Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HollyBoni

    veterán

    válasz jjeahh #114391 üzenetére

    A hátsó váltó 9 sebességes vagy a váltókar is? A váltókar a lényeg. Ha a váltókar 8, akkor ne rakj be neki 9-es sort mert nem fog menni. Illetve a láncot is nézd meg hány sebességes, de ha kazettát cseréltek azt együtt kell a lánccal, mert nagy rá az esély hogy új kazettán ugrálni fog a használt lánc. Ha meg változik az áttétel, akkor más lánchossz is kelleni fog, szóval a lánc az ígyis úgyis cserés. Az hogy maga a hátsó váltó 8 vagy 9 sebességes tök mindegy.

    Jelenleg tripla vagy dupla hajtómű van elől? Ha tripla akkor is meg kell nézni hogy az első váltónak mennyi a kapacitása, mekkora max és min. lánctányért tud kezelni.

    A hajtókar csavar alatt nem tudom mit értesz, mindkettő hajtókar amit linkeltél ugyanolyan csavart használ, de az a lényeg hogy négyszögtengelyes. Kelleni fog hajtókar lehúzó hogy le tudjátok szedni.

    Mono lehet hogy kelleni fog mert más hosszúság kell a helyes láncvonalhoz, de ez próba cseresznye.

    Hátsó váltónál ne csak a maximum legnagyobb lánckereket nézd meg, hanem az össz kapacitást, főleg ha hajtómű csere is lesz.

    Keréknél (vagyis pontosan agynál) csak féktárcsa kompatibilitás létezik, centerlock vagy 6 csavaros.

    Gumi férőhely: előbb próbálj meg neten keresgélni, hátha találsz valami infót, képeket. Illetve tolómérővel kb. meg tudod mérni mi fog beleférni, és azt is kalkuláld bele hogy a szélesebb gumi magasabb is lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák