Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz fi:zi'k #1815 üzenetére

    Általában el van tervezve a légkamra mérete, ha túl kicsi, akkor túl progresszív. Tehát a rugóút vége fele túlságosan felkeményedik, foxoknál sokan panaszkodnak erre. Az én F100 am is elég progresszív, az utolsó 2 centibe nem tudom belemozgatni. Majd megnézem mennyi olaj van a légkamrába töltve, csak 2 hete visszük köszörültetni a krovafejeket.. aztán még nem álltam neki. Ha az olajcsökkentés nem jön be akkor vágok a nyomórúdból, csak az meg nem olyan egyszerű, visszafúrni bele a lukat, kéne hozzá egy sablon meg egy állványos fúró. Előbbit le lehet gyártani, utóbbi ami van, azzal meg nem lehet neki állni, nem az a precíziós szerszám. :DDD
    Minute nál egyébként nem tudom mi van, majd szétszedem teljesen, leengedett légkamrával sem lehet betolni 110 nél jobban.
    Egyébként meg az hogy mekkorának van írva egy teleszkóp, még nem jelenti azt hogy annak törvényszerűen annyit ki is kell mozogni, mert passzívan látszó becsúszóval is lehet beépítési magasságot emelni. Magyarán amelyik vázba a 140 es minute van, nem tehetsz 110 es villát, mert túl kicsi a beépítési magassága. Persze ez kicsit nonszensz, de ez van.
    Régebbi rugós telók sem mennek annyit mennyiknek írják őket, jobbakban van egy gumibak, amire felült a teló a rugóút utolsó fél-1 centijén.
    Egyszerű suntouroknál meg plusz be szoktak építeni egy a rugónál kisebb elasztomert, hogy progresszívabb legyen a mozgásuk, csak éppen egy bizonyos súly alatt lehetetlen ezeknél is kimozgatni a rugóút utolsó 10-20% át. Ami egyébként a felkoppanás védelem miatt nem is árt.
    Tehát nehéz összehozni a dolgot úgy, hogy mindenkinek jó legyen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák