-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz FireKeeper #127221 üzenetére
ez full mtb
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #127249 üzenetére
távol álljon tőlem,h pont én osszak észt ebben, de tudtommal az állóképességi edzés erre van, meg az alapozás. ha sokat nyomod 140 körül (most mindegy,h valójában lehet,hogy neked 130,vagy 150, de érdemes kiszámolni komolyabb képlettel,mint ami csak az életkort veszi figyelembe, a min és max pulzust meg is tudod mérni) , akkor biztos vagyok benne,hogy már 1-2 hónap alatt javulsz ebben, és alacsonyabb pulzussal mész majd ugyanott. és amúgy erre _is_ jó az alacsony áttétel a pörgetéssel, lehet,hogy eldőlsz, de viszonylag nem kell kiköpni a tüdődet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ToniSoprano #127260 üzenetére
ősidőkben volt hasonló, de akkor még a kormányom is acélból volt
Egészségesebbnek érzem a külső bilincsest, de biztos ez is működik, csak eléggé meg kellett húzni, ahogy emlékszem, azt meg egy mai vékony falú kormány nem tudom, mennyire szereti.
Viszont ez nem vesz el a hasznos szélességből...pulzus: én a kocabringások után kullogok valahol edzettségben, és talán pont ezért tavaly egyszer spinracingen 192 vagy mennyi volt a pulzusom, akkor 36 voltam, tehát max 184-nek illett volna lennie. A mérésben viszonylag bízom, egy Polar övem van, és szét sem hajtottam magam teljesen, tehát pár bpm gondolom még lett volna. az ébredésire most nem emlékszem pontosan, az 65 körül rémlik.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz kacsyx #127270 üzenetére
nekem ilyen Weldtite van, tubusos, csak pisztoly nélküli. így a legtöbb esetben semmit nem kell összekennem, direktben adagolom a tubusból. Nekem ez a kiszerelés is 10-20 évre elég, ahogy az eddigi fogyást nézem
az ítéletre: remélem azok közül a fiatalok közül is olvassák, akik bedugott füllel szoktak közlekedni.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #127273 üzenetére
a sarokra tett BOA tekerő mekkora!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #127312 üzenetére
Szerintem az a csalóka, hogy azt gondolod, ez egy normál bicikli, pedig egy traktor
Ezért tűnik keskenyedőnek a fejcső, nem pedig szélesedőnek
Még hátra kéne valami apró kék aszelepsapkánszelepen kívül, és akkor tökéletes lesz az összhatás, pl. a tengelyek -nyilván előre is akkor-, oszt jó.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127319 üzenetére
én váltógörgőben azért nem nagyon gondolkodom, mert több helyen olvastam, hogy az alu hangosabb, ami logikus is. Én inkább nem akarok hangosat Persze lehet hogy nem nagy a különbség, akkor mindegy.
Talán a ZTTO-nál láttam, hogy a ratchet systemes agyukhoz lehet választani 3 különböző fogszámú racsnit dulvák ezek a kínaiak. nyilván 1:1-ben lemásolták a DT-t, nincsenek illúzióim efelől, de talán pont ezért érdekes. még XD szabványú kazettatestet is árulnak DT agyhoz, szóval...
Azt már lehet, hogy nem náluk láttam, de vannak 100 dolcsi körül olyan megmunkálású sorok, hogy csak néztem. Hasonlóan a top Sram-okhoz, a néhány nagy kerék egy daraból van CNC-zve, a kicsik külön. Mondjuk ez olyan, hogy a Sunrace-ben inkább megbízom egyelőre (meg a 100$ lesz 140-150, mire megkapom), az már bizonyított, ezek pedig nagyon szét vannak könnyítve, de akkor is komoly.
Ha egyszer lesz gravelem (...), hajtás tekintetében valami ilyesmit akarok: GX 11s váltó, Apex-1 hajtókar (az 5 ágú, hogy olcsó legyen rá a tányér, meg az kicsit klasszikusabb, 42 vagy 44 foggal), hátul 11-42 sor, és akkor Sunrace, esetleg később 10-42 XD-s aggyal. Jó, ebben kevés kínai van, de olyan hajtókart pl. nem nagyon látok eu boltokban, szóval Kínából szerzem be
Nézegettem a Sunrace váltóját is, nagyon szép, talán jó is, de pont a 11 sebességeshez Shimano kar kellene, és meg ebben hosszú bowdenhúzás hívő lettem
Amúgy baromi érdekes, olyan a váltó, hogy 10-11-12 sebességesnek írják. Asszem 10 és 11 sebisként Shimano karral máködik, VAGY 12-esként Sram karralBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #127354 üzenetére
ez már elindult egy úton,ahol kezdenek kiegyenlítődni az árak,de eddig a "nyugati" gyártók voltak elkényelmesedve árképzés szintjén, még azzal együtt is,hogy egy csomó extra költségük van. mondjuk a kínaiak is drágulnak, ahogy fejlődnek is.. ha az lenne,hogy mindent meg lehetne tapogatni élőben, akkor sokkal többmindent mernék én is megvenni, pedig ÁFA határ alatt még így is van kísérletező kedvem
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #127369 üzenetére
nekem van az az olcsó Crivit lezippzárazhazó ujjú softshell kabátom, azt hordom legtöbbet. ma is kinéztem, 8 fok, mondom ez már tavaszias,de azért inkább több ruha legyen,mint kevés.. felfelé le is szedtem az ujjakat hamar,és mentek a hátizsákba, emiatt tud jó lenni egy hátizsák, bár az ujjai elférnek a saját zsebében is. nagyritkán elindulok eleve mellény konfigban. szóval nekem bejön. nyárra ez már meleg,de még tavaszra is, de a nagyon vékony mellény tényleg csak a szelet fogja,olyanom is van, de azt csak nyáron használom, láthatóságinak is, de nem szeretem,hogy nincs zsebe. és hogy keveset fog a szélből/testhőből, amikor rám esteledik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #127379 üzenetére
ha izotóniás italt iszol, azt szerintem az ilyen visszapótlás-témát nagyjából lerendezi, veheted készen is, de értelemszerűen por, vagy pezsgőtabletta alakban sokkal olcsóbb tud lenni. Én ritkán élek vele, de hát ezeket a lovakat nem olyan nehéz kordában tartani ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #127427 üzenetére
egy hátrahajló cső, és abban hátratolt nyereg még határeset, de elfogadható megoldás, de azért az ilyen extremitásokról nekem is az jut eszembe,hogy biztos jó-e az a vázméret.. én kipróbálnám a helyedben,hogy teljesen ELŐRE tolom. ha tényleg rosszabb,akkor oké, nem került semmibe. de néha át lehet esni a paci tuloldalára,ha esetleg nem úgy értelmezzük a jeleket,mint kéne
viszont ha offsetes nycső, nézd meg az offset mértékét is, mert szokott lenni kb 10-től 25-ig simán, egy 10mm eltolásút kb kár venni az esetedben,ha tényleg az a baj.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Nálam főként az a mozgatórugója a saját építésnek, hogy
-egyben nem szokott lenni annyi pénzem, amibe egy komplett bicó kerül
-ha létezik komplett bicóként, 1000%, hogy azzal kezdeném, hogy a fele alkatrészt lecserélem, tehát már nem is annyival olcsóbb a kész bringa. Olyat nagyon ritkán látok, ami épp az elképzelésemet hozza, vagy azokkal azért nem számolok, mert elérhetetlen kategória.
Így inkább apránként fejlesztgetek, aztán ami olyan, azt cipelem az új vázra. /ez úgy hangzik, mintha olyan sűrűn vennék vázakat, de életemben egy biciklit vettem kompletten, és 4 vázat magamnak, meg még 3-at a családba/más: tegnap kipróbáltam a mini permetezőt biciklimosáshoz
Eleve magyarázatra szorul, hogy én miért mosok biciklit, nos azért, mert jövő héten tervezem szervizbe adni a teleszkópot, és hogy nézne ki, ha nem látszana ki a sárból, nomeg a becsúszókon sem akartam rajta hagyni a dzsuvát, a saját lelki békémért. Ja és ezek mellett pedig most a műhelyben tárolom a gépet, a műhely sártűrése pedig elég alacsony. Az eredmény az, hogy egészen jól működött, előbb autómosó kefével a nagyját lepucoltam, de nem kizárt, hogy önmagában a permetező is működött volna. Juteszembe, le akartam tisztítani a láncot is, hogy végre kipróbáljam rajt a Squirt-öt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #127477 üzenetére
akartam még a csapágyakhoz írni,hogy ha olyan van,aminek nekiállok otthon,pedig nincs szerszámom (ami nagyon speckó,annak nem állok neki), ahhoz szoktam azt használni,hogy fúrok egy alkalmas méretű lyukat fába, és kézi szorítókkal behúzatom a dolgot, semmi kalapálás. pl. villa beépítéseknél mindig ezt használom, amikor rápréselős a legalsó gyűrű. agynál még nem használtam, mert nem kellett még csapágyat cserélnem.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #127582 üzenetére
ha az ott rozsdás zsír, akkor nem jósolok nagy jövőt a csapágyaknak. De egy combosabb menetes szár és két darab rétegelt lemez megoldja a préselő szerszámot, kiszedni meg talán a hivatalos kiütő eszköz is kalapáccsal működik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #127605 üzenetére
szerintem nyugodtan kenheted a V-féktüskét is, meg ha tudsz juttatni a csapágyába (már ha külön csapágyazott), az is jó, de arra tényleg figyelj, hogy a felnire, fékpofa közelébe ne kerüljön zsírból. ha telenyomod jól valami sűrű zsírral, az nem hiszem, hogy árt, inkább kint tartja a port, meg a vizet. (nem örökre, de én ezeket a részeket kenni szoktam) annak muszáj szabadon, könnyen mozognia, különben ez lesz, amit írsz. Ha van több beakasztási lehetőség a rugó számára, akkor nézd meg, ugyanabban a lyukban vannak-e mindkét oldalon.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #127623 üzenetére
nekem inkább ezek a Tribanok tetszenek a lap aljáról [link] (a tárcsásak természetesen -de megintcsak akkor lennének veszélyesek rám, ha lehetne kapni őket csak vázként-)
más: azt hiszem, megvan a következő pedálom: [link]
SPD, mégis könnyű - +extra, hogy pirosban is van[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #127649 üzenetére
milyen bicó? kövezzetek meg, de attól nem vennék lehetőleg semmit,aki trekkingre hátra 203-ast rak Csak azért,mert van egy az apróban, igaz,hogy 29er kategóriában, de első blikkre trekkingnek néztem, talán a beállításai miatt, szóval értitek. de azt is vegyük figyelembe,hogy egy genya vagyok.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127652 üzenetére
de kis diszkét tetszik lenni! ;-) tudom, hogy MTB, de az első képen nekem max a vastag gumik voltak, amik erre utaltak. Jó, nem akarom piszkálni, csak az jön le belőle, hogy valószínűleg korántsem úgy használja az első-hátsó féket, ahogy az célszerű. De emlékszem, még meg is lepődtem -mert hát kattintottam- hogy gyárilag is mindkettő 180-as. Ez meg biztos azért van, mert azok a Tektrók nem valami izmosak, de csak tipp, mert nem ismerem őket.
Nem csak pedált kerestem ám, hanem agyonkönnyített féktárcsákat is, és vannak azok is már kb 10+ dollár/ pártól, de arra jutottam a visszajelzések alapján -no nem az aliexpresses, hanem a bike24-esek alapján-, hogy MTB-re nem merek olyat venni. De utcára igen ;-) Aztán legfeljebb csak hátul marad.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz balazs1022 #127669 üzenetére
milyen a megfelelő? én mindig látok hirdetve olyat ami megfelelő lenne nekem, csak ezen kívül egy csomó mást is...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz eddie1978 #127696 üzenetére
Nekem nem tűnt remegősnek, sőt, ez nálam már inkább a túlságosan simított, olyan, mintha drón fotózta volna De gondolom ennek is vannak beállításai (vagy nem?).
Amúgy elfogadnám a setupot.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #127727 üzenetére
ennél van újabb rendelet, pl. a villogó első lámpa is szabályos már, az ezüst színű küllőbizbasz is, a reflexcsíkos gumi is, stb.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127776 üzenetére
pont az ugyanilyen láncvilla nem tetszett a már régebb óta létező piros switch&ride vázaknál, ami nem boostos.
Mivel a másik oldala nem ilyen ejtett, ezért gondolom nem lett volna muszáj itt sem így vezetni, de így döntöttek. amúgy használtan kapni hasonló, meg gyengébb gépeket ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #127786 üzenetére
azért az elég komoly, hogy tényleg itt újan kapsz egészen jónak tűnő gépet annyiért, hgoy feladja a leckét a használtpiacnak.. 270-ért láttam nemrég talán Scott karbont, arra mondam is magamban, hogy még szerencse, hogy összeállt a biciklim, és lejátszott meccs volt, mert ilyen ajánlatok mellett azért elgondolkodtató, hogy vegyen-e vázat az ember. De tudom, hogy azon is elkezdtem volna lecserélni pár dolgot (meg mellesleg nem is volt annyim rá).
Én már azt sem értettem, miért késlekedtek ennyit a 29esek bevezetésével.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #127803 üzenetére
das ist pofás!
Az jutott eszembe, hogy tegnap láncot pucoltam, hogy ma összeSquirtözhessem, és eközben elhagytam az egyik görgőt a nyitott láncszemből. Lehet, hogy találnék a legutóbb kivett darabból, de azon gondolkoztam, hogy inkább rövidítek még egy szemet, mert a legnagyobb kerékre váltva nekem még van egy kis fölösleg. Ezen a masinán jól be van lőve.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #127815 üzenetére
hanyas vagy?
sebességek száma azért kéne.. Nekem a Sunrace bejött, mint jóáras alternatíva (9-esben volt), de abból 30-ból 2-3 is kijön
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Műanyag tárcsából van fekete is, az nem olyan gáz szerintem, és úgy gondolom, fel kéne mennie a 42+ fog mögé is, habár ezeket még csak kisebb méretben láttam, lehet, hogy úgy meg nem is véd.
Én egyszer feleségemnek kölcsön adtam az akkori bicómat, és kinyírt pár küllőt, nem tudom, hogy előtte én használtam ahogy szoktam, be volt állítva, meg minden.. nem volt ilyen műanyag tárcsa, meg azóta sincs.a régi első fékek nem rúddal működtek? vagy a Csepelen kombinálták bowdennel? a rudasnál a kormányon volt egy forgáspont, ami átfordította nyomó irányba a fékkar húzását.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #127858 üzenetére
lehet hogy ott az spd az alján, ne izélj! (alkalmas közismert kép ideképzelendő, most nem keresgélem )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #127939 üzenetére
nálunk pont van slag - nyáron ilyenkor vízmentesítve van a kerti csap.és még azon melegében megelőztem a rászáradást.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #127962 üzenetére
A kínai szilikonnak volt márkája? (hogy elkerüljem) És szilikongumi, vagy szilikonhab? Én a bilincseseket szeretem, de most kivételt tettem, mert ez a szilikonhabos nagyon ritka olyanban, mondom kipróbálom (héten jött, de nem tettem még fel, Rockbros amúgy)
A szivacsosat is szeretem, bilincsesben, leszámítva hogy ha vizes lesz, akkor tocsog, ha pedig sáros, akkor lényegében örökre olyan marad.Teszteltem a Bikemagon is tesztelt, és kiárusítás alatt lévő Deca kabátot. Már kétszer lebeszéltem magam róla, mikor még 20e-be került, majd pénteken mentem átvenni egy rendelésem, és volt még belőle L-es (lehet, hogy az utolsó, XXL-esből, meg talán M-esből még volt pár a fehérvári áruházban). 15-ért csak elhoztam.. Ismerve a pár gyenge pontját is jó vételnek tartom, ennyiért meg főleg. Hátul kicsit nehéz elérni a zsebeit, és bár lenyúlik a hátsó része, meg szilikoncsík is van, azért az lehetne még hosszabb.
A mellkasán lévő zseb is lehetne nagyobb, mert úgy kell beleügyeskedni a 6 colos Nokiámat, de ezt is tudtam előre. Ma délután tudtam indulni, és csalóka volt az idő, melegebbre számítottam (még majdnem viccelődtem is, hogy ki akarom próbálni a kabátot, de nincs hozzá elég hideg). Egy réteg legalapabb síaláöltözőt vettem alá, az első komolyabb emelkedőig azért még fázás határán voltam, aztán onnantól nem volt gond. A legvégén megálltam dumcsizni egy haverral, az alatt azért visszahűltem, szerencsére már csak pár méter volt hazáig.
Amikor hazaértem, 3,6 fokot mutatott a kinti hőmérő. A hegyen még egy csomó árnyékos helyen volt jeges hó. Vastagabb aláöltözővel talán kezdettől jobban éreztem volna magam, de az is lehet, hogy az már sok lett volna az emelkedőkön. most nem nagyon játszottam a cipzárral sem egész út alatt, ami pedig szokatlan tőlem Igaz, hogy nem siettem sehova, csak könnyed túra volt (15km, 500m szint). A nyakmelegítőt, ami tartozék, és kigombolható belőle, nem tudom, hogy kell használni, el sem tudom képzelni, hogy tudom úgy felvenni, hogy az is a nyakamra kerüljön talán felülről, nyújtott karral kezdve..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #127977 üzenetére
jó, azért 95%-a kijött sima vízzel, de olyan sosem lesz, mint újan - nem halok bele, csak a kraton, vagy milyen markolatokkal ugye nem volt ez. Meg csak ezeken a színeseken látszik ennyire, sár színűt kell venni mindenből, az a megoldás! ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #127983 üzenetére
típusokban mások jobban otthon vannak, én csak az agyváltóhoz fűzném hozzá, hogy én nem ragaszkodnék hozzá a helyedben,sőt. állítólag egy Nexus/Alfine már jó, de ezek az 500 euróból felemésztenek vagy 250-et. manapság szerintem egy Alivio váltás is bőven használható kategória, és otthon is tudod finomhangolni, ha egyáltalán kell.
szerk: a fékekkel kapcsolatban részben egyetértek az előttem szólóval, de ha v-fék,és tudsz olyat választani,amin legalább van tárcsának hely, az végképp jó, mert tudod fejleszteni,ha tényleg igény. a tárcsának is van hátránya (ha 8as kerül bele,az szívás,és ehhez elég figyelmetlenül odatámasztani valamihez), de én se mondanék le róla.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Zsohi #128022 üzenetére
annó el is mentettem valahová a felnik linkjét, mindig érdekelt a téma Végül (csak a felnik) árban hol álltak meg? gondolom áfázva lettek.
Jöhet priviben is, sőt, kérdezhettem volna én is ott
Mondjuk nem mostanában lesznek ilyen terveim, de egyszer talán..A grammániához:elkezdtem felmérni a lehetőségeket lányom új bringájával kapcsolatban. Tudtam, hogy nehezebb lesz a sajátomnál, de tényleg kezelésbe kell vennem, ha azt akarom, hogy legalább egy súlyba kerüljenek. Úgy vagyok ezzel, hogy milyen dolog,hogy ő feleakkora súlyú, mégis nehezebb bringája van. Sajnos az nem fog előfordulni, hogy 6 kilóra levigyem, de merevvillásítva talán meglesz a 11.
Vannak sokkoló adataim: nyereg = 562g. teleszPÓK = 1980 g, Első kerék mindenestül (V-fékes) = 2108 g.
Az összeg pedig így 13,55 Kg. Ez egy 26-os pici vázas MTB, és két légy egy csapásra, ha foglalkozom vele, mert én is kiélem magam, és bemesélem magamnak, hogy biztos a lánynak is jobb lesz ;-)
Egyébként egy dolgot mindenképp módosítanom kell, mégpedig a hajtókart a hossza miatt. Gyárilag 170-essel jött, ami brutál hosszú egy ilyen magas (alacsony) lánynak, már nagy nehezen találtam EGY típust, ami 152-es, és cserélhető lányctányéros.Ha van tippetek 32-es körüli fogszámhoz 104-es lyukkörre való rockringre, azt szívesen veszem, lehet műanyag is (sőt!), mert csak drágán találtam. Nem úgy kéne lennie, hogy egy ilyen műanyag karikát pár ezresért utánam dobnak még itthon is? ezzel szemben még Kínából is 18-20 dollárokért látok, igaz, az alulemez. ami szép hullámosan érkezik a bubis borítékban..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #128030 üzenetére
Ja, igen, a teló amúgy nem lenne vészes, csak ha elképzelem, hogy egy V-fékes Mosso aluvilla (sajnos csak tárcsásakból nagyobb a választék, pl. apróban is láttam nemrég egy Mossót) tömege asszem 6-ossal vagy 7-essel kezdődik
A keréken meglepődtem (saját 29es kerekem ilyesmi, tárcsával együtt), de a nyereg sokkolt
szerk.: a "jobb" jelzőt inkább átlagosra cserélném, de ja.a fotóra: húbazz azért elég gyorsan fordulnék ott vissza, ahol ilyet látok
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #128035 üzenetére
Jelen állapotában 3x8, amit szeretnék 1x8-ra redukálni, de a tegnapi próbakör alapján nem kizárt, hogy érdemes lesz megtartani az első váltót és legalább a két kisebbik tányért... Majd ez kialakul, de az egyértelműen látszott, hogy irgalmatlan hosszú neki a 170-es kar, szóval már megrendelve a rövidebb.
Aztán úgy járunk ezzel a generációval, mint ahogy a telefon ikonról sem tudják, miért úgy néz ki, az első váltóról sem lesz fogalmuk ;-)
/sajna fékváltókarok vannak, amiket nem szeretek, de nem sietünk sehova, majd alakul a bevételek függvényében /Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #128067 üzenetére
nehéz!
Köszi, tudom, hogy vannak ezek is, csak már így is kezdem túlzásnak érezni, hogy majdnem mindent kicserélek Remélem koptatni fogja a komponenseket rendesen, és akkor ha újat kell venni, már elgondolkodom megint.
Ez-az van is itthon, pl. alapméretes egyenes kormány, stb..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
egyesek nyugalmát megzavarhatja a képsor ;-)
(Én azt a 990 Ft-os "ass saver"-t pénteken tettem fel, mondjuk nagy sár nem volt, csak pici fröcsögés, annak a megfogására elég volt. Azt azért nem szeretem, mikor a hátsómat telefröcsköli a kerék)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #128086 üzenetére
Nem csak neked szól a kérdés, de te biztos kompetens vagy.. elkezdtem összeadni, mennyibe kerülne egy Apex-1-es váltás fváltókarokkal... lehangolóbb, mit vártam :-/ összeadtam úgy is, hogy sima fékkarok, és MTB váltó+kar, 11-es Sramban gondolkodván, és úgy sem sokkal jobb, csak ha nonémebb fékkarokat választok.
Az első kérdésem ez: régen az alsócsövön voltak a váltókarok, nagyon kibírhatatlan, ha a stucni mellé felhekkelem? A vége tudom, hogy úgyis az lesz, hogy "rendes" fékváltókarokat veszek, meg satöbbit, de türelmetlenebb vagyok, és én már az előtt tekerni akarok, hogy minderre összegyűlne a zseton
A másik kérdés, hogy az országúri alkatrészcsaládok közt nem igazodom ki, csak ár alapján tudok saccolni. Pl. 1x11-es fékváltókarokat párban látok 149 Ajróért (Rival), meg 139-ért (Apex), gondolom a felárat érdemes kifizetni a Rivalra.. majd.ez elvileg nem óriási kép:
Amíg nem lesz forrás, addig ilyesmit tudok barbárkodni vagy a jelenlegi Shimano karomból és 31.8-as bilincsből, vagy külön 22.2-es toldatra rögzítem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #128090 üzenetére
most 9-es Shimano van, ideig-óráig ez átkerülne majd, bár múltkor mondtátok, hogy mennyire lóg az a hátsó váltó, és tényleg - nem is váltja végig rendesen a fogsort. Az cserés, de 5e körül jönne egy Alivio, azzal szerintem elleszek, ha tavasszal kikerül a görgőből a bringa. Ezekhez mást nem nagyon kéne vennem, hajtókarra amúgy is szükség volt, de az már úton. A 11-es rendszerre váltás lenne vagy egy százas, szóval azt majd később.. a 9-es váltót meg majd elhasználom valamelyik csaj bringájára.
Napfénysüti: még csak agyalás van, mert kitaláltam magamnak, hogy kéne egy London Road vázszett, és arra majd 1x11-es váltást szeretnék. (elöl 42 körül, hátul 11-42 vagy 10-42) Ez meg, amiről kérdezek, egy átmeneti változat, kormányom, fékkarok vannak, a tartomány egy sima 11-34-es sorral kevesebb, de volt ez már így
Jelenleg az egész -félig működő- rendszer a görgőn álló acél MTB-men van, csak amint jön a rendes tavasz, akarok menni aszfalton is, valamivel át kell majd hidalni ezt az egészet. Az sajnos kiderült, hogy a koskormányhoz már tényleg túl hosszú a váz, még ha egyenessel el is megy nekem. De akkor addig használom megint egyenessel, ahhoz nem kell semmit hekkelni, csak egy új váltó.Ahogy próbálgatom az új MTB-met, kijött hamar, hogy egy bringával nem annyira jó megoldani a terep és aszfaltos felhasználást. Még ha lehetne is, akarok én kereket cserélgetni minden rájd előtt? nem hát.
Én kormányszarv-hívő voltam, de az nekem csak keskenyebb kormányon működik. Most is csak akkor hiányzik, ha felérek a domb tetejére, és vízszintesen tekerek De az aszfalt az egy csomó ilyen szakaszt tartalmaz, gondolom máshol is, nem csak felénk, szóval ZolkoWnak kell egy koskormányos gép, mert ki akarja próbálni. Azt érzem, hogy a két irányzat egymásnak ellentmondó követelményeket támaszt, ami az irányítópultot illeti, és biztos nem véletlenül alakult ki az országútik kormánya olyanra.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Drágább lett a Pixel 8a
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest