-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
válasz ludsimon #24255 üzenetére
Nem titkosak az infók Egy nagy gyógyszerkutató cégnél vagyok infós, ( a belső hálózatot felügyelem,adatvédelem,hozzáférések,jogosultságok, külső hálózat jogosulatlan be és kilépéseinek csekkolása stb.stb ) 6 éve vagyok kint a párommal ő diplomás nővér intenzíven.Az igazsághoz hozzátartozik,hogy majd 2 évet "focista feleség" voltam,mert amíg ő egyből talált melót én nyelvtudás hiányában háztartást vezettem ezen idő alatt Igaz,hogy az ő fizujából is nagyon jól elvoltunk,de így még jobb a helyzet.A fizuk jobbak mint a Németeknél,pld itt 14 havi teljes járandóság van ( egy nyaralásra egy karácsonyra pluszban )Persze azért ára is van a más kúlturális és nyelvi közegnek,nem csak napos oldal van.A mentalitás teljesen más mint otthon,ezt nagyon szokni kell.Itt rend és fegyelem van,ha eldobnál egy csikket kinyírnának.Mindenhez és mindenkihez termint ( időpontot kell kérni ),itt mást jelent a baráti társaság vagy a kollégák.A melóhelyemen szoktam mondani,hogy jó hogy nem kell igényelni A528-es űrlapot,mert szexelni szeretnék este a párommal és kellene rá egy pecsét Első hónapban kikötöttük a kutyát Leibnitzbe egy sportbolt elé,10 percre mentünk be,kint már csődület fogadott minket,ránk hívták a rendőröket és már vártak a regionális állatvédőkkel egyetemben,mert állítólag túl meleg volt a blökinek.A faluban pár napja tüntetés volt ,mert bezárják a helyi rendőrőrsöt és tiltakoztak ellene,egy faluval lesz csak arrébb a legközelebbi,mert itt 4 éve nem volt miért kimenniük a yardoknak.Ha kint hagyod a pénztárcádat tesznek bele,a kocsit nem kell bezárni,a portákon is a kapuk tárva nyitva vannak.Én még lazért bringát nem láttam sehol.Szokni kell,de a köz és létbiztonság összehasonlíthatatlan a hazai helyzettel.Havonta megyünk haza Pécsre,most már a telómba hangjelzéses emlékeztető van beállítva,hogy a tető antennát szereljem le a verdáról,mert eddig 5X lopták el és itt kiesek a gyakorlatból
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz ludsimon #24285 üzenetére
Most nem értelek. Ha erőkarral nem erőlködve lazítasz, attól még ugyan úgy tönkreteheted, mivel az erőkar miatt nem erőlködsz. Minél durvább méretet használsz, annál nagyobb az erőkar, szóval annál kevésbé veszed észre, ha tönkreteszel valamit.
Nem vagyok jó fizikából, de cseréltem már párszor kereket a kocsin (mondjuk összerakásnál mindig kapnak a csavarok egy kis zsírt).Szerk.: értelek.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz ludsimon #24290 üzenetére
A kulcs nem a meneten van, hanem a csavar fején, vagy például a pedálnál a tengelyen, de a meneten semmiképp.
Hidd el, az ugrálás nem haszontalan adott esetben. Volt, hogy csak így tudtuk leszedni a kamion hátsó kerekét (kb 2 méteres rúdon ugrálva, úgyhogy erőkar is bőven volt). De aki nem biztos a dolgában, inkább ne csinálja, meg nem árt, ha két ember van.
Amúgy nem tudom, hogy tudtad elnyalni az anyát, 10-es anya szokott lenni a tengelyen, azt azért nem olyan nehéz meglazítani.
Amúgy elég sok pedált leszedtem már, mindegyikhez elég volt a 15-ös villáskulcs, pedig voltak régiek is, amit valószínűleg sose zsíroztak meg összerakás előtt. Persze tudtam, hogy merre kell tekerni, így először nem ráhúztam, meg van technikája is, hogy a kezed ne verd szét.
Amúgy az erőlködéstől hogy nyalod el a menetet? Nem igazán értem, hogy mire gondolsz ezalatt.[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ludsimon #24290 üzenetére
Nem tudom, hogy jön a "nem gyorszáras tengely" ide, de egy acél pedáltengelyen lévő 15-ös króm vanádium villáskulcsra nyugodtan ráállhatsz teljes testsúlyoddal, a legrosszabb ami történhet, hogy sikerül letekerni.
Nyilván a másik lábaddal a pedálra kell állni, és a villáskulcs se álljon lefelé, különben lecsúszik. De nem tíz évesek vagyunk, hogy ennyire szájbarágósan kelljen valamit leírni.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #24873 üzenetére
nem...sose versenyeztem, nem most fogom elkezdeni, mikor a 28-as átlaggal már veregetem a vállam meg aztán el is kéne jutni odáig valahogy.
erről az emelkedőről még nem hallottam, azt hittem a börzöncei itt a környéken a legdurvább...azt már megmásztam párszor.
(#24876) belaazallat: zánkára sztem maxxis cormetekkel mentem, de nem emlékszem, hogy csúszkáltam volna vele
a dolgozóbajáróson most conti sportcontact van, megyek vele esőben is, nem tűnt csúszkálósnak.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Toomy
senior tag
válasz ludsimon #24949 üzenetére
Egyenesen katasztrofális!
Nincs mese elől kell lenni az ominózus szakaszokon. A vezetés után meg nem szabad nagyon hátracsorogni...(#24940) glacious - Az a jó ha fáj, mert ugyebár akkor fejlődik az ember. Az én mottóm az ha fejlődni akar az ember akkor nálánál erősebbekkel kell társulni, hogy legyen egy kis plusz motiváció. Eleinte nagyon szar volt, hogy le le maradtam, de most már egymást kergetjük.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz ludsimon #25128 üzenetére
pont ezzel gyűlt meg a bajom, most elkezdtem rendes láncolajat használni (eddig wd40-et fújtam rá) és annyi piszkot szed össze... kicsit poros terepen 1-2 napot használva már bundája nő a láncnak :S pedig nem áztatom el, minden szemre egy csepp
a spéci lánctisztító eszközöknek van értelme ti hogy látjátok? (eddig kefe és rongy volt a társam)[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz ludsimon #25128 üzenetére
szerintem 2 lánccal még simán érdemes szórakozni, mert addig is használható a bringa míg takarítod, száradni hagyod a korábbit vagy ha valami nagy koszt kap (eső/sár) akkor is csak lekapod és mehet fel egy, már előzőleg letakarított tiszta lánc
Hát de fiatal fejed van , korábbiak alapján azt hittem vagy vagy 30
Korábbi kondis topikra visszatérve, ha ezzel az alkattal és magassággal nőni akarsz valamennyit, akkor oda bizony zabálni kell majd keményenMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz ludsimon #25135 üzenetére
én is csak egyszerű ételről beszéltem, hozzá lehet szokni a sokat evéshez
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #25135 üzenetére
El nem tudom képzelni ezeken a 30%-os emelkedőkön hogy tudnak felmenni A legmeredekebb amit megmásztam az ~18%-os volt (utolsó 20m-en meg 25%), de az is olyan volt, hogy mikor először jártam arra le kellett szálnom a bicikliről kb. félúton, mert 1:1 arányú áttéttel se tudtam felmenni. Utána mikor ugyanebben az áttétben elindultam a biciklivel, simán megemelkedett az első kerék ahogy rátapostam a pedálra, úgy kell lenyomni hogy a földön maradjon...
gergo5991:
Röhögni fogsz, de fekvő biciklin nagyobb erőt lehet kifejteni a lábbal, mivel optimálisabb a testhelyzet. Ezen kívül sokkal jobb a légellenállása mint bármilyen országútié. Lábsérülésnek az ég világon semmi köze hozzá, lábat pontosan annyira terheli mint az "álló" bicikli. Gerincnek már inkább van, mivel egyáltalán nem terheli a gerincet, ellentétben az országúti biciklikkel. Igazából egyetlen hátránya a hagyományos országútivel szemben, hogy nem tudsz kiállva tekerni, illetve a hosszabb lánc miatt kicsit rosszabb a hatékonysága. De összességében inkább csak előnye van. -
syl5
őstag
válasz ludsimon #25159 üzenetére
Na ez az látod.
Ránézésre azt mondtam, hogy a lánc csak szimplán hosszú, mert nagyon szépen ráül a fogaskerekekre.
Aztán Zola kolléga linkelte a képet, az alapján kalkulálva mondtam, hogy megnyúlt a lánc. Most viszont csináltam két valódi mérést - már amennyire mérőszalaggal lehet - és a mérések szerint tűréshatáron belül van.
1. mérés 409 mm, 16 pár (25,5625 mm), 2. mérés 256 mm 10 pár (25,6 mm).Szóval úgy tűnik még sincs ez megnyúlva, csak hosszú a lánc.
Később megmérem még egy másik mérőszalaggal a lánc másik oldalát is, remélem az is hasonlót mutat.
Nagyon jó lenne, mert akkor legalább nem nyírom a fogaskerekeket.Esetleg valakivel nem tudok összefutni egy sarkon egy láncnyúlásmérővel?
Remélem munkatársamnak lesz.Ugyanez a típus, amit linkeltem.
CN-HG93
Azért akartam ilyet, mert full XT/Ultegra felszereltség, ha az akkor legyen az.Amiért az egész egyébként kirobbantotta nálam ezt a lánc dolgot, az ez
váltó elöl, hátul legkisebb fogaskerekenÚgy tűnik a racsni és a lánc akkor mostanában cserélve lehetett, és túl hosszúra sikerült a lánc.
Mondjuk ez jó hír.
A hajtómű, azért lehetne szebb, de megteszi.(#25161) szunya1:
Irigykedem.
De jó lenne Pesten is ilyen út. Simán menne a 30-as átlagtempó melóba, 12 km-en. Most a szar út, a hülye autósok, lámpák, tötymörgő biciklisek miatt nagyon sok benne marad, jó ha meg van a 20.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
Teasüti
nagyúr
válasz ludsimon #25164 üzenetére
Miért ne lenne szabad?
Nem javasolt, mert romlik a hatékonyság és fokozott a kopás.
Ellenben ha elég hosszú a lánc (nem szakad szét a két nagy lánckeréken), akkor más hátránya nincs.
Ezek sem hiszem, h jelentősek.
Gyakran vagyok vele úgy, hogy középső tányéron még felváltok hátul a legnagyobbra, ami elvileg már keresztbeváltás, de még teljesen üzemképes felállás. Bár emiatt a beidegződés miatt csak rövid ideig szoktam így használni.No meg ezzel az elavult ábrával már nem tudtam mit kezdeni, amikor először lett 3x9 sebességem és azt vettem észre, hogy a középcsapágy nagyobb szélessége miatt a láncvonal hátul a kisebb lánckerekek felé tolódik. A legkisebb tányérral a láncvonalam kb csak az 4. legkisebb lánckeréknél egyenes.
Ha meg már be tudok váltani 7-8 fokozatot egy tányérral, akkor ott már olyan mindegy, hogy mit szabad és mit nem.
Ellentétes oldalon lévőket szoktam kihagyni, de a középsővel már simán váltom a teljes sort.
Sosem hallatott rendellenes hangokat.szerk: egy igazi nagy hátránya mégis csak van a keresztbe váltásnak. Ha a kocabringás úgy felejti, akkor elgörbül a lánc.
Igen szar utána görbe lánccal biciklizni, bnőm egyszer sikeresen elgörbítette, nem vettem észre majd két nap múlva már úgy szaladt a lánc, mint az ökörhugyozás. Hamar csere lett belőle, mert össze-vissza váltott a bringa miatta.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #25156 üzenetére
Ez lenne az, "ofc" ausztria [link] Jó eséllyel kicsit közelebb az alpokhoz ennél sokkal ütősebbeket lehetne találni, ez csak elég rövid szakaszon ennyire meredek.
Amúgy javoslam ezt az oldalt % fétisezéshez, ugyanis ha az ember a lenti szintrajzon kijelöl egy szakaszt, akkor kiírja, hogy hány %-os az emelkedő -
-=RelakS=-
veterán
válasz ludsimon #25164 üzenetére
Az a baj, hogy ez a kép feltételezi, miszerint az első és hátsó sor közepe egy vonalba esik. Nekem 3*9 a felállás, és úgy látom, hogy pl a középső lánckerékről hátul a két legnagyobbat nem érdemes használni, de a legkisebb jóval kisebb hajlást okoz a láncnak, mint pl a legkönnyebb fokozat. Tulajdonképpen a két legnagyobb hátsó lánckerék nem használatát is ehhez igazítottam, így az elöl legnagyobbal hátul már a 4 legnagyobb esik ki.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
syl5
őstag
válasz ludsimon #25164 üzenetére
Elöl és hátul is legkisebben, igen.
Ok nem szabad így használni, de attól még nem így kéne állnia szerintem.Fenti szerint se, és ezzel a módszerrel ugye hosszú a lánc.
Patentszem sajnos nincs rajta, így szétszedni jelenleg sajnos láncbontó hiányában nem tudom.
Itt jönne a másik dolog, hogy shimano láncnál ha egyszer összerakták akkor még egyszer valóban csak patentszemmel lehet?(#25166) Tüzi:
Lehet csak rosszul lett leszabva. Méricskélés azt mutatja, hogy páronként nyúlt 0,2 mm-t. Ez 57 párra jó esetben 1,2 cm. ~ 1 cm megnyúlás eredményezhet 1,5 cm-t függőlegesen a váltónál, kiindulva az optimális lánchosszból, hogy eredeti állapotában a felső váltógörgő és a lánc alsó íve közt kb. 10-15 mm távolság volt?Meg most akkor szinte új, vagy szarrá van kopva?
[link]Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
válasz ludsimon #25202 üzenetére
Arra gondoltam, hogy valami combosabb láncra kellene beruházni. Persze drágább mint egy "sima" lánc, de mivel lassabban nyúlik, lassabban eszi meg a lánckerekeket is.
Elméletileg vissza kellene hozza az árát, mert abból is el tudsz használni hármat mire cserélni kell mindent.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #25438 üzenetére
Pedig ha tudnád hány ilyen és ehhez hasonló mentalitású ember van az utakon. Én néha csinálok ehhez hasonló állapotú bicikliket. Addig használják amíg működőképes. Nem érdekli őket hogy mi és miért működik amíg felülnek a biciklire és megy. Szerintem ha 10 emberből 5-6 olajozza a láncot akkor sokat mondtam. Már messziről hallani ha ilyen ember közeledik annyira nyikorog a lánc. Sokszor a legalapvetőbb karbantartásra sem hajlandóak, vagy nem értenek hozzá. Ha itthon nem foglalkoznék a családi bringákkal szerintem hasonló állapotban lennének mint ahogy a cikkben található.
Pár saját kép: [link][ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Teasüti
nagyúr
válasz ludsimon #25749 üzenetére
Elektronikus váltás meg már montin is van, mint írtam. Tárcsák outin meg... Biztos szükség volt rá, de nem fogy előbb a tapadás mint a fékerő?
Nem azt mondom, h nem fejlődik, hanem hogy a montik talán fejlettebbek. Izgalmasabb terület, nagyobb a kihívás a gyártók részéről, jóval nagyobb az igénybevétel, de mégis könnyűnek, komfortosnak és erősnek kell lennie jókora biztonsági tartalékkal. Outinál meg patika mérlegen számolgatják a grammokat meg a másodpercek század részét.
Ott mik a fejlődési területek? Könnyebb három grammal és gyorsabban vált két tizedmásodperccel? Húha... Ez megér +100k-t.
MTB-n is fejlesztenek ilyen irányban és mindezt meg kell tudnia csinálni masszív terepen is.
Na én ide értem, amit mondtam.
Nem becsmérelni akarom az outit, csak sztem egyszerű, mint a faék. Semmi izgalmas nincs rajta. Könnyű, megy mint a veszedelem, miközben lassan már a fogtömésed is a helyén marad és kb ennyi.
Ellenben egy VPP rendszerről akár diploma munkát lehetne írni.
Persze ez csak az én személyes meglátásom műkedvelőként.(#25754) szunya1
Ez igaz, a ritmikus egyenletes mozgásforma elősegíti a meditatív kikapcsolódást.
Talán ezért is szeretik sokan. Bár azért a közúton való tekerés nem mindig enged kikapcsolni fejben.
A montizás valóban nem szolgálja ezt az élményt, ott igenis ott kell lenni fejben, de hát azt meg azért szeretjük.(#25752) ludsimon
Nem azt mondom, h nem fejlődik, hanem hogy a montik talán fejlettebbek.(#25751) fpeter07
Aerodinamika se újdonság, ezer éves fejlesztési terület az is. Amikor már azért borotválod a lábad, hogy gyorsabb egyén, na ott már sztem nincs hova tovább az outi hagyományos megközelítése alapján.
Hová lettek amúgy a teli tárcsás kerekek? Vagy 15 éve nem látok már olyat. Elfújta a szél?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ludsimon #25746 üzenetére
Ezt capulet75-nek sem sikerült megértenie, hogy tulajdonképpen én nem magát az országúti kerékpárt nem szeretem, hanem a Magyar körülményeket tartom rossznak, ezért se jön be, azt is leírtam, hogy olyan közegben, mint például Ausztria, Németország, valószínű nekem is lenne.
Engem ez nem zavar, hogy másnak így is bejön, de engedtessék meg nekem, hogy elmondjam a véleményem, akkor is ha az ellenkezik a tiéddel vagy bárki máséval.Teasüti: Az országútik technológiai szintjét sem szólnám le, mert azok is nagyon fejlettek már, de az tény, hogy egy modern fully bonyolultabb szerkezet. Engem is sokkal jobban lenyűgöz ez a fajta technológia.
Ez a technika ezekkel a súlyadatokkal párosulva tényleg félelmetes [link] [link]
Lehet, hogy az országútinak sokkal nagyobb a múltja mint a mtb-nak, de igazán a 90-es évektől indult meg drasztikusan a fejlődés ott is.szunya1: Reméltem is, hogy nincs ezzel baj. Mert akkor akár át is lehetne ezt a topikot nevezni "országútisok ide" címre és kéne csinálni egy "montisok ide" másikat.
Az a környék ahol te is élsz, más világ, az egy kerékpáros paradicsom, bármivel tekersz. Össze se lehet hasonlítani a hazai körülményekkel, semmilyen szinten. Így azt külön kell kezelni.
Egyébként nem tudom milyen az a monti amivel blökit sétáltattok, de ha egy ilyene lenne az asszonynak kifejezetten női geometriával, lehet ezt is sűrűn törölgetné. -
Zola007
veterán
válasz ludsimon #25772 üzenetére
nem tudom hol tekersz, ahol ilyen bringás paradicsom van...
Azonban Debrecenben és körülötte, ha nem vagy állandóan résen (még ha teljesen szabályos vagy és neked lenne elsőbbséged is), akkor is letolnak, kicentiznek, gyalogosok nem ismerik a szabályokat, az utak sz.rok, stbMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
válasz ludsimon #25772 üzenetére
Én is jobban szeretem az MTB-t, mint az országútit, nekem jobban bejön. Ezen kár vitatkozni, hogy kinek melyik tetszik jobban.
Abban viszont egyetértek veled, hogy egyáltalán nem rosszak itthon a körülmények az országútizáshoz. Tegnap pl mentem MTB-al aszfalton, nagyjából mindegyik autós teljesen átment a szembe sávba, mikor kikerült. Pár út elég rossz minőségű, főleg országútin (mentem rajtuk azzal is), de egyre több utat látok, amit felújítanak. Szóval szerintem hülyeség arra hivatkozni, hogy itthon rosszak a körülmények az országútizáshoz, persze nem tökéletes, de nyugodtan lehet tekerni. Amikor országútival mentem, sosem izgultam azon, hogy melyik autó fog súrolni.
Városban szerintem sokkal rosszabbak a körülmények, ott sokszor tényleg kicentiznek, múlt héten egy tűzoltóautó csapott el majdnem, amikor megelőzött, megkülönböztető jelzés nélkül. -
Runner_fxr
Ármester
válasz ludsimon #25772 üzenetére
Rinyálni a ribancok szoktak. Nekem nem szokásom, légyszíves kicsit finomíts a stílusodon, mert nem a haverod vagyok!
Hát éppenséggel azért némi fogalmam van a Magyar körülményekről, mivel én is itt élek és szoktam kerékpározni közúton, az autósok legnagyobb része sajnos irdatlan nagy tirpák. Legalább is a közlekedésben az.
Ha volt is fejlődés, mivel ugye több lett a bringás, így kicsit kénytelenek voltak finomítani a vezetési stíluson, azért még mindig elég tré a helyzet, mondjuk egy Ausztriához képest.Én nem akarom elvenni senki kedvét az országútizástól de vannak fenntartásaim magyarhonban ennek kapcsán. Te is elmondhatod a véleményed én is elmondom.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ludsimon #25772 üzenetére
Nem értem hogy lehet ilyent mondani, hogy az országúti kerékpár járdára való. Sokszor mondják nekem is, hogy menjek a járdára aztán ott keresztforgalom van mert autókijárók utcák stb (Körmend), Én meg nem szívesen üttetem el magam, vagy nem várom meg míg kiugrik elém egy gyerek 30-as tempónál, és a többi. De beszélhetek fel s alá, aki ezeket nem éli át annak halvány lila gőze sincs arról hogy mi is az az országúti kerékpározás valójában. Neki csak egy monoton tekerés marad semmi több.
-
#48525824
törölt tag
válasz ludsimon #25897 üzenetére
múltkor amíg szervizeltem a fixit outival jártam, majdnem el is adtam a fixet, jelentősen több versenyalkalom van outisként, meg jobban össze lehet mérni a "testi fejlettséget", meg sajna itthon annyira nem sok critérium van. meg nem is akarok túl gúnyos lenni, de nem szeretem az itthoni fixis világot.
persze mivel főként városban járok télen-nyáron, hóban, jégen, ezért egy outit nem szívesen csesznék szét, két bicót fenntartani meg jelenleg nem pálya, úgyhogy maradok magányos farkas a kitűzött célokkal meg a fixivel.
ennek ellenére az outis világ és a benne lévők iránt nagy tiszteletem és elég sokszor sajnálom, hogy nem tartozhatok abba a világba, tudom, hogy a topikban vázolt közlkedési stílusom kaotikusnak tűnik, de ha még meglenne a gopro, akkor meg tudnám mutatni, hogy nem olyan veszélyes az, csak dinamikus
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #25902 üzenetére
muszáj lesz megnéznem ezt az emelkedőt, de csodát nem várok magamtól a 42/28-as legkisebb áttételemmel
a videót elnézve mondjuk nem én lennék az egyetlen, aki tolja itt a bicajtmod: te voltál egyébként ezen a versenyen?
(#25905) Szakbarbár: 20%
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #25902 üzenetére
Azért a vége felé már jópáran inkább tolták Milyen meredek ez a rész? 39-23-as áttétellel vajon feljutnék?
"Én fölfelé is fékeztem"
(#25904) rétisün: Az még talán belefér, bár a puding próbája az evés.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
válasz ludsimon #25902 üzenetére
"Lacika az eleje nem így ment föl bazdmeg!"
"Te miért álltál félre??"
"Már kétszer felmentem"
"Fölfele is fékeztem!!"Ezt meg kell néznem nekem is
Mekkora ez? 12%?(#25906) Teasüti:
én sem állok jól anyagilag, nem is motorozok pedig van motorom...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mesterséges intelligencia topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs