-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
Ez a ragasztás nem legális
De, legális, ha teljesen körbe fut. Lásd az idézett jogszabályt: "fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében". Ugyanakkor szerintem nincs az a rendőr aki megbüntetne ezért, főleg, mert forgás közben körgyűrűnek is látszik.
Az emberek többsége meg hány évente cserél gumitÉn mondjuk fél évente
A hátsó prizma kötelező, de a lámpa nem
De, kötelező a lámpa:
"(1) A kerékpárt fel kell szerelni ...
d) egy előre fehér vagy kadmiumsárga fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával,"GP4000-ből volt reflexcsíkos, még van is itt egy félig elhasznált azt fel is rakom mindjárt. Sajnos az 5000-esből már nincs. Téli szezonra esetleg egy lassabb gumi is szóba jöhet, de 26mm a legszélesebb ami befér a villámba.
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz Dark Archon #272332 üzenetére
Az a felni
Szerencsére van benne definíciós rész:1.18. Kerékpánt: egy tömlő és gumiabroncs vagy egy tömlő nélküli gumiabroncs számára szolgáló támaszték, melyen a gumiabroncs abroncsperemei helyezkednek el
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Dark Archon #272634 üzenetére
Azért egy 27km-es kört 25-30%-ra árazni elég pofátlanság. Azt meg ne mondja, hogy a kopásból látja mert ennyi alatt semmi nem kopik (esetleg a külsőt érdemes lett volna lecserélni).
Jester
-
Jester01
veterán
Napi háborgás: nem értem, hogy az "egygombos" lámpák általában miért a halványabb felé léptetik a fényerőt. Ha hirtelen nagyobb világosságra van szükségem akkor mehetek körbe a gyengébb fokozatokon, rossz esetben a villogón, még rosszabb esetben a kikapcsoláson keresztül.
Tudom, vegyek olyan lámpát amin van külön távfény gomb vagy lehet mind a két irányba léptetni
Jester
-
Jester01
veterán
BÚÉK mindenkinek!
Mit mond a babona, szabad az új évet bringaszereléssel és/vagy mosással kezdeni?
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Istv@n #276355 üzenetére
Elvileg az egyik a guide a másik a tension pulley. Gyárilag különbözik, de hogy mennyire számít azt nem tudom.
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #276793 üzenetére
A gyári felfogatással egy kicsit igen, de az élvezeti értékét nem befolyásolja. Nyilván függ a váz geometriától. Egy állítható bilinccsel akár függőlegesre is lehet szerelni.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz szimpláncsak #277177 üzenetére
Attól, hogy az aszfalt vizes még nem lesz a felni is az. A gumi meg tárcsafékkel is megcsúszik az úton. Ami azt illeti, felnifékkel is.
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #277280 üzenetére
EKG gél kell, nem ultrahang bár véletlenül az is működhet.
"Mérési eredményekkel igazoljuk, hogy a gél vezetőképessége lényegesen kedvezőbb az ultrahang gélhez képest!!"Jester
-
Jester01
veterán
válasz velizare #277525 üzenetére
Valamit nagyon érdekesen csinálsz. Láncot szétszedni?
Annyira biztos nem feszíti, de ha mégis akkor elöl le kell venni a lánckerékről úgy már nem fogja. Mindig ütközésig be kell tolni a kereket, lehet segíteni úgy ha közben ránehezedsz a nyeregre. Ha ferdén teszed be akkor a váltót hiába állítgatod olyan irányba nem lehet kompenzálni.zömében az első kereket szedi le az ember
Az nem attól függ melyik lesz defektes? Márpedig Murphy szerint a hátsó lesz gyakrabban mert azt macerásabb szerelni Ja és kopni is gyorsabban kopik a hátsó gumi tehát azt gyakrabban kell cserélni. Ide vágó információ: első keréken Pirelli P Zero Road 35,184.8 km ... lassan cserés[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #277634 üzenetére
Nem látja a lánckereket, nem lát ki a házából. Az az optikai szenzor csak azt figyeli mennyit fordult a tengely.
Friczy: akkor triciklit veszek ott nem egy nyomon haladnak a kerekek
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Fall-N #277859 üzenetére
Szerintem a csapágy kopását lehet vele kompenzálni, mivel nekem az idő előrehaladtával kellett utánahúzni. A csapágy maga nem kotyog az agyban, nincs a megmunkálás precizitásával baj. A Racing Quattro LG 126,054km-nél jár, a hátsóban már volt csapágy cserélve de az első is időszerű lassan mert elfogyott az állítási lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz fulton #278825 üzenetére
Mindkét bringán ugyan akkora áttételi aránnyal tekertem
Ha azonos áttételt használtál és ennek ellenére gyorsabb voltál akkor a bringák különbségén túl azt is kimérted mennyivel gyorsabban tudsz pörgetni. Ezek szerint kb. 10%-al vagyis legalább az kiderült, hogy a 16-os fog mizéria az pont mindegy mert tudsz annyit kompenzálni.
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz -=RelakS=- #279553 üzenetére
Remélhetőleg nem áll el vagy fordul be mire a hátszeles részre érünk
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Dark Archon #279568 üzenetére
Szerintem meg van.
A leírásban mondjuk csak úgy szerepel, hogy "szelepadapter pl. kerékpárabroncs-szelepekhez" de szerintem az presta.[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
Ma azért láncoltam le a boltbajáróst, hogy a szél ne vigye el, nem a tolvaj
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz Mezga Aladár #281749 üzenetére
A hangsúly a betétes-en van. Nem tesz tönkre semmit mert kívül ugyanúgy műanyag borítja mint a többit. Elvileg legalábbis, mivel a visszajelzések között van egy pár ami szerint ez is eltört. Nemrég rendeltem rose-ról, egy ilyet még bedobtam volna a kosárba ha tudok róla. Na majd legközelebb. Mondjuk nekem széles continental leszedő van azok eddig beváltak.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #282117 üzenetére
gpsvisualizer.com de csak bizonyos ideig marad meg (nem találtam pontos információt, hogy meddig)
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz Speedy007 #282867 üzenetére
Összepattintani úgy szoktam, hogy ráterhelek a láncra és kész.
SteveAd: ja akkor mi itt komolytalanok vagyunk mert soha senki nem PSI-zik. Nyilván nem fogom 2 tizedesre megadni a nyomást csak azért mert PSI-ban úgy kerek. De 5,2 és 5,5 bar az simán kimondható.
MPowerPH: ma legalább egyértelmű de tegnap üres volt a radarkép amikor elindultunk és sikerült belefutni egy keskeny csapadéksávba. Ez már-már olyan mint amikor csak a fejed felett van egy felhő amiből esik.
parandroid:
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz User_2 #283332 üzenetére
A BuBa-n Székesfehérváron külön híd van. Mondjuk az nem autópálya csak a körgyűrű.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz balintbaba #283428 üzenetére
És akkor ez miért olcsó
Bringát csak egyszer kell megvenni a kopó alkatrészekre meg ennek a töredékét kell költeni.Jester
-
Jester01
veterán
válasz parandroid #284510 üzenetére
Na nem azért, hogy ismét felszítsam a PSI vitát de vegyük észre, hogy a gyártó is bőven kerekített. Az 5 bar az 72,5 psi (vagy a 70 psi az 4,82 bar) és nem dőlt össze a világ.
balintbaba: Kompakt hajtással és 28-as sorral el szoktak lenni az emberek. 44-es tányérral ahhoz még csak 36-os sor kell ami azért nem fűrészlap.
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen