-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz ivana #173455 üzenetére
SPD, egy fizik terra X5-öm van. Viszonylag sokat is sétálgattunk tegnap, ami megint nem túl kényelmes egy ilyen cipőben...
A bal oldali már szinte teljesen rendben van, a jobb oldali még érzéketlen kicsit...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bugizozi #173473 üzenetére
Elvileg max. 11-34-ig mehetsz vele, bár a bike24-en meg 36 a max, de én inkább a gyártói oldalnak hinnék...Szerk: ja várj, ez 9s, nem szóltam...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #173657 üzenetére
Bontragerből nekem a hátsó lámpa van, nagyon jó a fénye, viszonylag sokáig bírja az akksi, kicsi, könnyű, Garmin Edge-el egyszerre kapcsol be/ki...
Egyetlen baj van vele, hogy valamiért az automata vezérlés nem működik, az Edge elmegy éjszakai üzemmódba sötét háttérrel, a lámpa meg marad nappali módban és vakít már sötétben.
Ha nincs rákötve a Garminra, akkor a saját fényérzékelője alapján átáll szépen, szóval a Garmin oldalon lehet valami, de bármit állítok bárhová nem lesz jó...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz dobolan #174361 üzenetére
Csendben jegyezném meg, hogy a "tapadás" (súrlódási erő) független az érintkező felület méretétől. Az összenyomó erőtől függ meg a felületek minőségétől (-> tapadási együttható).
Sokkal fontosabb hogy az útminőségnek megfelelő gumit/felfüggesztést használj, mint hogy széles vagy keskeny az a gumi.
Másrészt a versenyen a lejtőzés nem csak gurulásból áll, meg is kell fékezni a cuccot a kanyar előtt, aztán a kanyarból izomból kigyorsítani.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz dobolan #174374 üzenetére
Nézz utána, furán hangzik de így van. Ki is lehet mérni, elég hozzá egy lapos fakocka meg egy rugós erőmérő. Középiskolában valószínű mindenki látott ilyen kíséretet.
Az 1 mikronos fékpofa igen hamar túlmelegedne, más akadálya nincs
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #174410 üzenetére
Ha jól tudom magyar szabályok szerint "közúti közlekedésre nem alkalmas sporteszköz" vagy valami hasonló besorolás.
Kerékpárnak túl erős, SMKP-nak meg nem lehet bejegyeztetni mert nincs típusengedélye... Szóval zárt pályán lehet sportolgatni vele.
Németeknél lehet kicsit könnyebb engedélyeztetni egyedileg, legalábbis ha jól emlékszem ott a házilag átalakított autókat is csak le kell vizsgáztatni és ha átmegy onnantól road legal... szóval kb. bármit építhetsz magadnak, ha a vizsgaszabályoknak megfelel, akkor besorolják a megfelelő kategóriába, megkapod rá a "zöldkártyát" és mehetsz utadra.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz FerNandor #174639 üzenetére
Nem csak a légellenállás miatt - részben szokás, részben mert esés után gyorsabban gyógyul és könnyebb a sebet tisztítani, részben hogy a masszőrnek könnyebb legyen átgyúrni őket.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz FerNandor #174648 üzenetére
Endomondo?
Mostanában nem nagyon használom, régebben jó volt.
Komoot még amit most nagyon nyomnak, de nekem nem jön be annyira, bár ha nem akarsz útvonalat tervezni rajta akár jó is lehet."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Giant RideSense szenzort használ valaki?
Meddig kellene ebben bírni egy elemnek? Az enyémmel valami gebasz lehet, alig pár hete cseréltem benne elemet, (Ráadásul márkás lítiumosra) nem is használtam talán csak 200km-t és tegnap már eldobálta a jelet megint..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Hangokat hallok...
Terhelés alatt, emelkedőn, a hajtókar környékéről jön egy éles kattanó "kling" hang, olyasmi mint mikor fém csőhöz egy pici kavics odapattan... vagy mikor a bowden kiálló vége megüti a fém vázat. Elég szabályosan hallani, de nem pontosan minden pedálfordulatra. Kattanást nem érzek a lábamon, csak a hangot hallani. Nyekergés, recsegés nincs.
Mi lehet? Pedál szinte új, a váz karbon annak szerintem nincs ilyen hangja... lánc hibátlan, fémtiszta minden alkatrész.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #174757 üzenetére
Köszi, a középcsapágy pressfit (giant tcr advanced gép), szóval majd max. szezon végén ránézek/megnézetem valakivel. Amúgy amennyire meg tudom ítélni, finoman jár, forog szabadon, legalábbis ha nincs terhelés.
Pedál tiszta, alig van benne 300km, amúgy igen SPD.
A nyereg is kattog, de az máshogy az SLR max-ban alul lévő kék kamu-gumibakok ropognak egy kicsit, azt már kinyomoztam.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Vagy inkább csak nem képesek normális toleranciával legyártani a vázakat egy pressfithez.
Nézzetek pár Hambini videót és rögtön kiábrándultok a neves bringagyártókból - bár elvileg pont a Giant-et ajánlja ilyen szempontból mindkét mérnök youtuber (Hambini meg Peak Torque), mivel ő nem bérgyártat hanem saját gyárai vannak."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz gabro0 #174765 üzenetére
Ennyiért van egy darabból megmunkált repülésipari minőségű alumínium cucc, ez biztos nem fog nyekeregni-kattogni: [link]
A gyártó emberke dolgozott harci repülőgépen, F1 és WRC csapatoknak, és profi bringások is használják a BB-it.Az egymásba tekerős megoldásról meg ennyit: [link]
Amúgy a kerámia csapágyazás is egy hatalmas marketing parasztvakítás.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #174771 üzenetére
Próbáld meg a pedál tengelyedet
"Elaborate" avagy mit csináljak vele pontosan?"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #174845 üzenetére
Egy másik baja hogy nem barometrikus a magasságmérője. Ha az lenne már vettem volna egyet, főleg hogy van rá kuponom, 170EUR-ért jönne közvetlen Garmintól.
Ja meg ClimbPro és power meter support sincs, de ott a szenzor maga is van vagy 300 eur...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Maximum1 #174850 üzenetére
Barometrikus magasságmérőt egy komolyabb szél átveri
Évek óta használom a Fenixben, sosem tapasztaltam ilyet. Hol hallotad ezt?
Az viszont biztos, hogy a GPS alapú mindig pontatlanul mér, általában olyan +10-20 százalékkal többet a valósnál.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz RetepNyaraB #174874 üzenetére
Ötlet: Az elején a gumis cucccot hurkold rá a fejcsőre/stucnira de úgy izomból.
Bár gondolom ezt próbáltad mert az összes fotón így van...[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #174881 üzenetére
Azt hiszem holnap én is furán fogok mozogni Ötschergraben túrán
Ma kicsit megküldtem, nem volt hosszú, 50km/450m szint, de az a szint egy elnyújtott hosszú emelkedő volt, és adtam neki ahogy a csövön kifért... legalábbis a középső 40km-en, ahol nem a városban tökörésztem lámpától lámpáig.Nyilván még így is lassú voltam, de nekem gyorsnak tűnt
Plusz ma alig ettem-ittam, a végén a görcs is megrángatta a vádlimat picit. A combom meg ég ezerrel.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bszg@ #174892 üzenetére
Nem a pillanatnyi magasság az érdekes (főleg ha azt a térképadatról olvassa, aztán a térképpel hasonlítod össze) hanem az adott úton megtett teljes szintemelkedés.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #174895 üzenetére
Hatalmas lajk, +1, stb. 100%-ban egyetertek.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
Squirt-erektől kérdeznék:
Kaptam egy kis flakonnal, gondoltam kipróbálom. Eddig Muc-off C3 dry volt rajta mindig.
Láncot levettem, megfürdettem zsíroldóban, majd nagyon-nagyon sokszor meleg szappanos vízben, amíg szinte tiszta volt ami lejött róla. Aztán kapott még egy kört 99.9%-os IPA-ban is, az már semmit nem hozott le.Megtörölgettem, megvártam míg teljesen megszárad.
Lánc vissza, Squirt alaposan felráz, minden görgőre 1-1 csepp, vár fél órát, ismétel, felesleg letöröl.
Eredmény: a várt, szinte száraz bevonat helyett másnapra egy ragadós "taknyos" réteg lett a láncon, ami minden mocskot összeszedett a (száraz, aszfaltos) próbakör alatt, és még mintha hangosabb is lenne mint korábban volt.
Mit rontottam el?
Most megtakarítottam megint levétel nélkül, csak IPA-val 2 kört kapott a kefés lánctisztító bigyóval. Gondolkodok hogy adjak neki még egy esélyt vagy menjen vissza a C3..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz FerNandor #175065 üzenetére
Talán alzáról ajánlott valaki itt korábban egy jó hátsó lámpát, ha jól emlékszem ez volt az:
Moon nebulaErről is jókat írnak a tesztek:
Lezyne strip[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz polonic #175223 üzenetére
Mert sok ember nem szereti a hal ízét, ezért íztelen hekket meg pangasiust eszik. + nem kell félni a szálkától. A harcsa meg drága...
Láttam már balatoni büfénél "frissen fogott balatoni hekk" feliratot
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz ivana #175239 üzenetére
Az anyag szerintem a legkisebb költség a gyártásban. De maga a gyártás sem túl drága, ha jól emlékszem nagyságrandileg valami 70-100 euró egy karbon váz legyártatása a Távol-Keleten.
Hal: jó hogy mondjátok, csinálok már a héten valami jó kis paprikás lisztes rántott hrcsát. Vagy grill pisztrángot, meglátom mit kapok.
Más: Fertő tókerülő happening-el vajon mi lesz?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #175245 üzenetére
Életemben nem ettem Nordsee-ben, és az áraikat elnézve nem is fogok
FB-on láttam valami csoportos körbetekerést októberre szerveződni
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Maximum1 #175331 üzenetére
Szintekkel sem téved akkorát
Jah, csak 30-40% körül lövi túl a valós szintemelkedést Amit aztán átvesz a ClimbPro is, totál tökön lőve ezzel az egész funkciót.
Emiatt álltam át Brouterre.
Meg mert a Garmin simán rávisz a 4sávos főútra akkor is ha van mellette bringaút, meg állandóan kavar az egyirányú utakkal, akkor is ha valóságban kerékpárnak kétirányúsítva van. De a heatmap amúgy jó ismeretlen terepen.
Eszközre feltöltést meg Basecamp-ban csinálom.xy.zzolt: ennyiért (11k) kaptál volna KMC láncot patentszemmel együtt...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz FerNandor #175423 üzenetére
Kevés folyadék. Egy időben én is folyton megszívtam, volt hogy addig görcsölt 2*90 perc foci után amíg ki nem bicegtem folyamatosan nyújtva a csapig és ittam vagy egy liter vizet.
Azóta igyekszem figyelni rá. Pénteki erős 50esen amúgy nekem is hasonló volt a vége felé, szintén vádli.
Hasaggymeg: Az szegény brigáson és a családján sajnos már nem segít
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #175477 üzenetére
Nyilván hiányzik az utóbbi 20 év fejlődése belőle, de ha anno nem haltak volna ki a full merev montik, és megkapják a fejlesztéseket akkor most pont ott tartanának mint amit mi gravelnak hívunk. Nagy kerék, tárcsafék, tapered fejcső, karbon, tubeless, A-head.
Egyszerűen annyit fejlődtek a montik, annyira eltávolodtak ennyi idő alatt, hogy megérte újra feléleszteni a kategórát mert megint lett neki hely a piacon.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz szimpláncsak #175538 üzenetére
Ezekkel küldik át a bécsi szmogot Magyarországra
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Még hogy aszfalton nem jó montizni
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Tegnap kimentem a Squirt-ös lánccal megint, a hangja még mindig erősebb, de nem lett mocskos, szép fémtiszta maradt, szóval legutóbb tényleg sokat tettem rá.
Azt mondjuk olvastam hogy kell 2-300km meg néhány utánkenés hogy felépüljön rendesen a görgőkön belül is a viaszréteg.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Első lámpából tudnátok olyat ajánlani ami a Garmin konzol aljára felrakható?
Nem kell fényvető, esti/szürkületi outizáshoz kellene. Ha StVZO az külön plusz pont. Ha nem kell 3 hete várni mire Kínából megjön az is
Köszi
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Garmin 530 kérdés:
Tegnapi tekerésen út közben módosítottunk az útvonalon.
Új útvonal telefonon connectben megtervezve, telefon és az 530 BT-on összekapcsolva, 530-on a rögzítés pause-on, nem állítottuk le a tekerés rögzítését, csak kikapcsoltuk az aktuális course-t hogy ne nyavajogjon off course miatt.
Új útvonal telefonról 530-ra küldésnél azt írja a következő szinkronizálásnál kerül át.Viszont szinkronizálni nem szinkronizált, azt írta "device is busy, try again later".
Tényleg csak akkor megy a sync ha teljesen leállítjuk az aktuális edzés rögzítését? Vagy mit lehet ilyenkor csinálni ha egyben akarjuk tartani az aznapi tekerést?Esetleg leállít - szinkronizál - rögzített track megkeres - resume? Lehet ilyet?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #175981 üzenetére
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parandroid #176126 üzenetére
Kellene ide is egy Tomcica, rögtön kevesebb lenne a tech-buzulás
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #176193 üzenetére
Mondjuk azt nem értem hogy tárcsával nem tudnák elérni a 6,8kg-ot? Mert ok hogy könnyebb a felnifék, de szerintem tárcsával se kellene hogy gond legyen 7 kiló alá menni.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz szuszinho #176261 üzenetére
Barátnőm egy itthon talált (Futóversenyről maradt) Biotech magna shotot tett a múltkori 100-as kör második felére a kulacsába a vízhez, szerinte sokat segített. 1400mg Mg...
Meleg volt eléggé, sokat izzadtunk. Ráadásul kicsit fáradt lábra indultunk már el, előtte éjjel görcsölt a vádlija, szóval nem csoda hogy kellett.
Hasaggymeg:
2. zasszony miatt.
Nem mersz hazamenni?[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Valaki tudna lámpát ajánlani, ami tudja a következőket:
- Outira kellene, tehát nem vakítja a szembejövőket, fényágyú nem kell, de látni lehessen vele - jó lenne StVZO-s.
- Elmegy maxon legalább 1-2 órát
- Felrakható gopro mountraEzt néztem eddig: Lezyne, erről lecsavarozható a gumi és rárakható a gopro adapter.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #176354 üzenetére
Azért nem kell ezektől a polgári kütyüktől mozgás közben 1-2m pontosságot elvárni... akkor tudja az 1-2m-t ha megállsz egyhelyben és hagyod átlagolni. Egy normális antenna sincs rajta.
De miért is probléma ha nem pontosan ott húzza a nyomvonalat ahol mentél hanem néha 10-20m-el arrébb?
xy.zsolt: könnyen lehet hogy ugyanaz a gps chip van mindkettőben...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #176552 üzenetére
Ez 25-ös GP5000-el volt (másik gépen szintén 25-ös Vittoria Zafiro), semmi gondot nem okozott, de sokkal kövesebb terepre már nem szívesen mennék vele...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- Trek Domane AL2 Disc országúti kerékpár - 56cm - kék
- VADI ÚJ Forme Monyash 2, 52cm-es országúti bicikli kerékpár road bike
- Karbon MTB 525k-ért! Trek Procaliber 9.5 29", 'L' méret
- Giant Explore E+2 GTS férfi elektromos bringa, 99% akksi, szinte új motor, L méret
- Seiko 5 Sports - Srpd59K1 - automata karóra // Teljesen ÚJ, fóliás // ÁR ALATT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs