasztalatokat figyelembe véve meg amúgy is ráfognák, hogy nem rendeletetés szerűen volt használva (bizonyítani meg nem tudod). Egyedül a váznál van értelme garanciát nézni (elég kicsi az esély, hogy baja lenne), ott meg sokkal jobban bíznék egy neves külföldi webshopban, mint egy magyarban. Nem tudom, hogyan tudna ellensúlyozni egy jobb teleszkóp egy gyengébb alkatrészcsaládot, köze nincs egymáshoz a kettőnek.
De ha neked fontos az itthoni garancia, akkor kár gondolkodni rajta. -
zoli03
őstag
válasz Because #78621 üzenetére
Because és 6030D: ha szerencséd van, akkor olyan helyen sikerül megvenni, ahol rendesen beállítják. De ez sajnos elég ritka, nem fognak rá több órát rászánni, úgyhogy szerintem jobban jár az ember, ha megcsinálja maga, vagy elviszi egy olyan helyre beállítani, amiben megbízik.
-
zoli03
őstag
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #78715 üzenetére
A képen egy elég kicsi váz van (szerintem ez a legkisebb méret), egy nagyon alacsony emberrel, úgyhogy ez nem jó példa.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #78736 üzenetére
Azért nem jó példa, mert Ő megvette a legkisebbet, amit lehet kapni az adott típusból. De nem tudom, mit problémázol még mindig ezen, kicserélni újra nem tudod a biciklidet, másikra nincs pénzed, ezt vetted, ez van. Ellenben egy normális fényképet még mindig nem raktál fel.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #78744 üzenetére
Én meg nem értem, hogy ezt miért nekem írod. Amúgy azért nem mindegy, mert a mai MTB-knek olyan a geometriája, hogy nem 1-2 cm van a felsőcső meg közted jó vázméret esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen