-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Fall-N #276514 üzenetére
nem vészes hőlégfúvóval, vagy vizesen, csak hát iszonyú pepeplcselős munka, és ha nem szánod rá azt az időt, randa lesz. na meg eléggé kivolt a derekam utána.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
balintbaba
tag
válasz Fall-N #276516 üzenetére
Talán Runnernek lett fóliázva a Meridája, megírhatná milyen költségvonzattal járt. Kétlem, hogy olcsón megcsinálnák egy műhelyben, ahol autófóliázással foglalkoznak. Bár valamennyivel olcsóbb a fóliázás, mint az újrafestés, de a kettő között nincs olyan hatalmas különbség.
Szerintem egy komplett váz lefóliázása nem áll meg 100 eFt alatt, ami nálam egyenlő az anyagi csőddel.
[ Szerkesztve ]
-
zsola32
őstag
válasz Fall-N #276682 üzenetére
Szia, tudnál ajánlani az átlagnál hosszabb tartót? Egy Garmin edge Explore 2-t szeretnék kormányra rögzíteni.
Alis lenne a legjobb, ott képben vagyok(A Bryton saját konzolja - Aliról - nem elég hosszú hozzá, igaz csak pár mm-en múlik a dolog. a belsejét átalakítottam Garminra)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #276681 üzenetére
Ott talán fel is sejlik az Octalink hátránya, vagyis az a rövid ricnis felfekvési felület melyen talán nem szorul meg annyira a hajtómű és ha elenged a rögzítő csavar hát leesik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #276715 üzenetére
Az aligha felel bármiért is ha egyszer meghúztad a hajtókarrögzítő csavarokat. ...kábé mint a koronaanya + csavar a villanyakban, csak addig fontos amíg beállítod, hogy rögzíthesd.
#276722
balintbaba...te vagy a család fekete báránya?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #276889 üzenetére
Átmegy az a váll a felni belső nagy furatán? Nekem is kintről tűnik jobbnak, az a kis váll pont zárja a rést, másrészt belülről téve ha lágy guminál véletlenül benyomodik hogyan tolod vissza helyére a külső levétele nélkül.🤔
6030D...újabban így vagyok influenzás, vándorfájdalmak, fáj minden ami rossz rajtam...és már van éppen elég ami rossz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #276889 üzenetére
Szerintem nem. Akkor ez döntetlen .
Kívülről belenyomva a "gallér" felül a felnin a szeleplyuk peremén, átdugod rajta a szelepszárat, ez a kis bizbasz hosszában ketté van vágva, így szét tud feszülni, és alul az a kis válla nem engedi, hogy kicsússzon a felniből. Mondjuk nekem nincs ilyenem, de én meg így látom logikusnak. MC Pite meg majd eldönti, merről dugja bele . -
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #277005 üzenetére
Valami "URL:Scan"-t írt fenyegetésnek, nemtom, mit jelent.
Alin a nem-alis cuccoknak megkérik az árát, láttam ott eredeti fidlock kulacsot+talpat, jóval többért adták ( volna ), mint EU shopokban.
De ha mindenáron ilyet akarsz, van olcsóbban talppal együtt [link]
Vagy van csak kulacs [link][ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #277032 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy kényelmesebb tekerni, hanem (ahogy Ringman is írta) az, hogy központosan legyen behúzva.
Szarakodtam én is eleget alátétekkel, nem véletlenül vannak erre célszerszámok. Egy alátét sosem fog passzolni teljesen a csapágyhoz, a csapágybehúzó szettben meg mm-re pontos csapágy típusonként.
Arról nem is beszélve, hogy a jobbaknál van egy csúszógyűrűs vagy golyóskosaras közdarab is, hogy forgatónyomatékot ne vigyen át a csapágyra a behúzás.Az egész szett 10 rongy körüli tétel, ha csak egy hátsó agyat vágsz haza, akkor is ennek a többszöröse a kár, ha meg egy házat vagy linket, akkor GTK, arról nem is beszélve, hogy bringád se lesz egy darabig. Én nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, ezért kellett normális szerszám.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #277126 üzenetére
Köszi a kiegészítést, amit leírtál, az is mind igaz. Mellesleg én is IceTech betétet vettem, nem nagy tétel, és valamit biztosan jelent, nekem nem kopnak gyorsan a betétek, hogy ez gond legyen. Na meg ugye akkor még ott a kerámia betét is de ahogy nekem lejött, ez mind terepen számít csak.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277465 üzenetére
Én szeretem, ha ott van, illetve a gyerekülés miatt most egy duplalábas sztender van fenn, amit máshová nem is lehet szerelni.
Oké, hogy idővel nem kell majd a gyerekülés, de most még igen, és baromira nem szeretném fél kézzel tartani a bicajt, miközben a másikkal a gyereket rakom és kötöm be. -
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277604 üzenetére
Hát mert nem csak csavart rendelünk, és jellemzően 10 dollár fölött ingyen van a szállítás, és 2 hét alatt itt van.
Meg azért, mert volt itt is a városban jó csavarbolt, de bezárt. Ami van, oda sátras ünnepekkor lehet csak kijutni mert rövidebb a nyitvatartása, mint a munkaidőm, szombaton pedig zárva van. És ha mégis sikerül, akkor vagy van, amit keresek, vagy nincs. -
balintbaba
tag
válasz Fall-N #277604 üzenetére
Fehérváron (Csavar-Akku) ha csak bár csavarért vagy alátétért megy be az ember, azt ingyen odaadják.
fulton: Nincs Di2-m, de ezt pont tudom. Nem fokozatonként indexelsz, pont ugyanúgy működik, mint a bovdenes rendszer esetében - az egész fogaskeréksorra kihatással lesz, ha állítasz valamit. A fogaskerekenkénti indexelést egyedül az LTWOO tudja, ami nem mellesleg kínai.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277612 üzenetére
Én nagyvárosban lakom ( Miskolc ), és mégis ez a helyzet.
Van a környéken csavarbolt, de mondjuk vehetek benne pozdorjacsavart meg sima szénacél horganyzottat. Ezekből van otthon is jó sok, az évek alatt betáraztam.
Nagyobb választékhoz legalább fél órát kell bumlizni csak oda, és akkor nem biztos, hogy van, amit keresek.
Szóval rozsdamentes csavar, főleg kis méretben, egzotikus fejjel ( imbusz, torx ) csak kínából. -
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #277717 üzenetére
lehet hogy elől az van mert fordítva kellene lennie szerintem hogy a hosszúság miatt hátul kellene lennie puhábbnak lennie és elől jobban fogni .ezt az egy hetet már ki bírom vele vhogy ,most jött az értesítés a nagyobb szett elindult felém már 3-8 nap az jövő hét vége. Hajtóműről még semmi de annak is vhogy úgy kellene jönnie .
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #277744 üzenetére
szerintem az mert a küllőn a prizmák zörögnek pedig semmi fémes alkatrészt nem tartlmaznak műanyag csavarral kell felcsavarozni rá. Tárcsának más fémes hangja van hátul fordul ez elő főleg mikor emelve tekerem akkor hallom hogy a tárcsához surlódik?ütődik? valami.
Hát a felnit meg szeretném tartani úgy is csak újra fűzés lesz így legalább a küllők is gatyába lesznek rázva akkor.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #277849 üzenetére
Hát igen, nem valami jó dolog, főleg hogy a meghúzás befolyásolja az előfeszítést...és adódik hozzá, megint sakkozni mint a kónusznál, (de benyelném ezt is, ha normálisan járna az a kerék kotyogás nélkül beállítva ) ... na azt nagyon szeretem a dt350 ben, ott az első agy kapásból úgy forgott ahogy én azt látni akartam. És gondozás mentes. Kicseréled és kész. de egyébként most van benne 13.000 kil és nem kotyog. Igaz nem forog úgy, bár lehet a hideg miatt is...de okés.
na jó mind1.. lépjünk át ezen..nem akadunk le mikor itt virit a bicó menetre készen[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277852 üzenetére
Köszi, ez megnyugtat!
Na meg a szerszám nyelének a hossza is szorosan összefügg a nyomatékkal.
Anno én azt tanultam, hogy a méretes kéziszerszámok nyele ( pl. villáskulcs, imbuszkulcs ) méretezett, olyan hosszú, hogy érzéssel meghúzva ne tudd tönkretenni a csavarkötést.Hivatalosan az ipari csapágy az zárt, mélyhornyú csapágy (van nem zárt is, az angol cartridge azaz magyarul golyóskosaras. Hasonlóan néz ki, csak nem tömített). Nem tudom miért lett ez a hétköznapi neve, illetve sejtem. Biztos gondolták, hogy "ipari körülmények között" is jól teljesít. Érdekes módon az angol 'sealed cartridge' sokkal kifejezőbb.
Nem egészen.
Az ipari csapágy az azért ipari, mert szabványos. Katalógusból választható, adott méretsor szerint, és az egyes gyártók termékei csereszabatosak.
Ipari csapágyból létezik nyitott, porvédős és tömített kivitel. Utóbbiból egy, vagy kétoldalas egyaránt.
A golyókosár nem függvénye annak, hogy ipari kivitelű-e egy csapágy, vagy hogy zárt-e?
A kosárszerkezet lényege, hogy a nem széteső csapágyakat összeszerelhetővé tegye, illetve a gördülőelemeket ( golyókat vagy görgőket ) bebevezesse a terhelt zónába működés közben. Így kisebb a csapágy súrlódása ( mivel nem a golyók/görgők tolják egymást ), viszont a terhelhetősége is ( mert kevesebb fér el ).
Ahol maximális terhelhetőségre kell törekedni, ott ipari csapágyaknál is léteznek kosár nélküli kivitelűek. -
SteveAd
tag
válasz Fall-N #277854 üzenetére
1. Van egy QR (gyorszaras) CX bicom tarcsafekkel. Kicsit tul van ragozva ez a "nem kerul vissza ugyanoda a tarcsa" dolog; nalam leginkabb nem szokott ez a gond elofordulni egyaltalan, pedig nem ritkan veszem ki a kereket. Amugy van egy hatul gyorszaras 29-es teli szezonos strapa-montim, azon sem kell utanaallitani kerek ki/be szereles utan a feknyerget. Persze, jobb az atutos szabvany, de azert tulzas amit a QR-rol irsz az en tapasztalatomban.
2. A Mavic meg a DT is boven gyart ugyanolyan (alacsonyabb) kategorias kereket mint ez a Fulcrum, szoval ez nem feltetlenul fillerb*szas/szemkiszuras. A Racing Quattrot eleg sokan szeretik es hasznaljak. En nagyon szeretem a Racing 3-ast (meg a DT-t is amugy), de az konuszos, raadasul 5+ ev alatt egyszer sem kotyogott vagy szorult, nem is kellett utanallitani. Eddig sosem ertettem, hogy miert kellett az olcsobb Fulcrumokba is ilyen elofeszito/allito, de ugyanilyen megoldast lattam egy filleres Novatec agyon is egyszer (az is iparis volt). Lehet, hogy van abban valami amit a csapagyfeszek megmunkalasi precizitasarol (vagyis annak a hianyarol) irtal?
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
-
Jester01
veterán
válasz Fall-N #277859 üzenetére
Szerintem a csapágy kopását lehet vele kompenzálni, mivel nekem az idő előrehaladtával kellett utánahúzni. A csapágy maga nem kotyog az agyban, nincs a megmunkálás precizitásával baj. A Racing Quattro LG 126,054km-nél jár, a hátsóban már volt csapágy cserélve de az első is időszerű lassan mert elfogyott az állítási lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #277926 üzenetére
nekem nem csak amiat kell mert félek hogy a cső nadrág szárát bekapja e vagy sem hanem amiatt is hogy ne legyen olajos/zsír a nadrág szára. De úgy tudom de javítsatok ki hogy ez a rendszer nem kompatibilis más tányérokkal csak egyenlőre amit a gyártó elérhetővé tett komplett hajtóművel. Ami "viszonylag olcsó" mivel komplett hajtó művet 30/32T-t lehet találni 22.000-től egy direct mountos tányér se sokkal olcsóbb.
Én direkt kérdeztem itt és itt inkább a Cues-t ajánlották. Főleg tetszik nekem az hogy én 10-s rendszert akartam de könnyen és olcsón lehet akár 11-set vagy 2*10-set ki hozni belőle. És az is hogy ha be válik nem lesz tényleg kismillió alkatrész még kombatibilitási probléma hanem kvázi a "sarki zöldségesné"l is kapni fogsz alkatrészt hozzá amihez nem kell az internetet és a fórumokat bújni hogy jó lesz e vagy nem.
Én abban bízom hogy a CUES nem hozza azt pocsék minőségi szintet amivel kiakarják váltani a Tourney-Altus-Acera és Alivio családot. Mert elég szomorú hogy a váltókar kijelzője beázik az Altusnál de egy 25 éves Deore LX 570-nek pedig nem[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #277982 üzenetére
Koszonom mindenkinek. Nem, ott is kutakodtam de tudod azt gondolom ilyen mélysegben ott nem sok országútis foglalkozik vele. Kevés az a bringas aki ennyire törekszik a ....Sokan megveszik aztan viszik a szervizbe. Ott meg ilyennel h most mennyire forog jol a kerék szerintem le*ják.(tisztelet a kevés kivételnek) Kulonben nem hoztam volna el kotyogva..stb..na mind1.
Még arra gondoltam beugrok majd egy közeli bringa boltba, és megkérem őket próbáljuk ki egy másik kerékkel, vagy az én kerekemet befogva egy másik vázba(mégjobb mert mar ismerem ezt a kereket) es ha ott is szorul akkor az agy. Ha nem akkor a váz.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #277982 üzenetére
Ez méretpontos, csak be kell szabni
Nem mozog, nem rezeg, nem nyeklik, nem mozdul el, és nem vizez össze. Nálunk sokat esik az eső, és ősztől kb mindig vannak vizes utak vagy foltok, szóval nekem kell. Nyárra nem fontos. Egyedül a cipőm szokott nagyobb vízben vizes lenni, de majd teszek az első sárvédő alsó részére egy ilyen lelógó felverődés-védő lappantyút (ilyesmire gondolok: [link] ), ha olyan az idő, és kész. Ez tényleg jó, csak felszerelni macera. De kb. minden review meg komment ezt mondja róla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs