-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259385 üzenetére
Az az igazság, hogy pont manapság olyan fejlett a technika, hogy nehéz vagy nem lehet egyáltalán kimutatni az új szereket. Jó példa M. Phelps rekorddöntései sorban, meg az olimpiai lebukások. Érdekes módon csak a fejletlen országok (poszt- Szofvet országok, Magyarország is) buktak le, USA, Kína stb. nem. Vannak összehasonlítások is, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit csökkentek a szintidők.
L. Armstrong is ha egyedül cuccolt volna akkor már rég a vetélytársak megbuktatták volna, csak mivel mindenki sáros - ahogy írtad is - senki érdeke sem volt, hogy vizsgálódjanak.
Egyedül egy sport van ahol nagyon látványos a szteroid használata és fejlődése, ez a Mr. Olympia és a testépítés. Ott esélytelen indulni máshogy olyan irreális elvárások vannak. Rá is megy ez életük, korán halnak. Állóképesség sportokban nem ennyire drasztikus a helyzet.
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #259395 üzenetére
Nem, doppingnak az számít, amit a Nemzetközi Doppingellenes Szövetség meghatároz. Nem csak szteroid lehet dopping. Vannak sima vényköteles köhögés elleni gyógyszerek, a cukorbetegeknek adott inzulin is nagy divat volt sokáig, csak nagyon veszélyes, könnyen halál lett belőle. Fociban az Efedrin volt népszerű, amitől voltak a hirtelen szívhalálok, be is tiltották (fogyasztó szer is volt). Mindig előrébb jár a gyógyszeripar.
Egyébként nem gondolnátok hány amatőr ember szed hiúságból ilyen szarokat, nem biciklisekre értem, így nem hinném hogy nincs pár fanatikus aki nem próbálta már ki aki teker. Biztos van natural is, de a profi versenyen kábé esélytelen. Nem véletlenül nincsenek nagy magyar sportolóink különböző sportágakban, ami régen viszont volt.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #259442 üzenetére
Itt is már szogorítittak rajta és elég ha 54-55 km/h-val megy valaki 50 helyett. Ez a pénzről szól, 10 % "gyors" hajtás nem a világ vége, de a 150-160 már más.
vans?: Szerintem teljesen jó alap bicikli. Normális Deore váltás és MT200 fék van, egyedül a kerékszett saját márkás.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259507 üzenetére
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #259533 üzenetére
Igen, arra gondoltam, hogy a Big.Nine 10K már valószínűleg AXS lesz, így nincs gond a vezetékkel.
Valamelyik kép csalóka volt.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #259537 üzenetére
Engem ez nem fenyeget, mert nem veszek Shimanot, többin meg nincs címke. Egyébként én is leszedném, mert zavarna, más biciklijén nem izgatna.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #259640 üzenetére
Szerintem nem drága. Fémet nem érdemes használni, csak fém betétes műanyagot. Fém leszedő a felni festését is elintézi és könnyen el lehet rontani vele a felnit.
Vannak olcsóbb műanyag leszedők is, például nekem SKS van, ami párszor úgy elhajtott a makacsabb külsőnél, hogy azt hittem eltörik. Pedig ez elvileg jobb fajta. Normál esetben nem hajlik, ott tényleg a felni és a külső kombó nem volt a legjobb. Meg persze drótos volt a külső, nem kevlár.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ReFleXx #259653 üzenetére
Próbálgatni kell. Attól függ mennyire alacsonyan van a kormány, azaz mennyire "hasalós" a pozíciód. Minél jobban előre dőlve tekersz annál jobban azt fogod érezni, hogy csúszol előre a nyergen. Pár fokot előre lehet billenteni, meg kell próbálni. Ha semmilyen beállítás sem jön be, akkor kell venni rövid nyerget. Én is így érzem, hogy váltani kellene egy rövid fajtára. Egy cikk a témában: [link]
-
Fall-N
veterán
válasz dom1n0 #259687 üzenetére
Igaza van. Ha állandóan a computert nézi az ember és görcsöl, hogy ne essen a sebesség X érték alá, az minden csak nem élvezetes. Mellé ott a pulzus, CAD figyelése, nagy élvezet. Sokszor ha csak tekerek valamerre, akkor nem is viszem magammal a Brytont. Ha fent van a kormányon, akkor csak ránéz az ember.
Hasaggymeg: Nekem fulton szélirány nézése is túlzás kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz dom1n0 #259727 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem hasznos vagy jó, csak néha el kell menni örömbringázni kütyük nélkül is és szarni az értékekre. Zavarni egyáltalán nem zavar. Súlyzós edzés nálam is tudatos, mondjuk máshogy nem is érdemes csinálni, mert 0 fejlődés lenne. Biciklizésnél is előbb eléri a célját az ember ha tudatos az edzés.
Viszont országútizásnál kellenek a motivációk, mert rohadt unalmas és monoton, ott adja magát.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #259737 üzenetére
Ahogy írtuk páran, nem némítani kell az agyat hanem folyamatosan tekerni.
Én szeretem a racsnihangot, majd mindegyik tetszik (kivéve a Nexus agyváltó hangját). A kedvenc a DT és a sokat emlegetett Hydra.
fulton: Abban mi a kihívás? Engem nem zavar a szél, ugyanúgy tekerek, mintha nem fújna. Nyilván valamennyit visszavesz az emberből, de nem izgat. A némaság fontos (nincs semmi műszaki gond), de engem nem zavar a racsni hangja.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259767 üzenetére
Meg az sem árt, ha a tárcsa felőli oldalról mossa, mert ha fordítva, akkor az összes olajos, homokos koszt rámossa a fékre, tárcsákra.
Én már leszoktam a magasnyomású mosásról. Inkább szoktam venni alkoholos nedves törlőkendőt (FeelX). Azzal szoktam áttörölni mindent, szépen leszed olajat, koszt. Nyom nélkül szárad így szép lesz a végeredmény. A gumikra viszont nem jó, így az csúnya szokott maradni.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #259812 üzenetére
Megvalom őszintén, hogy érdekes megoldás, meg biztos hogy jó, de nekem nem tetszik. Maga a vaskos, motorszerű ebike váz sem a szívem csücske. Az viszont biztos, hogy élmény lehet vele menni. Az árán vennék inkább egy ""analóg"" fullyt.
Amúgy én is arra gondoltam elsőre, amit Hasaggymeg is írt, hogy nem biztos hogy praktikus helyen van. Sár szempontjából igen, de más szempontból meg nagyon nem. Akkor legyen teljesen zárt helyen, így is úgyis vaskos a váz, olyan mindegy neki.
Egyébként nem olvastam utána, de nem tudom mennyire előny, hogy ennyire élől van az a tag, amikor ott a közelében a teló is. Gondolom nem véletlenül van a legtöbb biciklinél hátul a tag.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gergo5991 #259834 üzenetére
Ha összességében meg vagy elégedve a Cannondale-lel miért nem cserélsz csak hajtást? Vegyél másik integrált hajtóművet, amire felmegy/felmennek a nagyobb tányér(ok) és meg van oldva. Elvileg létezik 2x12 is csak rohadt ritka, így lehet kapni első váltót is hozzá, a hátsó váltó lekezeli általában.
Például az én Funn hajtóművem is gyárilag 1 NarrowWide tányérral van szerelve (36T) de ott a csavar helye a kisebb tányérnak, így elvileg lehet belőle csinálni 2x hajtást (amit nem fogok). Erre a BSD-re lehet kapni 48T/42T/40T tányért is, ami bőven elég lenne neked. Kisebbre meg mehet a 30/32T.
Vagy van Shimano 3x/2x integrált hajtómű is, így a lehetőség adott. Csak nézd meg mi fér el a vázba (ne érjen bele a láncvillába, boost, nem boost stb.).
Vagy a másik lehetőség, hogy leszereled az egész 1x12-t és eladod, helyére veszel 2x10-et vagy 3x10-et, bár szerintem elég a 2x10 is bőven.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #259863 üzenetére
Az a baj az AliExpresses csodákkal, hogy bizonytalan minőségűek. Ha eredeti, nem hamis alkatrészt vesz az ember, akkor nem sokkal olcsóbb, így nem éri meg. Mert vannak eredeti Shimano alkatrészek is.
Na most kopó alkatrészekkel kisebb a rizikó, mert maximum előbb kopik el. Viszont a forgalomban tekerve ha eltörik egy karbon kormány vagy villa vagy nem fog a kínai csoda fék, az már öngyilkosság kategória. Meg amúgy is úgy vagyok vele, ameddig van keret normális minőségű alkatrészekre akkor nem fogok venni csingcsung váltót, meg egyéb alkatrészt. Engem a hideg kirázna egy Sensah vagy LTwoo vagy más kínai váltótól.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #259867 üzenetére
Ennek külön hsz.-t szánok, nagyon gratulálok! Szép és jó bicikli nagyon. Szemben sem fog jönni ilyen veled. Asszony tudja mennyibe fájt?
Szerk.: Így jár aki nem olvas tovább, hanem ír.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #259909 üzenetére
Amikor nézegettem a Toseek karbonvillát, akkor pont egy brazil srác alatt törött ketté és le is zúzta az arcát. Persze azóta törölték az értékelést a képekkel együtt. Ennyit arról, hogy nem veszélyes. Igen, általában nem fordul elő, de amilyen a minőség ellenőrzés, előfordul, hogy pont alattam vagy alattad törne el, én inkább nem vállalom be a kockázatot. Ezért vettem helyette telót.
De itt egy példa. Akar venni az ember egy karbon kormányt. Van Alin hamis vagy kínai 15ezerért meg van európai vagy magyar boltból például egy RaceFace Next 35ezerért. Igaz, hogy háromszor annyiba kerül, de erősebb, könnyebb sokkal és garancia is van rá és biztos nem törik el. Mert ha nem is törne el a hamisított, biztos hogy sokkal nehezebb a tömege, mert sokkal szarabb technológiával készül.
Váltó és többi meg tényleg lutri, de biztos nem bírja évekig, mint egy alap Shimano legalább.
Amúgy egyszerű, amelyik kínai márka és gyártó hosszútávon megbízható az előbb - utóbb felbukkan az európai és amerikai webshopokban, mivel egyik bolt sem akar vackokkal és garanciaintézéssel vacakolni. Így lehetett kapni itthon Mosso alu villát és (nem jut az eszembe milyen márkájú) kínai integrált monoblokkot.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #259917 üzenetére
Sokkal jobban nézne ki, ha a felsőcső végét nem kanyarintották volna fel az üléscsőhöz. Kinézete ellenére sokkal jobb bicikli, mint a többi linkelt. Most komolyan kinek kell manapság racsnis hátsó kerék, meg Tourney váltó? Minimum egy Altus váltó lehetne, az sem sokkal drágább, mint a Tourney. A tripla tányér is no comment inkább.
parandroid: Franciáknak jobban megy az építészet és az ipari formatervezés. Például La Corbusier [link] vagy Philip Starck [link] . Az autókkal egyetértek. Rengeteg gusztustalan Citroen lett megtervezve. Bár ha már olasz a Fiat Multipla az bizony olasz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #259934 üzenetére
Ki kell tapasztalni milyen a jó. Magasabb építésű comfort vázas lehet jobb lenne neked. Egyébként szép fokozatosan lehet szoktatni az embernek a hasalós pózt. Legalábbis én így raktam egyre lejjebb a kormányt. A koskormány miatt amúgy is több fogási lehetőség van, az a zsibbadás ellen is jobb. Elsőre (meg másodikra is) nekem is furcsa lenne, mert nem sokat mentem koskormanyos biciklivel.
Néha elkap engem is a kísértés, hogy kellene egy gravelt vagy outit építeni, de eddig ellenálltam. Mondjuk most a hidraulikus fék is kísért a mecha helyett.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #259946 üzenetére
Fordítva. A széles kormány miatt kell a rövid stucni, mert baromi lassú lesz tőle a kormányzás. Én is amikor váltottam 600 mm szélesről 740-re a stucni ideiglenesen maradt 90 mm és baromira lassú lett tőle a kormányzás. Le is cseréltem egy 70 mm-esre. Rövidebbet akartam, csak akkor meg a váz lett volna a szűk keresztmetszet. Ha megnézed a 800 mm széles DH bickliken a stucni 35 mm általában.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #259977 üzenetére
A vélemény megosztása nem magabiztos igazság megosztása, vagy miaf..om. Én csak leírtam a véleményem, hogy miért nem veszek Aliról dolgokat. Ha te ebből azt szűrted le az a te dolgod... Akkor amit te írsz "magabiztosan" az is észosztás? Ezzel az erővel a te véleményed is 'most jól megmondtad nekem' észosztás. Írd le hogy nem vagyok szimpatikus és viszkedett a tenyered, hogy most majd jól leosztasz. Hagyjuk már. De ezt a trekking témában is eljátszottad, mert bántotta az önérzeted, hogy neked is az van. Pedig a kiindulási pont nem az volt, hogy mi jó vagy sem, hanem a kérdezőnek mi a jó választás a linkelt gépek közül. Te meg beleálltál és kavartatok belőle utána páran egy hitvitát. Amúgy Hasaggymeg ugyanezt írta ma is, belé miért nem állsz bele?
Tisztában vagyok az OEM gyártásáról, de aligha fogod tudni kideríteni, hogy például a Funn-nak ki gyártja a cuccait. Egyébként elvileg én úgy tudom, hogy ők tervezik a dolgaikat Angliában (például 100 % hogy a hajtómű, stucnik stb. saját tervezésűek, de a kormány is), az más hogy mindent Kínában gyártanak. De erre az Apple a jó példa. Ők tervezik, Foxconn legyártja.
Másik része, hogy nem írtam hogy senki se vegyen, csak arra világítottam rá, hogy nem 100 %, hogy mind annyira jó választás mint aminek tűnik papíron. Többről kiderült, hogy silány vacak (ZTTO ipari csapágyas kormánycsapágy például). Egyébként nehogy azt írd nekem, hogy bármelyik noname (nem ismert kínai bérgyártó!!) ugyanolyan minőséget ad harmad áron, mint a RaceFace vagy a Funn. Olvass teszteket róluk, mindkettő kiemelkedő a kategóriában, nem légből kapva írtam okoskodásból. (Hanem azért mert akartam venni egy karbon kormányt, ezért olvastam teszteket). Eltörni meg bármit el lehet, mielőtt azzal jön valaki.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #260066 üzenetére
Az biztos. Ha nagyon kopott én szikével vágom le. Ha szerelés miatt kell leszedni, akkor meg maradnak a trükkök. De megfogadtam, hogy legközelebb bilincsest veszek.
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #260079 üzenetére
Lehet már nem angol, de a pár évvel ezelőtti szeriákat még ott tervezték. Az első 35 mm befogójú alu kormányt is a Funn tervezte. Ez volt a Funn Kingpin. Később elterjedt persze a 35 mm, sőt extrém szakágban már standard lett.
Saab Volvo, az kínai igen, meg persze az összes, nem kihalt angol autógyár (MG például).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #260082 üzenetére
Lehet akkor inkább ilyet nézek. ESI-ről olvastam itt tőletek, hogy jó, meg a kínai ODI-ról is. ESI Chunky rendelek majd valahol.
Szerk.: Tetszik ez a Supacaz, rendelek is egyet. Köszönöm a tippet. 👍
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #260091 üzenetére
Ebike-on láttam bilicses ESI-t, ami elvileg szilikon anyagú. Gondolom ugyanúgy egy kemény műanyag héjra van ráragasztva a szilikon, így egyszerre nem kapja meg az ember a könnyű szerelhetőséget és a jó csillapítást.
Még nem rendeltem meg a Supacaz-t, ahogy látom árban nem sok különbség van az ESI-hez képest, így megnézem melyik legyen. Vastagságra biztos kell a 34+ mm, mert elég nagy a kézfejem.
Eddig csak gumi (kraton?) anyagú markolatom van, de tetszik a szilikon, így valamelyiket megveszem.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #260107 üzenetére
Ne is mond azt az FSA förmedvényt. Nekem ha ezzel szerelt biciklim lenne, biztos kiszereltem volna azonnal és vettem volna egy alacsony profilút. Merida is ragaszkodott (talán most is?) ehhez a fajtához.
Dark Achron: Nekem a Giant jobban bejön. Az a Speci meg nagyon ronda azzal a vázzal, pedig alapvetően szeretem a Speciket.
Esetleg Trek, Merida mint esélyes?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #260113 üzenetére
Egyszer írtam, hogy lehet hogy kicsit melós, de lehet külön kapni felső csapágyat és ha mázlid van lehet a csésze is azonos, így azt nem kell kiszedni. De ha ki is kell ütni, az sem tart sokáig. Ha ragaszkodsz, hogy márkaazonos legyen akkor van FSA Orbit csapágy is külön. Ha nem akkor bármilyen felső csapágy megteszi. A készletben lesz egy beütőcsésze, ipari csapágy, központosító gyűrű, felső záró műanyag meg egy A-Head kupak. Lehet "dió" is jár hozzá, az változó. Azt kell csak figyelni, hogy milyen széles a nyakcső. Általában 44 mm szokott lenni 1 1/8"-nál.
Látom közben szerkesztetted. Nyugodtan cseréld ki. Megvan 5 perc alatt, még célszerszám nélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #260118 üzenetére
Valószínűleg így spórolják meg a hézagoló gyűrűk árát. Meg elég bután nézne ki + 4 db 0,5 vagy 2 db 1 centis gyűrű pluszban.
-
Fall-N
veterán
válasz 6030D #260126 üzenetére
Nagyon helyes hogy mérséklődnek az árak, mert nevetséges ahogy minden majdnem a duplájára drágult. A biciklik meg rosszabbak lettek sokszor azonos modellen belül, de az áruk nem ezt tükrözik. Egy normális bicikli meg már 5-7ezer Ft körül kezdődnek lassan. 300 körül például a Cube AIM SLX van, Alivio 3x9 váltóval, Suntour telóval és négyszög tengelyes hajtással van szerelve, ami finoman szólva is elavult.
-
Fall-N
veterán
válasz woodworm #260229 üzenetére
Jó tudni. Azt tudtam eddig is, hogy lehetne a 8 mm-es lyukba Prestát is tenni, de ilyen szorítóanyát nem láttam még, csak azt a műanyag szűkítőt. Bár elvagyok az autószeleppel, lehet ha egyszer ha belsőt cserélek, akkor olyat veszek már ami Prestás. A Giyo pumpa úgyis tudja, benzinkúton nem szoktam fújni (meg van itthon réz adapter AV-ra).
Ha valakit érdekel,
vanlesz a Lidl-ben kompresszor ócsóé, igaz kell hozzá venni 20V akkut + töltőt is így +9999 Ft, de így is kijön 21ezresből. Hétfőtől lesz.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Nekem van a fiókban, csak gondolom messze vagyok tőled Bajáról. Ha gondolod és csinálsz egy FoxPost csomagot, akkor elküldöm neked. Persze ha megéri neked a szállítási költséggel. Vagy ha olcsóbb feladom Postán. Természetesen 0 Ft-ért, csak a szállítási költségért.
Nekem is így volt ideiglenesen a Bryton mount, végül cseréltem a kormányt 31.8-asra. Így utólag lehetett volna 35 mm-es is.
Mit találtam ma a helyi boltban? Így el is dőlt a dolog:
Az ára is olcsóbb volt, mint az ebikeon.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz Toobee #260289 üzenetére
Akkor az jobb. Az enyémben egy sima CR2032-ös elem van, amit például a komputer szenzorokban is használnak.
Most megnéztem, ez egy Xavax Amelie típusú mérleg. [link]
Mondjuk nálam nem volt szempont a súly mérésén kívül, csak ez volt akkor az Euronicsban. Azóta már olcsón kapni okos mérlegeket is.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #260346 üzenetére
Nem kell félni tőle. Egyrészt ha komplett biciklit veszel, egy ideig nem kell cserélni. Másrészt ha normálisan van megtervezve a bowden vezetése, akkor nincsenenek éles törések ahogyan fut. Természetesen a vázon kívüli hatékonyabb (ideálisabban el lehet vezetni, mert sokkal több a hely), de olyan már nem nagyon van. Ha netán csörög, akkor lehet kapni polifoam béléscsövet, amibe bele lehet húzni a bowdenházakat. Sok nagyobb gyártó eleve azzal szereli a bicikliket.
Viszont a drágább integrált kormányoknál szívás tud lenni a bowdenek és a hidraulikus fékcsövek szerelése. Szerintem vétel előtt nézz pár YT szerelős videót, ha találsz a kiszemelt modellről.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #260381 üzenetére
Akkor gondolj egy köves, gyökeres emelkedőre, amim amúgy is nehezebb áttekerni. Egy sima füves részen is nehezebb átmenni, mint aszfalton, pedig az még nem is terep. Mondjuk én is maximum "gravel" úton megyek, terepen (normális híján) nem járok.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz orbano #260389 üzenetére
Nem értelek. Ha a felirat és a CenterLock témát jobban átgondolnád akkor jobban járnál. Eleve leszűkíti a kört, hogy nem boost kerékről van szó és gondolom nem átütőtengelyesnek kéne lennie. Na ilyet nehezebb találni. Én Mavic kerekeket nézném meg a helyedben, például a Crossmax, Crossland.
Az a baj, hogyha kereket akarsz fűzetni, akkor az sosem lesz olyan jó mint egy gyári kerék. Természetesen lehet jó kereket fűzni, mert minden komponenst lehet kapni, de olcsó nem lesz. Egy normális minőségű küllő darabja ott van a 400-450 Ft körül (DT, Sapim) az agy sem olcsó és a felni sem. Rá megy még a munkadíj is pluszban. Agyból is érdemes legalább egy Deore ha kónuszos (abban legalább "labirintus tömítés" van) vagy inkább egy ipari csapágyas.
CenterLock-kal mi a baj? Egyik legjobb megoldás. Sokkal egyszerűbb is szerelni, mint a hat csavarost. Írom ezt úgy, hogy 6cs van nekem is. Felni terén sok gyári kerék matricázva van, amit könnyen lehet szedni (hőlegfúvó, féktisztító segít). Emiatt szerintem kár a kerékfűzés. Racsnihang terén nehezebb dolgod lesz, mert a legtöbb normális minőségű agy az hangos. Más sűrűségű zsírral el lehet halkítani.
Ha nagyon zavar a felnin a felirat, akkor fújasd le fekete festékkel, és a probléma megoldva.
Microspline agyban van egyáltalán olyan ami 135 mm papucstávolságú? Nem néztem utána, csak elméletileg azért lett a boost, mert már nagyon nem fért be a hátsó agy a 135 mm OLD-ba. Ezért is van 142 meg 148 mm.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen