-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz Ringman #198011 üzenetére
Mi meg eppen megusztuk a vihart, volt vagy 15 fok max (Focus Jarifa 6.9-et bereltunk mert analog nem volt, meg 5km@10%-hoz pudingok vagyunk, terepen plane, szemerkelo esoben foleg. Emelkedo 95% eco modban ment hogy sporterteke is legyen, sikon kikapcsolt motorral.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #198111 üzenetére
Valószínű zárt, bár én sem értem pontosan mit szeretnél programozni Ha valami hiányzik, akkor esetleg ConnectIQ oldalról lehet megpróbálni megoldani, ha megvan hozzá a nyers adat a szenzorokból... de könnyen lehet hogy valaki más már megoldotta ugyanazt.
Amúgy ha jól emlékszem, Keith Wakeham csatonáján volt egy di2 reverse engineering videó (a kommander fejlesztéséhez kellett neki), de most nem találom, lehet leszedették vele
Szerk: ezt a linket nem teljesen értem, mindent amit leír (váltókarok és gombok átprogramozása, szoft frissítés, alsó és felső végállás finomhangolása...) meg tudsz oldani felhasználói oldalról, semmi extra szoftver nem kell hozzá
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #198117 üzenetére
Majd a következő lesz a 9200... di2-ból jelenleg nincs wireless, csak Sram-ból
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #198136 üzenetére
D-fly egység kell hozzá, EW-WU101 vagy EW-WU111. Ezekkel lehet ANT+ vagy BT-on keresztül csatlakozni.
Funkcionálisan ugyanaz a kettő, csak kialakításbeli különbség van.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #198160 üzenetére
Mondjuk én el tudnék képzelni egy "automata" váltót, elektromos groupset-ekkel simán megoldható lenne: pedálfordulat alapján váltana magától hogy egy előre beállított tartományban tartsa - persze bármikor kikapcsolható és felülbírálható a váltógombokkal.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Melorin #198174 üzenetére
Ugyanez van nekem is, agyalok rajta hogy kellene egy bikefit... amit eddig sikerült leszűrnöm:
elsőre meg lehet próbálni a nyerget kicsit hátrafelé dönteni de csak ha nem nyom OTT - ez talán segít hogy ne csússz előre.A többi sajnos elég összetett, nyereg vízszintes és függőleges pozíció, kormány magasság és stucni hossz összefüggésben kellene megtalálni azt az egyensúlyi helyzetet ahol alig van teher a kezeden. Én megpróbálnám előrébb hozni a nyerget első körben, a kormányt meg magasabbra, akár stucni megfordításával...
Ezekhez nem kell semmit venni, utána esetleg lehet még rövidebb stucnival próbálkozni
De főleg core izmokat, alsó hátizmot erősíteni.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz planbmokus #198179 üzenetére
"Mert csillapít"
Akkor most nézd meg ezt és utána próbáld megmagyarázni hogy pontosan micsodát is csillapít melyik része a QR-nek...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bardi #198212 üzenetére
Nem tudom milyen az a Dekás drótos külső, de én a helyedben azért tennék rá egy 28-as P-Zerot (~50EUR egy pár) vagy Conti GP5000-et (~70EUR/pár). És és föld tud lenni a különbség, szerintem a legjobban észrevehető fejlesztés az országútin.
Nekem amúgy a bérelt e-montival meg az volt nagyon fura, mikor elkezdtem volna gurulni egy enyhe lejtőn ahol outi simán gyorsul, ez a nagy dög meg mintha ledobta volna a vasmacskát olyan volt. (nemtudommekkora Smart Sam-ek voltak rajta foglamam sincs mennyire, de ránézésre montihoz képest keményre fújva).
Ja, meg hogy ez első emelkedőn rögtön leemeltem a lábam a taposópedálról, szerencsére nem kiállva[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bardi #198219 üzenetére
Lejtőzésnél érdekes hogy elérd a dropon a fékkart, olyankor ~vízszintes alkarral fogva elvileg jó.
Nem tudom hogy a kép torzítása miatt-e, de elég messzinek tűnik a fékkar, azt lehet közelebb hozni egy csavarral ha nem éred jól el 2 ujjal.
Amúgy ránézésre ok, a fékváltó teteje a kormánnyal síkban van. Megpróbálhatsz esetleg az egész kormányon forgatni kicsit lefelé(előre) hogy a drop alja közelebb kerüljön, aztán meglátod mennyire kényelmes.Drop végén támaszkodós az meg inkább pihenős "lusta aero" pozi, síkon.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz EmberXY #198331 üzenetére
Létezik, de töredéke a felhasználók száma (néhány 10millió vs. közel egymilliárd) Chipolo pl. ha jól emlékszem ami Európában elterjedtebb, a Tile meg USA-ban...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Nah összeraktam a low-cost bérautós bringaszállítót Nem saját ötlet, láttam már hasonlót valahol...
kellett hozzá:
- 2x bike hitch akciósan 25EUR volt a kettő összesen
- 1x fenyő polclap - 9EUR
- 4x 5x20 facsavar
- öntapadós tépőzárA két outi bringa ráfér úgy hogy egymástól 20 centire vannak a konzolok, az aljára ragasztott tépőzár pedig remélhetőleg megtapad majd a csomagtér kárpitján. Azért készülök gurtnival is, ha mégis rögzíteni kellene, + nincs kormányrögzítő szóval a bringák seggét azért valószínű ki kell kötni/támasztani valahogy.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Holnapra napos időt jósolnak, megtámadjuk a SellaRonda kört, remélhetőleg nem döglünk bele, szurkoljatok
34T elöl, 28T hátul...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #199145 üzenetére
Ráadásul úgy hogy az elején áhh... erős "milettvolnaha" érzés maradt bennem a verseny után.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #199158 üzenetére
Mintha valami hiányozna
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #199155 üzenetére
elképesztő mit összebénáznak a szervezők idén
MVDP bukása: az edzéseken bent volt egy rámpa, amit a versenyre kivettek
BMX: egy szervező a pályán rohangált edzés közben"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199223 üzenetére
1. lehetőség: betöltöd Connectbe, és telefonon átszinkronizálod (telefonos connect appban 3 pötty->training->courses->kiválaszt->3 pötty->send to device). Ennek a hátránya, hogy az elcseszett Connect-es magasságprofil kerül rá, ami csak akkor számít ha ClimbPro-t használnál...
2. lehetőség, én így csinálom:
Basecamp-et telepíteni, eszközt USB-n csatlakoztatni, gpx-et basecamp-el megnyitni, majd jobb gomb bal oldalt az útvonalra->send to->eszközt kiválasztani és kész.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199227 üzenetére
Ez egy "course" lesz, nem tudom milyen garminod van, de alapvetően az úton akar végigvezetni majd, és térképen is jelöli. Induláskor be kell tölteni a navigation->courses menüből. Valószínűleg ki lehet kapcsolni a navigációban hogy panaszkodjon ha letérsz róla, de ilyet még sosem próbáltam.
Persze, működik közben minden egyéb funkció ugyanúgy.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199229 üzenetére
Ha tudod hogy hol akarsz visszatérni akkor ez lesz:
- letérsz, csipog hogy letértél
- megpróbál megfordítani, vagy egyéb úton visszavezetni az eredeti útra - ezt ignorálod, mész amerre szeretnél
- ha visszatértél, pár100m után rájön és folytatja az utat onnan ahol visszatértél rá.A lényeg hogy visszatérés után hagyj neki kis időt mire rájön hogy jó felé mész és akkor újra megtalálja ("course found" üzenet lesz). A térképen folyamatosan látni fogod talán rózsaszínnel/lilával/ciklámennel + újabban nyilakkal a tervezett utat.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz vendingo #199248 üzenetére
Szvsz olyan nincs hogy egy (hibátlan állapotú) váltót egyszerűen nem lehet beállítani, az meg hogy a szerviz azt javasolja hogy fogóval feszegesd, pláne nonszensz.
Első váltó felső határolócsavart kell minimálisan kintebb állítani valószínűleg, és/vagy egy nagyon picit feszíteni a bowden finomhangolón.
A szervizt meg elfelejteni és keresni egy másikat helyette
Egyébként ha a Shimanonál rákeresel a pontos típusra, találsz "dealer manual"-t amiben lépésról lépésre le van írva a beállítás.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #199261 üzenetére
Felfogatástól függően szerintem van benne minden irányba valamennyi állítási lehetőség, pl outin a braze on olyan megoldással van rögzítve mint a felnifékes fékpofák. Gondolom a montis is hasonló lehet.
Aztán lehet hogy tévedek és olyan mint a tárcsafék felfogatása, hogy ha gyárilag elcseszték akkor lehet házilag síkolni...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #199320 üzenetére
Mi a gond a Zasszony szinevel?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
Hátulra Bontrager Flare-t használunk barátnőmmel, nagyon jól látszik nappal is - ha az első ha hasonló azt csak ajánlani tudom.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz zsocy #199606 üzenetére
Ismerősnek volt most egy jó kis kálváriája gumi téren
Ultegra felnire, a kopott Schwalbe Durano-kat cserélte:
- Vittoria Corsa Graphene 2.0: egyszerűen nem ment fel a felnire, szorosabb volt mint a Conti Tubeless outi gumik, visszaküldte
- Az említett Pirelli: egy hét után kivágta az oldalát valami nagyobb kavics
- Most Contit rakott fel, meglátjuk hogy bírja.Azt hozzá kell tenni, nincs szerencséje a defektekkel, míg nekünk kettőnknek egy sem volt neki már ez vagy az ötödik egy év alatt országútin
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #199637 üzenetére
Majd kapnak a gravelek még szélesebb kerekeket meg telót, aztán valaki rájön hogy egyenes kormánnyal ez mégis jobb lenne, és hoppá, meg is van a marketing-osztályok új fejőstehene már csak valami jól hangzó név kell az "új" kategóriának (legyen mondjuk... Adventure bike)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #199711 üzenetére
Hegyek között túrázáskor nekünk eléggé bejött a Katadyn BeFree szűrős kulacs.
Mert kutat ha nem is találsz, hegyi patakot, forrást, tengerszemet azért lehet.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Friczy #199796 üzenetére
Nekem is megkotyogósodott kicsit a Fulcrum-féle ceramicspeed csapágyas karbonházas überkirály USB agy - szétkaptam, kitakarítottam, újrazsíroztam, összeraktam, fasza. Volt max. fél óra munka, most megint atomstabil és jó lesz legalább 1-2 évig. Még csak spéci szerszám sem kellett hozzá, csak imbusz meg villáskulcs.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #199817 üzenetére
Azaz, kónuszos.
Aztán ha már ott voltam, gondoltam szétszedem és megcsinálom a zsírozást is. A kerámia csapágyak egy műanyag keretben vannek benne, szóval nem kell félni hogy szétgurul.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz velizare #199860 üzenetére
Vagy Felcsút felé...
Borítékolom hogy az égvilágon senki nem fog ezen (Biatorbágytól kifelé eső szakaszon) tekerni egy évvel az elkészülte után mikor már aki akarta kipróbálta és rájött hogy csak a semmi közepén napszúrást kapni jó.
Aztán 10 év múlva meg benövi a gaz, szétrepedezik és teljesen elfelejtődik hogy valaha is volt ilyen.
Mondjuk az se segít hogy a helyi lakosok minden létező módszerrel keresztbe tesznek bármilyen fejlesztésnek, mert ők már így szokták meg, meg hogy majd a rengeteg (aha) bringás miatt nem tudnak a gyerekek az utcán focizni meg tollasozni. Érdekes módon ha yachkikötőt meg luxusszállodát kell építeni akkor le tudják szarni a helyiek tiltakozását.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Szakbarbár #199939 üzenetére
Dolomitokban reggel 10-12 fokban siman mentunk meg rovidnadragban, nem zavart, inkabb felulre kellett szeldzseki, karmelegito.
Amugy labmelegitot vennek.
telen en szelallo futogatyat hutok a bringas nadragra, de csak mert az mar van es nem kellett venni."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Ha valakit érdekel, Elite garanciás ügyintézés:
- Tavaly ősszel (~október) vett Suito trainer, a kazettával gyárilag szerelt verzió
- Valamikor februárban hirtelen felhangosodott, és totál össze-vissza sebesség értékeket kezdett mutatni (ilyen 300km/h meg hasonlók)
- Mivel használható maradt, használtuk szezonkezdetig
- Visszaküldtük a boltba, ők meg a gyártónak
- Ma visszakaptunk helyette egy használt/javított Suito-T-t, kazetta nélkül, elálló panelekkel (félig voltak behajtva csak a csavarok, ezt orvosoltam).
- Várok a bolt válaszára hogy mi lesz a hiányzó kazettával, meg a megerősítésre hogy a gari újraindul...Szóvalha valaki kazettával szerelt Suito-t küld vissza nekik, szerelje le előtte róla a kazettát (vagy legalább cserélje ki egy kopottra...)
Mellékszál, hogy a bolt nem küldött követési számot, így pont nem voltunk itthon és az egy km-re lévő csomagpontról kellett hazacipelni a dögnehéz csomagot
Egyelőre nem pozitív az általános véleményem az Elite-ről...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Update: Azt válaszolták hogy ugyanazt küldték vissza amit tőlem kaptak...
Ráadásul szerintük hibátlan volt (olyan hangja volt mint egy robogónak, és 2-300km/h értékeket mutatott a sebeségszenzor)Szerencsére megvan lefényképezve az eredetinek a szériaszáma, kíváncsi vagyok mire fut ki majd a dolog, még van pár hónap a kinti szezonból.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz f4lcon #200168 üzenetére
Osztrák bolt, nem kimondottan bringás: Sportgigant.at.
De egyelőre még nem tudni hogy ők vagy az olaszok kevertek-e össze valamit... szerintem ők csak visszaküldték az Elite-nek bevizsgálásra.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz D1Rect #200283 üzenetére
Mivel legalább 90%-ban a távol-keleten bérgyártatnak, szinte mind egyforma. Persze aztán jól megmarketingeli minegyik hogy az övé a legmerevebb legstabilabb és egyben a legkényelmesebb is.
Ha ki akarsz ábrándulni a nagy márkákból, nézd meg Hambini videóit
Azt kell venni aminek tetszik a festése, vagy amelyik olcsóbb, vagy amelyiket éppen lehet kapni a méretedben. Meg amelyiknél a haverod a márkaboltos/márkaszervizes.Gravel: mikor megmondtam már hogy ez lesz a következő "forradalmi újítás"
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz rétisün #200334 üzenetére
Na ez tipikusan az öncélú "messziről látszódjon rajta hogy milyen márka" megoldás.
Drágább legyártani, rejtett kábelvezetés esélytelen, magasság állítása korlátozott, táskát rakni rá nehezebb, dropon fogva útban lehet, valószínű rémálom kormányszalagozni - de legalább hunyorítva hasonlít egy forma-autó első szárnyára
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #200479 üzenetére
20% körüli lejtőn már vices lehet legurulni vele
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bardi #200511 üzenetére
Semmi másban nem késik, azt meg hogy most éppen 12 vagy 8%-os emelkedőn megyek pont leszarom (a lábam úgyis érzi), ez nem hinném hogy dealbraker lenne bárkinek is, amíg nem írta itt valaki észre sem vettem (Edge 830).
A Connect térképeinek elcseszett magasságadatai sokkal nagyobb bosszúságot jelentenek ennél, az ugyanis a ClimbPro-t nyírja ki, ami amúgy egy baromi hasznos cucc lenne - éppen ezért használok brouter-ben tervezett útvonalakat, az sem pontos de legalább nagyjából követi a valóságot.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #200590 üzenetére
Egyetértek, autóval is utálom, bringával eszembe sem jutna
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #200597 üzenetére
Mostanában Bécsben vezetek, szóval nem tudom hogy általánosan ilyen csak nem tűnik fel, vagy ma volt mindenki megbolondulva, de egy Szolnok-Törökszentmiklós úton is rengeteg ökör volt. Előzés a Szigligetinél a fekvőrendőr mellett parkolósávon, kint az Alcsi után záróvonal+szembe kanyarodósávon, másik a seggembe jön 30 centire tök üres úton, stb...
+ 60as tábla Szajolig a 4 sávoson, mert b@sznak megcsinálni rendesen, amíg nem lesz ott is valami hatalmas baleset mint a vasúti felüljárón a múltkor...
A nap hülyéje meg a mazda 323F-es csávóka a dörgő "sport" kipuffal, menő alufelnivel, króm lámpával, miközben a katsztni lukasra rohadva és téli gumi van fent éljen a biztonságos közlekedés
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz xy.zsolt #200653 üzenetére
Nekem most a meleg miatt esik jobban a futás... hétköznap reggel meló előtt simán kimegyek egy órára futni 7-8 között és az bőven elég is - bringázni viszont munka után tudnék (vagy hajnal 5kor kellene kelni...) akkor meg már a fülledt 30 fokban nem nagyon van kedvem...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen