-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz bunddog #92375 üzenetére
mi a cél? a teljes eltüntetés?
milyen a váz anyaga? milyen festés? Ha zavar, és valami kompromisszumos megoldás is megfelel (nem horror ár, de nem is lesz teljesen olyan, mint a gyári), akkor azt tudom elképzelni, hogy helyileg kap 1 réteget a megfelelő színből. de ha mintás a váz, speckó a szín... szóval én nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, hogy biciklivázon annyira zavarjon a karc, hogy komoly erőfeszítéseket tegyek bele a kijavításába.
Ha látnám, akkor is csak kicsivel tudnék okosabbat mondani, de így annyira mondjuk nem tudom elképzelni a sérülést. Lehet hogy csak ezért, de azt tippelném, csak durva árakat mondanának rá a fényezők.ja, matt fekete. az relatíve talán egyszerű, ~1200 Ft egy használható spray, ha ügyes vagy, javítható házilag is, ha mély a karc (akár picit is), akkor tömíteni kell előtte, mert a feketén nagyon átlátszik a felület egyenetlensége.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
mekkora táv/idő? mert lehet, hogy csak kicsit szokni kell a kezednek. de amúgy vannak azok az ovális keresztmetszetű markolatok (ld. Ergon, meg sok hasonló van olcsón), elsőnek olyannal próbálkoznék, meg nekem volt olyan kesztyűm is, ami szorított kicsit, és csak hosszabb távon vettem észre.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
nekem ilyesmi van, csak BBB-ből: XLC
Ezekből van nem bilincses is, de én mindenképpen a bilincsest ajánlom, mert nem forog el, és itt pont az a lényeg, hogy hogy állítod be, valamint hogy maradjon is úgy, ha megtaláltad a megfelelő állását. Az egyik ok az szokott lenni kézzsibbadásnál, hogy nagyon megtörve tartjuk a csuklónkat, és az idegek nyomódnak, ez segít egyenesebben tartani azt.
De ezer más oka is lehet, pl. túlságosan előre dőlsz tekeréskor, vagy olyan a nyeregpozíciód, hogy túl sok súly kerül a kézre, és kevés a lábakra. Ja, meg az is ott van, hogy ha elszoktál a tekeréstől, akkor a hátad sem tart annyira, mint fog, ha megerősödik, szóval sokminden számít, adj még időt ennek a dolognak.
Amikor aszfalton tekertem többet, nekem is volt, de ennél csak hosszabb távokon, meg elkezdtem én is kikutatni az okát.. aztán azóta inkább erdőben tekerek, ott nem olyan statikus a kezek terhelése ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz kmarci25 #92588 üzenetére
tehát aszimmetrikusan áll be a két oldal? azt általában a csavarokkal bejátszhatod középre, amik az oldalukon vannak, és a rugó feszítését szabályozzák. de érdemes lehet előtte leszedni őket, és a forgáspontoknak adni egy kis kenést, mert lehet, hogy az egyik szorul, az okozza.
tubeless: én olyan külsővel próbáltam, ami nem kifejezetten erre való, viszont TL ready (vagy mi) felniken, és nem volt igazán gond vele, igaz, az én túrágatásom mellett nem is jött ki annyira az előnye. azért váltottam vissza belsőre, mert néha cseréltem aszfaltosabb külsőre, és nem akartam annyi macerát. Rapid Rob külső, WTB felni+szalag, Continental Revo folyadék volt, utóbbit belsőben is használom azóta, nekem bejött.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz galuska95 #92597 üzenetére
régen a WTB-nek volt olyan megmozdulása, hogy letét ellenében elvihettél tesztnyerget, aztán ha bejött, megvetted a rendes változatát. nem tudom, ez van-e még, de én éltem is vele.
Ez nagyon egyéni dolog, de a legfontosabb talán, hogy a két ülőcsontod milyen távolságra van egymástól, a Speci is úgy adja meg a nyergeinek a méretezését (vagy valami ilyesmi, rég nézegettem.)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #92624 üzenetére
ez aljas, hogy ilyeneket lehet venni mellesleg szinte pont ennyibe került az autóm annó, de mindenesetre ijesztő, ez ránézésre már nem is néz ki annyira pedelecnek.
nem hiszem, hogy nekem való lenne, de érdekességképpen kipróbálnám.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz axlfsi #92639 üzenetére
Mi banddel (tudom,külön eszköz, de a régit már fillérekért utánad dobják) fel lehet oldani, mint "megbízható eszközzel". a mostani telefonommal nem próbáltam, szóval azért nézz utána, de az előzővel működött. mint tipp..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #92642 üzenetére
simán átérzem, és valószínűleg tényleg ez a felhasználás, ami leginkább indokolja. csak engem a lejtőzés nem nagyon mozgat, azért is esek kívül a célközönség körén, de technikailag érdekes nekem is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
van ötletetek, hogyan tudnék kipróbálni legolcsóbban egy 27,5+-os (mondjuk 2,8" körüli szélességű) első kereket? Hátra nemigen férne be, oda a 2,25-ös is inkább csak száraz időben megy ;-)
Nézem alkatrészként, de a külső is rohadt drága, én 5e körül szoktam külsőt venni, nem 15-ért..
De lehet, hogy csak nem ismerem a jó forrásokat. aprón is kerestem kerékszettet, de nincs is sok, meg szerintem egy alap 27,5-ös felni keskeny oda.
Most így belegondolva annak se sok esélyét látom, hogy valakinek lesz, aki kölcsönadja, mert nekem 100x9mm-es az első tengelyem, akkor ezek szerint kb. a fűzetés az egyetlen út, és minimum 30-at elköltök, hogy kipróbálhassam? :-/Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
tegnap láttam régi XT-s integrált hajtókart csapággyal együtt 13 ezresért aprón, az aprópénz érte, de ha tényleg hátsó agyat(kereket) is cserélni kell, az már nehezíti az ügyet. amúgy használtan levedlett váltásokat(hajtásláncot) jó áron meg lehet csípni, amikor állnak át az emberek 10-es, 11-es rendszerre.
A lánc súrlódását tényleg okozhatja a görbe lánctányér, de az első váltó beállítása nekem mindig is vacakolós volt, többszöri nekifutásra szokott sikerülni, az elmondottak alapján nem lepődnék meg, ha csak lusták lettek volnaszerk.: ja, igen, a 9-es XT az tudtommal menne szépen a 7-es hátsó sorral, mást nem lenne muszáj cserélni, de azért más is megerősíthet. csak arra írtam, ha a tányérok görbesége zavar.
De azt is kifelejtettem, hogy ha egy trekking bicó, netán valami városi suhanós, akkor talán nem illik az összképbe egy duci MTB hajtókar.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
most mindenféle szerteágazó témában jövök kérdésekkel...
szóval felmerült, hogy cserélnék villát, tehát választhatok QR9-es és QR15-ös közül. Most QR9-es tengelyű kerekem van, értelemszerűen agycserével is járna a művelet, de megéri ez nekem? a sima gyorszárat nem érzem egy hű de frankó dolognak, ez főleg akkor jön elő, mikor kereket szerelek, és visszarakom, majd a féktárcsa nem pont oda kerül, ahol volt. Ilyenkor jön, hogy kiveszem, és újra, meg hogy fejreállítom, hogy biztos vízszintesen fogassam be, stb.
Ilyen téren javít a QR15? Tudom, inkább a merevség miatt szokták erőltetni, de nálam az másodlagos.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
nem sok képem van pedelecekről, de hogy képbe kerüljek: ez (valamelyik KTM) árában van? mert a 300 pénz sokkal elviselhetőbb,mint a 600... elképzeltem,hogy hátha a párom is tudna jönni velem.. ja, telóról link: http://apro.bikemag.hu/browse/elektromos/3db-ujszeru-e-bike-ktm-e-race-bionx-48v-facelift-670km-flyer-full-slx-panasonic-48v-216km-rel-l400808.html
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
telóról kicsit nehéz használni az oldalukat,de itt a link. a gyerkőc bicójához vettem egyszer hasonlót,ott csak bementem a boltba,és valamit adtak, meg mivel nincs ilyenhez szerszámom, fel is tetettem. az is valami noném cucc volt, de ha jól látom, Sturmey-ből van választék is fogszámból.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
ha a fogszámot kérdezed,akkor a mostani alapján válassz ugyanakkorát,vagy akár másmilyet, egyéb méreteket nem tudom fejből.. meg a kontrára figyelj tényleg
Balaton-kör: monti is jó,csak valami aszfaltosabb gumi legyen, meg készülj, hogy csak a nagytányért fogod használni, reméljük, van!
Ktm pedelec: köszi, csak valahogy látványosan olcsóbbak voltak,mint a többi hasonló. persze azt sem tartom kizártnak,hogy azokat árazták túl használtan, nem volna szokatlan az ilyesmi
nem annyira időszerű ez még,de azért nézegetem a lehetőségeket. kínai megoldással is találkoztam már (átalakító szett), de minimum megvárom a tapasztalazokat vele, túlságosan új még. nem várom,hogy ugyanazt tudják,mint egy komplett gyári rendszer, de bringa már van, szóval csábít egy elsőkerék cserével megoldható dolog is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz atomiquebomb #93032 üzenetére
ha annyira új, hogy még bekopva sincs a fék, akkor legnagyobb eséllyel az... állítólag a Shimanónál az alsóbb kategóriás hidrós fékek is jók, szóval ez alapján minimum tűrhetőnek kéne lennie. De a beállítás is sokat számít, mint tudjuk, az sem mindig sikerül egy boltból kikerült bringánál
gurulj le egy jó hosszú (km+) lejtőn, ami igénybe veszi a féket, meg azért ne süsd, de ennyi kell neki, amikor teljesen új.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #93048 üzenetére
köszi!
Akkor ott kezdem a további nézelődést
Feleségemet ismerve én annak is örülnék, ha legalább aszfalton többet sikerülne menni vele. régi jó tandemes idők... ;-)
Amúgy az mennyire irreális elvárás, hogy fékezéskor visszatöltés valósulhasson meg? ez csak agymotornál lenne lehetséges, nem?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #93056 üzenetére
Közben elolvastam az AMbringa oldalon (de durva, amikor utoljára ott jártam, még azt hiszem, csak fekvőkre voltak specializálódva, mármint ez olyan régen votl, hogy talán nem is nagyon volt még pedelec) pár írást, és megtudtam néhány alap dolgot. És ki is következtettem, hogy mivel nem az Alpokból fogunk gurulgatni, talán ez a visszatöltés nem komoly szempont. Nem próbáltam még semmilyen rásegítéses cuccot, de úgy képzelem, a nyomatékfigyelős azért a használatban lehet, hogy megéri a plusz összeget a pedálfordulatszám-mérőssel szemben. vagy tévedek?
más, de a pedálfordulatról jutott eszembe: felbosszantott, hogy pedálszenzoros km óra szinte csak vezetékmentesben van, és pont most döntöttem el, hogy kiutálom a wireless VDO-t amit ajándékba kaptam,
miután valszeg elnyírtam a jeladó elemtartójának fedelét szóval jó nekem a vezetékes is, sőt, jobb, de hol kapok ilyet? na, Banggoodon találtam. nincsenek nagy elvárásaim, de megírom, hogy milyen, ha ideért.Strazi: köszi, még nem aktuális (értsd: nincs rá pénz) , és szerintem sokkal jobban passzol a párom méreteihez egy 16-os vázú 26"-os MTB
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #93059 üzenetére
az én párom síkságon szocializálódott, szóval náluk kilépett a ház elé, és oda is, vissza is szinte gurulni lehetett. ideköltöztünk a Vértes tövébe, itt meg gyakorlatilag minden irányban csak emelkedő van ez nekem jó, de ő nem élvezi, hogy mindenért meg kell dolgozni ;-) azzal még ki is egyeznék, hogy a köves utakat nem szereti, nem az a vadóc fajta. csak így a sportolási lehetőségek elég komoly százalékától elzárkózik, de már puhítom...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #93089 üzenetére
nekem halálfélelmem volt oútin a keskeny kormánytól, attól féltem folyamatosan, hogy elesek
autós szállítás: tudom, hogy sokan nem osztják a nézetemet, de nekem a tetőn szállítás nagyon bejött. igaz, hogy kombi, és tetősínem is van, szóval viszonylag olcsón meg lehetett úszni, de nagyon kényelmes is, ha már fent van a tartó, fél perc rögzíteni a bicót.
Aztán lehurrogtok majd a légellenállást emlegetve.. a hátsó szélvédőre pakolt bringák szerintem simán kilógnak annyit felül/oldalt, hogy az nem kevesebbet fog, mint mikor a tetőn van. Mielőtt vettem tartót, kölcsönkértem egy ilyen pántos lógatós változatot, felraktam a biciklit, és annyira macera volt, meg olyan sokat kitakart mindenhogy a lámpákból, hogy nem is használtam, hanem beraktam inkább lehajtott ülésekkel hátra, aztán vettem később Thule Freeride-ot. Nem szándékom téríteni, csak egy vélemény ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
még a tetős tartóról egy gondolat: a Thulénak van kerékrögzítője, de ha nem lenne, alap, hogy gumipókkal, vagy gyorskötözővel rögzíteném a kerekeket. Volt nálam kölcsön egy noném, elég vacak volt tényleg, a rögzítője is, ahol a vázat fogta, és más ponton nem is rögzített. én alapból odapókoztam az egyik kereket, nem bíztam rá a dolgot arra az egy vacak szárnyasanyás rögzítésre. ugyanebből a tartóból a munkatársam (tőle kaptam kölcsön) elhagyta a bicóját autópályán, mert ő csak a a középső rögzítést használta. Szerencsére 50e körüli kárral megúszta, nem lett senkinek baja. más kérdés, hogy nem is értem, hogy árulhatnak ilyet, ami nem tartalmaz pántokat a kerekek rögzítéséhez, vagy biztonságosabb mechanikát, vagy valamit, ami kizárja az ilyeneket.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
az is lehet, és ezesetben az ő hibája, bár nem lennék meglepve, ha az újonnan 5e Ft-ba kerülő acél sínes cucchoz nem tartozott volna. Sőt, ha nem tartozott volna tényleg, akker sem értem, hogy merte rábízni arra az egy bizonytalan rögzítésre a bringáját, szóval nem akarom rákenni a gyártóra. A Thulének legalább olyan a kialakítása, hogy ha ügyetlenül rögzítem, és később meglazul, akkor is valószínűtlen, hogy ki tudjon jönni belőle a váz, mert szűkül a nyílása.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
világos, hogy nem a pántoknak kellene tartania, de amikor annyira elb*szott a csavaros rögzítés, hogy önmagában nem képes erre, akkor elegendő a plusz pánt, hogy ne tudjon kimozdulni a szorításból - ami legalább oldalirányban támasztja. nem a normális tartókról beszélek, amiknél tényleg rendesen ki van alakítva ez, hanem az olyan filléres vackokról, mint amit kölcsönkaptam. képkeresőn ilyet találtam, ez nagyon hasonló:
Ezzel csak az a baj, hogy talán megfog egy 28mm átmérőjű acélvázat, de vastagabbat egyre rosszabbul ér át, és ha nem az a fajta vagy, aki megmozgatja a bicót, majd újból ráhúzza a csavart, és kiszáll 10km után ezt megismételni... szóval érted. egyébként a képen itt is szerepel két pánt, és ahhoz nagyon kicsi rögzítés is elég, hogy ha a kerekeknél fogja valami a bicót, akkor az egész nem gurul ki a tartóból úgy, ahogy gondolom a munkatársamé tette
ezzel szemben itt van pl. ez:
Ez legalább annyit megold, hogy körben zárt a kalitka.
Remélem érthető a problémám..
utolsó kép, ezen jobban látszik a komolytalan pofa az alsócső megfogásához:
Ez íróasztal mellől még jónak is tűnhet, csak a gyakorlatban jön a 35mm-es vázcső (40-esig írják, hogy használható), azt már alig tartja, félig lecsúszik a gumi, stb...
Ettől ezeket lehet használni, de kizárólag egyéb rögzítéssel együtt. a menetszél az nem elhanyagolható már 90-nél sem, vigyázzunk a biciklinkre, kérem!
szerk: a körben zártnál is muszáj pántolni, mert ha kiemelkedik a bicó a sínből, akkor szintén lehet baj, még ha nem is hagyjuk el.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
akkor részben véletlenül sikerült talán a legjobbat választanom, 532-esből van nekem is kettő azóta. 17-ért vettem őket, szerintem nagyon rendben vannak, T-csavaros rögzítéssel használom őket Norautós alu keresztvasakkal. Ahol érintkezik a tartó és a keresztvas, onnan bizonyas helyekről eltávolítottam a keresztvas gumiját, hogy stabilabb legyen, de amúgy gumin ül. szerintem stabilan is állnak, de egy plusz csavarnak még van hely a kisebbik leszorítólemezen, a vékony alu rudak között, azt még ki figom használni.
(alumínium keresztvas, mi? noooormális? )
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #93201 üzenetére
a hátsót szinte csak arra használom, hogy kíméljem vele az elsőt.... mindig elöl lesz nagyobb a fékhatás, annyira nem tudod hátra tenni a súlypontod, hogy ne így legyen (vagy mindenesetre most nem jut eszembe ilyen helyzet ) ha nagyon kell, hogy hamar megálljak, és még nem blokkol sehol, akkor szerintem olyan 2:1 vagy 3:1 arányban az első javára jut a fékerő. vagy tudja franc, lehet hogy mégnagyobb mértékben.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz CaNNa3IS #93206 üzenetére
vad lejtőn én eleve lassan megyek
de attól, hogy az elsőre bízom a munka nagy részét, még nem jelenti, hogy blokkolom, pláne nem kanyarban, nem akarok én se meghalni de fékezésnél a súly mindig az elsőt nyomja, a hátsót emeli, így az első tovább elvihető blokkolás nélkül. a hátsóval nagyon hamar nem érni semmit, elcsúszik, aztán nulla a fékerő.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZTE_luky #93219 üzenetére
én valahogy úgy gondolkodnék, hogy ha nem akarsz flancolni, de minőségben feljebb lépnél, akkor is érdemes egy 8-as rendszering elmenni..ha nem most, mert új a fogsor, akkor később, viszont akkor nem érdemes a 6-os rendszerre sok pénzt áldozni. tehát vagy elkoptatnám a mostani sort+láncot, ez gondolom 3-6-valahányezer km, és utána egyben 8-asra, vagy amit mondtál, most csak váltók, és akkor max 10-est rákölteni.
A hátsó váltód milyen rögzítésű, váltófüles, vagy a régebbi tengelyre rácsúszós villa?
az elsőnél is a bilincsátmérőre kell figyelni, de ha találsz valami ősi Shimano LX-et (csak példa, azt sem tudom, volt-e 6-osban, bizonyára volt, de mikor 3x6 sebis bringám volt, csak álmodhattam volna róla), használtan, akkor hátha.. mostanában inkább a 8-9-10-es komplett rendszereket vedlik le az emberek, ezeket lehet relatíve jó áron megszerezni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZTE_luky #93239 üzenetére
apro.bikemag.hu
azt hiszem, még mindig ez a legnagyobb az országban.
első váltónál nem olyan kritikus a 6/7/8 sebesség, azt hiszem, a láncterelő kalitka szélessége lehet kicsit más, de úgy tudom, a lánckerekek távolsága ugyanaz. mondjuk ha valóban keskenyebb a 7 v. 8 sebességes kalitka, az gond lehet neked, ugyanakkor mintha a 6 és 7s lánc egyforma lenne, meg a hátsó váltó bowdenhúzása is, csak pluszba jött egy kerék... ilyen rémlik.
Sunrace cuccból 1-2 volt nekem, most hátsó fogaskoszorú van, elégedett vagyok vele, szóval a márkát amúgy bevállalnám, de ezeket a konkrét váltókat egyáltalán nem ismerem.
az ebike.hu-ról is rendszeresen rendeltem régen, de ennél a konkrét vásárlásnál lehet hogy kicsit macera online rendelni, nézve az opciókat..mármint a csavaros és füles közül nem tudom, melyik melyik, és nehogy gond legyen (vagy írj nekik előtte, fotózz, stb)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pvt.peter #93286 üzenetére
ha őrzött hely, én nem a létező legkomolyabb védelemre hajtanék, 10e alatt már találni izmos U lakatokat. Kryptonite-ból is láttam, de még a Decában is láttam olyat,amit megvennék. most egy kb.4 e Ft-os Citadel U lakat van, jó nehéz, flex nélkül biztos nem állnék neki
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pvt.peter #93302 üzenetére
ilyet húgom hsznál,ennél biztos van jobb és rosszabb is. úgy emlékszem, nem volt túl nehéz egy U-lakathoz mérten, ha ez számít. A zárral átellenes oldala csak beakad a hengerbe, nem mindkét oldalt zár, ez elsőre rosszul hangzik, de valszeg nem befolyásol komolyan. illetve ha valakinél flex van, elég egy helyen elvágni, annyiban igen ;-)
Az Abusokban sem hiszem hogy csalódni fogsz..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Játékos #93341 üzenetére
Shimano oldalán keresd meg a robbantott ábráját, ott ki szokott lenni részletezve, hogy melyik alkatrész milyen rendelési számon fut. úgy hátha lesz esélyed találni, valószínűleg nem egyedi alkatrész. becsszó, nem futtatom az ebike.hu-t, de náluk vettem már Sh kónuszt és csapágygolyót..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz DopeBob #93375 üzenetére
nemám elviszed előlem az apróról az Alfine agyas trekking kerékszettet!
A bowdenvezető hiánya nem akkora gond, persze vérmérséklettől függően... végig zárt házban megy nekem is a bowden, mert ilyen gyárilag, de erre is feltehetsz olyat a váltónak, a másik mellé fogatod, ameddig a hátsó féké megy, utána meg max 1-2 ponton kell rögzíteni a váltóig, de lehet hogy megáll magában.
Fura, hogy ennek sem vízszintes a papucsa, de ettől még jó lehet.
Amúgy a csomagtartót+egyebeket elég könnyű leszedni, ha amúgy a váz jó lenne de olyat keress, amire nem nyomta rá annyira a bélyegét a bevásárlókosaras életérzés Árakat nem tudok, de 1-2 gyártónak volt ilyesmi cucca, amit keresel, egyik talán Cannondale volt...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #93391 üzenetére
0 db. eladással... ugyan, vágj bele!
(nehogy... igaz,hogy valszeg visszakapod a pénzed, de több hónapig eltarthat, egyszer besz*ptam hasonlót szűz eladótól, de az nem volt ennyire nyilvánvalóan átverés)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #93400 üzenetére
szóval elmúlt az idő, amikor az XT agyas szett még akkor is az egyik legjobb ár/érték arányt képviselte, ha úgy fűzetted... tudom, a kónuszos kivitel miatt eleve valakinél kizárt, de már kétszer voltam úgy, hogy "most végre tényleg iparis kerekeim lesznek", aztán csak győzött az ár.
Egyébként nem is volt gondom soha velük, bár keveset megyek, egyedül egy Deore hátsó agynál lazul le örökké a kónusz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Vasinger! #93410 üzenetére
700 -> 720mm mindkét oldalt 1-1 cm különbség, azt nem is tudom, észrevenni-e...
Viszont lehet, hogy jobban észreveszed, ha más a két kormány hajlítása, ekkora hossznál már számít, hogy 6 vagy 9 fokos, olyan, mintha 5-10mm-rel hosszabb/rövidebb stucnit vennél.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Strezi #93423 üzenetére
az XT agyakra még kb 10 éve fűzettem kereket, azóta el is adtam, azokkal nem hiszem, hogy gond lett volna, hozzájuk sem kellett nyúlnom, amíg nálam voltak...aztán kerékméret váltás történt
új vázat egyelőre nem akarok, a hátsó gyorszárat nem is érzem szűk keresztmetszetnek, sokkal inkább az egyens fejcsövetBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #93453 üzenetére
ezért jó a fokozatmentesen dönthető nyeregszár...
én csak olyat vagyok hajlandó venni, biztos van több rendszer, ami működik, nekem az elöl-hátul csavaros bejött, az egyszerű is, nagyszerű is. volt már nagyon szerencsétlen rendszerűm, agyrém volt állítani, pedig fokozatmentes volt elvileg, gyakorlatban örültem, ha valahol fix volt végre.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Merida összteleszkópos kerékpár