-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Sleek #294542 üzenetére
Szerintem ez ilyen fórum betegség. Én is így
vagyok (?)voltam vele, meg chubby2o6 is csak engedett a Willier és az AXS csábításának.Jelenleg meg vagyok elégedve a biciklivel, egyedül az RT-66-osokat kell kiegyenlíteni, már 0 percesen is volt bennük enyhe 8-as, na ez már nem annyira enyhe.
Jól éreztem, hogy nem kéne Shimano tárcsa (meg betét sem
). Az a baj, hogy még a drága XTR-nél is olvastam vevői vélemények alatt sajnos, hogy előfordulhat, hogy a dobozból kivéve van benne 8-as. Ez csak azért vicces, mert a kicsikínai Ashima a mai napig egyenes, mint az állat, pedig mechanikus tárcsafékkel kezdtem használni, ami amúgy is hajlítgatja a rotort. Nézegettem a BBB tárcsákat is, ha már a betét jó belőlük. Egyelőre ki fogom egyengetni, utána meglátom, hogy bírja.
-
Fall-N
veterán
válasz
DonThomasino #294664 üzenetére
Dehogynem, a levegős igen. Lassan egy éve használom, szépen teszi a dolgát.
-
Fall-N
veterán
válasz
DonThomasino #294680 üzenetére
Azt azért nézd meg, hogy pontosan melyik fajta NCX-D, mert sokat "ki lehet húzni " azaz a 63 mm rugóút helyett át lehet szerelni 80 mm-re (létezik belőle 80 mm változat), azzal már el lehet durvulás nélkül lenni a terepen. A legtöbb Suntour telónál működik a dolog (100 mm --> 120 mm). Enyhébb terepen én is voltam vele, nem koppant fel a 63 mm sem. Igaz én az Alföldön lakom, ezért sem vettem 100 vagy 120 mm telót.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Ne vegyétek ennyire túl komolyan már a dolgokat! Mindenkinek saját magát kell legyőznie. Ezért sem érdemes másokhoz hasonlítgatni magunkat. Eleve mindenkinek mások a körülményei. Ott a munka, család, szabadidő hiánya, a testi adottságok csak egy dolog. Például hiába akarna az ember heti x órát tekerni, ha nincs rá ideje. Ha magadhoz képest fejlődtél az a lényeg. Mindig fejlődik az ember, ez a lényeg. Természetesen érdemes valami alapján csinálni a dolgot (edzésterv), ha már belekezd az ember.
-
Fall-N
veterán
válasz
DonThomasino #294753 üzenetére
Még nem volt szervizen, az utóbbi egy évben nem volt annyira rengeteg időm tekerni, így ráér majd télen. De az is lehet én szedem majd szét és csinálom meg a szervizt. Majd nézek pár videót, hogyan kellene. Valószínűleg nem egy agysebészet, csak pontosan be kell tartani a dolgokat.
Nagyon egyszerű, ha van "AIR" feliratú kupak a teló bal vállán, akkor levegős. Ha a szokásos rugófeszesség-állító állító van rajta, akkor sima tekercsrugós.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
DonThomasino #294760 üzenetére
Az lesz az. Közben néztem, nincs rajta air felirat, csak a Suntour logó. 3 ágú kitüremkedést kell csavarni.
-
Fall-N
veterán
válasz
DonThomasino #294796 üzenetére
Így néz ki nálam:
ha lecsavarom, ott a szelep:
-
Fall-N
veterán
válasz
ZavaBalazs #294822 üzenetére
Én a kamerát is erősnek érzem, fölöslegesnek. Nem szokványos dolog, eddig senkit sem hallottam, hogy használt volna ilyet biciklin. A radart hasznosnak tartom, ha már forgalomban teker az ember.
"Esztétikusan" feltenni meg szerintem szinte lehetetlen.
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
Geometria nézegetése nem gáz, én is nézegettem, anélkül nem lehet venni vázat. A szín nálam is fontos volt, ezért lett a sárga Woodlands váz. Csak annyi a különbség, hogy mi nem írtuk le 100 hsz.-be, mindenki véleményét kikérve. Úgyis magunknak vesszük a bicikit, alkatrészeket, kütyüket.
Én most például a tárcsákat nézegetem, mert idegesítő az RT-66 meg a cincogása a 8-as miatt. Lehet még ma később nekiesek és kiegyenlítem, de félő, hogy ez csak ennyit tud és ahogy melegszik, újra belemegy a 8-as. Pedig nem tépem a féket, nem használom állandóan, mégis úgy tűnik, hogy van jobb a Shimano rotornál.
Tegnap például lejtősebb részen mentünk a forgalomban és az intenzívebb fékezés után, mintha görbült volna a rotor, majd pár satuzás után, helyreállt. Létezik, hogy ilyen gyenge az RT-66?
Wearus: akkor ideiglenesen áraknám hátra a kamerát, de állandóan nem raknék hátra. Mondjuk én a kulacstartón kívül, meg télen a lámpákon kívül semmit sem vagyok hajlandó felaggatni a vázra.
Kulacstartó is minimál, amikor nincs rajta a kulacs, ezért tetszik a Fidlock.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
lsebestyen #294865 üzenetére
Akkor pozitívan változott a dolog. Régebben nem foglalkoztak vele, sőt még beleegyezés nélkül videó- és hangfelvételt sem lehett készíteni.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #294870 üzenetére
Nem a felhasználás a gond. Sok véleménynél olvastam, amit én is tapasztaltam, hogy a dobozból kivéve már nem egyenes a tárcsa. Még XTR rotornál is előfordul. Nálam is ez volt, mindkettőben volt enyhe 8-as, hamar kiderül, amikor az ember beállítja felszerelés során a féktestet. Azaz próbálná, de ahogy forog úgy hol az egyik felénél, hol a másiknál érne bele a fékbetétbe. Ikyenkor jön az egyengetés, de valljuk be egy vadiúj alkatrésznél elég gáz, ha ezzel kell kezdeni.
Ez azért gáz, mert relatív "gagyi" Ashima rotorok kapták az ívet tőlem (a jelenlegi fékekkel is használtam őket) és semmi gond nem volt velük. Tegnap pont néztem és az asszony bringáján is szép egyenesen állnak a mai napig. Erre meg out of box nem képes az RT-66? Vagy lehet valami gagyi széria lehet? Muzikertől vettem, nem hazai vagy német beszerzés. Amúgy a fékerő több, mint jó velük, meg nem hangos, csak a fránya 8-as ne lenne.
Egyébként az RT-64-es CenterLockos, így lehet masszívabb, a fene tudja.
Testbikeon, ugyanezt írta valaki az RT-66-hoz, hogy gyárilag görbe.
-
Fall-N
veterán
válasz
Ixion77 #294920 üzenetére
Alapvetően a nagyobb leadott Watt miatt már jobban kopik a hajtás, főleg ha nem pörget az ember, hanem alacsony fordulaton fut. Ha nem nyomatékszenzoros az ebike, akkor a hirtelen rákapcsolt nyomatékváltozás, azaz rásegítés sem tesz jót az egésznek. Általánosságban elmondható, hogy rövidebb életűek a hajtás alkatrészek ebike esetén. Oda már tényleg jobb a LinkGlide.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #294929 üzenetére
Azért is vettem az RT-66-ot, mert mindenki meg van elégedve az RT-64-gyel, gondoltam az RT-66 csak a felfogatásban tér el, hát akkor sajnos nem. 😀 Igazság szerint annyi Shimano tárcsa véleménynél olvasni, hogy dobozból kivéve görbe, hogy nem is mernék például RT-76-ost venni.
Ezzel szemben a fele annyiba kerülő Ashima meg Extend meg jó. Tektro is egyenes amit eddig láttam (rokonságban több is van, egyikkel sem volt gond), a Bontrager kerekemen is az volt amikor vettem, bár nem használtam, ha leraktam az asztalra, szög egyenes volt. Elajándékoztam egy ismerősnek őket. Persze nem vennék Tektro rotort, nem ismerem őket, melyik lenne a jó, meg ami jobb minőségű az ugyanúgy drága, akkor veszek inkább megbízhatóbbat.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Dark Archon #294976 üzenetére
Az az S-Pedelec, de az már smkp kategória kábé. Igaz a kutya sem ellenőrzi még.
-
Fall-N
veterán
válasz
fulton #295181 üzenetére
Pedig ez nagyon úgy jött le, hogy magad felé önigazolás, hogy érdemes túlagyalni dolgokat.
Sajnos ez tényleg káröröm, egyébként sem értem, hogy profilkép mögött meghúzódó emberek miért tudják egymást utálni ennyire. Én sosem veszem komolyan a dolgokat, másik negatív érzése sem érdekel. Nem kedvelhet engem sem mindenki, bár mostanában én kerülöm az értelmetlen "szájjal b*szást", ahogy Czibók Laci mondta.
Igaz ő is ekézett téged, de senki sem kíván másnak rosszat, ilyet cicaharcok miatt.
Főleg, hogy te is kaphatsz bármikor defektet, ez mindig megvan, mint esély.A témával kapcsolatban én is úgy vagyok vele, hogy a megbízhatósággal szemben nem érdekel minden alkatrésznél a tömeg. Ha külsőt veszek, akkor persze én is kizárom a dög nehéz MTB külsőket és inkább az 5-700 g/db körül nézelődök. Ehhez hozzájön a belső tömege, mert nem izgat egyelőre a tubeless, bár csak előnye van. Outinál viszont biztos nem szenvednék a belső nélkül, a latex meg nem jön be, hogy állandóan pumpálni kelljen.
Jelenleg 0 védelem van, de szökőévente kapok defektet, legutóbb kábé 3 éve kaptam, azt is a régi acélvázas montival. Pedig minden nap biciklivel közlekedem és a városban van királydinnye is.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Dark Archon #295322 üzenetére
Azzal kezdték (autóalkatrész), elmondta a videóban. Egyébként papír és nyomtatvány boltot akart régen, csak jött a biciklizés. Egyébként szimpatikus hozzáállású a tulaj, ahogy írták a YT videó alatt, korrekt bolt lehet.
Másik videó ami tetszik az a biatorbágyi TAK Bike. Az is tök szimpatikusnak tűnik, mégha náluk van a túlárazott Colnago és Bianchi is.
Szerk.: .LnB amit írt, visszaszívom.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
(ex)Cat #295376 üzenetére
Arra figyelj, hogy az ára miatt már lesz rá ÁFA, VÁM stb. Nem tudom mennyire tudna átcsúszni ezek alól.
Bár ahogy nézem az Ali árakat egyáltalán nem olcsóbb ott fenn. Például a BSC200 és a BSC300 is kapható ennyiért az ebike-nál. Gondolom Németországban még olcsóbb is lenne, csak EU és nem kínai.
-
Fall-N
veterán
Szerintem a 3x9 lefedire gondol. Én sem vennék már 3x9-et. MTB-n és trekkingen 1x, outi vagy gravelen 2x10/11/12-t vennék (mellesleg neki nem opció amúgy sem, mert outikat néz, ott nincs tripla hajtás). Gravelen mondjuk Alföldön az 1x-et használnám simán.
Vétel szempontjából az a kérdés, hogy mennyire hóbort ez vagy kitartó. Ha hosszú távon is fog tekerni ls nem hagyja abba, akkor érdemes venni kezdésre is akár középkategóriás outit vagy gravelt. Az viszont igaz, hogy olyan áttétel kell, ami nég kezdő bringásnak megfelelő. Később úgyis kopni fognak a hajtás részei, utána variálhat vele.
De én is azzal értek egyet, hogy kell venni egy új biciklit a Decathlonban például, azt meg van oldva. Én nem vennék sosem használtan semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Csokicsibesz #295818 üzenetére
Rá kell hagyni.
Egyébként már régóta nem tartja senki sem buzisnak a rózsaszínt. Az más kérdés, hogy nekem sem kedvenc színem, így nincs ilyen ruhám. De például láttam már rózsaszínes fullyt, aminek jól állt.
Ez a buzizás sem "divat" már, mert abban sincs semmi rendkívüli, ha valakiről kiderül, hogy az LMBQT közösség tagja (szépen fogalmazva). Van az ismeretségi körében, munkahelyemen is, az ég világon semmi baj nincs velük. Így már rég neccesbek érezném az ilyen kijelentéseket.
Főleg hogy sosem tudhatja fulton sem, hogy ki tartozik ebbe a körbe az ismerettségi körében.
-
Fall-N
veterán
válasz
ZolkoW #295895 üzenetére
Na az RT-66-okat cseréltem ma, ha már a fék szóba került. Helyettük jöttek a BBB PowerStop 180-as tárcsák. Eddig hátul 160-as tárcsa volt, de mivel nem volt készleten Kalobikeéknál, így hátra is 180-as ment (meg persze egy adapter).
Még nem volt ma időm teljesen bekoptatni, de hazafelé már jött a fékerő, hát elég szépen működik a BBB betétekkel. Ekég jó már igy is a fékerő. Na meg a legfontosabb, hogy gyárilag is szögegyenes volt mindkettő, így szépen síkban fut a keréken, semmi imbolygás. Így ajánlom a BBS-113-as rotorokat.
-
Fall-N
veterán
válasz
Ixion77 #295938 üzenetére
Azért ez annyira nem fekete-fehér. A legtöbb bicikli eladás még mindig az átlag, nem sport célra vett gép, hanem a hétvégi túrázásra, mászkálásra. Ide az átlag nép eddig trekkinget vagy cross trekkig gépet vett. Na ennek a célcsoportnak lehet eladni a gravelt, mert megfelel arra is, mégha sosem megy terepre az illető. Viszont legalább szélesebb gumi mehet bele, hasonlóan a trekking 37-40 mm-es gumijához. De valamelyik boltos elmondta a YT promó videóban hogy azért most is sok a trekkig eladás.
A XC vagyis a hardtail a fiatalabbak körében népszerű. Sokan még csak városba is azt vesznek (én is sok ilyen embert ismerek). Őket nem is érdekli vagy nem ismerik a többi kategóriát (azaz, hogy jó lenne a fitness vagy más helyette). Ami terepre is használja az vesz fullyt, így abból is sok van.
És van a tudatos réteg, amelyik azt veszi ami neki megfelelő. Ebből van a legkevesebb és ez a réteg hajlandó többet is áldozni a sportra.
Itt például a városomban a legtöbb gép MTB és cross trekking, pár fully, kevesebb outi. Gravelt nem sokat látok, annál inkább ebikeot, vegyes életkorral.
Speedy007: A BBB is jó fémes és organikus betéttel. Jó minőségű, egyértelműen az RT-66 felett van a kategóriában. Sokkal merevebb nála. Van belőle CenterLock is azokat is megnéztem, jó minőségűek azok is. A boltosok mondták nekem, hogy jól fogynak náluk és eddig senki sem panaszkodott rájuk.
Betét ügyben én ajánlom mellé a BBB betétet.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #295980 üzenetére
Néztem pár angol nyelvű videót és ott is panaszkodtak, hogy régen az RT-66 lézervágott volt, ami 'Japan' feliratos volt. A mostani már préselt és 'China' feliratos. Na az enyémen is China felirat van, így egyértelműen minőségi romlás van. Lehet ezt megúszta az RT-64 és azért vált be sok embernek.
Amúgy is tudva levő, hogy a váltók és a fékek közül a jobb minőségűek még mindig Japánban készülnek (Deore, SLX, XT, de még az Alfine fékemen is Japan felirat van). Úgy látszik hiába SLX a tárcsa ha a minősége már nem az a kategória.
Nekem nedves időben is jól fogott, persze kicsit csökken a fékerő az elején, de hamar leszárad, ha fékez az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #295994 üzenetére
Az biztos, hogy a gravel őrület előtt még a minél szélesebb flatbar lett a trend. Az ipar mégis képes utána a szöges ellentétét nyomatni. Terepre szerintem is korlátozottabb a koskormány irányíthatósága egy szélesebb flatbar ellenében. Persze elvileg csak mezőgazdasági meg szórt köves utakra szánják a gravelt, de azokból sem mindegyik jó állapotú, mint hazánkban is. Van szélesebb gravel kormány is persze már.
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz
ZolkoW #296259 üzenetére
Dehogynem kapni. [link] Pont az elmúlt pár napban nézegettem a tárcsákat (RT-66 helyére) és lehet kapni Avid HS1-et, igaz csak 6 csavaros van belőle. Viszont mivel könnyen lehet adapterezni CenterLockra akár, így nem gond ha valakinek az kell.
A legendás G2 Clean Sweep is kapható szintúgy (ebből már létezik CenterLockos is), nem szüntette meg a SRAM (nagyon helyesen). Mondjuk nekem 6 cs kerekeim vannak. Végül BBB lett, de nem bánom, mostmár bekoptattam, jobb az RT-66-nál.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #296341 üzenetére
Ha nem lenne túlárazott a gravel, csak egy kategória a sok közül, akkor nem lenne semmi baj vele. Nekem például bejön mióta megjelentek, úgy hogy még koskormányt sem használtam huzamosabb ideig.
Ha megnézzük, akkor a nagy hypeon kívül ez csak egy evolúció a technika fejlődésével. Mivel elterjedt a tárcsafék, így beférnek a jóval szélesebb külsők (például milyen bitang lehet az új Silex egy 50 mm-es könnyű
XCgravel gumival). A karbon technológia fejlődésével, már a kőkemény CX vonal is kezd kiszorulni, így a kényelmesebb geó is adott manapság. Ebből lett a gravel, ami lehetne csak simán egy új alternatíva a fitness helyett például. Az ipar persze most meglovagolta a dolgot, az alkatrészgyártók is (lásd GRX).
Szerintem a hazai rossz utakra, mégcsak ha városban rohangál az ember, nem lenne rossz egy gravel.
-
Fall-N
veterán
válasz
Napfénysüti #296358 üzenetére
Tetszenek nekem is az országútik, csak az utak miatt nem vennék én sem. Ebből a szempontból tényleg jobb a gravel, vagy bármilyen nevet adunk neki. Annyira össze vannak mosódva a kategóriák, hogy például egy egyenes kormányos gravel, lehetne akár fitness kategória is, mert nem sok különbség van köztük. De látszik az evolúció, mert sok minden megjelenik a klasszik outikon is, a tárcsafék és a ballonos gumik is terjednek, még a versenysportban is.
Ugyanez van a klasszikus XC és a cross trekkingnél is. A felni mindkettőn 622, a külső miatt 28" vagy 700C az egyik, a másik meg 29". A geo is hasonló sokszor, igaz az XC már kezd agresszívabb lenni és kihal a régebbi XC geo.
Kíváncsi leszek ha lecseng a hype, mi lesz a következő "világmegrendítő" újdonság.
-
Fall-N
veterán
válasz
Ixion77 #296522 üzenetére
Minden rossz nélkül kérdezem, hogy mertek venni ennyire kétes "minőségű" láncot?
SunRace is olcsó és eddig nekem nem volt semmi bajom velük. Igaz mostmár Deore láncot használok, de ha elkopik, akkor XT-t veszek helyette.
Amit még dícsérnek az az Acor lánc. Nem néztem utána hogy hány sebességes létezik belőle, a könnyített szemes 10s-t dícsérik.
-
Fall-N
veterán
válasz
Ixion77 #296535 üzenetére
Én mindig kétkedve nézem ezeket az egzotikus márkákat, mert láncot készíteni, mármint jót, nem annyira egyszerű. Sokszor olvastam, hogy a ZTTO például nem működik szépen váltás közben. Ha emellé még hitvány minőségű acélból készül, akkor tényleg nem jó semmire. Márkás láncok közül is előfordul, hogy az olcsó fajták nem bírnak ki 2-3000 kilométernél többet, így nem csak a kínai lehet rossz. Fogaskoszorúnál sem mernék venni noname fajtát.
-
Fall-N
veterán
válasz
BusinessGuy #296545 üzenetére
A váz a lényeg. Ha hátul 135-ös a papucstáv, akkor tényleg nem kell boost. Mérd még meg a középcsapágyház szélességét a váznál, ez dönti még el, hogy milyen hajtómű kell. Ha 68 vagy 73 mm akkor tényleg nem boost a váz, ha szélesebb, akkor viszont kelleni fog, mert az integrált hajtómű tengelyhossza adott méretű.
Elméletileg lehene hézagolni a boostos hajtóművet is, de nem ajánlott, mert a láncvonal akkor túlságosan kifelé mászik el. Az ACID egyébként a Cube saját márkás alkatrészei, régen is gyártottak nekik (például a Cube kormányszár az Syntace volt), csak akkor még Cube néven voltak brandelve.
-
Fall-N
veterán
válasz
Runner_fxr #296547 üzenetére
Nagyon gáz, hogy egy magát prémiumnak beállító (tömeg)gyártó ilyen ócska összeszereléssel ki mer adni egy biciklit a kezéből. Akkor rendesen szívnak a forgalmazó boltok is vele, mert nekik kell készre újraszerelniük.
A Shimano sor is érdekes, hogy selejtes volt.
A SunRace nekem régen bevált, igaz azóta Shimano hajtás alkatrészeket veszek, mert elvileg azzal kéne a legszebben működnie rendszerben.
A fék is érdekes, hogy mi lelhette, elméletileg szerelésre félkész állapotban kellene kiadniuk a gyárból.
Viszont ha már összeállt, akkor tekerj vele sokat!
👍Pont múltkor írtuk itt páran, hogy sajnos a nagyobb értékű biciklit is úgy látszik, hogy teljesen szét kell szinte szedni és 0-ás szervizelni.
Akkor ezzel az erővel össze is lehet legózni ahogy szoktam.
Szerk : a tárcsák nem voltak görbék?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Roland861010 #296572 üzenetére
Akkor inkább ne vegyél semmit. Vagy egyszer megveszed a jó minőségűt vagy olcsón szart, ami után ugyanúgy meg kell venni a normálisat, csak közben az olcsó szarra kidobtad a pénzt.
De ez mindenre igaz. 30 ezer Ft meg nem sok egyáltalán a kerékpáros dolgokban. Főleg egy bicikli árához képest.
-
Fall-N
veterán
válasz
Napfénysüti #296582 üzenetére
Nem látványos dolog, így sajnálják rá a pénzt.
Ugyanez igaz a karbantartásra is.
-
Fall-N
veterán
Sajnos ahogy bonyolódik a technika, annál nagyobb a hibafaktor, igaza van Runnernek. Manapság majdem mindenen teleszkóp, tárcsafék van. Utóbbival lehet már eleve rengeteg szívás.
Van egy ismerősöm, akinek boltja van. Az alsó kategóriás bicikliket a haverjával tömegével rakták össze, mert semmi bonyolult dolog nem volt rajtuk. V-fék, sima merev villa stb. (Olcsó CTM, Kenzel stb.) A drágább bicikiket csak összerakják nagyjából és ha megveszi a vevő, akkor állítja be. Ilyenkor szokta mondani, hogy menjenek egy órát valamerre, addigra kész lesz. Na ha beletenyerel ilyen trehányabb dolgokba, akkor tud csúszni a dolog.
Másik ismerős boltos, akivel többet szoktam találkozni, ő rendesen beállítja (kevesebbet rendel be belőlük), anélkül ki sem rakja a boltba. Ő amúgy is igényesebb bicikiket árul, Cube, Merida stb., na meg ő a legjobb szerelő is a környéken. Majd megkérdezem mennyit szokott szívni velük.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Runner_fxr #296612 üzenetére
Nagyon jól néz ki, még így feketében is. Ha valaha vennék gravelt, nekem is a Silex tetszik a legjobban. 👍 Úgy látszik ezt most a gyárban rendesen összeválogatták, így lett hiba bőven.
-
Fall-N
veterán
válasz
Rodzser Mór #296627 üzenetére
Nem olyan drága az. Ha a márkásabb hajtóművet nézed, egy Deore sem vészes árban, a középrész meg minőségtől függően 6-10ezer Ft.
De ha márkás kínait veszel, akkor ott van, amit az asszonynak vettem. 13ezer pisztolyorrú Mátyás volt a ProWheel Claw a Motsuv NarroWide tányérral. Adtak hozzá középrészt is. Semmi minőségű gond nincs vele, tekertem vele párszor az építés után, amikor teszteltem. Őszintén szólva semmivel sem rosszabb minőségű, mint a Funn Ridge hajtóművem (36ezer Ft volt a középrésszel, 36T NarroWide tányérral, amit adtak hozzá). Esetleg a Funn alu lánctányér tartósabb lehet, igaz annak nem 3ezer Ft az ára, hanem egy tízes körül van, ha külön veszi az ember.
AliExpressről megjött egy hét alatt (Choice). 13 ezer Forintból egy ócska Tourney négyszögtengelyes hajtómű sem jön ki a monoblokkal árban. Használat közben, meg ég és föld a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Ha boltból vesz az ember biciklit, akkor tényleg 90+%-os az összeszerelés, de nem a gyárban végzik el, hanem a webshophoz tartozó, fizikai bolt. Ha közvetlen a gyártótól, eladásra akkor szintén csak nagyjából van összerakva.
Ha meg online eladásra specializálódott helyről, mint a Canyon, aklor szintén lehet, hogy be kell állítani ezt-azt.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ DJI AIR 3 FLY MORE COMBO (DJ RC 2) KIEGÉSZÍTŐK
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition