-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz bunddog #132222 üzenetére
Én igen, mostanában 3x is, a legutóbbi rendelésem éppen úton van. Az én csomagjaimmal is voltak kisebb gondok, de eddig szerencsére megjött az összes. Pl. a DHL raktárában ült a csomag egy hétig, a DHL tracking szerint a csomag kétszer is megszűnt létezni stb... utálom a DHL-t. Késnek, tökölnek, mindíg van valami vacakolás velük . Érdekes, hogy nálunk az országban átveszi egy helyi cég a csomagot (Urgent Cargus) és attól kezdve kb. fénysebességgel szállítják ki . Itt a sok panasz ellenére az UPS-el sem volt gondom soha, sőt, a normál postával sem, csak a DHL-el mindíg.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bunddog #132225 üzenetére
Nem értem akkor miért küld a rose mailban mindíg DHL linket és rendeléskor is ki lehet választani a postázási lehetőségek közül többféle DHL-es szállítást. No meg a legutóbbi csomagomat valamiért nem vette át a hatáson belül az Urgent Cargus, azt az ajtómig a DHL hozta.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz bunddog #137074 üzenetére
Ahogy Hasaggymeg lejjebb írja, és jobban is fogalmazott,mint ahogy nekem menne
(#137075) X Factor: akkor.... hmm... akkor is ott vannak a 29er és tárcsás trekking kerekek, sőt, mivel 40-50-ért már az alap átütős non-boost kerekek mennek használtan, gyorszárasat ezalatt is találni bőven. Igaz, hogy ennyiért könnyű még nem lesz, főleg országúti szinten, de nem is kell szerintem centrírozni havonta. Mindegy, működik a fűzés is, és akkor új felnid lesz, 40-ből (1 pár felni, küllők, munkadíj) elég tisztességeset lehet, kicsit drágább lehet a végeredmény mint a komplett használt, de így részben újat kapsz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rétisün
veterán
válasz bunddog #138078 üzenetére
sehol.
hacsak nem nyúlik túl sok centivel, én inkább rakok a stucni fölé is hézagolót (tudom, csúnya) de ha még öregebb leszek (és ezek a bringák meglesznek ) feljebb tudom rakni a kormányt, ha már emnnyire se hajlik a derekam....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Runner_fxr
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #138216 üzenetére
Ha ugrik azt valamelyik soron teszi,ott meg bármikor megerőlteted ugorni fog.A reteszelés más történet,az össze-vissza reteszel,meg kihagy,nem terheléstől függ,de a hajtómű lassú hátrafelé forgatásával általában hallani is lehet,hogy a reteszeléssel valami nem kóser,nem egyenletes,nem hallod az összes reteszelő kilincset,vagy éppen finoman akadozik.Milyen agy/kazettatest az pontosan?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz bunddog #138216 üzenetére
Az az agy nálam úgy produkálta, hogy nálam volt mondjuk 2-3 évig a bicikli, és ezalatt mondjuk kétszer biztos előfordult, de szerintem ötnél kevesebbszer Szóval nagyon véletlenszerű volt, és ritka, nem is kerestem az okát, sem a megoldást, az első alkalommal nem is voltam biztos benne, hogy valós, amit tapasztaltam
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bunddog #138219 üzenetére
Gyártási hiba bárhol előfordulhat. Igen, elég furcsa egy új DT keréknél ilyen jelenség, de bármi megeshet.
A kazetta problémához annyit még hozzáfűznék, hogy amikor ilyen véletlenszerű, nem egyértelmű a probléma, én azt szoktam csinálni, kiveszem a kereket, leveszem a sort, és kézzel forgatom lassan, kattanásonként hátrafelé a kazettát, kézbe véve lehet érezni ha valahol nem kattan. Ha ilyet érzel, próbálgatod óvatosan, lassan előre-hátra, lehet érzékelni ha probléma van. Kicsit megugrik, érzed a rezdülésén, hogy nem úgy kattan ahogy a többi ponton, vagy nem kattan egyáltalán. Ha nem érzel semmi különöst, akkor próbáld ki egy másik kerékkel.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #138219 üzenetére
Nem is tudom hogyan reteszelnek ezek,gondolom 1szerre,hisz másképp félrehúznák a kazettatestet...itt egy videó ahogy cserélni lehet ezt egy jobbra. Ha új én még adnék neki kis időt,lehet a gyári zsír vacakol benne és ha kicsit szétkeni már jobb lesz.Nejem garanciában kapott új Fulcrumja olyan volt első útjain,hogy azt hittem máris újra vissza kell vinni,aztán helyrejött.Minap újra úgy szólt (az is 3 kilincses),hogy csak néztem,de most megint normális.Amúgy azt vettem észre,hogy nagyon könnyen beázik,de ránézésre is kevésbé védett ez a nyitottabb,agyhoz közel elhelyezkedő reteszelésű mechanizmus,mint ez a teljesen zárt,bár agyhoz való kapcsolása előbbinek direktebbnek,erősebbnek tűnik.
(#138186) K Norbi...az első kép az mi?...vagy feltöltöttél ide mindent ami a telefonon akadt?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz bunddog #139617 üzenetére
bunddog::de outit is akarok venni és mtb-t is, érdekes a helyzet, de ez a terv... szeretek országutizni, de vágyom rá hogy hetente 1x terepezhessek is főleg az van hogy a haverok montisok,így tudnék velük is tekerni, nemcsak egyedül..
Csokicsibesz:merida big nine limited, na ez tetszetős gép(bár 1x11 -es ahogy nézem,egy középhaladó montisnak ez lehet kevés), de 70el több mint a superior, és lehet nekem az is elég lenne bőven
valakinek van innen superior XP 909 XC?
mintha rémlene vmi de nem 100%...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #144122 üzenetére
Nem tudod a féktestet ráállítani rendesen? Nekem fura hogyan csavarod6 egy váz annyira mikor a tengelynél fogva van az agy,a féktest meg attól 10 cm-re van rögzítve. Elől talán,ahol a villa szárai 1máshoz viszonyítva csavarod6nak a féktesttel 1ütt,de hátul?
RelakS...elengedett kormánnyal,vagy úgy simán is nehéz elforgatni? Előbbi mond6ni gyakori mikoris bekopik a kormánycsapágy középre,ahol értelemszerűen a legtöbb ívet kapja.Ha kézzel forgatva is nehezen megy akkor erősen cserés lett.
wasdffaafaff...(megjegyezhetetlen neved van,bocs ha elírtam) ott jó esetben egy kézzel szorít6ó csavar,meg egy kontraanya van.[link]Ha igaz,akkor felsőt meglazítod egy állítós kulccsal [link],alsót szépen rászorítod kézzel amíg már nem kotyog,de még könnyen forog a kormány,majd a felsőt visszaszorítod a kulccsal.Másik a körmös anya,amihez körmös kulcs kell,nem lehet kézzel húzni,bár ez nem is tudom létezik-e még.Ennél 1szerűbb a szerviz,ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szkink
aktív tag
válasz bunddog #152121 üzenetére
Hali.Tippet tudok adni,ami engem hetekig szívatott kattogásal és senki sem utalt rá pedig sok helyen sok ötletet kaptam az a pedál volt,a dolog érdekessége az volt hogy szinte csak beton úton egy bizonyos monoton tempóban produkálta a kattogást,majd váltottam spd-re és azóta semmi gond.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #157186 üzenetére
Tengelyhossz sokféle lehet,a csapágyház szélesség ami fontos,68 vagy 73 mm a legelterjedtebbek.Jót vettél?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rica
senior tag
válasz bunddog #168161 üzenetére
En is Odira csereltem csak Elite-re a gyari Cube-ot. Nem sokat javult a helyzet. Itt a DMR Brendog Death Grip vastag a sztar. 15 Fontert meger egy probat, de szerintem nalam a bringa geometriaja a baj. A viszonylag hosszu felsotestemnek rovid a 40 centi "reach". Az erdoben, ahol a pedalon allok leeresztett ules folott/mogott , sosem zsibbad a kezem, csak az aszfaltos kis utcakon amig eljutok oda meg onnan vissza eleg sokat tekerve fel es le.
https://magaduram-hu.cms.webnode.hu/a-magyar-tortenelem-logikusan/
-
maximilian4
addikt
válasz bunddog #181232 üzenetére
Ezer féle tubeless tömítőfolyadék van. Nekem a joes no flats super sealant jött be a legjobban. Defekt esetén is gyorsan tömít és könnyű vele összerakni a rendszert, és egyébként aránylag olcsó is. (Nekem eddig még kompresszor sem kellett). Ha defektet kapsz, jó esetben észre sem veszed. Eltömíti a folyadék a lyukat. Gumiréteget képez. Nyilván majd a kövi tekerés előtt fújj rá, mert a nyomásból valamennyit veszít. (Én minden ride előtt csekkolom a nyomást) . Igen, tényleg sokkal jobb érzetre is mint belsővel. Nekem az a tapsztalatom h a tubeless gumik amúgy is nehezebben kapnak defektet, mert vastagabbak mint a “sima” külsők. Nem kell foltozni. Ha akkora a lyuk hogy már nem tömít a folyadék (egy jobb folyadék akár 2 centiig is tömít ha jól rémlik), akkor beledugsz egy buttplugot. Van ilyen kanóc cuccos. Szóval lehet javítani.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #227998 üzenetére
Nem csoda, hogy dilemma van, a kormánycsapágy már csak ilyen... Mivel ha jól sejtem az a fork crown alap gyűrű csak az amire a következő darab, vagyis az alsó golyókoszorú belső kónusza fexik fel... így az a lényeg, hogy a kettő rézsűjének foka paszoljon. Bár a csapágyat közvetlenül nem befolyásolja, ha nagy ott a hézag bejut a kosz a belsejébe... szerintem keress pont ahhoz való gyűrűt, van külön is. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest