-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
-
ivana
Ármester
válasz benfolds #152079 üzenetére
integrált esetében persze a hajtókar része a hajtóműnek, de még ebben az esetben sem mondanám, hogy "ugyanaz" Nem a hajtókar és a hajtómű bicikli esetén ugyan az, annyi, hogy egyben inkább hajtóműnek hívják, ha meg csak az egyik kar van meg akkor szokás a hajtókar elnevezést használni (balos, jobbos). Ha megnézed az összes webshopban hajtómű néven fut.
(#152083) Somatom & (#152084) Hasaggymeg Annyi a titka, hogy az éket nem szabad újra használni, legalábbis amíg nem reszeled síkba (amit csinál a fene mióta egyszer 3000Ft-ért vettem vagy 500 éket). Plusz legalább 5-6 féle ék van. Csepel, WM, szovjet, osztrák, indiai, angol, német etc.
Az a baj, hogy nagyon puha az anyag, szóval hiába próbálkozol néha anyával is elferdül a menetes rész, a felület pedig soha nem sík.
(#152087) benfolds Újonnan az a legolcsóbb, amit érdemes megvenni, ennyi. De én is inkább valami vintage montis négyszöget ajánlok e célra.
(#152094) vendingo Kb. egy évesen szokták.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest