Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz superecneB #14024 üzenetére

    Zéger gyűrű fogó, 10 es villás kulcs, a top cap-ek kitekeréséhez megfelelő méretű dugó kulcs, olyan ami lehetőleg köszörült és 6 lap nem csillag nyílású..
    Olajat meg kell nézni a service manualban mennyi kell belőle, milyen viszkozitású és hova. Telo olajat kell hozzá venni pl motorexet, minden bizonnyal 5W-s kell bele, szivacs gyűrűbe meg a légkamrába sűrűbb szükséges, 15W-s. Ezeknek a ml pontosságú kiméréséhez beadagolásához fecskendők, kis edények.
    Meg kell hozzá teló zsír is.
    Szimeringet akarsz cserélni ahhoz meg kell rendelni a hozzá való szimering készletet. Kiszedéshez mondjuk 15 ös villás kulcs, Az új beépítéséhez meg kéne benyomó szerszám, amivel szépen be lehet nyomni a helyére, de azt kreatívan tudsz csinálni is megfelelő dugókulcs fejből..
    Kell még pár olyan speciális szerszám aminek nincs neve.. pl valami kurkászó kitisztítani a lábat, ehhez rongyok, oldószer, pl alkohol, féktisztító spray is jó. Valamint valami kis lapos hegyes bigyó, O gyűrűhez, ehhez ahhoz..
    Gumi kalapács is kell, szétszedéshez, szimering berakáshoz. Feltámasztani a lábat puha deszka... stb..
    Ha nem érzed a nyomatékokat, akkor nyomaték kulcs, mert könnyű megtépni a meneteket, viszont ha nem húzod meg eléggé akkor meg nem lenne mókás ha elhagynád a teló lábat egy ugratásnál, vagy eleresztené a levegőt.
    Hirtelen más most nem jut eszembe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák