- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #185605 üzenetére
Az a nemsokára szerintem még legalább 5 év és kérdéses mekkora lesz az előrelépés.
Nagy ígéretek vannak, de ezeket a helyén kell kezelni.Nem a töltési sebesség a fő probléma, hanem a súly/kapacitás.
Outinál maradva, pont azért nem életképes egy elektromos outi, mert túl nagy és túl nehéz az akksi amit bele kéne tenni. Ezáltal a bringa esztétikailag is kifogásolható, illetve nehézkes lesz a tekerhetősége 25km/h felett. Emelkedőn persze segít, de síkon meg csak hátráltat. Míg ugye montin és trekkingen nem akkora az átlagsebesség, ezáltal mindenhol jól viselkedik. Ha meg 25km/h felett is aktív rásegítéssel szeretnénk használni, annyira megnő a fogyasztás, hogy outis távokhoz mérten pillanatok alatt lemerül. Gyakorlatilag jobban jársz jelenleg egy könnyű, analóg outival mint a rásegítőssel, mert amit elveszítesz fölfelé, azt síkon hatványozottan hozod vissza. Outiba maximum 1-1,5kg-os akkut szabadna tenni ahhoz, hogy ne veszítsen sokat a tekerhetőségből és ilyen súly mellett kéne legalább 700-1000Wh kapacitás. Ami még igen messze van. Jelenleg egy 700Wh körüli akku közel 4kg, ezért azzal próbálkoznak a gyártók, hogy könnyű, de nagyon kicsi 250Wh körüli kapacitással szerelnek outikat, ezzel viszont nem jutsz messzire. Van még mit fejleszteni, mire tömegével láthatunk elektromos outi felhasználókat.xy.zsolt: [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest