-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #136584 üzenetére
Kösz a tippeket, de engem megijeszt ez a sok adat Főleg a küllők méretei, van olyan dt swiss felni amire azt írták csak dt swiss küllővel jó, de abból meg láttam 3eur/db áron is, szóval nekem ez a fejfájás nem hiányzik.
A SUN RINGLÉ felnikre rákeresve mindenki panaszkodott a TL kapcsolatban, volt aki azt írta hogy a boltba kiállított bringán pukkant le a felniről, ezek nem erre lettek tervezve sajnos, a hátsó drótos ikonom szinte ráesik a felnire.
Elvittem a szervizbe ahol azt mondták hogy ha nem érdekel a súly, töltenek bele slimeot, kb semmi pénzbe nem kerül és az is megfogja a legtöbb tüskét + a külsők is maradhatnak. Ha nem válik be, jöhet a TL. Így hogy tudom, ezek nem is olyan gagyi felnik, lehet megérné a teljes kerékszettet cserélni, és úgy még talán el is tudnám sózni a mostanit.
Csak hát akkor meg jön az hogy nekem center lockos a tárcsám, meg shimano kompatibilis agy kell, és pl ez a jóféle fulcrum szett felejtős, pedig nem is olyan horror áron adják.Egy ekkora módosításnál már érdemesebb bringát cserélni, az a tavalyi Cube jó döntés lett volna...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136603 üzenetére
Az szívás akkor, ha nem átalakítható a felnid . Nem értem, ez a fulcrum nem shimano kompatibilis? Nekem annak tűnik. Amilyen kereket én vettem az még olcsóbb amúgy és ugyan nem írja, hogy tubeless kompatibilis, de tökéletesen műkszik szerintem és mások szerint is, állítólag jobban, mint a DT Swiss tl ready felnijei. Azt, hogy megéri-e inkább bringát cserélni, azt te tudod, nekem nem érte volna meg, mert ha a jelenlegit leváltom, akkor nem fogok megint középkategóriás alu xc-t venni, hanem valszeg meglépném a karbont és az már "picivel" nagyobb beruházás, mint egy belépő kerékszett.
Ja és most jutott eszembe, nemrég nem itt linkelt valaki 100 eurós akciós tl ready kerékszetteket valamelyik angol oldalon? Talán planetx?Hasaggymeg: Ja, számítok rá, hogy hosszú túrákon párszor feltöri a seggem az elején, de melyik nem?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136617 üzenetére
Azért nem olyan nehéz utánnanézni melyik kerékszettet dicsérik és melyiket húzzák le, az a DT nálam is esélyes volt, de mivel láttam, hogy pár helyen lehúzzák, lemondtam róla. Na de akkor ha jól értem minden problémád meg lett oldva, csak nehezebb lett a bringád.
Amúgy nem tom milyen mérleged van, de ez a bringával szobamérlegre ráállós mérés, ahogy itt is többen mérik a bicajt, hülyeség, a múltkor örültem, hogy 12.8kg a bringám viszonylag nehéz telóval és alsó meg középkategóriás hajtással, de legutóbb már 13.7-et mértem . Fel is húztam magam ezen és rendeltem egy bőröndmérleget, kíváncsi vagyok az mennyit mutat majd.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136632 üzenetére
Ha a mavic sem lenne jó, nem vettem volna meg, de egyedül azt dicsérték mindenhol (a topikban is) ebben az árkategóriában, szal az lett és eddig bevált, tubelessel is.
Szóval akkor 15kg a bringád?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
athomi
veterán
válasz trialboj #136736 üzenetére
És bírni fogja ez a kerékpár (Kellys Cliff 90) az én közel 100 kilómat? Nyilván nem ugratgatásra használnám, de azért városban elkerülhetetlen hogy szegélyekre le és felhajtsak. Legalább 10 évet jó lenne ha bírna a váz.
Van egyáltalán jobb alternatíva 155.000-ig bezárólag (ez a plafon ameddig elmehetek)?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136872 üzenetére
Most akkor képzeld el hogy mászhat egy 9 kilós karbon xc . Én ha váltok, akkor valszeg arra fogok, mert felénk nem árt, ha egy bringa a lehető legjobban mászik, amennyire csak lehetséges. Azért egy karbon endurót, amilyen Toobee gépje is, nagyon elfogadnék és tutira m*rhajó lehet, de sajnos azokat nem az én pénztárcámhoz szabták. Az alu endurók meg... sosem próbáltam, de a közeljövőben ki fogom, így "vakon" úgy gondolom, hogy mászáskor sehol sincsenek egy karbon xc-hez képest . Szal valamit valamiért és persze ha sok a pénzed mindent lehet egyszerre . Egy srác pár napja írt rám, hogy néha kijönne velünk tekeregni, neki alu endurója van, pontosabban Scott Ransom 930, kíváncsi leszek felfelé bírja-e majd velünk a tempót, saját bevallása szerint még Somlyón is meg kell álljon párszor pihenni, ahol én akár 4-5x is kimászok alu xc-vel pihenés nélkül. Persze abban is biztos vagyok, hogy lefelé állva hagy majd...
A 27.5 vs 29er témában egyetértek, bár azt is látom, hogy bőven vannak olyanok, akiknek mégis jobb lehet egy 27-es.
szerk: amúgy ha nagyon fáj a szíved a Cube bringáért, gondolj arra, hogy nézne ki rajta a 2.2-es Race King[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137058 üzenetére
Ajánlok én is, mivel hármat is használok jelenleg és mind best buy kategória .
Bollé Contour: kényelmes, nagyon könnyű, a lencse jó minőségű, de mivel nekem Smoke van, erdőben nem látok vele. A haveromnak ESP-t rendeltem, ő azt nagyon szereti, azt mondja, hogy eddig a kedvenc szemüvegje.
Hátrányok: pici ember vagyok pici fejjel, nekem egy kissé nagy, de nem vészes... a haveromnak tökéletesen áll a fején. A másik meg, hogy az enyémet valami megkarcolta, nem tudom a lencse-e ennyire érzékeny, vagy én tettem tönkre véletlenül, a haveromé olyan, mintha új lenne, az övé nem karcos abszolút20/20 PTE2102: Ebayes kütyük kis pénzért topikban közkedvenc márka, állítólag többen bevizsgáltatták optikusnál és eddig mindegyiknek kimagaslóan jó minőségű a lencséje, kb. a nagy márkákkal egy szint. Mivel régóta ki akartam próbálni egy polarizált jó minőségű napszemcsit, adta magát a dolog, hogy vegyek egyet, olcsó, gondoltam ha nem tetszik nem bukok sokat. A keret minősége nem gázos, de nem is kiemelkedő, viszont a lencse tényleg jó és személy szerint nekem nagyon tetszik, hogy belátok az autók ablakán, látom a sofőrök arcát, ha intenek valamit pl kereszteződésnél el akarnak engedni stb.
Hátrányok: az elején szorított és fájt a helye a fülem mögött, de már kitágult vagy nem tom, megszűnt a probléma. A másik meg az, hogy erdőben ezzel tényleg semmit nem látok, túl sötét, szal inkább aszfaltos körökön veszem fel.
Itt az összes modell: [link]Uvex sportstyle 204: elegem lett abból, hogy sötét lencsékkel nem látok erdőben, a fotochromatikus szemüvegek nekem drágák, no meg ha nem működik megfelelően, vagy elhagyom, tönkreteszem, akkor kidobtam a pénzt az ablakon, ezért gondoltam veszek egy átlátszó lencsést, aztán csók... ez is védi a szemet a káros sugaraktól, max az első 2 percben, amikor kimegyek a napra hunyorgok kicsit, meg ilyennel nem lehet sunyiban a csajok seggét stírölni. Eddig bevált, ezt a szemüvegemet szeretem a legjobban.
Hátrány: a legkisebb folt is zavar a lencsén, gondolom azért mert átlátszó, ezért minimum minden tekerés előtt alaposan meg kell törölgetnem.Bogár egyiken sem jutott át eddig, pedig elég sokszor volt már, hogy akkorát csattant rajta meg kellett nézzem elrepedt-e a lencse
szerk: ha igazán komoly minőséget akarsz elérhető áron keretben és lencsében is, akkor nézd meg esetleg a Polaroid napszemüvegeket, szerintem simán Ray Ban szint. Igaz, ezek sima napszemüvegek, szal...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #137058 üzenetére
Sajnos bármilyen szemüveg alá bekerülhet egy kisebb bogár, vagy sár. 100%-ban kivédeni nem lehet.
És azzal kapcsolatban is rossz hírem van, hogy a szemüveg annyira egyéni dolog, hogy így látatlanban lehetetlen jót ajánlani. Lencsében tudok jót ajánlani, de, hogy neked melyik keret, melyik lencseforma lesz a kényelmes, ez majd akkor derül ki amikor felpróbálod.
BBB szemüvegekről sok jót eddig nem hallottam, bár én személy szerint nem használtam.
Uvex-et ismerem, egyik kedvenc típusom a Sportstyle 803.
Létezik 3 féle lencsével, egy sima color vision, egy vario color vision és egy sima vario. Van belőle small és normál méret. Nekem a small méret jó, de nekem kicsi fejem van. A 803-as egyébként elég jól véd, nem nagyon emlékszem, hogy a szemembe ment volna bármi is, miközben ezt viseltem.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #137095 üzenetére
A pántot+szenzort hagytam otthon, de ha ducttapeből csinálsz olyan pántot, ami a szenzor két pólusához elviszi rendesen a jelet, akkor le a kalappal. Mondjuk utána az epilálás nem hiányozna.
Órám volt, az is nagy segítség, hogy tudja az ember mennyi van még. Ja, eszembe jutott kalibrálni az órát, egy Fenix 3, a pályarajz alapján is beállítottam a kezdést 350 m tszfm-ra, és jól mérte a szintet a baromterikus mérőkéjével.A srác valami régi bringás pesti futár, majd valaki pontosít. Mi is aszfalton forogtunk az elején, azért terepen sokat nem tudsz, ott inkább csak a motiváció, hogy menjen valaki elöl, aki húzza a többit.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #137128 üzenetére
+Zolkow:
Köszi, beszéltem a postával, már visszament Kínába... 1000 forint ellenében megfordítják, de nem tuti. De legalább egy emailt küldenének, mint a GLS vagy a FoxPost..
Ha nem jön meg, kérhetek visszatérítést annak ellenére, hogy nem az eladó hibája?[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #137147 üzenetére
Ha itt vagy, gondoltam javítod vagy véleményezed az olajos dropper témát, a te esetedben ugye annyira nem nagy gond ha nehezebb szerelni, habár ez nem igaz, mert attól hogy te meg tudod csinálni, még valószínűleg neked is macerásabb, hosszabb és drágább mint a sima bowdenes beszerelése.
Csak érdeket volna, hogy te látsz bármi előnyét az olajos rendszernek, és ha nem akkor mifrancért van még mindig jelen? Nekem is volt reverb, és nagyon izgultam nehogy baj legyen vele, mert fene tudja hova vittem volna.
--Egyértelmű hogy a kék Merdia néz ki jobban Nem is értem miért venne valaki unalmas feketét mikor vehet izgalmas gyöngyház türkiz árnyalatot, amiből nem sokat látni. Az a hűtőrács lehet kicsit tényleg gagyi, de élőben biztos jobban mutat, meg ha már megvetted, nem hiszem hogy zavarna.
A videóban viszont azt mutatja hogy felfele jön ki a hő...(ami max akkor igaz ha le van támasztva a gép) na most a bringa előre halad laza 20-40kmph sebességgel, már hogy jönne felfele és előre ki a hő a vázból? Nem ott fent megy be, és valahol lent távozik? Azért csak nem az óvodás szakkörből került a meridához az aero mérnök vezetője Sanszosabb hogy az animációt rontották el, vagy valami fizikát meghazudtoló hűtési technológiát sikerül kidolgozniuk?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Csokicsibesz
tag
válasz trialboj #137184 üzenetére
Ezek üzleti döntések, a Merida nem egy kicsi cég. Tajvani tőzsdén jegyzik, a Specialized 49%-os tulajdonosa is nem mellesleg. Hidd el, hogy van jó pár merketingesük meg piackutatójuk és tudják mikor/hogyan kell terméket bevezetni.
Nem mellesleg minden gyártó most teszteli/mutatja be az új termékeit. Ez elmúlt pár nap tele volt bejelentésekkel: 2 új Trek bringa, új Ghost Lector, új Merida e160, új Sram SX eagle szett stb. Így működik ez a piac.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137224 üzenetére
Runnernél max egy évig szolgál egy villa úgy, hogy csak hétvégente van ideje zúzni egyet, annyi idő alatt egy Fox sem romlik el . Amúgy nekem is panaszkodott egyik haverom a Fox telókra, szal nem csak tőled hallom ezt.
A második kérdésedre a válasz: Szerintem használd gyakrabban azt a lock pöcköt, így idővel reflex-szerűen fogod majd nyitni-zárni, mert hozzászoksz. Ha ritkán használod, akkor mindíg el fogod felejteni kinyitni, mert nem vagy szokva...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #137224 üzenetére
Az, ha valamit átugrasz, és a túloldalon lerakod normálisan (=bunnyhop) semmit nem okoz a lezárt villában. Akkor lehet gond, ha beleállsz orral az árokba, vagy nagy sebességnél elkapsz egy nagyobb szintkülönbséget, ami alulról megüti a kereket. De ezek olyan esetek, hogy szerintem el is fogsz esni, úgyhogy észreveszed.
Az új villák sem nyitnak ilyenkor, csak valamennyit enged, hogy legyen egy kis mozgása. De ezt is el lehet törni, pl haverom SID-jének valószínűleg ezért törött el a rebound-ja. Igaz, ő nem is kapcsolgatta közben, illetve rosszul, de ez hosszú történet...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #137224 üzenetére
A finomabban indul az főleg kisebb egyenetlenségnél és felfelé érződik,mikor nem terheled,dolgoztatod annyira meg folyamatosan,de mégis kimozog minden apróságot,pontosan követve az utat,tapadást biztosítva az első guminak.Mikor zúzol lefele valami durva terepen,gondolom majdnem mindegy milyen finoman indul,hisz már az első döccenőnél megindult,és onnan már csak dolgozik mint állat. A Manitou is nagyon könnyen indul,ha meg hintázik kizárom. Álló helyzetben,terhelés nélkül elég jól lehet érezni mekkora + terhelés kell ahhoz,hogy egy villán megmoccanjon a becsúszó,ami után már természetesen könnyebben mozog.Ha nem indul könnyen,a kisebb döccenőket teljesen,de a nagyobbaknak is egy részét a kormányon fogod érezni.Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #137224 üzenetére
nem válasz, csak elmondom, hogy én nemrég leszereltem a lockout kart. Márhogy a bowdenjét. Pedig biztosra vettem, hogy merevvillás srácként nekem az nagyon alap, hogy kell, aztán párszor próbálgattam, mondom emiatt én nem kacskaringóztatok ott még egy drótot Jó, kiállva, felfelé tényleg pumpál... de azt elviselem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #137224 üzenetére
A finomabban megindul kérdést talán akkor értenéd meg, ha kipróbálnál egy 2000-es évek elejéről származó Made in Italy Marzocchi-t! Kb a cigicsikket kimozogja. Ahogy Hasaggymeg is írta, ez leginkább kisebb tempónál érződik markánsabban, de nagyobb tempónál is kihatással van a villa mozgására, de akkor már kevésbé.
Ennek semmi köze a tokenekhez, ezt leginkább a régi, profi rugós villák tudták. Persze levegős villák közt is van különbség, jelenleg a Fox ebben a legjobb.
Egyébként nem véletlenül használnak DH-ban, Enduro-ban sima tekercsrugós tagot. Nem csak azért mert jobban bírja a terhelést, ma már a túlfolyós levegős tagok is brutálisan bírják a zúzást. A rugós mozgását a mai napig nem tudja 100%-ban leutánozni a levegős.Igen, a Fox szerviz szempontjából macerásabb, de most a kérdés a működése volt. Mint teló a csúcs Fox-ok jobbak mint az RS. Az más kérdés, hogy egy RS-t könnyebb szervizelni és alkatrészt is könnyebb hozzá szerezni, ezért népszerűbb mint a Fox, de az RS sem makulátlan, az új Charger csillapítások nem hibátlanok, szeretnek kipukkanni.
Semmi baja nem lesz a villának ha néha bezárva marad a lock, de nyilván nem jó ha állandóan így használod terepen.
jjeahh: Azoknak a selejtes szériás Fox villáknak egy év sem kellett, alapból szar volt.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #137249 üzenetére
kevésbé félrevezető, ha a féktestet a féktestre, a váltót pedig a váltóra használod
(féktest = amiben a fékbetétek vannak, és ami a kormányon van, az a váltókar )
Csak azért írom, mert ha jól emlékszem, következetesen így írtad máskor is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137249 üzenetére
Elhiszem, hogy hajlott a fékkar vagy mi, vannak ilyen elcseszett szériák. Én azért kíváncsi leszek egy SLX vs SX összehasonlításra, ha jól gondolom kb. egy ligában játszanak.
Whyst: Merevség, súly, a heggesztés igényessége, geometria stb. Személy szerint egy ennyire olcsó áruházi (?) bringával, aminek nemhogy a geoja, de még a felszereltsége is nemzeti titok, nem biztos, hogy mernék terepen zúzni . Persze ettől még lehet, hogy rendben van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137431 üzenetére
Ja, lehet ebben valami, ő 55kg körül lehet, én meg 65 vagyok . Bringát nehéz lenne cserélni, mert ő létrával kell felmásszon az enyémre, az övén meg én lerúgom a kormányt, asszem XS-es méret .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
// Chaka //
tag
válasz trialboj #137496 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. A hátsó sor és a lánc cserés lesz. Már csak a másfél kilométerre levő munkahelyemre járok naponta, esetleg a városon belül. Szóval nem várható hosszas kopás. Tavalytól kihagyom a december-januárt is, mert a só/sár/fűrészpor/víz/olaj keverék megöli az acélt.
Több ezer telefonszámot tudok fejből, csak azt nem tudom, hogy melyik kié.
-
// Chaka //
tag
válasz trialboj #137514 üzenetére
Nem fújni szoktam, hanem végighúzom a láncon az olajozó csőrét, és a lánc pedig megolajozza a fogaskerekeket. A mindennapos mindenidős üzem azzal jár, hogy olajos poros réteg hízik a fogaskerekeken. Ha esőt kap, akkor a víz többnyire lepereg róla. A gond a téli sózással van. Amíg nem használtam sóban, addig takarítás után az acél acélnak látszott. Egy sós/fűrészporos idény rozsdaboglyát csinál a bicikliből. A fűrészpor rátapad a fogaskerékre, az olaj ott tartja, a sót és vizet magába issza és tárolja. Persze naponta pucolva talán nem olyan hamar rozsdálna, na de izé. Már Google-n rákerestettem a kardántengelyes biciklire is Szerintem bele fog férni a keretbe a hátsó sor csere, és ezután már vigyázok a sóval. Ha találok valami olyan spray-t, ami tartósan ott marad (a fogaktól eltekintve), és védi a fémet, akkor lesz jóság.
Több ezer telefonszámot tudok fejből, csak azt nem tudom, hogy melyik kié.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #137532 üzenetére
Éppen akartam írni,hogy a kerekeid meglehetősen tiszták a cipődhöz képest...erre aztán ott a másik kép is. Itt is ez a helyzet,mintha források lennének a hegytetőn,mindenhol folyik a víz lefele.Szerintem csak telítődött a föld és most adja ki magából a fölösleget. 7végén én is szinte imádkoztam a meredek utakért,mert ahol lankásabb volt,ne adj isten egy mélyedésbe botlottunk,ott már állt a víz és a dagonyázó...azért ennyire nem lettünk sárosak,igaz nejem szájklokrosszosra vette a figurát és hátára kapta kerékpárját valahányszor maga előtt azt látta visszaváltok,hogy áttekerhessek egy pocsolya közepén.
Napfénysüti...és ha már zasszonyra terelődött a szó,elrongyolódott fekete kormánybandázsa és hiába 'jesztegettem piszkolódó fehér kormánybandázsoddal,nem tágít,olyan kell neki. 1úttal meg is kérdezném,van értelme úgy bandázsolni ahogy a fickó mondja,vagyis a várható terhelés irányába,hogy ne lazuljon,hanem feszüljön az esetleges csavarodásnál?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #137535 üzenetére
Más is írta, nekem sem működnek a google tárhelyes linkjeid. Illetve be kell lépni, de nem fogok, mert vagy céges gépen vagyok, vagy mobilon, ahol a dual sim (cég/privát) miatt nem vagyok állandóan belépve, főleg, hogy mindkettőhöz használom a gmail-t. Csak úgy megemlítem, miattam ne változtass, de nem is tudok reagálni az ilyen fotókra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fetz
csendes tag
válasz trialboj #137593 üzenetére
Nagyon köszi, a matricát is figyelni fogom! Remélem nem lesz olyan rossz állapotban, mint, ahogy azt feltételezzük!
Ja, és ha valakinek van kedve holnap délután/este, Budapestről/Velencéről Ráckevére (és vissza) menni, természetesen háztól-házig fuvarral, szóljon nyugodtan!
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137771 üzenetére
Sz*r az a rózsaszín lötyi, tubeless tejből sem mindegyik jó. Nekem a Stan's nagyon bevált, tegnap is vigyorogva gurultam át 3 méternyi nagyon apró üvegszilánkon . Kb. olyan érzés mint goretexes bakancsal pocsolyában ugrálni, mert megteheted
szerk: hátha ez meghozza a kedved[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #137771 üzenetére
Nincs az az isten,hogy én azt a sz@art betöltsem gumimba. ...legalábbis nem most lesz az.
jjeahh...ez tényleg meggyőző.Hogy megy a becsatolás?
Predator2...gyanúm kábé beigazolódott,erre nem,vagy csak filléreket szabad költeni...de inkább nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137795 üzenetére
Szerintem megért egy próbát az a belső is, nem tudhattad előre, hogy sz*r lesz.
Maxxis ezek szerint nem csak nálam amortizálódott fénysebességgel.
Vittoria gumikkal én is szemezek, tetszenek nekem is, egyedül attól félek, hogy vékonyak, elvileg pl. a 2.25-ös Barzo tolómérővel lemérve nincs 2.25", hanem keskenyebb, ezért lehet megkockáztatok majd jövőben egy 2.35-öst.
A Veltec-ről sosem hallottam, de ettől még nem biztos, hogy sz*r, a Mavic meg azt írja, hogy UST. Laikus vagyok hozzá, de az UST felnik nem csak UST gumikkal kompatibilisek? Ha nem, akkor majd a szakik remélem jól megmondják, ezzel sem lenne jó kockáztatni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #137814 üzenetére
Én úgy értelmezem, amiket írsz, hogy azt folyadék nélküli használatra értik.
Mert az UST az még a tejes rendszerek elterjedése előtti dolog, olyan, mint az autóknál. Azt nem tudom (meg az előbbinek sem néztem külön utána, lehet hogy rosszul emlékszem), hogy jelent-e ez olyat, hogy mondjuk minden külsőt nehezebb lesz rá felimádkozni, a passzosabb perem miatt ... de szerintem ott inkább a külső az, ami speckó, hiszen tömítenie kell.Csak azért nem írtam már tegnap, hogy épp az ebike-on akadtam a Joe's cuccok között olyanra, ami direkt NEM TLR kerékhez van kitalálva, mert láttam, hogy már rá vagy kattanva az átalakításra . Nem néztem utána ennek sem, gondolom más a tej. Én inkább a TL ready változatot vettem, mert a felnik tudják. (öö...vagy csak álmodtam? )
Arról már nem tudom, volt-e diskurzus, hogy a küllőhosszok jók lesznek-e. Azért felnik között vannak különbségek, szóval az lehet, hogy nem olyan egyszerű. Igaz, hogy egy marék ezüst színű rozsdamentes síma egyenes küllő nem akkora tétel.. 64 db fekete húzott az már 20e fölött van inkább.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #137823 üzenetére
Akkor leírom sokadszorra is: vidd el szervizbe, és megcsinálják 10e Ft-ért, bármilyen felnit. Eddig drótos Contit használtál, mert a hajtogatós parasztvakítás 20 Euroért, de most 40-ért veszel olyat, amiről nem sok vélemény van. Nem értelek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #137823 üzenetére
Ilyen, amikor kiragadod a szövegkörnyezetből a részletet ;-)
Ami nekem is új (mondom, igazából sosem ástam bele magam, ennek az UST dolognak a fénykorában sem), hogy van az UST, ami airtight folyadék nélkül is, és az UST-ready, ami folyadékot igényel, de pontosabb a pereme, ezért kevesebb lötyi kell, és nem is fog lefordulni, mert pontosabb. Pontosabb = se nem túl tág, ami előidézheti hogy lefordul, se nem túl szoros, hogy ne tudd felrakni targonca nélkül.
Ez volt az én értelmezésem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137814 üzenetére
Jé, ezt a videót nem láttam . Amúgy én sem tökölnék a helyedben Vittoria gumikkal, inkább vennék valamit ami ismert, garantáltan működik és jó, pl. valamelyik bevált Conti vagy Schwalbe modell. Azt a kis mikrorezgést aszfalton meg olyan nehéz elviselni? Mostanában én is megyek aszfaltos köröket és jól felpumpálva a Nobby sem zavar. De veheted tölem a Vittoriát is, csak hát gondolom már nyakig vagy a kudarcba fulladt kisérletezgetésekből .
A listád nekem jónak tűnik, ha az UST felni és a szelep működik, akkor jó kell legyen. Nekem is ilyen szalagom meg tejem van amúgy.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #137828 üzenetére
Vannak itt is ilyenek,ne izgulj,inkább a jó szerelő a ritka mint a fuser.Ez gondolom többnyire a kereslet miatt is alakul így,100 alatti kerékpárt birtokló tulajdonostól mennyit lehet elkérni egy pár órás javításért? Talán öt,tízet,de akkor is már 10%-a kerékpárja árának,annyi meg csak arra elég,hogy ne haljon étlen a szerelő.Nekem egy óra nem elég,hogy alaposam megmossam a kerékpárom és megkenjem a hajtást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tenisz topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Női városi bringa (Sierra City)
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs