-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #173520 üzenetére
Valami "olcsó" bringás gps nem opció? Ha komolyan akarod venni a pulzusos alapozókat, talán megérné beruházni egybe. Vagy... alapozni (alacsonyabb pulzustartományban való tekerés) úgyis csak aszfalton lehet, szal nem lenne jó aszfalton a mobilt a kormányra rakni valami stabil GUB konzollal? Aszfalton gondolom nem esik le és pont ott van nagyobb szükség rá. Terepen meg leveszed. Mondjuk terepen sem árt a pulzuskontrol, de ott csak azért van haszna, mert jobban be tudod osztani az erőd.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parkr #173533 üzenetére
Juj, pont ma fedeztem fel a Goodyear gumikat.
Van amúgy már tapasztalat a topikban a monti gumikkal? Az Escape nem tűnik rossznak. Lassan cserés lesz a hátsó Nobbym és mivel az új modell "elcseszték", valami alternatívát kell keressek. Eddig Maxxis Forekaster és Goodyear Escape a befutó, esetleg Vittoria Barzo, de az talán nem elég agresszív. Forekasterrel meg az a bajom, hogy haveromnál 1000km alatt elkopott.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Pinkbike-ék egy ideje belejöttek az xc-downcountry tesztbe, legújabb videó: [link] . 0:30-nál cenzúra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #173571 üzenetére
Ja, nem egy komoly teszt, de szórakoztató. Amúgy a sokak által (általam is) lenézett Epic EVO úgy tűnik mégiscsak jó gép, jól mászik, lefelé is jó és könnyű is, szal elvileg "mindenes" vas.
Mindenki a kicsatolástól fél SPD-nél, ahogy én is tettem anno, de már sokszor írtam, hogy nekem is teljesen megváltozott erről a véleményem, a kicsatolással csak az elején, kezdő espédésként van gond, amíg meg nem szokod és csak akkor, ha 51-es stoplit használsz. 56-os multi release stoplival kell kezdeni és ha belejöttél, 51-esre visszaváltani és kész. Szinte semmivel nem nehezebb kikapni a lábad belőle, mint a platformról lelépni. SPD-nek is van hátránya, de nem ez, hanem az, hogy nem tekerhetsz bármilyen random cipőben, hanem külön bringás cipőt kell venni (péénz$$$), a másik még ami engem zavar, hogy emelkedőn ha leteszem a lábam, utána már nem vagy csak nagyon nehezen tudok visszaülni a bringára. Nem lehet ahogy felugrasz azonnal becsatolni és 3km/h-val egyensúlyozva egy 15%-os emelkedőn nincs időd keresgélni a pedálon a kontaktot, mert bedőlsz az árokba. Ahhoz meg túl pici a PD-M520, hogy becsatolás nélkül mássz vele, lecsúszik róla a lábad. Szal én ajánlom minden xc-snek az SPD-t, aki hajlandó kiadni érte azt a plusz pénzt, amibe a cipők kerülnek, van hátránya, de előnye több, kb akkora előrelépésnek érzem, mint rugós telóról levegősre váltani.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #173607 üzenetére
Olyant max trekkingre tennék, esetleg akkor van értelme, ha melózni is bringával jársz és nem akarsz a melóban cipőt cserélni. Mondjuk ha van egy öltöző szekrényed bent, akkor én simán tartanék ott egy melós cipőt. Szerintem ha megszokod a becsatolást, a platform oldalát lehet nem fogod többé használni, mármint SPD után azt is húzni akarod és folyton csöcsön rúgod magad .
Spd cipőkből én is túra-spd-ket használok, ezekben normálisan lehet gyalogolni is. Most pont egy Shimanom van, ennek a nagytesója, az MT700.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz polonic #173609 üzenetére
Nézd csak a Shimano pedálokat, azokból van montis SPD és outis SPD-SL, ránézésre is teljesen másak. Neket SPD kell és ahhoz kb. bármilyen becsatolós montis cipő. Szal cipőből ami mtb, kb. mind találni fog a Shimano SPD pedálokkal. Kezdőként ha nem akarsz esni, esetleg vehetsz egy SH-56-os stoplit is, ami több irányban kiold. Pedálból a PD-M520 az örökzöld sláger, olcsó és elnyűhetetlen. Cipőből nincs best buy, vedd ami tetszik és ami a pénztárcádnak megfelel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #173612 üzenetére
Ez jól néz ki, nem is láttam, hogy van ilyen, lehet valami új modell. Biztos nem szállsz le-állsz meg többször, mint én, gyakran az is előfordul nálam, hogy a kint töltött időnek csak fele bringázás, szal ha kimegyek 4 órát, abból 2 tekerés az állandó fotózgatás, szöszölés miatt . De én így szeretem, csak aszfalton, egyedül nem szoktam álldogállni, mert az alapozót azt folyamatosan nyomni kell. Szal szerintem SPD-vel a folytonos ki-becsatolgatás sem gond, egyáltalán nem macera, városi használatra is teljesen okés. Ezekben a touring SPD cipőkben meg akár egész nap is lehet gyalogolni, amelyikkel nem ér le a stopli, az nem is kopog. A gyaloglással csak egy baj van, ha megtelik sárral a stopli, akkor ki kell piszkálni egy ággal, különben nehezen csatol be. De az ilyesmi max versenyen lehet zavaró, amikor rohannál tovább, de nem akar becsatolni.
peterkeT: na végre . 51-es alap stoplival nekem az elején egyáltalán nem ment, sorozatosan dőltem el . Terepen mondjuk sokkal nehezebb ráérezni. Ez a beleér a kerékbe a láb dolog nekem fura, de elhiszem, ugyanakkor nincs túlságosan hátratolva a stopli?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Na megjött a hyde my bell másolat, Garmin konzol, az alján rejtett csengővel. Felénk gyakran büntetik a bringásokat a csengő, lámpa egyebek hiánya miatt, viszont gyűlölöm, ha a kormány olyan, mint egy karácsonyfa. Ez egylőre király megoldásnak tűnik a problémámra, ha rajta van a Garmin, kb. nem is látszik a csengő, valami ilyesmi, csak nálam xc-n:
Jó masszív a cucc, adnak hozzá Garmin, Bryton, Cateye mountot és az aljára felapplikálható egy kamera vagy lámpa is kb így: [link] . A hangja nem olyan szép, mint a Knog OI-nak és a Twooc-nak, de azoknál hangosabb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ggeleven #173658 üzenetére
Annak egyedi a konzolja? Akkor nem hiszem. Ha ugyanolyan, mint a Garminé, akkor igen. Ha jól látom pont rámegy a Garmin mountokra .
Dreamie: jó az a Radar, ha vastagabb lenne a pénztárcám én is vennék majd egyet. De előbb egy jó bringa kéne majd
(#173663) ggeleven: veszel radart 200 euróért és hozzá egy használt régebbi komputert 100 euróért
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz gyuromoj #173675 üzenetére
Szerintem ha lehet 29er-t vegyél és használtban ennyiért sokkal jobbakat lehet kapni . Csak kell egy picit hozzáértőbb ismerős, aki át tudja nézni neked a kiszemelt gépet, hogy valami baja van-e. Mondjuk ekkora méretben lehet nehéz lesz találni valamit. Ha meg mégis újat vennél, akkor irány a Decathlon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Nutra #173725 üzenetére
Sajnos nem látszik rajta, hogy elfordítható-e 90 fokban és fogalmam sincs, hogy kell kicserélni a betétet. Gondolom alulról le kell csavarozni a csengőt és akkor a betét is kijön, ezt viszont nem merem kipróbálni, nehogy tönkretegyem a műtéttel . Én arra tippelnék, hogy nem forgatható el, de sosem lehet tudni. Gondolhattak volna erre a Wahoo tervezői, nem értem fölöslegesen miért kell bonyolítani. Talán azért, hogy több eredeti konzolt tudjanak eladni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173769 üzenetére
Bike24-en is ennyi és máshol is 2-3 eur-al drágább, de amúgy eldöntöttem, hogy kipróbálok legközelebb valami mást. A Nobby EVO nagy kedvenc (Performance-nek azért vannak kisebb hibái), de mivel az idei modellt "elcseszték", előbb-utóbb úgyis váltanom kell majd valami más gumira. Eddig is ki akartam próbálni valami más márkát, szal... fogjuk rá, hogy most az új elszúrt Nobby miatt rá is kényszerülök. Tetszik ez az agresszív xc/light trail kategória, eddig a Forekaster és a Goodyear Escape Ultimate esélyes, mivel a Maxxis kopik mint állat, inkább az utóbbi fele hajlok. Kicsit az mondjuk zavar ezeknél a gumiknál, hogy egyik sem szögletes kialakítású, hanem szélek fele lekerekített, szal a szélső bütykök nem sokkal nagyobbak, mint a futófelületen lévők, ezért nyomvájúba könnyen belecsúszik a gumi, ezzel esést eredményezve és hajtűkanyarban sem tapadnak úgy, mint egy szögletes enduro gumi. Erre még kíváncsi lennék, de állítólag nem a legjobb sárban . Na mindegy, ma megvizsgáltam a hátsó kopottabb gumimat és bár ezer lyuk van már rajta, a mintázat talán még ősszel kibírja, addig eldöntöm mi legyen.
SPD: Eggbeateren ha tönkremegy az 520-as, akkor tuti én is elgondolkozok majd, csak egy dologtól félek: hogy vajon milyen érzés és mennyire könnyű kioldani. Mivel azon nincs feszesség állító csavar, lehet, hogy az elején túlságosan feszes lesz, aztán meg ha bekopott, túlságosan laza, ami nem lenne valami jó .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173791 üzenetére
Ja, tudom, hogy jó könnyű. Az mondjuk fura, ha olyan könnyű kicsatolni, a Shimano nálam az elején a legpuhábbra volt állítva, aztán ahogy bekopott, lassan teljesen betekertem a legfeszesebb állásba. Ha kitekerném full lazára, már rizikós lenne, hogy véletlenül kiesik belőle a lábam. Ha valaha egyáltalán tönkremegy az 520-as, akkor valszeg beszerzek egyet én is, aztán remélem beválik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jofi81 #173795 üzenetére
Nem tudom, csak normál lámpákat ismerem, de azokat is lehet bringalámpaként hasznáni. Előnyük, hogy általában olcsóbban kapsz makulátlan minőséget és nagy fényerőt, szabvány cserélhető akksijuk van, szal veszel 2-3 akksit és ha útközben lemerülsz kicserélheted. Hátrányuk, hogy konzolt, meg mindent külön kell összevadászni hozzájuk, hiányzik pár bringás ficsőr (pl távvezérlő) és aszfaltra nem az igaziak, mert vakítanak. Mondjuk utóbbi a legtöbb kerékpár lámpánál is probléma, tudtommal viszonylag ritka és drága ami nem vakít.
(#173797) ZolkoW: ez nem vakít? 850lm manapság már nem sok, de már a múltkor is feltűnt, hogy komoly cuccnak néz ki, olyan, mintha egy normál meg egy bringalámpát öszegyúrtak volna.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
A sok AXS, rejtett bovdenes karbon bringa után egy klasszikus merev, acél hipsztermtb dreambuild. Nekem tetszik, elfogadnám és építés után tuti nem csak lefelé küldeném meg .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #173861 üzenetére
Nekem gyakran 10 vagy 9km/h is összejön. Nagyrészt télen, hóban, terepen . Kellemes nyugis tekerésnek, ha mtb, amúgy nem rossz az, főleg ha regenerálás a cél, nekem inkább az fura, hogy a barátnő hogy nem bírta?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #173878 üzenetére
Fejlámpa
Ez a nyuszis lámpád nagyon jó lehet, ha többet tekernék sötétben, tuti vennék egyet, sőt, igazából így sem kizárt. Kicsivel jobbat teríthetne mondjuk. Itt összehasonlítják az S2+-al: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #173893 üzenetére
Ez nálam stabil, a Garmin konzolos nálam sem igazán és a bovdenek is zavarják, szal lemondtam róla.
(#173894) cdl: én meg halálra kell zabáljam magam, hogy ne fogyjak 60kg alá. Télen a kevesebb terepezés miatt 69-70 kilóra híztam, most 61.5kg vagyok, pedig ha tehetem tömöm magam, mert muszáj .
Más, tegnap itt tekertem: [link] . Ma meg itt: fresh medvesz*r
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #173947 üzenetére
Felénk bringasávon a mellékutcákból kihajtó autók is ütnek el, mert nem a bringasáv előtt állnak meg és néznek szét, hanem az út széléig kihajtanak, haverinámat így csapta el egy autó. Ráadásul mellékutcáknál a járdaszegély magas, előtte lassítani kell, majd bunny hop különben a felninek annyi. Ez is kikészít . Jobb nekem terepen, csak a pásztorkutyákat terelnék be onnan .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #173977 üzenetére
A kormányra rakok és ha komolyabb terepre megyek, a sisakra is. Enyém ilyen, biztos van olcsóbban is és csak akkor ajánlom, ha hajlandó vagy pár öltést varrni, mert a tépőzár a ragasztásnál idővel szétmegy . Nem is értem miért ragasztják, de végülis nekem mindegy, mert 4-5 öltés és többé nincs gond vele. A sisak mondjuk nem árt ha úgy van kialakítva, hogy fel tudd rá tenni, szerencsére az enyémre a lámpát és a szemüveget is fel lehet .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #173997 üzenetére
Ja, engem sem, de a 130-160bpm-en terepezés igen és ha formában vagy, akkor az már tempós tud lenni . Az ilyen köves csúszós felfelék egy bizonyos fokig jók, nálam ez a határ, amin már nem tudok felmenni, az ilyenen meg még nehezen, úgy, hogy többször leteszem a lábam vagy eldőlök és 170+ a pulzusom, igen . Lefelé jobban f*sok az ilyenen, mert nagyobb az esélye az esésnek. Kíváncsi lennék egy 2.6" vagy 2.8" hardtaillal le tudnám-e küzdeni az ilyen terepet.
peterkeT: jó tudni, hogy nem én vagyok az egyetlen "süket" a topikban . Nekem az előző melóhelyemen ment tönkre.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #174031 üzenetére
Ők sem tesztelnek mindent, ami nincs itt, az is lehet jó. De jó látni, hogy a Lazer Cyclone sisakom 5 csillagos, meg jól is szellőzik, kár, hogy már nem igazán tetszik és a szivacsozása nagyon sporlós, emiatt nem a legkényelmesebb. Mondjuk előtte valami KLS-t hordtam egy rövid ideig, ahhoz képest ez is szuperkényelmes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Hm, kijött a Hammerhead Karó 2. Android alapú szoftver, okostelefonokhoz hasonlóan gördülékeny kezelés, rendszeres sw update, usb-c és kisebb, mint az elődje. Remélem népszerű lesz és a Garminék meg a többiek tamagotchik helyett végre elkezdenek rendes gps-eket csinálni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #174095 üzenetére
Én ezt Garminnal soha nem tapasztaltam. Szerintem gyengébb fapad gps-ekre vagy mobilokban lévő gps-re igaz max, normális komputerre nem, legalábbis a Garmin 810, 820, 830-ra biztos nem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #174098 üzenetére
Ja azt nem tudom, hogy ugrál-e, sosem figyeltem, inkább arra gondoltam, hogy sosem mutatott 60 helyett 100km/h-t, a mobil viszont igen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #174117 üzenetére
Itt van pár specifikáció, de kb úgy kell elképzelni, hogy tudja amit a Garminok, csak azoknál modernebb cucc usb-c csatlakozóval és gördülékeny android alapú rendszerrel. Ha meg mégsem tud valamit, azt valszeg a rendszeres frissítések úgyis megoldják.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #174130 üzenetére
Karóhoz: régiről volt jó pár teszt, engem már az meggyőzött, csak nagynak és elérhetetlennek tűnt: [link] [link] . Elvileg az újban javítottak mindent, szal hallgatnak a felhasználói visszajelzésekre. Szimpi az egész hozzáállásuk is, mondern hardver, modern, folyamatosan frissített szoftver, amivel csak lehet kompatibilis, pl. van ANT+, bluetooth, wifi, a radar is műkszik vele, még a konzolhoz is van Garmin adapter. Az egész szoftveres felület is modern, átgondolt cuccnak tűnik, nem csak fapados adatokat lehet kirakni táblázatszerűen, mint a legtöbbnél és valszeg ezen már az útvonalat sem macera megtervezni, a gördülékeny felületnek hála. Érdekes amúgy, hogy a régi Karoo is megkap minden szoftveres újdonságot amit az új tud és ha mégis le szeretné váltani az ember a 2-esre, akkor a régi árát beszámítják. Az mondjuk jó lenne, ha a népszerű webshopokban is lehetne kapni, pl. CRC, bike24 stb., mert ha nem, akkor sosem lesz elég népszerű ahhoz, hogy letarolja a piacot a Garmin meg társai elől. Pedig a tudása alapján bőven meglenne rá az esélye, ráadásul nem drágább, mint a riválisok. Szvsz ideje lenne, hogy ez a szint legyen az alap és elfelejtsük a döcögős működést, meg a Wahoo szerű túlárazott tamagotchikat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dreamie #174133 üzenetére
Gondolom csak előrendelésben annyi, elvileg a 830-al azonos árszinten adják majd (350-400 eur). Szal valszeg most 100 dollárral lefoglalod, amivel biztosítják, hogy elsők között kapod meg, de amint tudják küldeni ki kell fizesd a teljes vételárat (399$). Ha úgy döntesz, hogy mégsem kell neked ilyen, gondolom visszautalják a 100$-t, de érdemes inkább utánnaolvasni. Ezért lenne király, ha szélesebb körben is terjedne, mert jövőre már megjelennének a használtpiacon is olcsóbban
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #174138 üzenetére
Ez más, mert teljesen át van szabva a felület és azt frissítik, fejlesztik, nem az android alapot, ami valszeg soha nem lesz újabb, sőt, eleve a régi 6-os droidon alapszik asszem. Szal itt tökmindegy az app kompatibilitás/hardverigény, teljesen mindegy, hogy mennyire új az android, nem az a lényeg, mint okostelóknál, itt az android csak az alap, amit kb nem is látsz soha, szal ennyi erővel zárt rendszer is lehetne, csak Karooéknak könnyebb a dolguk. A régi Karoo elvileg bizonyítja, hogy tényleg rendszeresen frissítik és mindíg megkapja a legújabb ficsőröket a régi modell is, mivel az már 3 éves komputer és normálisan frissítgetik most is. Én úgy gondolom, hogy pont, hogy olcsóbb lehetett már meglévő kiforrott androidra fejleszteni, mint teljesen új rendszert összerakni.
(Mobilból meg Pixelt kell venni, ha fontos a sw update . Az új 4a nekem nagyon szimpi, ha csereérett lenne a mobilom, most azt venném)Csokicsibesz: ha a Karoot nem vesszük figyelembe, akkor szerintem is a Garminok a legkiforrottabbak. A Bryton 860 egy igéretesnek tűnt, de tesztek alapján hát... sajnos bőven vannak hibái .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #174163 üzenetére
Ízlések és pofonok, nekem a nexus one óta mániám a szűz android, most egy mi a3-at nyúzok és a következő valszeg pixel lesz. Mindenféle extra felület csak idegesít. Iphone is jó lenne, de lassan olyan, mint fényképezőknél a Leica, ahhoz képest, hogy évekkel le van maradva, nagyon durván túl van árazva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #174183 üzenetére
A 20-as széria szerintem elég vacak, a 10-es volt jó és most elvileg a 30-as is jó, csak drága. Ha használtan vennéd, akkor miért nem inkább 810 vagy Touring, Touring Plus? Pl: [link] + egy akármilyen utángyártott konzol, ezeket is meg lehet kérdezni, hogy elküldik-e neked és mennyi a postaköltség: [link] [link] [link] [link] . Vagy ez: [link] . 520-nál valszeg mindegyik használhatóbb cucc, főleg a 810-ek. Hazai aprókon is szétnézhetsz, csak én azokat nem ismerem, mert nem ott lakok . Nekem Touring Plus van elmebayről, nem cserélném el egy 520-al, de még egy 820-al sem. Ebből hiányoznak az edzésfunkciók, de ezt leszámítva szvsz sokkal használhatóbb, mint a 820.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #174192 üzenetére
810 nem tom hogy szinkronizál stravara, de a Touring Plus nálam akkor rakja fel a tekerést automatikusan, ha bedugom tölteni, ami nekem pont jó, mert így sosem felejtem el az akksit feltölteni . 810 asszem már szinkronban van mobillal és wireless is felrakja.. tulképp a Touring Plus az egy egyszerűsített 810-es, a sima Touring meg ugyanaz, mint a Plus, csak nincs barométer. Szerintem ezek még nem elavult cuccok, 800-as elődeit viszont talán már én sem venném meg. Kb. úgy kell elképzelni, hogy 800-ról 810 kisebb előrelépés, 820 visszalépés (és az egész x20 széria), 830 nagyobb előrelépés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #174211 üzenetére
Az sem tűnik valami soknak . Nálam meg annyi, hogy megint találkoztam terepen egy defektes gravelessel. Kb. ahányszor gravelessel találkozok, mindegyiknek ki van szedve a kereke és belsőt cserél. Lassan már tudom, hogy ha látok egy defektes bringást, az tuti graveles lesz . Idén divatba jött felénk a gravel, de úgy tűnik a helyi terep nem neki való .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #174213 üzenetére
Nekem a mai lepkefing 30km körön lement 1.7l, úgy, hogy az elején spóroltam vele, igaz terepen, ahol lelassul az idő. Aztán itthon tekerés után még lement 2l. De most hogy szóbakerült meg is szomjaztam, megyek, iszok egyet .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #174226 üzenetére
Az már normálisnak tűnik . Haverinám is alig iszik amúgy és pár éve én is keveset ittam. Van egy olyan mondás, hogy akkor igyál, ha szomjas vagy, mert a szervezeted tudja mi a jó neki, de szerintem ez csak féligazság. Ha keveset iszik az ember, vagy hanyagolja, hamar megszokja a szervezet a kevés folyadék bevitelt és ha megszokta, kevés ivással is úgy érzed, hogy nem vagy szomjas. Szal rá kell szokni a vízivásra, mert szerintem a kevés ivás nem oké. Persze túlzásba is lehet vinni, anno kipróbáltam, hogy milyen ha állandóan iszok, brutál sokat, a vége az lett, hogy egyre többet izzadtam (konkrétan ömlött rólam a víz) meg brunyáltam, ezért még többet ittam, hogy pótoljam, így még jobban izzadtam... végül kiment belőlem a só (?) és rosszul lettem . Szal nem árt eltalálni az arany középutat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #174301 üzenetére
Ilyeneket láttam még többször, még száraz aszfalton is asszem. Nem veszélyes az a full kopasz virsligumi outikon? Én tuti fosnék az elején, de nagyon. Mtb-t akárhogy bedöntöm kanyarban aszfalton, ilyent nem csinál a vaskos bütykös gumi miatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #174305 üzenetére
Sok ilyent láttam már, itt pl a videó végén egy helyi csávó szintén outival és száraz kanyarban. Persze nem esnek nap mint nap outisok a virsli gumi miatt, de azért ijesztőnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs